Verdorie manquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja ... wat drukker .. en de streams boeien wat minder . Maar goed, laatste 2 dagen nog maar weer even proberen.
Maar ik zie het al .. Grace is weer aan het zingen...
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verdorie man
Niet maarzo weggaan hoor !
Heb je echt gemist hier
Jaaaaquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Toch maar even op Kristof stemmen. #teamKristof
ViV sc in GCquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waar zijn jullie als BB is afgelopen? Of is dit een jaarlijkse reünie als er een RLS is?
Dat laatste (voor mij althans)quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waar zijn jullie als BB is afgelopen? Of is dit een jaarlijkse reünie als er een RLS is?
Zal ik een liedje zingen?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het is hier net zo rustig als in het huis, gelukkig wel zonder geluid (gezang)
Ik heb het wel geprobeerd op andere plekken op Fok, maar daar vind ik het toch lang niet zo leuk als in de COS, BB vind ik helemaal niet zo belangrijk, maar de cossen zijn wel een terugkerend iets waar ik veel plezier aan beleef.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Verdeeld over heel FOK! in 40+ zitten er wat in DTS zitten er wat in GC zitten er watquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
In je DM dan.quote:
Doe Dot daar de groetjes.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:26 schreef suzi1 het volgende:
ik kan na bb naar crea. binnenkort weer flink wat tubbes olieverf [ afbeelding ]
oh, crea is ook wel leuk, ik ben benieuwd naar je creatiesquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:26 schreef suzi1 het volgende:
ik kan na bb naar crea. binnenkort weer flink wat tubbes olieverf [ afbeelding ]
Nee, de donderdagavond van vorig jaar was veel logischer.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat vonden jullie van de live uitzending op zaterdagavond? Ik vond het zelf niet slim, aangezien WIDM op zaterdagavond werd uitgezonden, morgen speelt het Nederlands ELftal en ook mijn cluppie heeft vaak op zaterdagavond gespeeld. Dan moet je keuzes maken
ForMule 1quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat vonden jullie van de live uitzending op zaterdagavond? Ik vond het zelf niet slim, aangezien WIDM op zaterdagavond werd uitgezonden, morgen speelt het Nederlands ELftal en ook mijn cluppie heeft vaak op zaterdagavond gespeeld. Dan moet je keuzes maken
Heb het liever op een door de weekse dag eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat ook, je kon altijd om 20.45-20.50 inschakelen en dan miste je eigenlijk niks.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het liever op een door de weekse dag eerlijk gezegd
IK vond het ook niet echt een live, meer een herhaling van wat er al te zien was geweest.
Ja, F1 kijk ik ook altijd, ben er maar druk meequote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ForMule 1
Morgen qualificatie net ervoor.. als dat uitloopt kijk ik daar naar
De zaterdagavond feestjes waren top vorig jaarquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:30 schreef engine het volgende:
Zaterdag live was prima vond ik. De livestream daarna was afschuwelijk.
Klopt, je wist dat er tegen die tijd iemand uitging, de rest was niets.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat ook, je kon altijd om 20.45-20.50 inschakelen en dan miste je eigenlijk niks.
Net als vorig jaar denk ik. Om 20.30 de eerste eruit. Dan de lijnen weer open (en alles weer overbelast) en dan rond 20.55 de winnaar.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, je wist dat er tegen die tijd iemand uitging, de rest was niets.
Ben daarom wel heel benieuwd hoe het er morgen aan toe gaat
Eerst Grace naar huisquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Net als vorig jaar denk ik. Om 20.30 de eerste eruit. Dan de lijnen weer open (en alles weer overbelast) en dan rond 20.55 de winnaar.
Toch knapquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Net als vorig jaar denk ik. Om 20.30 de eerste eruit. Dan de lijnen weer open (en alles weer overbelast) en dan rond 20.55 de winnaar.
En er hebben nu al heel veel mensen gestemd, ik wel op KING Salarquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toch knap
Website Overbelast met ongeveer 200.000 stemmers ..
Het zullen er echt geen miljoen zijn
Heb het vorig jaar niet gezien. Ik zag wel dat de live tot 21.15 uur duurde een kwartiertje extraquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet alleen de live shows, ook de spellen waren beter.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:34 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vond de liveshows wel beter dan vorig jaar.
Was alleen weinig live aan, alleen voor de bewonersquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:34 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vond de liveshows wel beter dan vorig jaar.
Ik vind de bewoners ook leuker, niet allemaal, maar een stuk creatiever, altijd samen eten, meer een groepquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:35 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Niet alleen de live shows, ook de spellen waren beter.
Ik zie zeker positieve verbetering tegenover vorig jaar hoor.
Er is nog genoeg te halen maar het was allemaal al leuker.
Was het voor ons als kijker dan niet live?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was alleen weinig live aan, alleen voor de bewoners
Jawel, maar niet zoals vroeger met Bridget, dat was een echte liveshowquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:37 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Was het voor ons als kijker dan niet live?
De bewoners waren ook niet echt live in de live show. ALs ze al met al een 10 min in de live aanwezig waren was het voor mij gevoel veelquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was alleen weinig live aan, alleen voor de bewoners
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jawel, maar niet zoals vroeger met Bridget, dat was een echte liveshow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |