abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 oktober 2023 @ 20:07:32 #276
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_211044338
Bas Nijhuis had in de aflevering twee leuke momenten, verder heb ik me er redelijk aan geergerd. Als geheel was de aflevering wel leuk.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:41:56 #277
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_211065366
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Bas Nijhuis was in topvorm.

Jan Jaap vond het niet leuk dat de gast grappiger was dan de comedians.
Moet Jan Jaap ook meer zn best doen dan zn standaard ik woon in belgie en daar gaan dingen anders grapjes.
pi_211099532
Dood topic.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_211100332
Thomas van Groningen was erg sterk!
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:46:20 #280
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_211100358
Paar keer een glimlach.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:50:25 #281
7889 tong80
Spleenheup
pi_211100396
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 13:43 schreef GereDathan het volgende:
Thomas van Groningen was erg sterk!
Hadden ze hem lachgas gegeven :?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_211173792
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_211174527
quote:
16s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 15:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Moet Jan Jaap ook meer zn best doen dan zn standaard ik woon in belgie en daar gaan dingen anders grapjes.
Een vieze vlek op zijn jasje.
  donderdag 2 november 2023 @ 22:23:38 #284
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_211174622
Ik ga Jan Jaap steeds minder leuk vinden met zijn ingestudeerde grapjes. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 3 november 2023 @ 00:09:09 #285
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_211175370
Slechtste aflevering vh seizoen. Gasten voegden niks toe helaas.
pi_211175433
Vind er ook niet veel meer aan.
pi_211177005
Gvd wat slecht.
Betweter Kitty met haar columns. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_211192052
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 09:42 schreef superniger het volgende:
Gvd wat slecht.
Betweter Kitty met haar columns. :')
Zit niet voor niets bij het AD.
  zaterdag 4 november 2023 @ 17:42:57 #289
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_211192178
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 09:42 schreef superniger het volgende:
Gvd wat slecht.
Betweter Kitty met haar columns. :')
zeker omdat het een vrouw is
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  maandag 6 november 2023 @ 21:51:30 #290
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_211217167
Maar waar is die Harm trui nu te koop eigenlijk?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_211217242
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 17:42 schreef Abrikozentaart het volgende:

[..]
zeker omdat het een vrouw is
Da's eigenlijk de enige reden dat ze er nog mee wegkomt. Een kerel had allang zn plekje niet meer gehad.
-nee-
pi_211248479
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_211248489
Leuke gasten ^O^
  donderdag 9 november 2023 @ 21:45:54 #294
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_211248603
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 21:37 schreef StephanL het volgende:
Leuke gasten ^O^
Waarom met een pet op in een studio? Last van koude voeten?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 9 november 2023 @ 21:57:34 #295
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_211248700
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2023 21:45 schreef golfer het volgende:

[..]
Waarom met een pet op in een studio? Last van koude voeten?
Misschien laat hij zijn haar groeien voor een bepaalde rol. En als kalende man ziet dat er misschien niet naar wens uit.
pi_211248701
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2023 21:45 schreef golfer het volgende:

[..]
Waarom met een pet op in een studio? Last van koude voeten?
Is zijn image :P
pi_211249133
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 21:57 schreef StephanL het volgende:

[..]
Is zijn image :P
Een arbeideristische uitstraling . Keeping it real, van de straat weetjewel. Of zijn vrouw vindt het leuk staan.
pi_211249158
JJ heeft een soort pyjamajasje aan, nadat ie vorig jaar met een gore vetvlek rondliep.
pi_211318088
Kick.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_211318091
Vol.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')