Ik heb ook altijd Engelse ondertiteling aan, omdat ik het fijner vind om te lezen wat er gezegd wordt voor als je eens wat woorden mist. Maar er zijn natuurlijk ook genoeg mensen die het Engels gewoon niet goed genoeg beheersen om dat te doen, dat is ook niet raar ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:31 schreef Aether het volgende:
Ik zet altijd Engelse ondertiteling aan. Chicago en Mississippi accenten zijn beter te volgen, series met technische, medische, politieke of sci-fi-termen zijn beter te begrijpen.
Gelachen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:00 schreef Breuls het volgende:
Ik denk dat het in ieders recht is om een voorkeur te hebben voor (Nederlandse of Engelse) ondertiteling. Niet iedereen verstaat de taal, maar dat is niet eens de enige reden. Soms is dialoog lastig te verstaan, soms komt dat doordat iemand zelf slechthorend is, soms komt dat door het regionale accent van het personage. Of omdat het raam open staat en er wat herrie van buiten is.
Ook beperkingen op andere gebieden, zoals moeite met aandacht houden, zijn mogelijk gebaat bij het nog even kunnen nalezen van wat er net is gezegd.
Helemaal prima als je geen behoefte hebt aan ondertiteling (zoals ikzelf, overigens), maar heb asjeblieft een beetje begrip voor wie dat graag wel wil hebben. We hoeven niet te doen alsof mensen die de ondertiteling aanzetten minderwaardig zijn.
Mooi zo, ik vroeg me al af waar Scooby Doo was.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:05 schreef superniger het volgende:
Scooby doo staat er ook op.
Altijd fijn als je even 20 minuten niks te doen heb.
Dit kan ik onmogelijk een like geven.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi zo, ik vroeg me al af waar Scooby Doo was.
I see what you did there...quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:36 schreef KingRadler het volgende:
Wat Snacken jullie als je HBO Max gaat kijken.
Bleekselderij stengels met een skinny quinoa veggie dip.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:36 schreef KingRadler het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alles.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:36 schreef KingRadler het volgende:
Meestal hand in het broekje boh genot.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:36 schreef KingRadler het volgende:
Ik maak graag zelf popcorn, daar kan ik nog even mee vooruit, want ik heb nog 3 flessen zonnebloemolie thuis staan.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:36 schreef KingRadler het volgende:
Gemiddeld 1 emmer per dag.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:36 schreef KingRadler het volgende:
Alles wat los en vast zit.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:36 schreef KingRadler het volgende:
Eens per week mag ik een snack van mezelf, en dan kies ik regelmatig chocoladequote:Op donderdag 24 maart 2022 14:36 schreef KingRadler het volgende:
Niks. Als ik elke keer zou snacken als ik naar een streamingdienst keek dan was ik nu vrij dik geweestquote:Op donderdag 24 maart 2022 14:36 schreef KingRadler het volgende:
Je gebruikt allemaal apps op pc om video te kijken ipv je browserquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:28 schreef wolfrolf het volgende:
en in Windows ben je veroordeeld tot afspelen in je browser??!
Van Netflix en Disney+ (en ook Amazon Prime geloof ik) is er een Windows 10 applicatie ja.quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je gebruikt allemaal apps op pc om video te kijken ipv je browser
Waarom? Ik kan me niks bedenken wat er makkelijk er aan isquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Van Netflix en Disney+ is er een Windows 10 applicatie ja.
Veel smoothere ervaring.quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom? Ik kan me niks bedenken wat er makkelijk er aan is
Anyway. Ik heb overal gewoon normaal beeld. Playsatation niet geprobeerd. Telefoon, pc en chromecast wel.
Je hebt toch wel het 1080p abbo he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |