Jawad de hilarische cabaretier kon er zo te zien niet om lachen.quote:
Haar Opa was Claus.quote:
Een harde grap over het koningshuis hoeft niet perse helemaal te kloppenquote:
Wat is dit voor rare opmerking?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:39 schreef golfer het volgende:
Een Marokkaan die het heeft over rechtvaardig handelen.
huh? ik heb echt tering hard gelachen. En had echt niet het idee dat ze "om de hete brei heen draaiden".quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:25 schreef the-eye het volgende:
Godskolere wat een slap gezeik. Geef gewoon je mening ipv dit om de hete brei heen gedraai om maar niemand voor z'n hoofd te stoten. Als het op deze manier moet kunnen ze beter stoppen
Ja hij was echt boos haha.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:37 schreef NoCigar het volgende:
JJ was toch redelijk getroffen door dat 'zappmoment' aangezien hij er twee keer nogal goedkoop op terugkwam.
Gewoon Nederlands:quote:
Ik was de tong smiley vergeten erbij te doen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gewoon Nederlands:
https://www.vandale.nl/gr(...)ands/betekenis/adrem
Of bedoel je dat ze niet kunnen spellen in Twente?
Moet Jan Jaap ook meer zn best doen dan zn standaard ik woon in belgie en daar gaan dingen anders grapjes.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Bas Nijhuis was in topvorm.
Jan Jaap vond het niet leuk dat de gast grappiger was dan de comedians.
Hadden ze hem lachgas gegevenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:43 schreef GereDathan het volgende:
Thomas van Groningen was erg sterk!
Een vieze vlek op zijn jasje.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Moet Jan Jaap ook meer zn best doen dan zn standaard ik woon in belgie en daar gaan dingen anders grapjes.
Zit niet voor niets bij het AD.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:42 schreef superniger het volgende:
Gvd wat slecht.
Betweter Kitty met haar columns.
zeker omdat het een vrouw isquote:Op vrijdag 3 november 2023 09:42 schreef superniger het volgende:
Gvd wat slecht.
Betweter Kitty met haar columns.
Da's eigenlijk de enige reden dat ze er nog mee wegkomt. Een kerel had allang zn plekje niet meer gehad.quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:42 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
zeker omdat het een vrouw is
Waarom met een pet op in een studio? Last van koude voeten?quote:
Misschien laat hij zijn haar groeien voor een bepaalde rol. En als kalende man ziet dat er misschien niet naar wens uit.quote:Op donderdag 9 november 2023 21:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom met een pet op in een studio? Last van koude voeten?
Is zijn imagequote:Op donderdag 9 november 2023 21:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom met een pet op in een studio? Last van koude voeten?
Een arbeideristische uitstraling . Keeping it real, van de straat weetjewel. Of zijn vrouw vindt het leuk staan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |