abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 maart 2022 @ 16:19:07 #176
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204181576
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_204181583
Hebben jullie gisteren Rob de Wijk gezien bij Jinek, hij vind het zeer plausibel (huehue) dat vanaf Mariopol naar boven het land wordt ontsloten, dan bewegen de troepen niet meer en worden er vanuit de lucht steden gebombadeerd.
Waarbij hij nadrukkelijk zei dat meerdere experts het niet uitsluiten dat er een kernbom wordt gebruikt bij een van die steden of ergens hoog in de lucht wordt ontploft. Om tot een snellere overgave te gaan.
Vakman pur sang
  dinsdag 22 maart 2022 @ 16:20:52 #178
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_204181602
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:14 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dit zeggen echt bijna alle buitenlandse en binnenlandse defensie experts anders wel. Rob de Wijk en Europese vakbroeders.
Ik heb nog nergens gelezen van militaire analisten dat Rusland het gaat afmaken met een kernbom. Als ze dat gaan doen is het juist een erkenning van hun verlies.
  dinsdag 22 maart 2022 @ 16:22:16 #179
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204181625
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:12 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ze komen er altijd bekaaider vanaf dan voor de invasie.
Wie? Rusland ja. Wat je gaat zien is dat Oekraïne het dankzij alle ​Europese steun het oneindig beter gaat doen dan Rusland en de stukjes verschroeide aarde die Rusland hier mogelijk(!) aan overhoudt. Oekraïne zal zich alleen maar meer op het westen gaan richten, en meer van Rusland afkeren dan voor de invasie. De opbloeiende Oekraïense democratie en economie zal Poetin een doorn in het oog blijven, al helemaal omdat zijn eigen land nog lang te maken heeft met herstellen van deze economische klap.

Maar hey, Rusland heeft dan wel gewonnen of zo.
Huilen dan.
pi_204181630
Wat was dat mega nieuws van Anonymous nou eigenlijk?
pi_204181637
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:18 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Waren wij 3 jaar geleden ook geen nazi's volgens Erdogan?
Fascisten, nazi's, kannibalen, kolonialisten, imperialisten, racisten, NSB'ers, xenofoben, islamofoben, massamoordenaars, slavenhandelaren, genocideplegers, onderdrukkers ect

En dat van een land die daar net zo hard schuld aan heeft.

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben jullie gisteren Rob de Wijk gezien bij Jinek, hij vind het zeer plausibel (huehue) dat vanaf Mariopol naar boven het land wordt ontsloten, dan bewegen de troepen niet meer en worden er vanuit de lucht steden gebombadeerd.
Waarbij hij nadrukkelijk zei dat meerdere experts het niet uitsluiten dat er een kernbom wordt gebruikt bij een van die steden of ergens hoog in de lucht wordt ontploft. Om tot een snellere overgave te gaan.
Weet je wat er gebeurd als je een kernbom in de atmosfeer laat exploderen? Krijg je een enorme EMP-boom en vallen alle elektronica uit.
Corporate translator
  dinsdag 22 maart 2022 @ 16:23:38 #182
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_204181649
quote:
Tja kernwapens. Dat kan. Of dat dan winnen is, is natuurlijk nog vers twee. Het idee dat Oekraïne zich dan zomaar gaat overgeven lijkt mij verre van een zekerheid. Het opent wel een doos van Pandora, ook aan Oekrainse kant.
pi_204181671
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:20 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Ik heb nog nergens gelezen van militaire analisten dat Rusland het gaat afmaken met een kernbom. Als ze dat gaan doen is het juist een erkenning van hun verlies.
Gisten bij Jinek zei ik toch?
Vakman pur sang
pi_204181693
Ja w
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:22 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wie? Rusland ja. Wat je gaat zien is dat Oekraïne het dankzij alle ​Europese steun het oneindig beter gaat doen dan Rusland en de stukjes verschroeide aarde die Rusland hier mogelijk(!) aan overhoudt. Oekraïne zal zich alleen maar meer op het westen gaan richten, en meer van Rusland afkeren dan voor de invasie. De opbloeiende Oekraïense democratie en economie zal Poetin een doorn in het oog blijven, al helemaal omdat zijn eigen land nog lang te maken heeft met herstellen van deze economische klap.

Maar hey, Rusland heeft dan wel gewonnen of zo.
Ja we hebben het over oorlogstermen en wetten. Zijn ze moreel juist: nee. Zal de economie van Rusland winnen: nee.
Gewoon de oorlogsterm, winnen.
Vakman pur sang
  dinsdag 22 maart 2022 @ 16:27:23 #185
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204181697
Ruim 2000 Oekraïense kinderen 'gekidnapt' door Rusland

2389 Oekraïense kinderen zijn door het Russische leger illegaal meegenomen uit de provincies Loegansk en Donetsk. Dat meldt het Oekraïense ministerie van Buitenlandse Zaken, twittert de Amerikaanse ambassade in Kiev. Volgens de ambassade is er sprake van ontvoering. De kinderen zouden zijn meegenomen naar Rusland.
  dinsdag 22 maart 2022 @ 16:29:03 #186
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_204181718
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:24 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Gisten bij Jinek zei ik toch?
Okeej man, aftellen dan maar toch?
pi_204181755
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:29 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Okeej man, aftellen dan maar toch?
Geen idee, het zou kunnen.
Ik geloof dat zelf niet zo, wel ballistische wapen en wellicht chemische wapens.
Vakman pur sang
pi_204181758
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:27 schreef Momo het volgende:

2389 Oekraïense kinderen zijn door het Russische leger illegaal meegenomen uit de provincies Loegansk en Donetsk. Dat meldt het Oekraïense ministerie van Buitenlandse Zaken, twittert de Amerikaanse ambassade in Kiev. Volgens de ambassade is er sprake van ontvoering. De kinderen zouden zijn meegenomen naar Rusland.
Nu ben ik tegen die Russische invasie en alles wat maar met Rusland en China te maken heeft, maar dit bericht lijkt mij zeer onbetrouwbaar. Juist in die provincies zitten al sinds 2014 Pro Russen. Vreemd dat ze nu pas die kinderen zouden ontvoeren. Bovendien word Donetsk met raketten vanuit het Oekraïense leger bestookt.
  dinsdag 22 maart 2022 @ 16:32:46 #189
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204181763
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja w
[..]
Ja we hebben het over oorlogstermen en wetten. Zijn ze moreel juist: nee. Zal de economie van Rusland winnen: nee.
Gewoon de oorlogsterm, winnen.
Wanneer hebben ze gewonnen? Als ze bij zo'n akkoord een stukje smeulende aarde mee naar huis mogen nemen terwijl ze gigantische militaire verliezen hebben geleden tijdens een invasie die eigenlijk in een weekendje gepiept zou moeten zijn (en alle politieke doelen* niet verwezenlijkt zijn)?

Winnen en verliezen is ook in die oorlogstermen van jou niet zwart/wit. Maar vertel anders eens welke militaire doelen Rusland zichzelf gesteld heeft volgens jou? En zijn die gedurende de oorlog veranderd?

* Voer je geen oorlog om politieke motieven? Win je dan wel een oorlog zonder die te bewerkstelligen?
Huilen dan.
pi_204181790
quote:
Misschien ligt het aan mij maar ik heb gisteren geen Rob de Wijk aan tafel gezien bij Jinek
pi_204181794
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wanneer hebben ze gewonnen? Als ze bij zo'n akkoord een stukje smeulende aarde mee naar huis mogen nemen terwijl ze gigantische militaire verliezen hebben geleden tijdens een invasie die eigenlijk in een weekendje gepiept zou moeten zijn (en alle politieke doelen niet verwezenlijkt zijn)?

Winnen en verliezen is ook in die oorlogstermen van jou niet zwart/wit. Maar vertel anders eens welke militaire doelen Rusland zichzelf gesteld heeft volgens jou? En zijn die gedurende de oorlog veranderd?
Vind ik wel, dan zijn de voorgestelde doelen behaald. Dat is mi donbas tot aan Krim en de zee Russisch, Oekraïne geen nato partner.
Vakman pur sang
  dinsdag 22 maart 2022 @ 16:37:16 #192
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_204181804
quote:
Wel een stukje bij EenVandaag waarin hij zei dat de NAVO geen schijn van kans maakt tegen de Russen of we moesten zelf maar een kernbom die kant op slingeren
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_204181809
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:35 schreef endrome het volgende:

[..]
Misschien ligt het aan mij maar ik heb gisteren geen Rob de Wijk aan tafel gezien bij Jinek
Excuses Tom Middendorp was het.
Vakman pur sang
  dinsdag 22 maart 2022 @ 16:39:29 #194
323876 michaelmoore
begint U ook een voedselbos
pi_204181827
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:27 schreef Momo het volgende:

Rusland heeft een groot gebrek aan jonge mensen

https://www.populationpyramid.net/world/2022/
AI-overzicht Volgens onderzoeken behoren autonome, gezonde westerse ouderen met een goed pensioen tot meest tevreden mensen ter wereld. Deze combinatie van factoren zorgt voor een hoog welzijn.
  dinsdag 22 maart 2022 @ 16:39:57 #195
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_204181833
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:35 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Vind ik wel, dan zijn de voorgestelde doelen behaald. Dat is mi donbas tot aan Krim en de zee Russisch, Oekraïne geen nato partner.
Hoe weet jij wat het doel van Putin is?
pi_204181838
twitter
  dinsdag 22 maart 2022 @ 16:40:28 #197
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_204181840
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:32 schreef Cherni het volgende:

[..]
Nu ben ik tegen die Russische invasie en alles wat maar met Rusland en China te maken heeft, maar dit bericht lijkt mij zeer onbetrouwbaar. Juist in die provincies zitten al sinds 2014 Pro Russen. Vreemd dat ze nu pas die kinderen zouden ontvoeren. Bovendien word Donetsk met raketten vanuit het Oekraïense leger bestookt.
Het komt ook bij de Oekraïners vandaan dus dat verklaart de toon.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  dinsdag 22 maart 2022 @ 16:40:30 #198
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_204181841
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:37 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Wel een stukje bij EenVandaag waarin hij zei dat de NAVO geen schijn van kans maakt tegen de Russen of we moesten zelf maar een kernbom die kant op slingeren
Klinkt als een kundige vent :')
pi_204181859
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:22 schreef TheJanitor het volgende:
Wat was dat mega nieuws van Anonymous nou eigenlijk?
Misschien hebben zij wel die aantallen van die Russische krant online gezet.

#speculatie
pi_204181860
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 15:58 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Ik begrijp niet zo goed dat je denkt dat het een oplossing is. Putin heeft duidelijk beschreven wat hij wil en dat is veel meer dan Oekraïne. Het staat nota bene op de site van het Kremlin zelf.

Overigens geloof ik ook helemaal niet dat Rusland zomaar gaat winnen en zijn doelen gaat halen. Voorlopig lopen ze aardig vast en lijkt de Oekrainse gehaktmolen aardig op toeren te zijn gekomen.
Volgens de Amerikanen staan de Oekraïners op het punt het tij te keren.

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')