Echt geen ruimte voor zo'n klein vrijstaand oventje? Had er een van Moulinex in een huis dat we tijdelijk huurden. Prima ding bakte er brood pizza ovenschotels enzo in. Paar tientjes op marktplaats.quote:Ik had pizzabrood van de Jumbo.
Geen oven, maar ik heb ze een poosje in een hete koekenpan gelegd, met de deksel van de wok.
Vuur uit.
Paste precies.
Goed te doen.
Je moet wat, als je om het hand zit met apparatuur.
Ik heb de ruimte niet.
wat is een kasteeltje?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Net thee met een kasteeltje.
Nu lunch: Yoghurt met havermout, appel, rozijnen en kaneel).
Vanmiddag ijsje, toastjes met dips en kazen.
Vanavond kipdijshoarma met Turks brood en patat.
Toe meringue met slagroom en fruit.
Cakegebak met marsepein rondom en gevuld met creme.quote:
Ja na de lockdowns heb ik anderen eerst laten gaan en steeds net te lang geduld gehad waardoor er weer een lockdown was of restricties kwa tijden.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Nu pas weer? Vanaf nu weer lekker uit eten. Heerlijk he![]()
Je bent hierin niet de enigequote:Op maandag 28 maart 2022 10:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja na de lockdowns heb ik anderen eerst laten gaan en steeds net te lang geduld gehad waardoor er weer een lockdown was of restricties kwa tijden.![]()
quote:Op maandag 28 maart 2022 16:00 schreef golfer het volgende:
Vanavond: salade van gegrilde courgette en aubergine met een oosterse dressing, pilavrijst en gegrilde gemarineerde lamskoteletten.
Avondeten:quote:Op maandag 28 maart 2022 18:38 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Phoe. Dat krijg ik als avondeten nog niet weg
Lijkt mij idd ook als lood op de maag liggen.quote:
Gewoon heel simpel houden. Doe ik ook. Boterham met kaas, koffie en een banaan.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:23 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Lijkt mij idd ook als lood op de maag liggen.
Wel een goede bodem, als je het binnen kan houden, op je nuchtere maag.
Ik ben toch al een slechte ontbijter.
Meestal begin ik pas om 9:30 te eten.
Eerder hoef ik er nieteens aan te beginnen.
Ik deed het al bijna zo lang ik leef op pastachoca, vlokken, hagelslag, vruchtenhagel of hazelnootpasta.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:24 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Gewoon heel simpel houden. Doe ik ook. Boterham met kaas, koffie en een banaan.
Klinkt minder zwaar dan dat dat ontbijt eruit ziet.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Avondeten:
[ afbeelding ]
Risottorijst, bereid in kipbouillon die zo stevig was als pudding, met geraspte spitskool met kummel en nog wat van het spekvet van het stuk gemarineerd buikspek van gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |