Ja, heel typisch dat je iemand die overduidelijk alleen gekozen is omdat ze een "vrouw"is en zwart iets vraagt. Maar als je dan aan diezelfde persoon vraagt wat een vrouw is staat ze met dr bek vol tanden.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Volgens datzelfde woordenboek is een female "of or denoting the sex that can bear offspring or produce eggs, distinguished biologically by the production of gametes (ova) which can be fertilized by male gametes". Ofwel: "ik ben geen bioloog".
Wel typisch trouwens: als voormalig opperbevelhebber Trump blijk geeft niet te snappen dat een nucleaire duikboot een duikboot is met nucleaire aandrijving gaat deze user door het vuur om dat te verdedigen, maar als deze mevrouw blijk geeft niet een specifieke definitie van vrouw te kunnen of willen opdreunen en dus de kennis zou halen bij iemand die iets wel weet als ze het zelf niet weet - bij uitstek een eigenschap van intelligentie - dan is deze mevrouw totaal incompetent.
Niets te maken met deugen natuurlijk dit. In rechtspraak zijn definities belangrijk en is het niet aan de rechter om deze te bepalen. Daarvoor schakelen ze experts in.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, heel typisch dat je iemand die overduidelijk alleen gekozen is omdat ze een "vrouw"is en zwart iets vraagt. Maar als je dan aan diezelfde persoon vraagt wat een vrouw is staat ze met dr bek vol tanden.
Zo vergelijkbaar met dat "nuclear sub" theoretisch 2 verschillende dingen kunnen zijn, maar het voor een kleuter duidelijk was dat het om de wapens ging.
Hou toch op met je wokegeleuter man. Alsof man en vrouw opeens een heel magisch concept is. Alles om te deugen.
Nee, de vraag is gesteld omdat in de VS het begrip vrouw zwaar uitgehold wordt. Men beweert op te komen voor vrouwenrechten terwijl men tegelijkertijd een man die vrouw zegt te zijn de gouden medaille bij het zwemmen uitreiktquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:57 schreef kipknots het volgende:
[..]
Niets te maken met deugen natuurlijk dit. In rechtspraak zijn definities belangrijk en is het niet aan de rechter om deze te bepalen. Daarvoor schakelen ze experts in.
Die vraag is natuurlijk ook alleen maar gesteld omdat ze weten dat het antwoord dat een rechter zal geven hij achterban enorm triggered.
Haha, ik denk niet dat er experts nodig zijn om het verschil aan te geven tussen een man en een vrouw.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:57 schreef kipknots het volgende:
[..]
Niets te maken met deugen natuurlijk dit. In rechtspraak zijn definities belangrijk en is het niet aan de rechter om deze te bepalen. Daarvoor schakelen ze experts in.
Die vraag is natuurlijk ook alleen maar gesteld omdat ze weten dat het antwoord dat een rechter zal geven hij achterban enorm triggered.
Oh oke, en wanneer is iemand een 'adult female'? Zijn uiterlijke geslachtskenmerken bepalend? Chromosomen? Hormoonconcentraties? Een combinatie? Of een arbitraire definitie? En zijn er echt maar twee smaken, of bestaat er nog een grijs gebied tussen man en vrouw?quote:
Ligt aan op welk vlak. In het persoonlijke leven doe je maar waar je zin in hebt, is je goed recht, kan ons het schelen, doe je ding.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh oke, en wanneer is iemand een 'adult female'? Zijn geslachtskenmerken bepalend? Chromosomen? Hormoonconcentraties? Een combinatie? Of een arbitraire definitie? En zijn er echt maar twee smaken, of bestaat er nog een grijs gebied tussen man en vrouw?
Eh nee, dat is nou juist het hele punt. Dat is in sommige gevallen dus niet zo makkelijk en duidelijk.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is visueel wel erg leuk in elkaar gezet. Alleen hier worden dus allerlei (chromosomale) afwijkingen gepresenteerd alsof dit geslacht een soort spectrum maakt. Aandoenlijke poging, maar zo werkt het natuurlijk niet. Het menselijk geslacht is binair en bij de geboorte bepaald.
...
Bizar eigenlijk dat zoiets simpels zoals geslacht nu een enorm discussiepunt is geworden. We zijn nu zelfs zo ver dat de ideologen onder ons het bijzonder moeilijk vinden om een vrouw te definiėren. The regressive left is een term die veel te vroeg in de ban is gedaan.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, ik denk niet dat er experts nodig zijn om het verschil aan te geven tussen een man en een vrouw.
Ja, BNWers doen het aan de lopende band.quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:50 schreef weetjewel5 het volgende:
@:the_end heb je daar ervaring mee?
Wat is jouw definitie van vrouw dan?quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:13 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk dat zoiets simpels zoals geslacht nu een enorm discussiepunt is geworden. We zijn nu zelfs zo ver dat de ideologen onder ons het bijzonder moeilijk vinden om een vrouw te definiėren. The regressive left is een term die veel te vroeg in de ban is gedaan.
Ik mag toch hopen van niet, dan hadden ze beter Kamala Harris kunnen voordragen. Dan had Biden twee vliegen in een klap gehad.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ze is dan ook niet 'slechts' op ras en geslacht gekozen.
Bull, dat is gewoon propaganda, linkse indoctrinatie. iedereen mag doen en laten wat hij/zij/they/them/xe/xer wil, tot het inbreuk maakt op de rechten van een ander.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Eh nee, dat is nou juist het hele punt. Dat is in sommige gevallen dus niet zo makkelijk en duidelijk.
Ah dit spelletje weer, ik neem aan dat je een heteroseksuele man bent. Zou jij seks hebben met een travestiet die claimt dat hij een vrouw is?quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van vrouw dan?
En wat heeft dat er mee te maken?quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ah dit spelletje weer, ik neem aan dat je een heteroseksuele man bent. Zou jij seks hebben met een travestiet die claimt dat hij een vrouw is?
Niet echt een antwoord op de de vraag hč.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt aan op welk vlak. In het persoonlijke leven doe je maar waar je zin in hebt, is je goed recht, kan ons het schelen, doe je ding.
Maar als je aanspraak maakt op "vrouwelijke" rechten als man ben je gewoon een rat. En ontneem je echte vrouwen hun rechten, goed bezig hoor.
Maar als jij het ok vindt dat een 50+ man zich opeens identificeert als vrouw en lekker tussen de minderjarige meisjes in de kleedkamer mag zitten, hey, dat is ook een mening. Ik deel die mening niet, noem me maar extreem.
Alles, als het zijn van een vrouw open is voor interpretatie hoe kun je dan definiėren wat voor voorkeur je hebt?quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En wat heeft dat er mee te maken?
Prima antwoord, zeker icm mijn andere posts.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet echt een antwoord op de de vraag hč.
Inderdaad, uiterlijke (niet aangepaste) geslachtskenmerken zijn bepalend. Anders kunnen chromosomen een uitkomst kunnen bieden. Een grijs gebied is er ook niet. Een grote teleurstelling misschien voor bepaalde social justice strijders hier, maar het menselijk geslacht is binair en bij de geboorte bepaald.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh oke, en wanneer is iemand een 'adult female'? Zijn uiterlijke geslachtskenmerken bepalend? Chromosomen? Hormoonconcentraties? Een combinatie? Of een arbitraire definitie? En zijn er echt maar twee smaken, of bestaat er nog een grijs gebied tussen man en vrouw?
Jij bent hier diegene die over definities begint, niet ik. En wanneer je daarover vragen krijgt dan is de wereld te klein 'want elk normaal mens dit en dat'.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima antwoord, zeker icm mijn andere posts.
Maar als je gewoon door wil drammen met je eigen definities, prima, maar elk normaal mens weet prima wat een vrouw is. Alleen de doorgeslagen activisten willen dit rekbaar maken om allerlei mensen rechten te willen aansmeren waardoor echte vrouwen minder rechten hebben.
Goeie heuvel om op te sterven hoor. Je staat aan de goeie kant, nee echt
.
Voor linkse indoctrinatie is het wel iets wat dan wel veel voorkomt in de medische boeken... Doen die allemaal mee aan het grote complot of zo?quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bull, dat is gewoon propaganda, linkse indoctrinatie.
Ja no shitquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Alles, als het zijn van een vrouw open is voor interpretatie hoe kun je dan definiėren wat voor voorkeur je hebt?
Kortom als je dat wilt definiėren dan moet je eerst vast stellen wat een vrouw is.
Neuh, je draait weer om de hete brei heen. Je taktiek is inmiddels wel bekend. Geeft niet, ik realiseer me prima dat ik op FOK! zit en geen taktiek is me vreemd hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij bent hier diegene die over definities begint, niet ik. En wanneer je daarover vragen krijgt dan is de wereld te klein 'want elk normaal mens dit en dat'.
Dat is dan toch een vraag waar je het antwoord op weet? Waarom vragen naar de bekende weg?quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja no shitdat is nou juist de vraag.
https://en.wikipedia.org/(...)sensitivity_syndromequote:Op donderdag 24 maart 2022 18:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima antwoord, zeker icm mijn andere posts.
Maar als je gewoon door wil drammen met je eigen definities, prima, maar elk normaal mens weet prima wat een vrouw is. Alleen de doorgeslagen activisten willen dit rekbaar maken om allerlei mensen rechten te willen aansmeren waardoor echte vrouwen minder rechten hebben.
Goeie heuvel om op te sterven hoor. Je staat aan de goeie kant, nee echt
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |