Maar wel ingenomen door de zeer agressieve EU.quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zagreb
Geen NAVO land en ik weet niet wat Poetin daarvan denkt dus dat zou nog spannend kunnen worre!
Ik zat aan Schenken te denken denk ik want dat is het enige wat belangrijk is voor mijquote:Op donderdag 24 maart 2022 07:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heeft Rusland Kroatië al ingenomen, dat ze uit de NAVO gegooid zijn, of wat?
Schenken?quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik zat aan Schenken te denken denk ik want dat is het enige wat belangrijk is voor mij
What a mistaka to maka
quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:47 schreef quirina het volgende:
[..]
“ verdwenen” zoals meerderen “verdwijnen”
Liever dat ze roebels krijgen. Die dingen zijn toch geen klote waard. Dollars hebben ze meer aan.quote:Op donderdag 24 maart 2022 06:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Want met betalingen in dollars spekken we de Russische staatskas niet.
Jamaar dan is straks 1 roebel 10 dollar waard en betalen we 100 euro voor een kuub gasquote:Op donderdag 24 maart 2022 08:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Liever dat ze roebels krijgen. Die dingen zijn toch geen klote waard. Dollars hebben ze meer aan.
Het is gewoon tractorquote:Op donderdag 24 maart 2022 08:05 schreef speknek het volgende:
Het gaat om landingsschip de Orsk. Benieuwd hoeveel mensen er nog aan boord waren, maar dat zullen we wel nooit weten.
[ twitter ]
[ twitter ]
Waarschijnlijk weer een "eerste sinds WO2".
Ik hoop zo dat Rutte ons door dit incident niet ophangt aan Erdoganquote:Op donderdag 24 maart 2022 07:54 schreef quirina het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ens-bezoek-in-ankara
En dan te bedenken dat Erdogan ons nog uitmaakte als fascisten…
quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:05 schreef speknek het volgende:
Het gaat om landingsschip de Orsk. Benieuwd hoeveel mensen er nog aan boord waren, maar dat zullen we wel nooit weten.
[ twitter ]
[ twitter ]
Waarschijnlijk weer een "eerste sinds WO2".
We moeten altijd uit blijven kijken voor Turkije. Die vertrouw ik na Rusland en China het minst.quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:54 schreef quirina het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ens-bezoek-in-ankara
En dan te bedenken dat Erdogan ons nog uitmaakte als fascisten…
Schenken + autocorrect schijnbaarquote:
Het zou wel eens fijn zijn om een jaar of 5 een soort van happy zorgeloze tijd te hebben ja.quote:Op donderdag 24 maart 2022 06:52 schreef Za het volgende:
Ik weet niet of mensen het zich realiseren, maar na 2 jaar pandemie, lockdowns, avondklok, faillissementen en banen cq inkomstenverlies, zou men hun oude leven weer terug krijgen, een leven van vrijheid, luxe en vrede, de heraanschaf van goederen, van reizen en uitgaan.
Zoals het er nu uitziet moet Europa binnen een week het Russisch gas in roebels gaan afrekenen, wat niet zomaar gaat lukken.
Linksom of rechtsom gaan we in een crisis belanden, met enorme gevolgen voor ons dagelijks leven.
Omdat we zonodig Oekraïne moesten supporten en van wapens voorzien (ipv een van de andere landen waar nu ellende is) en Rusland sancties moesten opleggen.
Ik hoop dat men het dat waard vind, sommigen hebben al een Oekraiener in huis, misschien gezellig wanneer je je geen vakantie meer kunt permitteren.
In roebels, het geen ze oneindig zelf kunnen bij printen, is echt heel goed om valurta waarde mee op te drijven. want daar gaat het om hij hoopt dat de hyper inflatie uitblijft. Maar zolang de roebel valt maakt het niks uit. bijv: 1 vat olie kost dan 1000 roebel == 100 euro. en als de roebel dag ernaar daalt ten op zichte van de euro. Dus stel 100 euro is 1400 roebel. Prijs oli blijft dan het zelfde voor hun.quote:Op donderdag 24 maart 2022 06:52 schreef Za het volgende:
Ik weet niet of mensen het zich realiseren, maar na 2 jaar pandemie, lockdowns, avondklok, faillissementen en banen cq inkomstenverlies, zou men hun oude leven weer terug krijgen, een leven van vrijheid, luxe en vrede, de heraanschaf van goederen, van reizen en uitgaan.
Zoals het er nu uitziet moet Europa binnen een week het Russisch gas in roebels gaan afrekenen, wat niet zomaar gaat lukken.
Linksom of rechtsom gaan we in een crisis belanden, met enorme gevolgen voor ons dagelijks leven.
Omdat we zonodig Oekraïne moesten supporten en van wapens voorzien (ipv een van de andere landen waar nu ellende is) en Rusland sancties moesten opleggen.
Ik hoop dat men het dat waard vind, sommigen hebben al een Oekraiener in huis, misschien gezellig wanneer je je geen vakantie meer kunt permitteren.
En een dag geleden nog blije filmpjes op RT dat de Oekrainers de haven zonder slag of stoot hadden verlaten en nu gebruikt kon worden om het glorieuze bevrijdingsleger te kunnen bevoorraden.quote:
Je hebt vakantie nodig! En ook niet fokken tijdens je vakantie, pure rust!quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
Schenken + autocorrect schijnbaar
Ik ga nog niet zo lekker vandaag jongons
Door dit gaat de waarde van de roebel dus stijgen. Probleem blijft wel dat de Russen hun leningen wel in dollars en dergelijke moeten aflossen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Liever dat ze roebels krijgen. Die dingen zijn toch geen klote waard. Dollars hebben ze meer aan.
Dat is vooral rust voor julliequote:Op donderdag 24 maart 2022 08:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
Je hebt vakantie nodig! En ook niet fokken tijdens je vakantie, pure rust!
Dat kleine beetje...quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:40 schreef Megumi het volgende:
[..]
Door dit gaat de waarde van de roebel dus stijgen. Probleem blijft wel dat de Russen hun leningen wel in dollars en dergelijke moeten aflossen.
Ik denk dat erdogan nu inziet dat hij beter vriendjes kan zijn met het westen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We moeten altijd uit blijven kijken voor Turkije. Die vertrouw ik na Rusland en China het minst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |