abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 maart 2022 @ 17:54:28 #126
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204205965
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 17:43 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Volgens datzelfde woordenboek is een female "of or denoting the sex that can bear offspring or produce eggs, distinguished biologically by the production of gametes (ova) which can be fertilized by male gametes". Ofwel: "ik ben geen bioloog".

Wel typisch trouwens: als voormalig opperbevelhebber Trump blijk geeft niet te snappen dat een nucleaire duikboot een duikboot is met nucleaire aandrijving gaat deze user door het vuur om dat te verdedigen, maar als deze mevrouw blijk geeft niet een specifieke definitie van vrouw te kunnen of willen opdreunen en dus de kennis zou halen bij iemand die iets wel weet als ze het zelf niet weet - bij uitstek een eigenschap van intelligentie - dan is deze mevrouw totaal incompetent.
Ja, heel typisch dat je iemand die overduidelijk alleen gekozen is omdat ze een "vrouw"is en zwart iets vraagt. Maar als je dan aan diezelfde persoon vraagt wat een vrouw is staat ze met dr bek vol tanden.

Zo vergelijkbaar met dat "nuclear sub" theoretisch 2 verschillende dingen kunnen zijn, maar het voor een kleuter duidelijk was dat het om de wapens ging :').

Hou toch op met je wokegeleuter man. Alsof man en vrouw opeens een heel magisch concept is. Alles om te deugen :r.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204205989
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 17:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, heel typisch dat je iemand die overduidelijk alleen gekozen is omdat ze een "vrouw"is en zwart iets vraagt. Maar als je dan aan diezelfde persoon vraagt wat een vrouw is staat ze met dr bek vol tanden.

Zo vergelijkbaar met dat "nuclear sub" theoretisch 2 verschillende dingen kunnen zijn, maar het voor een kleuter duidelijk was dat het om de wapens ging :').

Hou toch op met je wokegeleuter man. Alsof man en vrouw opeens een heel magisch concept is. Alles om te deugen :r.
Niets te maken met deugen natuurlijk dit. In rechtspraak zijn definities belangrijk en is het niet aan de rechter om deze te bepalen. Daarvoor schakelen ze experts in.

Die vraag is natuurlijk ook alleen maar gesteld omdat ze weten dat het antwoord dat een rechter zal geven hij achterban enorm triggered.
  donderdag 24 maart 2022 @ 18:01:30 #128
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204206020
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2022 17:57 schreef kipknots het volgende:

[..]
Niets te maken met deugen natuurlijk dit. In rechtspraak zijn definities belangrijk en is het niet aan de rechter om deze te bepalen. Daarvoor schakelen ze experts in.

Die vraag is natuurlijk ook alleen maar gesteld omdat ze weten dat het antwoord dat een rechter zal geven hij achterban enorm triggered.
Nee, de vraag is gesteld omdat in de VS het begrip vrouw zwaar uitgehold wordt. Men beweert op te komen voor vrouwenrechten terwijl men tegelijkertijd een man die vrouw zegt te zijn de gouden medaille bij het zwemmen uitreikt

Mannen die beweren vrouw te zijn worden opeens "woman of the year". Wat zijn vrouwenrechten dan nog?
Get woke, go broke!
  donderdag 24 maart 2022 @ 18:01:53 #129
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204206026
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2022 17:57 schreef kipknots het volgende:

[..]

Haha, ik denk niet dat er experts nodig zijn om het verschil aan te geven tussen een man en een vrouw.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 24 maart 2022 @ 18:04:43 #130
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204206044
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 17:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Adult female.

Al besproken.
Oh oke, en wanneer is iemand een 'adult female'? Zijn uiterlijke geslachtskenmerken bepalend? Chromosomen? Hormoonconcentraties? Een combinatie? Of een arbitraire definitie? En zijn er echt maar twee smaken, of bestaat er nog een grijs gebied tussen man en vrouw?
Huilen dan.
  donderdag 24 maart 2022 @ 18:08:46 #131
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204206078
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Oh oke, en wanneer is iemand een 'adult female'? Zijn geslachtskenmerken bepalend? Chromosomen? Hormoonconcentraties? Een combinatie? Of een arbitraire definitie? En zijn er echt maar twee smaken, of bestaat er nog een grijs gebied tussen man en vrouw?
Ligt aan op welk vlak. In het persoonlijke leven doe je maar waar je zin in hebt, is je goed recht, kan ons het schelen, doe je ding.

Maar als je aanspraak maakt op "vrouwelijke" rechten als man ben je gewoon een rat. En ontneem je echte vrouwen hun rechten, goed bezig hoor ^O^.

Maar als jij het ok vindt dat een 50+ man zich opeens identificeert als vrouw en lekker tussen de minderjarige meisjes in de kleedkamer mag zitten, hey, dat is ook een mening. Ik deel die mening niet, noem me maar extreem :).
Get woke, go broke!
pi_204206086
Hi hi dat de rechtse sektevolgers toch weer terug naar gender moeten grijpen geeft toch wel aan dat Joe veel goed doet anders hadden ze wel andere veel meer zinnige argumenten om het niet functioneren van Joe te etaleren. :D

Maar hoe zit het nu eigenlijk met die feitelijk obeserveerbare grootschalige verkiezingsfraude die door de ninjas en andere roeptoeters zoals de slopenkoning zou worden aangetoond. Het blijft steeds stil, soms gilt er nog wel eens iemand dat het wel bewezen is maar deze kan in de drek van dit topic toch niet de bewijzen die er zouden zijn quoten. 8-)
  donderdag 24 maart 2022 @ 18:11:40 #133
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204206102
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2022 17:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is visueel wel erg leuk in elkaar gezet. Alleen hier worden dus allerlei (chromosomale) afwijkingen gepresenteerd alsof dit geslacht een soort spectrum maakt. Aandoenlijke poging, maar zo werkt het natuurlijk niet. Het menselijk geslacht is binair en bij de geboorte bepaald.

...
Eh nee, dat is nou juist het hele punt. Dat is in sommige gevallen dus niet zo makkelijk en duidelijk.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_204206115
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Haha, ik denk niet dat er experts nodig zijn om het verschil aan te geven tussen een man en een vrouw.
Bizar eigenlijk dat zoiets simpels zoals geslacht nu een enorm discussiepunt is geworden. We zijn nu zelfs zo ver dat de ideologen onder ons het bijzonder moeilijk vinden om een vrouw te definiėren. The regressive left is een term die veel te vroeg in de ban is gedaan.
pi_204206118
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 16:50 schreef weetjewel5 het volgende:
@:the_end heb je daar ervaring mee?
Ja, BNWers doen het aan de lopende band.
  donderdag 24 maart 2022 @ 18:15:06 #136
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204206128
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Bizar eigenlijk dat zoiets simpels zoals geslacht nu een enorm discussiepunt is geworden. We zijn nu zelfs zo ver dat de ideologen onder ons het bijzonder moeilijk vinden om een vrouw te definiėren. The regressive left is een term die veel te vroeg in de ban is gedaan.
Wat is jouw definitie van vrouw dan?
Onikaan ni ov dovah
pi_204206132
quote:
81s.gif Op donderdag 24 maart 2022 17:15 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ze is dan ook niet 'slechts' op ras en geslacht gekozen.
Ik mag toch hopen van niet, dan hadden ze beter Kamala Harris kunnen voordragen. Dan had Biden twee vliegen in een klap gehad.
  donderdag 24 maart 2022 @ 18:16:55 #138
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204206145
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:11 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Eh nee, dat is nou juist het hele punt. Dat is in sommige gevallen dus niet zo makkelijk en duidelijk.
Bull, dat is gewoon propaganda, linkse indoctrinatie. iedereen mag doen en laten wat hij/zij/they/them/xe/xer wil, tot het inbreuk maakt op de rechten van een ander.

Iemand die beweert een vrouw te zijn, zonder enig ander bewijs, kan in de VS dus letterlijk tussen de jonge meiden gaan zitten, want anders ben je transfoob.

Iedereen die een kind heeft zal snappen dat dit debiel is. En als je wel een kind hebt, ik ben een man, mag ik bij jouw minderjarige dochter de kleedkamer in, ik identificeer me als vrouw.

Nee he? Nou dan......

Niets mis met normale mensenrechten voor LGBTQ mensen, maar dat is heel wat anders dan mensen maar altijd en overal hun gang laten gaan omdat ze beweren iets te zijn. Dat is doorgeslagen activisme met hele duistere motieven.
Get woke, go broke!
pi_204206147
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Wat is jouw definitie van vrouw dan?
Ah dit spelletje weer, ik neem aan dat je een heteroseksuele man bent. Zou jij seks hebben met een travestiet die claimt dat hij een vrouw is?
  donderdag 24 maart 2022 @ 18:17:55 #140
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204206152
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:17 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ah dit spelletje weer, ik neem aan dat je een heteroseksuele man bent. Zou jij seks hebben met een travestiet die claimt dat hij een vrouw is?
En wat heeft dat er mee te maken?
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 24 maart 2022 @ 18:18:20 #141
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204206157
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ligt aan op welk vlak. In het persoonlijke leven doe je maar waar je zin in hebt, is je goed recht, kan ons het schelen, doe je ding.

Maar als je aanspraak maakt op "vrouwelijke" rechten als man ben je gewoon een rat. En ontneem je echte vrouwen hun rechten, goed bezig hoor ^O^.

Maar als jij het ok vindt dat een 50+ man zich opeens identificeert als vrouw en lekker tussen de minderjarige meisjes in de kleedkamer mag zitten, hey, dat is ook een mening. Ik deel die mening niet, noem me maar extreem :).
Niet echt een antwoord op de de vraag hč.
Huilen dan.
pi_204206172
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
En wat heeft dat er mee te maken?
Alles, als het zijn van een vrouw open is voor interpretatie hoe kun je dan definiėren wat voor voorkeur je hebt?
Kortom als je dat wilt definiėren dan moet je eerst vast stellen wat een vrouw is.
  donderdag 24 maart 2022 @ 18:22:47 #143
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204206180
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:18 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Niet echt een antwoord op de de vraag hč.
Prima antwoord, zeker icm mijn andere posts.

Maar als je gewoon door wil drammen met je eigen definities, prima, maar elk normaal mens weet prima wat een vrouw is. Alleen de doorgeslagen activisten willen dit rekbaar maken om allerlei mensen rechten te willen aansmeren waardoor echte vrouwen minder rechten hebben.

Goeie heuvel om op te sterven hoor :'). Je staat aan de goeie kant, nee echt :').
Get woke, go broke!
  donderdag 24 maart 2022 @ 18:25:21 #144
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204206197
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Oh oke, en wanneer is iemand een 'adult female'? Zijn uiterlijke geslachtskenmerken bepalend? Chromosomen? Hormoonconcentraties? Een combinatie? Of een arbitraire definitie? En zijn er echt maar twee smaken, of bestaat er nog een grijs gebied tussen man en vrouw?
Inderdaad, uiterlijke (niet aangepaste) geslachtskenmerken zijn bepalend. Anders kunnen chromosomen een uitkomst kunnen bieden. Een grijs gebied is er ook niet. Een grote teleurstelling misschien voor bepaalde social justice strijders hier, maar het menselijk geslacht is binair en bij de geboorte bepaald.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 24 maart 2022 @ 18:25:23 #145
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204206198
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Maar als je gewoon door wil drammen met je eigen definities, prima, maar elk normaal mens weet prima wat een vrouw is. Alleen de doorgeslagen activisten willen dit rekbaar maken om allerlei mensen rechten te willen aansmeren waardoor echte vrouwen minder rechten hebben.

Goeie heuvel om op te sterven hoor :'). Je staat aan de goeie kant, nee echt :').
Jij bent hier diegene die over definities begint, niet ik. En wanneer je daarover vragen krijgt dan is de wereld te klein 'want elk normaal mens dit en dat'.
Huilen dan.
  donderdag 24 maart 2022 @ 18:26:36 #146
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204206204
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Bull, dat is gewoon propaganda, linkse indoctrinatie.
Voor linkse indoctrinatie is het wel iets wat dan wel veel voorkomt in de medische boeken... Doen die allemaal mee aan het grote complot of zo?
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 24 maart 2022 @ 18:27:42 #147
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204206211
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Alles, als het zijn van een vrouw open is voor interpretatie hoe kun je dan definiėren wat voor voorkeur je hebt?
Kortom als je dat wilt definiėren dan moet je eerst vast stellen wat een vrouw is.
Ja no shit :D dat is nou juist de vraag.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 24 maart 2022 @ 18:29:52 #148
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204206234
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:25 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Jij bent hier diegene die over definities begint, niet ik. En wanneer je daarover vragen krijgt dan is de wereld te klein 'want elk normaal mens dit en dat'.
Neuh, je draait weer om de hete brei heen. Je taktiek is inmiddels wel bekend. Geeft niet, ik realiseer me prima dat ik op FOK! zit en geen taktiek is me vreemd hoor.

De wereld is helemaal niet te klein, ik heb mijn definitie allang gegeven, en ik heb ook al gezegd dat het iedereen vrij staat om te doen en laten wat *pronoun* wil.

Maar ga geen rechten van vrouwen afkalven onder het mom van vrouwenrechten en dan doen alsof je op de een of andere manier goed bezig bent.
Get woke, go broke!
pi_204206272
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:27 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Ja no shit :D dat is nou juist de vraag.
Dat is dan toch een vraag waar je het antwoord op weet? Waarom vragen naar de bekende weg?
  donderdag 24 maart 2022 @ 18:36:21 #150
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204206295
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

https://en.wikipedia.org/(...)sensitivity_syndrome

Een individu met deze conditie en XY chromosomen kan van buiten af vrouwelijk uitziende geslachtsorganen hebben. Is dit dan een man of een vrouw?
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')