abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 oktober 2023 @ 21:39:22 #251
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_211011466
Een Marokkaan die het heeft over rechtvaardig handelen. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 19 oktober 2023 @ 21:44:19 #252
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_211011537
Israëlische soldaten hebben geen kalashnikovs. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_211011764
Godverdomme wat jammer :D
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:01:47 #254
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_211011803
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:59 schreef Drass het volgende:
Godverdomme wat jammer :D
Jawad de hilarische cabaretier kon er zo te zien niet om lachen.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_211011828
Bas doet het wel goed daar eigenlijk

Die cabaretier zegt geen reet
Moeten zij weten
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:06:20 #256
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_211011849
Lekkere droogkloot, die Bas Nijhuis. _O_
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator donderdag 19 oktober 2023 @ 22:13:19 #257
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211011916
Wat deed jouw opa _O- _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_211012042
Ik vond Bas Nijhuis echt onverwacht heel erg grappig! Scherp en droge humor.
Die Jawad is cabaretier? Nou weinig van gemerkt.

Mooie aflevering :D
Alius aliud dicit
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:25:30 #259
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_211012079
Godskolere wat een slap gezeik. Geef gewoon je mening ipv dit om de hete brei heen gedraai om maar niemand voor z'n hoofd te stoten. Als het op deze manier moet kunnen ze beter stoppen :')
  Moderator donderdag 19 oktober 2023 @ 22:32:06 #260
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211012183
Bas heeft natuurlijk wel de nodige ervaring met incasseren en uitdelen bij VI
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 19 oktober 2023 @ 22:34:18 #261
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_211012213
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:13 schreef derLudolf het volgende:
Wat deed jouw opa _O- _O-
Haar Opa was Claus.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator donderdag 19 oktober 2023 @ 22:36:53 #262
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211012238
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:34 schreef golfer het volgende:

[..]
Haar Opa was Claus.
Een harde grap over het koningshuis hoeft niet perse helemaal te kloppen :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 19 oktober 2023 @ 23:26:39 #263
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_211012739
E
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:34 schreef golfer het volgende:

[..]
Haar Opa was Claus.
En Jorge.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_211012796
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:39 schreef golfer het volgende:
Een Marokkaan die het heeft over rechtvaardig handelen. :{
Wat is dit voor rare opmerking?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2023 23:32:28 ]
pi_211013111
Dit was wel een van de beter afleveringen :D
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 07:38:39 #266
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_211013711
Baas Nijhuis. Echt een verschrikkelijke publiciteitsgeile scheids met zijn boek en optredens bij Johan Derksen etc. Maar gisteren was hij geweldig. Timing, zelfspot en atrem. Leukste aflevering in tijden
  Moderator vrijdag 20 oktober 2023 @ 07:41:37 #267
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211013723
Atrem? :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_211015205
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 22:25 schreef the-eye het volgende:
Godskolere wat een slap gezeik. Geef gewoon je mening ipv dit om de hete brei heen gedraai om maar niemand voor z'n hoofd te stoten. Als het op deze manier moet kunnen ze beter stoppen :')
huh? ik heb echt tering hard gelachen. En had echt niet het idee dat ze "om de hete brei heen draaiden".

Tuurlijk waren er ook wat serieuze stukjes, zeker bij het Gaza item, maar das logisch.
pi_211021925
JJ was toch redelijk getroffen door dat 'zappmoment' aangezien hij er twee keer nogal goedkoop op terugkwam.
pi_211028954
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 20:37 schreef NoCigar het volgende:
JJ was toch redelijk getroffen door dat 'zappmoment' aangezien hij er twee keer nogal goedkoop op terugkwam.
Ja hij was echt boos haha.

Beste aflevering sinds tijden _O_
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Trouwste user 2022 zaterdag 21 oktober 2023 @ 17:31:29 #271
7889 tong80
Spleenheup
pi_211030546
Net gekeken. Niet één keer echt gelachen. JJ de leukste. Bas Nijhuis niet grappig. Marokkaan was ook niks.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_211032409
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 07:41 schreef derLudolf het volgende:
Atrem? :D
Is Twents :P

[ Bericht 8% gewijzigd door potjecreme op 21-10-2023 20:42:24 ]
pi_211032482
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 20:25 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Is Twents
Gewoon Nederlands:
https://www.vandale.nl/gr(...)ands/betekenis/adrem

Of bedoel je dat ze niet kunnen spellen in Twente?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_211032587
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 20:32 schreef Felagund het volgende:

[..]
Gewoon Nederlands:
https://www.vandale.nl/gr(...)ands/betekenis/adrem

Of bedoel je dat ze niet kunnen spellen in Twente?
Ik was de tong smiley vergeten erbij te doen.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 21:17:37 #275
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_211033141
Bas Nijhuis was in topvorm.

Jan Jaap vond het niet leuk dat de gast grappiger was dan de comedians.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')