Omeprazol... is dat wel veilig?quote:Op donderdag 24 maart 2022 01:57 schreef Za het volgende:
[..]
Ik quote je post, het zijn je eigen woorden:
[..]
Je hebt nog even zitten doorrazen zie ik:
[..]
Misschien moet je omeprazol overwegen, sterkte.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 01:56 schreef Kijkertje het volgende:
In het Westen doet dat nazi-verhaal het idd niet zo goed
quote:Op donderdag 24 maart 2022 01:56 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
In het Westen doet dat nazi-verhaal het idd niet zo goed maar vergeet de biolabs niet! Doet het ook erg goed.
Nou, als je jezelf op bewezen onzin moet beroepen om een argument te kunnen maken is het tijd voor wat zelfreflectie, lijkt me.quote:Op donderdag 24 maart 2022 01:54 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het is de belangrijkste steunpilaar om deze inval te kunnen rechtvaardigen. Zonder blijft er bar weinig over. Wat nazis onzin.
Oh ja... Nazi's in Oekraïne...quote:
Jawel hoor. Het is ook helemaal geen nieuw verhaal en Putin maakt er gewoon handig gebruik van.quote:Op donderdag 24 maart 2022 01:57 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Maar daar zei de grote leider Putin zelf niets over, toch?
Mijn bijdrage aan de samenleving bestaat thans vooral in het blootleggen van desinformatie en propaganda.quote:Op donderdag 24 maart 2022 02:04 schreef Za het volgende:
[..]
Je kunt er alleen maar van opknappen denk ik, doe het voor je omgeving, de samenleving.
Ik kan me nog een programma herinneren van Jelle Brandt Corstius dat er in Rusland behoorlijk wat mensen Mussolini vereren. Die zal waarschijnlijk dan volgens de pro Poetin aanhangers niet Nazi genoeg geweest zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2022 02:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ja... Nazi's in Oekraïne...
Even zien, verkiezingen 2019...
Neo-nazi partij Svoboda won maar liefst (tromgeroffel):
1 (zeggen en schrijven één) zetel.
Van de 450.
Zoals ik al zei: desinformatie.
Wordt dit gemaakt in een biolab in Oekraine?quote:Op donderdag 24 maart 2022 02:04 schreef Za het volgende:
[..]
Je kunt er alleen maar van opknappen denk ik, doe het voor je omgeving, de samenleving.
Wat een top post is dit.quote:Zal ook weer niet dat de "Covid is a hoax"-club diep in de aars van een Russische dictator kruipt; lekker dwars, lekker recalcitrant, lekker 'kritisch denkend'. Een mondkapje en een prikje zijn dictatoriaal en schenden de rechten van de mens; een land aanvallen en platbombarderen uit paranoia? Moeilijk... nuance... water bij de wijn... niet escaleren... Kun je eindelijk een keer echt een vuist maken tegen tirannie, geef je niet thuis... dubbel jammer, want al die spandoekjes (met spelfouten) en nep-veteranen zijn er al.
Oh ja er zijn heel veel pogingen gedaan om er een vergrootglas op te leggen en jij gelooft natuurlijk ook dat het een ENORM probleem wasquote:
Ook wel een drogreden genoemd.quote:Op donderdag 24 maart 2022 02:08 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Oh ja er zijn heel veel pogingen gedaan om er een vergrootglas op te leggen en jij gelooft natuurlijk ook dat het een ENORM probleem was
Niet dat er geen nazis daar zijn maar het is niet de reden dat Putin de invasie begon. Het is gewoon één van zijn excuses daarvoor.
Kop liever geen nuke. Jij?quote:Op donderdag 24 maart 2022 02:06 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wat een top post is dit.
Vooral het dikgedrukte.
Hypocrisie 100/100
Reuters: Ukraine’s neo-Nazi problemquote:Op donderdag 24 maart 2022 02:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh ja... Nazi's in Oekraïne...
Even zien, verkiezingen 2019...
Neo-nazi partij Svoboda won maar liefst (tromgeroffel):
1 (zeggen en schrijven één) zetel.
Van de 450.
Zoals ik al zei: desinformatie.
En die moeten wij zeker dalijk opvangen!quote:
Want andere landen hebben geen nazi probleem?quote:Op donderdag 24 maart 2022 02:14 schreef Za het volgende:
[..]
Reuters: Ukraine’s neo-Nazi problem
As Ukraine’s struggle against Russia and its proxies continues, Kiev must also contend with a growing problem behind the front lines: far-right vigilantes who are willing to use intimidation and even violence to advance their agendas, and who often do so with the tacit approval of law enforcement agencies.
Ze ronselen zelfs kinderen, zie video in link.
https://www.reuters.com/a(...)entary-idUSKBN1GV2TY
Neo-Nazis are exploiting Russia’s war in Ukraine for their own purposes
https://www.washingtonpos(...)eo-nazi-ukraine-war/
Ik maak me een beetje zorgen om je.quote:Op donderdag 24 maart 2022 02:14 schreef Za het volgende:
[..]
Reuters: Ukraine’s neo-Nazi problem
As Ukraine’s struggle against Russia and its proxies continues, Kiev must also contend with a growing problem behind the front lines: far-right vigilantes who are willing to use intimidation and even violence to advance their agendas, and who often do so with the tacit approval of law enforcement agencies.
Ze ronselen zelfs kinderen, zie video in link.
https://www.reuters.com/a(...)entary-idUSKBN1GV2TY
Neo-Nazis are exploiting Russia’s war in Ukraine for their own purposes
https://www.washingtonpos(...)eo-nazi-ukraine-war/
#justfacinggulagproblemsquote:Op donderdag 24 maart 2022 02:18 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
In eens problemen met zijn hart....
De partij van Zhirinovski heeft zelfs aangekondigd om te gaan onderzoeken of de Coronapandemie niet is veroorzaakt in Oekraïense biolaboratoria:quote:Op donderdag 24 maart 2022 02:02 schreef ipa84 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Vanwege corona volg in nog steeds deze man. Die is er vrij uitgesproken over. Dus kan niet wachten op de gekken die dit weer gaan geloven.
Of vergiftiging, want de goelag laat zien dat het inderdaad niet goed gaat daarzo. Dan is het makkelijker om zo iemand per ongeluk dood te laten gaan.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 02:23 schreef J.B. het volgende:
[..]
De partij van Zhirinovski heeft zelfs aangekondigd om te gaan onderzoeken of de Coronapandemie niet is veroorzaakt in Oekraïense biolaboratoria:
Members of Russian policital party LDPR announced about COVID-19 has been developed in secret biological laboratory in Ukraine | Eng. subs
https://www.reddit.com/r/(...)arty_ldpr_announced/
Wanneer in Duitsland nazi feesten zouden worden toegestaan, waar grote meutes met nazi vlaggen zwaaien en blèren, zou men dat hier ook onwenselijk vinden.quote:Op donderdag 24 maart 2022 02:25 schreef Kijkertje het volgende:
Want ze stonden op het punt Rusland binnen te vallen of zo?
Toch zouden we niet het hele land platbombarderen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 02:28 schreef Za het volgende:
[..]
Wanneer in Duitsland nazi feesten zouden worden toegestaan, waar grote meutes met nazi vlaggen zwaaien en blèren, zou men dat hier ook onwenselijk vinden.
Dat meutes valt alleen heel erg mee in Ukrainequote:Op donderdag 24 maart 2022 02:28 schreef Za het volgende:
[..]
Wanneer in Duitsland nazi feesten zouden worden toegestaan, waar grote meutes met nazi vlaggen zwaaien en blèren, zou men dat hier ook onwenselijk vinden.
Die hebben we idd ook nog gehad. Op zich is een lek uit een lab helemaal niet vreemd is vaker gebeurt. Maar er zijn virussen gevonden die bijna precies hetzelfde zijn als het Sars-Cov-2 virus bij vleermuizen. Dus dat het overgesprongen is kan ook gewoon niemand zal het ooit weten. Maar het laat eigenlijk meteen zien dat biologische wapens enzovoort eigenlijk amper werken want als het verkeert gaat komt het gewoon naar je terug.quote:Op donderdag 24 maart 2022 02:33 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar het was toch de schuld van Fauci? Die had het lab in Wuhan gefinanceerd!
Nah und?quote:
Ja precies. En een heleboel wet markets die broeinesten zijn voor dit soort virussenquote:Op donderdag 24 maart 2022 02:38 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Die hebben we idd ook nog gehad. Op zich is een lek uit een lab helemaal niet vreemd is vaker gebeurt. Maar er zijn virussen gevonden die bijna precies hetzelfde zijn als het Sars-Cov-2 virus bij vleermuizen. Dus dat het overgesprongen is kan ook gewoon niemand zal het ooit weten. Maar het laat eigenlijk meteen zien dat biologische wapens enzovoort eigenlijk amper werken want als het verkeert gaat komt het gewoon naar je terug.
Verheug je gewoon in de eensgezindheid die je hier ten deel valt.quote:Op donderdag 24 maart 2022 02:35 schreef Kijkertje het volgende:
Dat meutes valt alleen heel erg mee in Ukraine![]()
Dat wordt het alleen in de hoofden van goedgelovige complotdenkertjes.
Ik kan wel iets over een ander oud-sovjet land schrijven over dit onderwerp. Maar dan moet je de volledige geschiedenis kennen (wat helaas te veel ontbreekt op dit forum) maar dan wordt het weer ouderwets cherrypicking, dus geen zin in.quote:Op donderdag 24 maart 2022 02:35 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat meutes valt alleen heel erg mee in Ukraine![]()
Dat wordt het alleen in de hoofden van goedgelovige complotdenkertjes.
Leg anders even uit waarom die nazis zo weinig stemmen kregen bij de verkiezingen in Ukraine?quote:Op donderdag 24 maart 2022 02:41 schreef Za het volgende:
[..]
Verheug je gewoon in de eensgezindheid die je hier ten deel valt.
Iedereen die er een andere mening op nahoudt is een complotdenker. In mijn optiek getuigd dit van gebrek aan discussievaardigheden op waardig niveau, en dat is toch echt jouw probleem.
Misschien kun je in de straat oliebollen gaan bakken voor Oekraïne, of een andere bijdrage leveren welke je een gevoel geeft dat je goed bezig bent.
quote:In 1940, the OUN split into two parts. The older, more moderate members supported Andriy Atanasovych Melnyk and the OUN-M, while the younger and more radical members supported Stepan Bandera's OUN-B. After the start of the Axis invasion of the Soviet Union on 22 June 1941 (Operation Barbarossa), the OUN-B in the person of Yaroslav Stetsko declared an independent Ukrainian state on 30 June 1941 in occupied Lviv, while the region was under the control of Nazi Germany, pledging loyalty to Adolf Hitler. In response, the Nazi authorities suppressed the OUN leadership. In October 1942 the OUN-B established the Ukrainian Insurgent Army (UPA). In 1943–1944, in order to pre-empt Polish efforts at re-establishing Poland's pre-war borders, UPA combat units carried out large-scale ethnic cleansing against Polish people. Historians estimate that 100,000 Polish civilians were massacred in Volhynia and Eastern Galicia.
https://www.europarl.euro(...)-7-2010-0035_EN.htmlquote:European Parliament resolution of 25 February 2010 on the situation in Ukraine
[..]
Deeply deplores the decision by the outgoing President of Ukraine, Viktor Yushchenko, posthumously to award Stepan Bandera, a leader of the Organisation of Ukrainian Nationalists (OUN) which collaborated with Nazi Germany, the title of ‘National Hero of Ukraine’; hopes, in this regard, that the new Ukrainian leadership will reconsider such decisions and will maintain its commitment to European values;
Beste Za, dit is kinderachtig. Als men een discussie aangaat over iets dan doet men dat adhv argumenten. Als dan 99% van de mensen in die discussie aangeven dmv niet alleen argumentatie maar ook bronnen die deze argumentatie ondersteunen te kennen geven het niet met je eens te zijn, is dit niet "mensen wegzetten als complotdenker".quote:Op donderdag 24 maart 2022 02:41 schreef Za het volgende:
[..]
Verheug je gewoon in de eensgezindheid die je hier ten deel valt.
Iedereen die er een andere mening op nahoudt is een complotdenker. In mijn optiek getuigd dit van gebrek aan discussievaardigheden op waardig niveau, en dat is toch echt jouw probleem.
Misschien kun je in de straat oliebollen gaan bakken voor Oekraïne, of een andere bijdrage leveren welke je een gevoel geeft dat je goed bezig bent.
Lees maar even terug, dat is letterlijk wat ze zeggen, en halen er desnoods de demonstranten tegen de covid maatregelen (waar ik niets mee van doen heb) bij.quote:Op donderdag 24 maart 2022 02:47 schreef Barbusse het volgende:
Beste Za, dit is kinderachtig. Als men een discussie /snip/ is dit niet "mensen wegzetten als complotdenker".
Aaaand now....you're dodging the issue. Bijzonder kinderachtig.quote:Op donderdag 24 maart 2022 02:58 schreef Za het volgende:
[..]
Lees maar even terug, dat is letterlijk wat ze zeggen, en halen er desnoods de demonstranten tegen de covid maatregelen (waar ik niets mee van doen heb) bij.
Men heeft het gevoel ergens bij te horen wegens de consensus in deze thread en in de eigen omgeving, en raakt onrustig wanneer iemand een andere mening heeft.
Maar dat zijn wel dezelfde mensen die in de regel propageren dat we leven in een democratie, en men moet zeggen wat hij/zij denkt: Het grote goed, maar alleen wanneer het in hun straatje past.
Je kan niet zeggen wat je wil hier? Dat doe je toch? Het zijn alleen waardeloze argumenten en dan moet je het niet gek vinden dat er kritiek op komt.quote:Op donderdag 24 maart 2022 02:58 schreef Za het volgende:
[..]
Lees maar even terug, dat is letterlijk wat ze zeggen, en halen er desnoods de demonstranten tegen de covid maatregelen (waar ik niets mee van doen heb) bij.
Men heeft het gevoel ergens bij te horen wegens de consensus in deze thread en in de eigen omgeving, en raakt onrustig wanneer iemand een andere mening heeft.
Maar dat zijn wel dezelfde mensen die in de regel propageren dat we leven in een democratie, en men moet zeggen wat hij/zij denkt: Het grote goed, maar alleen wanneer het in hun straatje past.
Je valt in herhaling vwb "kinderachtig" daarmee verliest het zijn kracht.quote:Op donderdag 24 maart 2022 03:03 schreef Barbusse het volgende:
Aaaand now....you're dodging the issue. Bijzonder kinderachtig.
Bronloos? Er zijn uitgebreid bronnen gegeven bij je 'watervaste afspraken'-bewering?quote:Op donderdag 24 maart 2022 03:07 schreef Za het volgende:
[..]
Je valt in herhaling vwb "kinderachtig" daarmee verliest het zijn kracht.
Lees even terug, ik heb al mijn posts beargumenteerd en voorzien van bronnen tussen de bronloze "Fake" "complotdenker" roepers.
Maar dat is toch helemaal geen goed argumentquote:Op donderdag 24 maart 2022 03:12 schreef Za het volgende:
[..]
Denk je?
Ik postte bv:
"Van de vijf miljoen sovjetkrijgsgevangenen zijn er vier miljoen door de nazi's doelbewust doodgehongerd". bron: Trouw https://www.trouw.nl/nieuws/niet-alleen-maar-russen~b5cc46ba/
Dan zit je niet te springen om die lui naast je landsgrens.
De reply:
[..]
Nee alleen maar oneliners.quote:Op donderdag 24 maart 2022 03:09 schreef Kijkertje het volgende:
Bronloos? Er zijn uitgebreid bronnen gegeven bij je 'watervaste afspraken'-bewering?
Nazi's zijn altijd onwenselijk. Maar wat dat met de invasie te maken heeft mag Joost weten.quote:Op donderdag 24 maart 2022 02:28 schreef Za het volgende:
[..]
Vladolf had het over junkies en nazi's.quote:Op donderdag 24 maart 2022 03:19 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nazi's zijn altijd onwenselijk. Maar wat dat met de invasie te maken heeft mag Joost weten.
Oneliner? In hetzelfde stuk staat dat Gorbachev zegt het onderwerp helemaal niet ter sprake is gekomen? Gorbachev's mening daarover maakt het dan niet ineens een 'watervaste afspraak' zoals jij beweerde?quote:Op donderdag 24 maart 2022 03:17 schreef Za het volgende:
[..]
Nee alleen maar oneliners.
NWS / Oorlog in Oekraïne #262 SSBN's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |