Waarom zou je überhaupt Nederlandse ondertiteling willen. Engelse ondertiteling is beter.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:27 schreef Caland het volgende:
Wanneer gaan ze dat gezeik met niet overal Nederlandse ondertiteling eigenlijk fixen? Ondertiteling op zichzelf ziet er vaak ook erg lelijk uit.
Wat een amateurs.
Weet niet welke app je gebruikt, maar je kunt waarschijnlijk de ondertiteling veranderen. Standaard font is wel een beetje vreemd maar niet hinderlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:27 schreef Caland het volgende:
Wanneer gaan ze dat gezeik met niet overal Nederlandse ondertiteling eigenlijk fixen? Ondertiteling op zichzelf ziet er vaak ook erg lelijk uit.
Wat een amateurs.
Waardeloos ja. Amazone ook al.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:27 schreef Caland het volgende:
Wat een amateurs.
Als je daar al over twijfelt, zou ik er überhaupt niet aan beginnen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:03 schreef DjVero het volgende:
Twijfel nog tussen basic (voor 2,99) of standaard (voor 3,99). Welke zouden jullie aanraden? Is het verschil in kwaliteit erg hoog?
Ja, ik weet, gaat maar om 1 euro, maar toch
quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:22 schreef Karina het volgende:
Ik ben met de nieuwe Sex and the City begonnen, vind het wel leuk eigenlijk, vooral vanwege de herkenning denk ik, alle oude personages zitten er nog in, behalve helaas Samantha.Ik ben ook positiever dan de reviews. Ik vraag me wel af of ze dit nou echt moesten laten herleven, maar het is niet as cringe als ik steeds hoorde op YT en zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat op NPO tochquote:Op donderdag 24 maart 2022 08:41 schreef heywoodu het volgende:
Nu ik naast Netflix en sinds kort Amazon Prime nu ook Viaplay én HBO Max heb dacht ik Dexter wel te kunnen kijken op legale wijze....staat het op geen van de vier![]()
![]()
Daar wor je toch gek van
Staat wel op Ziggo en npo start.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:41 schreef heywoodu het volgende:
Nu ik naast Netflix en sinds kort Amazon Prime nu ook Viaplay én HBO Max heb dacht ik Dexter wel te kunnen kijken op legale wijze....staat het op geen van de vier![]()
![]()
Daar wor je toch gek van
Hebben wij als eerste bekeken op HBO Max, fantastische serie. Kate Winslet ga ik steeds meer waarderen als actrice.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:38 schreef Spaulding het volgende:
Gisteren begonnen met Mare of Easttown, begint erg goed
Ah, nog weer een dienstquote:
Omdat we in Nederland Nederlands praten misschien?quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:35 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt Nederlandse ondertiteling willen. Engelse ondertiteling is beter.
Ik kijk het via Chromecast en kan ondertiteling volledig aanpassen aan eigen voorkeur. Lettertype, grootte, doorzichtigheid, balkje erachter of niet, etc.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:27 schreef Caland het volgende:
Ondertiteling op zichzelf ziet er vaak ook erg lelijk uit.
En in het verlengde daarvan: omdat niet iedereen even soepel is met Engels, uiteraard.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat we in Nederland Nederlands praten misschien?
Herkenbaarquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:17 schreef Heph844 het volgende:
Ik ben zo'n conservatieve lul die op een platform komt met geweldige nieuwe series die ik nog nooit gezien heb, en dan toch maar voor de derde keer Soprano's gaat kijken
En de belangrijkste; omdat je dat gewoon lekker zelf moet weten.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En in het verlengde daarvan: omdat niet iedereen even soepel is met Engels, uiteraard.
Dat al helemaal natuurlijkquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:26 schreef Gunner het volgende:
[..]
En de belangrijkste; omdat je dat gewoon lekker zelf moet weten.
Die had ik op mijn lijstje. na 10 min uitgezet omdat ik er niks aan vondquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:17 schreef Heph844 het volgende:
Ik ben zo'n conservatieve lul die op een platform komt met geweldige nieuwe series die ik nog nooit gezien heb, en dan toch maar voor de derde keer Soprano's gaat kijken
quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die had ik op mijn lijstje. na 10 min uitgezet omdat ik er niks aan vondZal het wel nog ff een echte kans geven
Ah kijk dat is goed om te wetenquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]sowieso is het 1e seizoen doorbijten, dat zeg ik tegen iedereen die nog aan the Sopranos moet beginnen. Als je het helemaal hebt gezien (en daarna nog eens gaat kijken) kun je ook zien dat makers en acteurs in het 1e seizoen zoekende waren naar hoe de karakters zich moesten gedragen en uiten. Ook qua stijl gebruikt het bepaalde camerastandpunten die daarna niet meer terugkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |