Alles moet kapot van Poetin. Zoveel is wel duidelijk. Blijft echt geen gebouw onbeschadigd.quote:
Dat is het op meer plekken op deze wereld, maar doen we verder niets mee.quote:
Valt wel mee. De dollar is juist vrij sterk de laatste tijd. En de energiecrisis overkomen we ook wel. We zijn een rijk land.quote:Op donderdag 24 maart 2022 06:34 schreef Za het volgende:
[..]
Dat is het op meer plekken op deze wereld, maar doen we verder niets mee.
Europa heeft zichzelf gigantisch in de voet geschoten met de hulp aan Oekraïne, het leveren van wapens en opleggen van sancties aan Rusland.
We stevenen af op de grootste energiecrisis ooit, evenals een verzwakte euro zowel als dollar, en dat kunnen we ons niet permitteren na 2 corona jaren.
Maar laten we vooral wapens blijven sturen, onze eigen ondergang tegemoet.
Want met betalingen in dollars spekken we de Russische staatskas niet.quote:Op donderdag 24 maart 2022 05:36 schreef Za het volgende:
[b]Putin geeft 7 dagen deadline inzake gasverkoop in roebels; wil dat 'onvriendelijke' landen in roebels voor Russisch gas betalen.
[ twitter ]
Bijt maar door de zure appel.quote:Op donderdag 24 maart 2022 06:34 schreef Za het volgende:
[..]
Europa heeft zichzelf gigantisch in de voet geschoten met de hulp aan Oekraïne, het leveren van wapens en opleggen van sancties aan Rusland.
We stevenen af op de grootste energiecrisis ooit, evenals een verzwakte euro zowel als dollar, en dat kunnen we ons niet permitteren na 2 corona jaren.
Veel meer kunnen we niet doei.quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:45 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
En achteraf gaan we zeuren dat we te weinig gedaan hebben en verheven doen dat we de daders wel aan het berechten zijn in het strafhof in Den Haag. Want het internationale hof in Den Haag, dat is echt heel wat hoor!!!111!!!!
Dus omdat jij er warmpjes bij wilt zitten en geen enkele risico wilt lopen dat dat verstoord wordt mag Europa Oekraïne niet helpen....quote:Op donderdag 24 maart 2022 06:34 schreef Za het volgende:
[..]
Die zijn wat meer voorradig hé, wanneer heel Europa, roebels moet kopen zitten die aardig aan de prijs.quote:Op donderdag 24 maart 2022 06:44 schreef Basp1 het volgende:
Want met betalingen in dollars spekken we de Russische staatskas niet.
De roebel is vooralsnog geen drol waard.quote:Op donderdag 24 maart 2022 06:55 schreef Za het volgende:
[..]
Die zijn wat meer voorradig hé, wanneer heel Europa, roebels moet kopen zitten die aardig aan de prijs.
Nee het zegt niets over mij.quote:Op donderdag 24 maart 2022 06:53 schreef Wantie het volgende:
Dus omdat jij er warmpjes bij wilt zitten en geen enkele risico wilt lopen dat dat verstoord wordt mag Europa Oekraïne niet helpen....
Zegt veel over je.
De steun moet je doen en is het altijd waard.quote:Op donderdag 24 maart 2022 06:52 schreef Za het volgende:
Ik weet niet of mensen het zich realiseren, maar na 2 jaar pandemie, lockdowns, avondklok, faillissementen en banen cq inkomstenverlies, zou men hun oude leven weer terug krijgen, een leven van vrijheid, luxe en vrede, de heraanschaf van goederen, van reizen en uitgaan.
Zoals het er nu uitziet moet Europa binnen een week het Russisch gas in roebels gaan afrekenen, wat niet zomaar gaat lukken.
Linksom of rechtsom gaan we in een crisis belanden, met enorme gevolgen voor ons dagelijks leven.
Omdat we zonodig Oekraïne moesten supporten en van wapens voorzien (ipv een van de andere landen waar nu ellende is) en Rusland sancties moesten opleggen.
Ik hoop dat men het dat waard vind, sommigen hebben al een Oekraiener in huis, misschien gezellig wanneer je je geen vakantie meer kunt permitteren.
Check over een week nog maar eens.quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:00 schreef Wantie het volgende:
De roebel is vooralsnog geen drol waard.
Nee, die is ten gevolge van de inmenging.quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:04 schreef Lospedrosa het volgende:
de zelfde ellende treft ons zonder sancties.
Ik heb mijn oude leven al terug, geen Oekraïner in huis en bijna op vakantiequote:Op donderdag 24 maart 2022 06:52 schreef Za het volgende:
Ik weet niet of mensen het zich realiseren, maar na 2 jaar pandemie, lockdowns, avondklok, faillissementen en banen cq inkomstenverlies, zou men hun oude leven weer terug krijgen, een leven van vrijheid, luxe en vrede, de heraanschaf van goederen, van reizen en uitgaan.
Zoals het er nu uitziet moet Europa binnen een week het Russisch gas in roebels gaan afrekenen, wat niet zomaar gaat lukken.
Linksom of rechtsom gaan we in een crisis belanden, met enorme gevolgen voor ons dagelijks leven.
Omdat we zonodig Oekraïne moesten supporten en van wapens voorzien (ipv een van de andere landen waar nu ellende is) en Rusland sancties moesten opleggen.
Ik hoop dat men het dat waard vind, sommigen hebben al een Oekraiener in huis, misschien gezellig wanneer je je geen vakantie meer kunt permitteren.
Rusland is ons buurland, dat al jaren aan het intimideren is en niet onder stoelen of banken steekt dat het terug wil naar het Groot-Russische rijk. Zelfs een neutraal land als Zweden heeft jaren geleden de atoomkelders weer afgestoft en het defensie budget uitgebreid vanwege toenemende intimidaties door Rusland binnen hun grondgebied.quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:03 schreef Za het volgende:
[..]
Nee het zegt niets over mij.
Ik vind dat elk land waar oorlogen of misstanden zijn onze onverdeelde aandacht verdienen, niet specifiek Oekraïne.
Ik vraag me gewoon af of al die mensen die voor de sancties en het sturen van wapens waren (ipv de diplomatieke weg te betreden) het nog steeds zo OK vinden wanneer ze na, 2 jaar corona in een volgende crisis belanden, of dat het hun waard is, gewoon benieuwd naar.
Ik heb in deze reeks nooit staan juichen over onze steun aan Oekraine, het haalt nl niets uit, en je delft zelf het onderspit, en niet zo'n beetje ook.
Maar hier denkt men dat Putin aan het afdruipen is, of whatever.
Vinden er zoveel van die feesten plaats dan? Heb je daar een bron van? Tevens de vraag waarom de nazi partij in Oekraïne dan zo weinig zetels heeft.quote:Op donderdag 24 maart 2022 02:28 schreef Za het volgende:
[..]
Wanneer in Duitsland nazi feesten zouden worden toegestaan, waar grote meutes met nazi vlaggen zwaaien en blèren, zou men dat hier ook onwenselijk vinden.
We gaan het zien.quote:
En da's een reden om vervolgens Duitsland in puin te schieten?quote:Op donderdag 24 maart 2022 02:28 schreef Za het volgende:
[..]
Wanneer in Duitsland nazi feesten zouden worden toegestaan, waar grote meutes met nazi vlaggen zwaaien en blèren, zou men dat hier ook onwenselijk vinden.
Dan zouden FVD bijeenkomsten ook zo aangepakt moeten worden.quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
En da's een reden om vervolgens Duitsland in puin te schieten?
Nou ik denk dat als Duitsland weer eens totaal de nazi kant opgaat, en in in München rollen ze die vlaggen weer naar buiten, dan zou een preventieve inval dit keer best effectief zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
En da's een reden om vervolgens Duitsland in puin te schieten?
Lekker doelpalen verzetten met onbewezen wisselkoersen, we waren de Russische staatskas al aan het sponsoren ongeacht in welke valuta we die fossiele brandstoffen betalen. Dat was de essentie van die tweet die gewoon onzin is.quote:Op donderdag 24 maart 2022 06:55 schreef Za het volgende:
[..]
Die zijn wat meer voorradig hé, wanneer heel Europa, roebels moet kopen zitten die aardig aan de prijs.
Waar ga je heen? Oekraïne?quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik heb mijn oude leven al terug, geen Oekraïner in huis en bijna op vakantie
Die zal in ongenade zijn gevallen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:30 schreef capricia het volgende:
Waar is Sergey Shoigu eigenlijk?
De Russische minister van defensie.
Heb hem al heel wat dagen niet meer gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |