Ah ja dat is echt een stuk erger dan je vrijheid inleverenquote:Op donderdag 24 maart 2022 01:01 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Hij is geen fan van westerse democratieën en ergens kan ik dat wel begrijpen. Kijk nou eens waar wij heen gaan, een multi-culturele kosmopolitische heilstaat waar we het belangrijk vinden hoeveel transgenders er in de top van het bedrijfsleven zit.
Omdat in zo'n land hij nooit veel verder was gekomen dan taxichauffeur.quote:Op donderdag 24 maart 2022 00:50 schreef Kijkertje het volgende:
Waarom maakt Putin eigenlijk niet gewoon een echte democratie van de Sovjet-Unie en sluit zichzelf aan bij de NATO? Wat is daar zo 'verschrikkelijk' aan dat hij zich 'bedreigd' voelt en zijn dictatoriale Rijk wil uitbreiden?
Inderdaad dan kan je beter in een dictatuur wonen waar geen vrijheid van menig is en alle kritiek op de overheid bestraft wordt met een gevangenisstraf. Dus wat jij nu kan zeggen zou in Rusland niet kunnen mochten hun zich bijvoorbeeld wel druk maken over zulke dingen. Maar ik neem aan dat je dat er wel voor over hebt om je de rest van je leven je de mond te laten snoeren?quote:Op donderdag 24 maart 2022 01:01 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Hij is geen fan van westerse democratieën en ergens kan ik dat wel begrijpen. Kijk nou eens waar wij heen gaan, een multi-culturele kosmopolitische heilstaat waar we het belangrijk vinden hoeveel transgenders er in de top van het bedrijfsleven zit.
Alsof er 30 jaar geleden geen sprake van multiculturalisme was of homo seksualiteit.quote:Op donderdag 24 maart 2022 01:01 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Ik zou lekker verhuizen naar Rusland. 3000 Roebel betalen voor een brood en afgesloten van het internet.quote:Op donderdag 24 maart 2022 01:01 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Ohja nog 1 ding erger dan een dictatuur, een vrije samenleving met transgendersquote:Op donderdag 24 maart 2022 01:01 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Pak je spullen en ga zou ik zeggen. We lezen wel hoe het daar is adieu!quote:Op donderdag 24 maart 2022 01:01 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Dit dus. Het zijn precies de narratieven waar mensen in al hun conservatieve vooroordelen gevoelig voor zijn. Net zoals dat met homoseksualiteit ook heel lang het geval is geweestquote:Op donderdag 24 maart 2022 01:06 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Alsof er 30 jaar geleden geen sprake van multiculturalisme was of homo seksualiteit.
Naar mijn mening word dat in de afgelopen jaren enkel flink uitvergroot door hen die er baat bij hebben om sentiment te creëren en mensen dwingen om stelling te nemen, verdeel en heers.
Net zoals de Russen geen idee hebben waar al die Stingers en Javelins vandaan komen?quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Weet je wat ook een goed idee is? Je verpakt die Poolse Migs in hele grote kartonnen dozen en dan stuur je ze met de post of Fedex of zo naar Kiev. Maar nu komt de truuk om te zorgen dat de Russen niet uitvinden waar ze vandaan komen: Je zet niet op het label wie de afzender is! Dan kunnen de Russen nooit ontdekken dat NATO die vliegtuigen leverde!
En die informatie (gevoelig zijn voor) geven we bovendien nu al jaren op een presenteerblaadje dmv sociale media en like knopjes.quote:Op donderdag 24 maart 2022 01:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dit dus. Het zijn precies de narratieven waar mensen in al hun conservatieve vooroordelen gevoelig voor zijn. Net zoals dat met homoseksualiteit ook heel lang het geval is geweest
Ja wat dat betreft is het recht op vrije meningsuiting best onhandigquote:Op donderdag 24 maart 2022 01:14 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
En die informatie (gevoelig zijn voor) geven we bovendien nu al jaren op een presenteerblaadje dmv sociale media en like knopjes.
Nee dat ontgaat me niet.quote:Op donderdag 24 maart 2022 00:31 schreef Tijger_m het volgende:
Het ontgaat je blijkbaar dat dit alleen over Duitsland (en voormalig Oost-Duitsland) gaat.
Maar is/was Marioepol een stad met gebouwen vol munitie en was/is het daarom geoorloofd dat de Russen deze stad van de aardbodem hebben weggevaagd?quote:Op donderdag 24 maart 2022 01:32 schreef Za het volgende:
[..]
Nee dat ontgaat me niet.
Dat het vanzelf spreekt dat je niet verder uitbreidt spreekt voor zich.
Ben je nu weer alles wat krom is recht aan het lullen?quote:Op donderdag 24 maart 2022 01:32 schreef Za het volgende:
[..]
Nee dat ontgaat me niet.
Maar geen waterdichte afspraak dus zoals je zo stellig beweerde.quote:Op donderdag 24 maart 2022 01:32 schreef Za het volgende:
[..]
Nee dat ontgaat me niet.
De Oekraïense regering heeft de Russische oproep aan Oekraïense militairen om in Marioepol hun wapens neer te leggen, afgewezen. "Er zal geen capitulatie zijn, wapens zullen niet neergelegd worden", zei vicepremier Irina Veresjtsjoek tegen nieuwssite Ukrainska Pravda. Die boodschap was eerder al aan de Russen doorgegeven. Veresjtsjoek wil dat het Russische leger een humanitaire corridor opent naar de havenstad aan de Zee van Azov.quote:Op donderdag 24 maart 2022 01:35 schreef DonDruiper het volgende:
Maar is/was Marioepol een stad met gebouwen vol munitie en was/is het daarom geoorloofd dat de Russen deze stad van de aardbodem hebben weggevaagd?
Iedereen die er een andere mening op nahoud dan jij is een completdenker, een wappie, toch?quote:Op donderdag 24 maart 2022 01:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Je dacht, nu het covid forum is opgeheven kom je hier desinformatie, complotmeuk en ander Baudeteske nonsense spuwen? Zal ook weer niet dat de "Covid is a hoax"-club diep in de aars van een Russische dictator kruipt; lekker dwars, lekker recalcitrant, lekker 'kritisch denkend'.
Kom op dat geloof je toch zelf niet met de trackrecord van de Russen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 01:44 schreef Za het volgende:
[..]
De Oekraïense regering heeft de Russische oproep aan Oekraïense militairen om in Marioepol hun wapens neer te leggen, afgewezen. "Er zal geen capitulatie zijn, wapens zullen niet neergelegd worden", zei vicepremier Irina Veresjtsjoek tegen nieuwssite Ukrainska Pravda. Die boodschap was eerder al aan de Russen doorgegeven. Veresjtsjoek wil dat het Russische leger een humanitaire corridor opent naar de havenstad aan de Zee van Azov.
Rusland stelde een plan voor waarin alle gewapende eenheden van Oekraïne "zonder wapens en munitie langs de met Oekraïne overeengekomen route" moesten vertrekken. Het land eiste een formeel schriftelijk antwoord van Oekraïne voor 03.00 uur vannacht.
NOS
Wie de schoen past... en hij past je dubbel en dwars; gewoon een kwestie van je bijdragen lezen. Hier en elders. Niet vergeten nog wat schrikbarende cijfers te geven van miljoenmiljard mensen die dankzij de prik nu superdood zijn. Zeg maar desinformatie van hetzelfde allooi als de rotzooi die je hier verspreidt om de schuld voor deze oorlog overal behalve bij Putin te leggen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 01:47 schreef Za het volgende:
[..]
Iedereen die er een andere mening op nahoud dan jij is een completdenker, een wappie, toch?
Iets zegt me dat juist jij iemand bent die de vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel heeft wanneer Wilders minder minder staat te oreren.
Het is de belangrijkste steunpilaar om deze inval te kunnen rechtvaardigen. Zonder blijft er bar weinig over. Wat nazis onzin.quote:Op donderdag 24 maart 2022 01:21 schreef Barbusse het volgende:
Waarom blijft dat gedebunkte verhaal over nato dat niet naar het oosten zou uitbreiden zo hardnekkig de kop opsteken?
In het Westen doet dat nazi-verhaal het idd niet zo goed maar vergeet de biolabs niet! Doet het ook erg goed.quote:Op donderdag 24 maart 2022 01:54 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het is de belangrijkste steunpilaar om deze inval te kunnen rechtvaardigen. Zonder blijft er bar weinig over. Wat nazis onzin.
Ik quote je post, het zijn je eigen woorden:quote:
Je hebt nog even zitten doorrazen zie ik:quote:Op donderdag 24 maart 2022 01:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Je dacht, nu het covid forum is opgeheven kom je hier desinformatie, complotmeuk en ander Baudeteske nonsense spuwen?
Misschien moet je omeprazol overwegen, sterkte.quote:Zal ook weer niet dat de "Covid is a hoax"-club diep in de aars van een Russische dictator kruipt; lekker dwars, lekker recalcitrant, lekker 'kritisch denkend'. Een mondkapje en een prikje zijn dictatoriaal en schenden de rechten van de mens; een land aanvallen en platbombarderen uit paranoia? Moeilijk... nuance... water bij de wijn... niet escaleren... Kun je eindelijk een keer echt een vuist maken tegen tirannie, geef je niet thuis... dubbel jammer, want al die spandoekjes (met spelfouten) en nep-veteranen zijn er al.
Maar daar zei de grote leider Putin zelf niets over, toch?quote:Op donderdag 24 maart 2022 01:56 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
In het Westen doet dat nazi-verhaal het idd niet zo goed maar vergeet de biolabs niet! Doet het ook erg goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |