Op de campus wonen helpt, evenals verder zorgen dat ze niet meer ergens mee bezig zijnquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn Sim op tijd op college is.
Hij woont op de campus en gaat een uur van te voren richting het college, maar vervolgens blijft ie ergens onderweg nog hangen...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Op de campus wonen helpt, evenals verder zorgen dat ze niet meer ergens mee bezig zijn
Huh is dat geen bug? Ik heb dat nog nooit gehad. Misschien moet je dan juist niet op de campus wonen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij woont op de campus en gaat een uur van te voren richting het college, maar vervolgens blijft ie ergens onderweg nog hangen...en is vervolgens alsnog drie kwartier te laat.
Ja, zal wel een bug zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh is dat geen bug? Ik heb dat nog nooit gehad. Misschien moet je dan juist niet op de campus wonen?
En alvast erheen lopen?
My first pet leek mij ook zo leuk!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:33 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Die Cats and Dogs heb ik al, maar ik heb het over die uitbreiding die daar bij hoort.
[..]
Ok, dus niet echt een toevoeging op Cats and Dogs.
Ik heb ze allemaal, heb je specifieke vragen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Heeft iemand Werewolves, Vampires, Realm of Magic en/of Get Famous?
Zo ja, meningen?
Ja op alles.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Heeft iemand Werewolves, Vampires, Realm of Magic en/of Get Famous?
Zo ja, meningen?
Ik heb meer succes met juist niet op campus wonen, de tijd die ze nodig hebben om heen te wandelen, sodeju zegquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Op de campus wonen helpt, evenals verder zorgen dat ze niet meer ergens mee bezig zijn
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:48 schreef June. het volgende:
Ik ben ook weer begonnen. Ik vind GetFamous wel leuk.
Helaas is ze bevallen van een tweeling en het is toch wel veel werk om het te combineren![]()
Ze was beroemd, maar al snel niet meer..
Vampires en Werewolves bieden dus eigenlijk niet heel veel extra’s? Je kan een vampire Sim maken oid? Kun je dan ook extra dingen of is het maar één onbenullige toevoeging die erbij komt? Ik las denk ik een keer zoiets als het niet naar buiten kunnen als het zonlicht schijnt oid?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja op alles.
Werewolves heb ik niet zoveel mee gedaan. Volgens mij kwam er vrij snel een update en moest ik al mn mods weer updaten en dat vond ik teveel werk
Vampires is wel aardig. Maar ik gebruik het te weinig. Ik kies toch vaker voor een normale Sim of:
Magic: mn favorietje kunt ook extra spells downloaden als mod
ik vind deze echt de leukste van de 3, maar tegelijkertijd hadden ze er meer van kunnen maken. Het verbleekt toch bij Supernatural van Sims 3.
Get Famous: heel snel irritant. Ik zet de Fame altijd uit, want je hoeft maar 2 keer gitaar te spelen en ineens ben je bezig om beroemd te worden. Paar keer als acteur gewerkt, maar niet leuk genoeg voor altijd.
Cats en Dogs voegt natuurlijk wel veel toequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:54 schreef Elvi het volgende:
Ik heb wel bij de meeste uitbreidingen het idee van "leuk voor even". Vaak voegt het wel iets toe aan de gameplay of qua kleding en meubels maar niet dat je de volledige dlc speelt
Je kunt ook challenges doen, en dat elke generatie dan iets met een dlc moet doen. Dus generatie 1 is basegame, gen2 moet een vampier worden, gen 3 acteur, enz
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
's Ochtends werd mijn Sim gebeld door een vriendin en die vriendin zei dat ze Sim X heel leuk vond en wat ze moest doen. Mij Sim gaf aan dat ze er voor moest gaan. 's Avonds belt ze weer op dat ze verliefd is op mijn Sim.
Ik vind Seizoenen wel echt wat toevoegen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik blijf maar posten,maar vraag me ook al superlang af of Seasons het waard is. Je gaat natuurlijk niet een hele uitbreiding kopen om gewoon wat veranderend weer te hebben en in de sneeuw te kunnen spelen,
.
High school leek me idd ook wel grappig maar niet dat ik daar echt zwaar over nadenk.
De Sim van zijn/haar dromen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mijn Sim had ineens allemaal gedachtewolkjes over een andere Sim in mijn game die ze nog helemaal niet had ontmoet,.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De Sim van zijn/haar dromen.
Cool. Kan je ook op skivakantie of zo?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind Seizoenen wel echt wat toevoegen.
Verschillende groenten en vruchten kan je oogsten in verschillende seizoenen.
Je hebt speciale zomerkleding en winterkleding. En als het koud is buiten en ze hebben niet hun winterkleding aan, dan gaan ze bibberen en kunnen ze onderkoelt raken, blauw worden en kunnen ze bevriezen en daar dood aan gaan. En als het zeer warm is, kunnen Sims daar ook last van krijgen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Cool. Kan je ook op skivakantie of zo?. En gaat je Sim ook hun ‘cold weather’ outfit aantrekken of gaan ze bijvoorbeeld bibberen in hun swimwear als het sneeuwt oid? Spelen in sneeuw?
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Zou wat zijn,
. Die Sim heeft een vriendinnetje met de ‘jealous’ trait,
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |