Ik vind Engelse ondertiteling wel prima maar het is wel echt lelijk ja. En eigenlijk vind ik het niet kunnen dat bij zo'n launch dit soort simpele zaken ontbreken.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:27 schreef Caland het volgende:
Wanneer gaan ze dat gezeik met niet overal Nederlandse ondertiteling eigenlijk fixen? Ondertiteling op zichzelf ziet er vaak ook erg lelijk uit.
Wat een amateurs.
Ik heb liever dat het aanbod zo groot is als nu, zonder Nederlandse ondertiteling, dan een veel beperkter aanbod waarvan alles NL ondertitels heeft.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Engelse ondertiteling wel prima maar het is wel echt lelijk ja. En eigenlijk vind ik het niet kunnen dat bij zo'n launch dit soort simpele zaken ontbreken.
Ik persoonlijk ook maar ik ken ook een hoop mensen (mijn ouders bijvoorbeeld) die alles met Nederlandse ondertiteling willen kijken. En als je dan een abbo neemt, je verheugt op een serie die je wilt kijken en daar dan geen ondertiteling bij is vind ik dat nogal een tegenvaller en dat staat ook nergens vermeldt volgens mij. Heb dat (zeker op deze schaal) nog nooit bij een streamingdienst meegemaakt, komt ook zo overhaast over nu.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:51 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb liever dat het aanbod zo groot is als nu, zonder Nederlandse ondertiteling, dan een veel beperkter aanbod waarvan alles NL ondertitels heeft.
Het zijn nogal wat uren aan beeldmateriaal wat vertaald moet worden, logisch dat dat tijdrovend en kostbaar is.
Een knopje om series/films te verbergen zonder NL ondertitels o.i.d. zou wel handig zijn jaquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik persoonlijk ook maar ik ken ook een hoop mensen (mijn ouders bijvoorbeeld) die alles met Nederlandse ondertiteling willen kijken. En als je dan een abbo neemt, je verheugt op een serie die je wilt kijken en daar dan geen ondertiteling bij is vind ik dat nogal een tegenvaller en dat staat ook nergens vermeldt volgens mij. Heb dat (zeker op deze schaal) nog nooit bij een streamingdienst meegemaakt, komt ook zo overhaast over nu.
O verder dan die ben ik ook niet gekomenquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:39 schreef GGMM het volgende:
Ja, die eerste aflevering van The Sopranos is ook gelijk de slechtste
Het is ook vervelend dat je het pas kunt checken of het aanwezig is bij het aanzetten van de aflevering.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Een knopje om series/films te verbergen zonder NL ondertitels o.i.d. zou wel handig zijn ja
Ik heb liever een groot aanbod waarvan alles NL ondertitels heeft.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:51 schreef noodgang het volgende:
Ik heb liever dat het aanbod zo groot is als nu, zonder Nederlandse ondertiteling, dan een veel beperkter aanbod waarvan alles NL ondertitels heeft.
Dat blijkt wel uit die series die paar % te snel afspelen (of speelde, weet niet of het al is verholpen? ) omdat de fps anders is in usa dan in euquote:Op donderdag 24 maart 2022 10:01 schreef GGMM het volgende:
eld hebben willen uitgeven en maar een incomplete dienst aanbieden.
Nee klopt lijkt me ook een geldkwestiequote:Op donderdag 24 maart 2022 10:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit die series die paar % te snel afspelen (of speelde, weet niet of het al is verholpen? ) omdat de fps anders is in usa dan in euDat is een geld kwestie. Of er heeft echt niemand bij hbo daar aan gedacht
Ondertitels leiden alleen maar af, want je wil het lezen waardoor je dus interactie mist op het scherm. Enkel analfabeten hebben ondertiteling nodig.quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb liever een groot aanbod waarvan alles NL ondertitels heeft.
Zoals Netflix en Amazon dat wel regelen. Het is niet onrealistisch om dat te willen. Het lijkt erop dat ze gewoon niet al te veel geld hebben willen uitgeven en maar een incomplete dienst aanbieden.
En wat maxi-mus zegt, het is niet zo dat ze ermee adverteren dat er geen ondertitels zijn, dus als je een abo neemt voor een bepaalde serie en er blijkt geen NL ondertiteling bij te zitten kan ik me voorstellen dat je je genaaid voelt.
Veel mensen willen dat graag.quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ondertitels leiden alleen maar af, want je wil het lezen waardoor je dus interactie mist op het scherm. Enkel analfabeten hebben ondertiteling nodig.
Veel analfabeten toch nog. Niet verwacht #schokkendquote:Op donderdag 24 maart 2022 10:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel mensen willen dat graag.
Het lijkt me voor HBO relevanter wat het grote publiek wil dan wat Poep0r van het FOK!-forum prettig vindt
Sowieso meningen als feiten neerzetten van deze overduidelijke troll.quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel mensen willen dat graag.
Het lijkt me voor HBO relevanter wat het grote publiek wil dan wat Poep0r van het FOK!-forum prettig vindt
Ik ken niet ieder Engels woord en elke uitdrukking, dus ik vind het wel prettiger hoewel ik me met Engelse ondertiteling ook wel red.quote:
kijk je veel tv?quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit vaak te vreten tijdens het tv-kijken.
Ik heb het mezelf aangeleerd in de loop der jaren om alles met Engelse ondertitels te kijken; m’n Engels is er enorm op vooruit gegaan daardoor. En ik vind de Engelse taal sowieso stukken fijnerquote:
Ik ben niet zo'n streaming-man. Ik heb alleen Netflix, wat ik deel met 3 anderen. Ik heb er allemaal niet zoveel verstand van, en al helemaal niet van kwaliteitsverschillen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
Als je daar al over twijfelt, zou ik er überhaupt niet aan beginnen.
anafalbeten hebben HELEMAAL niks aan ondertitels want die kunnen niet lezen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ondertitels leiden alleen maar af, want je wil het lezen waardoor je dus interactie mist op het scherm. Enkel analfabeten hebben ondertiteling nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |