abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 maart 2022 @ 15:58:58 #151
8369 speknek
Another day another slay
pi_204181366
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 15:40 schreef fubaaar22 het volgende:

[..]
laatst op radio. een of andere voetbalvereniging die opvang regelde voor oekrainse gezinnen. Oook opeens zwarten :')
Ja, dat kan.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 22 maart 2022 @ 15:59:40 #152
8369 speknek
Another day another slay
pi_204181372
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 15:51 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik ben voor sneller onderhandelen en laten gaan; Rusland gaat toch de doelen wel halen, er vallen alleen maar meer doden.
Nee.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_204181373
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 15:56 schreef Repentless het volgende:

[..]
Vijf jaar geleden waren wij nog Nazi's en was Putin de grote vriend van Erdogan. Wat een opportunisme. :')
Erdolf is een eerste klas profiteur die misbruik maakt van andermans ellende.
Corporate translator
pi_204181380
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 15:54 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Oekraine moet zich overgeven dus en zich laten knechten door Putin en zijn Oligarchen? Van een (weliswaar gemankeerde) democratie vervallen tot een slaafstaat van Rusland? Uitgebuit worden en gemangeld door de dictator en zijn misdadige bende.

En je denkt ook dat Putin daarmee tevreden is en niet zijn oog gaat laten vallen op het volgende slachtoffer van zijn droom van een groot Russisch rijk?
Trouwens het nieuwe west Oekraïne kan dan nog beter werken aan een democratie, de native Russen zijn dan weg, Azov wordt weggevaagd.
Er kan gewerkt worden aan een EU deal incl een legermacht aan de grenzen (geen nato)
En de machten aan de Poolse grens en dergelijke zullen de komende jaren enorm moeten groeien daar zullen miljarden dollars gestopt moeten worden per jaar.
Vakman pur sang
pi_204181388
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 15:58 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Ik begrijp niet zo goed dat je denkt dat het een oplossing is. Putin heeft duidelijk beschreven wat hij wil en dat is veel meer dan Oekraïne. Het staat nota bene op de site van het Kremlin zelf.

Overigens geloof ik ook helemaal niet dat Rusland zomaar gaat winnen en zijn doelen gaat halen. Voorlopig lopen ze aardig vast en lijkt de Oekrainse gehaktmolen aardig op toeren te zijn gekomen.
Als je niet kunt voorzien dat Rusland dit wint dan heb je niet de juiste info of je doorziet het niet.
Vakman pur sang
  dinsdag 22 maart 2022 @ 16:01:42 #156
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204181389
quote:

[..]
Ik ben voor sneller onderhandelen en laten gaan; Rusland gaat toch de doelen wel halen, er vallen alleen maar meer doden.
Welke doelen?
Huilen dan.
pi_204181390
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:00 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Trouwens het nieuwe west Oekraïne kan dan nog beter werken aan een democratie, de native Russen zijn dan weg, Azov wordt weggevaagd.
Er kan gewerkt worden aan een EU deal incl een legermacht aan de grenzen (geen nato)
En de machten aan de Poolse grens en dergelijke zullen de komende jaren enorm moeten groeien daar zullen miljarden dollars gestopt moeten worden per jaar.
Alleen maar voordelen!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 22 maart 2022 @ 16:02:18 #158
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204181403
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Als je niet kunt voorzien dat Rusland dit wint dan heb je niet de juiste info of je doorziet het niet.
Tegen deze ijzersterke argumenten is geen kruid gewassen hoor _O_
Huilen dan.
pi_204181416
quote:

[..]
Welke concrete doelen heeft rusland eigenlijk want dat heeft zover ik weet putin nog steeds niet uitgesproken. Wel steeds verschuivende doelpalen.
pi_204181417
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wanneer wint Rusland volgens jou?
pi_204181426
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:02 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Welke concrete doelen heeft rusland eigenlijk want dat heeft zover ik weet putin nog steeds niet uitgesproken. Wel steeds verschuivende doelpalen.
Volgens een voorganger stond dat gewoon op de site van het Kremlin.
Vakman pur sang
pi_204181435
Nou ja laat maar. :')
Deze afwijkende denkwijze is ietwat te gevoelig momenteel.
Vakman pur sang
pi_204181449
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:02 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Wanneer wint Rusland volgens jou?
Denk dat ze de oostkant ontsluiten, Azov afmaken, dan nog een stad met burgers wegvegen net zolang tot de volledige overgave van Oekraïne word uitgeroepen, of tot daarvoor er een onderhandeling tot een akkoord komt.

Denk ook aan zware wapens als een kernbom op een stad.
Vakman pur sang
pi_204181453
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je nou argumenten geeft in plaats van 'als je het niet met me eens bent doorzie je het niet'... dat is altijd zo laf.
pi_204181459
quote:
Of je kan gewoon antwoord geven op de vragen die je krijgt.
Цой жив
pi_204181481
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:06 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Denk dat ze de oostkant ontsluiten, Azov afmaken, dan nog een stad met burgers wegvegen net zolang tot de volledige overgave van Oekraïne word uitgeroepen, of tot daarvoor er een onderhandeling tot een akkoord komt.
Dus Rusland wint als Oekraïne zich volledig overgeeft óf als uit onderhandelingen een akkoord komt? Kan Oekraïne dan alleen winnen door Rusland terug te vechten de grens over?

Ja, dan snap ik wel dat je denkt dat Rusland gaat winnen.
  dinsdag 22 maart 2022 @ 16:09:04 #167
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_204181485
quote:

[..]

Welnee.
pi_204181501
quote:

[..]

Je domheid is haast stuitend.
pi_204181508
quote:

[..]

Dan verliest Rusland sowieso.
Цой жив
pi_204181520
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dus Rusland wint als Oekraïne zich volledig overgeeft óf als uit onderhandelingen een akkoord komt? Kan Oekraïne dan alleen winnen door Rusland terug te vechten de grens over?

Ja, dan snap ik wel dat je denkt dat Rusland gaat winnen.
Ze komen er altijd bekaaider vanaf dan voor de invasie. Sowieso de no-deal met nato en de donbas en die binnenzee bij de Krim met alle havens daar in controle van Rusland.
Vakman pur sang
  dinsdag 22 maart 2022 @ 16:13:33 #171
8369 speknek
Another day another slay
pi_204181526
quote:
Er is niks afwijkends aan de gedachte dat Rusland uiteindelijk gaat winnen, dat is wat alle militaire experts ons vanaf het begin hebben volgehouden, deze quote unquote militaire experts zijn volkomen door de mand gevallen, samen met de Russische legertop. Er is helemaal niks meer dat doet vermoeden dat Rusland gaat winnen, tenzij ze echt hun volledig resterende leger kapot willen slaan op Oekraine, en zelfs dan is het nog maar de vraag hoeveel ze er daadwerkelijk mee op gaan schieten.

The Atlantic: Why Can’t the West Admit That Ukraine Is Winning?
pi_204181529
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:09 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Welnee.
Dit zeggen echt bijna alle buitenlandse en binnenlandse defensie experts anders wel. Rob de Wijk en Europese vakbroeders.
Vakman pur sang
pi_204181538
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:13 schreef speknek het volgende:

[..]
Er is niks afwijkends aan de gedachte dat Rusland uiteindelijk gaat winnen, dat is wat alle militaire experts ons vanaf het begin hebben volgehouden, deze quote unquote militaire experts zijn volkomen door de mand gevallen, samen met de Russische legertop. Er is helemaal niks meer dat doet vermoeden dat Rusland gaat winnen, tenzij ze echt hun volledig resterende leger kapot willen slaan op Oekraine, en zelfs dan is het nog maar de vraag hoeveel ze er daadwerkelijk mee op gaan schieten.

The Atlantic: Why Can’t the West Admit That Ukraine Is Winning?
Ik vind die Atlantic nogal wat nepnieuws uitspugen.
Vakman pur sang
pi_204181565
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 15:21 schreef polderturk het volgende:
Rutte en Erdolf

[ twitter ]
Waren wij 3 jaar geleden ook geen nazi's volgens Erdogan?
  dinsdag 22 maart 2022 @ 16:18:54 #175
8369 speknek
Another day another slay
pi_204181574
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:15 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik vind die Atlantic nogal wat nepnieuws uitspugen.
Ja dat snap ik, want de werkelijkheid conformeert zelden met jouw wensbeeld.

Alle grote conflicten worden gewonnen door de kant waar de oorlogsmachine de meeste financiele middelen kan mobiliseren. Rusland schiet veertien drones neer. De drones worden in grote getalen gedoneerd aan Oekraine. In de tussentijd ligt de fabriek van tanks stil in Rusland, want ze krijgen geen essentiele onderdelen meer uit het Westen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')