quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:50 schreef Bruinie het volgende:
Het buurmeisje werkt altijd achter haar raam
@Plompzakkerquote:De verstandigste strategie is om na een ban een paar dagen geen gtwv's te posten. Dan begin je daarna weer op 0 en kun je weer veel gtwv posten. En de volgende ban is dan ook weer een dag in plaats van een week
Daar zijn zeer veel romantische/psychologische/weetikwatnogmeer boeken over geschreven...quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:50 schreef Bruinie het volgende:
Maar het ding is dit: die wijf was nooit geïnteresseerd in mij. Nu ik ineens een vriendin heb is ze ineens geïnteresseerd? Ze weet nog geen eens dat ik een vriendin heb sinds kort. Dat kunnen vrouwen aanvoelen of zo? Omdat ik een andere swag heb? Dit is mij al zo vaak overkomen hè. Ben je single wil ze je niet. Heb je iemand dan wil ze je.
quote:
SPOILER: Bootylicious ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:28 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]3 en 4SPOILER: Bootylicious ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Google is your friend, abuse your friends
Oké ?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Daar zijn zeer veel romantische/psychologische/weetikwatnogmeer boeken over geschreven...
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILER: Bootylicious ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Vier heeft de beste kont.SPOILER: Bootylicious ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Hebben die harde poep ofzo?SPOILER: Bootylicious ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt nog steedsquote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:01 schreef Sfancta het volgende:
GTWV @:vogeltjesdans
https://www.reddit.com/r/Vogeltjesgod/
https://www.reddit.com/r/(...)_blauw_nodig_hebben/
[..]
@:Plompzakker
RIP
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ordinair. Ik krijg hier geen klein stijfje van.SPOILER: Bootylicious ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Godverquote:
Ja.quote:was nooit geïnteresseerd in mij. Nu ik ineens een vriendin heb is ze ineens geïnteresseerd? Ze weet nog geen eens dat ik een vriendin heb sinds kort. Dat kunnen vrouwen aanvoelen of zo?
Jaquote:Omdat ik een andere swag heb?
Het is gewoon dat ze nieuwsgierig zijn wat andere meiden in jou zien en waarom zij dat niet in jou gezien hebben.quote:Dit is mij al zo vaak overkomen hè. Ben je single wil ze je niet. Heb je iemand dan wil ze je.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |