Bij mij ook niet. De OP was leeg, ik denk dat dat de oorzaak was.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:23 schreef Kanaroe het volgende:
Oh, tenks @:aloa , ik was ook al bezig een een nieuw topic te openen maar dat lukte niet![]()
Wij aten diepvriespizza en diepvries flammkuchen met wat rucola en tomaatjes.
Was maagvullend en eigenlijk best goed te pruimen voor een keer.
Ah, was dat het, ik kwam er ook niet door en plaatjes plakken is niet mijn sterkste punt! Thxquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. De OP was leeg, ik denk dat dat de oorzaak was.
Maar even een plaatje ingezet.
Ik snapte het ook al niet. Een keer of vier geprobeerd en toen zag ik hetquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:26 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ah, was dat het, ik kwam er ook niet door en plaatjes plakken is niet mijn sterkste punt! Thx
Work in progress:quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:51 schreef golfer het volgende:
Vanavond eten wij dit recept uit de Allerhande, ovenpasta met krokant gebakken courgette.
I.p.v. fusili maak ik het met penne die ik nog had.
Voor B. helemaal vega en voor mij er een beefburger-bacon bij.
Het vlees was eigenlijk net te ver en wat droogquote:
Ah, jammer! Misschien de volgende keer wat vetter vlees gebruiken?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:19 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Het vlees was eigenlijk net te ver en wat droog![]()
De groente was nagenoeg aan snot gekookt![]()
Maar die bouillon![]()
Zo goed
Hoe smaakte het?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Work in progress:
[ link | afbeelding ]
Courgettes bakken:
[ link | afbeelding ]
Verdelen in ovenschaal met mozzerrela en grana padano erbij:
[ link | afbeelding ]
Klaar uit de oven:
[ link | afbeelding ]
En op het bord:
[ link | afbeelding ]
Prima te doen. Wel wat extra peper en zou erbij gedaan.quote:
Ja, die maakte het meer dan goed.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:53 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ah, jammer! Misschien de volgende keer wat vetter vlees gebruiken?
Maar ik snap wat je bedoelt, de smaak van de bouillon, daar draait het om!
Geen verjaardagstaart?quote:
Ja wel, morgen ook. En dan weekend nog een keer (of paar keer).quote:
Ziet er lekker uit, maar oef, jouw maag is sterker dan de mijne in de ochtendquote:Op donderdag 24 maart 2022 07:36 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Ontbijt!
Linzen met lente-ui, champignons, olijven, basilicum, feta en koriander. En twee gebakken eieren.
Beetje stevig en beetje vroeg. maar anders komt m'n planning niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |