quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:50 schreef Bruinie het volgende:
Het buurmeisje werkt altijd achter haar raam
@Plompzakkerquote:De verstandigste strategie is om na een ban een paar dagen geen gtwv's te posten. Dan begin je daarna weer op 0 en kun je weer veel gtwv posten. En de volgende ban is dan ook weer een dag in plaats van een week
Daar zijn zeer veel romantische/psychologische/weetikwatnogmeer boeken over geschreven...quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:50 schreef Bruinie het volgende:
Maar het ding is dit: die wijf was nooit geïnteresseerd in mij. Nu ik ineens een vriendin heb is ze ineens geïnteresseerd? Ze weet nog geen eens dat ik een vriendin heb sinds kort. Dat kunnen vrouwen aanvoelen of zo? Omdat ik een andere swag heb? Dit is mij al zo vaak overkomen hè. Ben je single wil ze je niet. Heb je iemand dan wil ze je.
quote:
SPOILER: Bootylicious ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:28 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]3 en 4SPOILER: Bootylicious ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Google is your friend, abuse your friends
Oké ?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Daar zijn zeer veel romantische/psychologische/weetikwatnogmeer boeken over geschreven...
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILER: Bootylicious ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Vier heeft de beste kont.SPOILER: Bootylicious ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Hebben die harde poep ofzo?SPOILER: Bootylicious ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt nog steedsquote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:01 schreef Sfancta het volgende:
GTWV @:vogeltjesdans
https://www.reddit.com/r/Vogeltjesgod/
https://www.reddit.com/r/(...)_blauw_nodig_hebben/
[..]
@:Plompzakker
RIP
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ordinair. Ik krijg hier geen klein stijfje van.SPOILER: Bootylicious ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Godverquote:
Ja.quote:was nooit geïnteresseerd in mij. Nu ik ineens een vriendin heb is ze ineens geïnteresseerd? Ze weet nog geen eens dat ik een vriendin heb sinds kort. Dat kunnen vrouwen aanvoelen of zo?
Jaquote:Omdat ik een andere swag heb?
Het is gewoon dat ze nieuwsgierig zijn wat andere meiden in jou zien en waarom zij dat niet in jou gezien hebben.quote:Dit is mij al zo vaak overkomen hè. Ben je single wil ze je niet. Heb je iemand dan wil ze je.
Fuckin' nasty man.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gr, je buurmeisje van de andere kant.
En je "vriendin" weet ook dat ze jou vriendin is?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:50 schreef Bruinie het volgende:
Ze weet nog geen eens dat ik een vriendin heb sinds kort.
Die wijf ruikt dat gewoon als een bloedhond vriend, dat je tollie nog naar poenie ruikt, dat eierstokken gaan dan vibreren als een dikke vibrator.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:50 schreef Bruinie het volgende:
Het buurmeisje werkt altijd achter haar raam. Ze heeft haar laptop en daar doet ze dan allemaal dingen op. Iets creatiefs maar ik ben vergeten hoe dat heet.
Vanochtend liep ik naar mijn waggie en voelde ik mij bekeken. Kijk ik omhoog zit ze mij uit te checken. Ik had wel een zieke swag. No cap. Van top tot teen elegant maar casual gekleed. Om eerlijk te zijn zou ik ook naar mezelf kijken. Auto had ik de dag ervoor gewassen en zat te shinen als een zwarte stijve lul. Mijn mood was ook oké dus dan zit je ook te stralen als een zonnetje.
Maar het ding is dit: die wijf was nooit geïnteresseerd in mij. Nu ik ineens een vriendin heb is ze ineens geïnteresseerd? Ze weet nog geen eens dat ik een vriendin heb sinds kort. Dat kunnen vrouwen aanvoelen of zo? Omdat ik een andere swag heb? Dit is mij al zo vaak overkomen hè. Ben je single wil ze je niet. Heb je iemand dan wil ze je.
Hou eens een keer op met dit gebagger joh. Puber.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:50 schreef Bruinie het volgende:
Het buurmeisje werkt altijd achter haar raam. Ze heeft haar laptop en daar doet ze dan allemaal dingen op. Iets creatiefs maar ik ben vergeten hoe dat heet.
Vanochtend liep ik naar mijn waggie en voelde ik mij bekeken. Kijk ik omhoog zit ze mij uit te checken. Ik had wel een zieke swag. No cap. Van top tot teen elegant maar casual gekleed. Om eerlijk te zijn zou ik ook naar mezelf kijken. Auto had ik de dag ervoor gewassen en zat te shinen als een zwarte stijve lul. Mijn mood was ook oké dus dan zit je ook te stralen als een zonnetje.
Op zulke bizarre antwoorden ga ik niet serieus op inquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:20 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Hij heeft een gebrek aan intelligentie. Komt geen zinnig woord uit.
Jij? Jij geilt op reten die smerig bewegen.quote:
Mooi verwoordquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:07 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Die wijf ruikt dat gewoon als een bloedhond vriend, dat je tollie nog naar poenie ruikt, dat eierstokken gaan dan vibreren als een dikke vibrator.
Weet jij toevallig hoe oud die user sigaartje is? Echt een randdebiel zeg.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:23 schreef laforest het volgende:
[..]
Jij? Jij geilt op reten die smerig bewegen.
Echt waar? :squote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:55 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Godverecht waar joh?
[..]
Ja.
[..]
Ja
[..]
Het is gewoon dat ze nieuwsgierig zijn wat andere meiden in jou zien en waarom zij dat niet in jou gezien hebben.
Het gaat niet om jou. Het gaat altijd om die andere vrouw.
En jij verwacht dat mensen serieus ingaan op je trolltopics? Laat je nakijken. Ik heb nog nooit een topic van je gezien die enige aanwezigheid van een hersencel uitstraalt.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:22 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Op zulke bizarre antwoorden ga ik niet serieus op in
Ja toggg, jij snapt, rest hier gewoon tering jaloers, die wijf is kkr geil te soppen in die broekje.quote:
Echt zielig voor die autist sigaartje die als een gebeten hond gereageerd want zulke dingen kan hij nog geen eens meemaken in zijn dromen. Gefrustreerd raar mannetje.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:32 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ja toggg, jij snapt, rest hier gewoon tering jaloers, die wijf is kkr geil te soppen in die broekje.
Vrouwen zijn leuke wezens!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:23 schreef laforest het volgende:
[..]
Jij? Jij geilt op reten die smerig bewegen.
Ja.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:01 schreef Sfancta het volgende:
GTWV @:vogeltjesdans
https://www.reddit.com/r/Vogeltjesgod/
https://www.reddit.com/r/(...)_blauw_nodig_hebben/
[..]
@:Plompzakker
RIP
Minstens 55.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:24 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Weet jij toevallig hoe oud die user sigaartje is? Echt een randdebiel zeg.
Sterker nog, shitfaggotflikkergay!quote:
Wat doet dat stuk vreten op een jongerenforum jongeren lastig te vallen met zijn achterhaalde moraalquote:
Ja ze moeten ook altijd een man hebben die andere vrouwen ook willen. Mannelijke beroemdheden etc terwijl voor ons mannen het niet uitmaakt: een lekkere chick is een lekkere chick of die beroemd is of niet dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:58 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja.
Stel je voor dat een andere vrouw er vandoor gaat met een potentieel geschikte partner.
Concurentie en jaloezie.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Weet niet wat dit topic is maar nummer 4 is wel lekkerSPOILER: Bootylicious ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.afspraak tandarts verzetten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |