abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204181873
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:39 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Rusland heeft een groot gebrek aan jonge mensen
Dan zijn ze wel erg laat met die ontvoering. Doet mij denken aan die couveuse baby's die Irak zou hebben meegenomen. Bleek later totaal niets van te kloppen.

Er vluchten ook mensen naar Rusland of we dat nu leuk vinden of niet. Helaas heb je zeker in die regio veel Russische aanhang zitten.
pi_204181880
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:37 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Excuses Tom Middendorp was het.
Nog zo'n buiten dienst figuur
  Moderator dinsdag 22 maart 2022 @ 16:44:51 #203
8781 crew  Frutsel
pi_204181886
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:42 schreef polderturk het volgende:

[..]
Volgens de Amerikanen staan de Oekraïners op het punt het tij te keren.

[ twitter ]
Zou geweldig zijn! Om vervolgens even een paar welgemikte raketten op Sevastopol, Oblast, Krasnodar en Rostov te kieperen. _O_

Maar goed, mocht Oekraïne inderdaad in staat zijn om terrein terug te winnen dan zal de nuke niet lang uitblijven vermoed ik.
pi_204181900
quote:

[..]

[ twitter ]
Dat hoeft niet meteen goed nieuws te zijn. Als Putin's plan te lang duurt (wat het al doet) en Rusland zelfs (zware) verliezen ondervinden kunnen ze ook overgaan tot een ander soort oorlogsvoering.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_204181914
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:43 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Nog zo'n buiten dienst figuur
Ja misschien omdat die figuren in dienst een zwijgplicht hebben en niet zomaar op tv mogen?
Maar denk ook dat Twitter en Atlantic veel betere bronnen zijn dan de Nederlandse MSM :Y
Vakman pur sang
pi_204181921
quote:

[..]

[ twitter ]
Die vertrouw ik toch eerder. Deze man tweet redelijk neutraal.
pi_204181936
Corporate translator
pi_204181947
Zelfs als Oekraïne zichzelf onvoorwaardelijk overgeeft in de volgende minuut heeft Rusland de oorlog verloren.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_204181954
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:23 schreef HSG het volgende:

[..]
Fascisten, nazi's, kannibalen, kolonialisten, imperialisten, racisten, NSB'ers, xenofoben, islamofoben, massamoordenaars, slavenhandelaren, genocideplegers, onderdrukkers ect

En dat van een land die daar net zo hard schuld aan heeft.
[..]
Weet je wat er gebeurd als je een kernbom in de atmosfeer laat exploderen? Krijg je een enorme EMP-boom en vallen alle elektronica uit.
Emp is een bijwerking, het zorgt ook voor aanzienlijk meer doden maar minder radioactieve zooi.
pi_204181956
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja misschien omdat die figuren in dienst een zwijgplicht hebben en niet zomaar op tv mogen?
Maar denk ook dat Twitter en Atlantic veel betere bronnen zijn dan de Nederlandse MSM :Y
Werkelijk in elke zin een zielig cynisch toontje.
pi_204181961
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:32 schreef Cherni het volgende:

[..]
Nu ben ik tegen die Russische invasie en alles wat maar met Rusland en China te maken heeft, maar dit bericht lijkt mij zeer onbetrouwbaar. Juist in die provincies zitten al sinds 2014 Pro Russen. Vreemd dat ze nu pas die kinderen zouden ontvoeren. Bovendien word Donetsk met raketten vanuit het Oekraïense leger bestookt.
Zitten geen pro Russen.
Zitten mensen die opeens onder de duim kwamen van Russische milities als Wagner.
  dinsdag 22 maart 2022 @ 16:52:24 #212
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204181963
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:35 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Vind ik wel, dan zijn de voorgestelde doelen behaald. Dat is mi donbas tot aan Krim en de zee Russisch,
Hoe weet jij dat dit de doelen waren die ze voor ogen hadden: wat moeten ze met die stukjes land?
quote:
Oekraïne geen nato partner.
Dat laatste kan nooit het doel van deze invasie geweest zijn.

En wanneer je de politieke doelen niet realiseert ('denazificering': het voorkomen dat Oekraïne een succesvolle democratie en economie ontwikkelt), heb je dan wel de oorlog gewonnen? Die politieke doelen zijn toch immers waarom jr een oorlog begint, niet waar? De oorlog is alleen een middel, geen doel.
Huilen dan.
pi_204181969
quote:
Wat zou eigenlijk de impact van dit gebeuren op het milieu en het klimaat zijn?
Vele giftige chemicaliën en zware metalen die branden en de bodem vervuilen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_204181980
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:50 schreef Barbusse het volgende:
Zelfs als Oekraïne zichzelf onvoorwaardelijk overgeeft in de volgende minuut heeft Rusland de oorlog verloren.
Welke oorlog?
Dit is een speciale militaire operatie.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204182000
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoe weet jij dat dit de doelen waren die ze voor ogen hadden: wat moeten ze met die stukjes land?
[..]
Dat laatste kan nooit het doel van deze invasie geweest zijn.

En wanneer je de politieke doelen niet realiseert ('denazificering': het voorkomen dat Oekraïne een succesvolle democratie en economie ontwikkelt), heb je dan wel de oorlog gewonnen? Die politieke doelen zijn toch immers waarom jr een oorlog begint, niet waar? De oorlog is alleen een middel, geen doel.
Iedereen heeft toch die uitzending gezien met Putin en Sergei waar hij benadrukt (op papier) wat de doelen zijn. Dat is wat hij zegt. Wat hij denkt is weer een 2e.
Vakman pur sang
pi_204182003
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben jullie gisteren Rob de Wijk gezien bij Jinek, hij vind het zeer plausibel (huehue) dat vanaf Mariopol naar boven het land wordt ontsloten, dan bewegen de troepen niet meer en worden er vanuit de lucht steden gebombadeerd.
Waarbij hij nadrukkelijk zei dat meerdere experts het niet uitsluiten dat er een kernbom wordt gebruikt bij een van die steden of ergens hoog in de lucht wordt ontploft. Om tot een snellere overgave te gaan.
Nee uiteraard niet, ik dacht dat alleen bejaarden nog tv keken.
Je kan niets uitsluiten met Putin, daar hoef ik geen fossiele kijkbuis voor te raadplegen.
pi_204182014
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ik vraag mij af wat zo'n militair moet denken als je overal wrakstukken van voertuigen uit je eigen leger tegenkomt.
Corporate translator
pi_204182015
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:56 schreef hangtime het volgende:

[..]
Je kan niets uitsluiten met Putin, daar hoef ik geen fossiele kijkbuis voor te raadplegen.
Moet je eens doen, lekker relaxt op de bank biertje erbij, niet al die meninkjes van de interwebs of pleurisbende Twitter.
Heerlijk. :P
Vakman pur sang
pi_204182016
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:56 schreef hangtime het volgende:

[..]
Een kernbom gaat toch echt voor iedereen te ver, zo gek is zelfs NK niet.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_204182028
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:45 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Dat hoeft niet meteen goed nieuws te zijn. Als Putin's plan te lang duurt (wat het al doet) en Rusland zelfs (zware) verliezen ondervinden kunnen ze ook overgaan tot een ander soort oorlogsvoering.
Dit. Putin zie ik er niet voor aan om rustig op te geven: ''oh, ze vechten terug en we verliezen, goh wat jammer, volgende keer beter''. Nee, die zet gewoon grotere wapens in ''ter verdediging''.
pi_204182029
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:51 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Werkelijk in elke zin een zielig cynisch toontje.
Deze zin heeft ook een cynisch toontje :')
Vakman pur sang
  dinsdag 22 maart 2022 @ 17:00:51 #222
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204182047
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Iedereen heeft toch die uitzending gezien met Putin en Sergei
Dat toneelstuk bedoel je? Ja, dat heeft iedereen gezien.

quote:
waar hij benadrukt (op papier) wat de doelen zijn. Dat is wat hij zegt. Wat hij denkt is weer een 2e.
Ja gut, dus zeg je nou dat je eigenlijk geen idee hebt wat die doelen zijn? Maar ze gaan ze wel bereiken hoor... oké man ^O^ .
Huilen dan.
pi_204182061
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 17:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja gut, dus zeg je nou dat je eigenlijk geen idee hebt wat die doelen zijn? Maar ze gaan ze wel bereiken hoor... oké man ^O^ .
Heil Putin! Geen idee wat de leider wil, maar wat hij bereikt was altijd al zijn doel. De man van staal kan niet verliezen.
pi_204182063
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:57 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Moet je eens doen, lekker relaxt op de bank biertje erbij, niet al die meninkjes van de interwebs of pleurisbende Twitter.
Heerlijk. :P
Ik ken niet eens mensen die nog een aansluiting hebben om dat soort programma's te kijken.
Schijnbaar andere generatie.
  dinsdag 22 maart 2022 @ 17:07:54 #225
323876 michaelmoore
begint U ook een voedselbos
pi_204182086
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:43 schreef Cherni het volgende:

[..]
Dan zijn ze wel erg laat met die ontvoering. Doet mij denken aan die couveuse baby's die Irak zou hebben meegenomen. Bleek later totaal niets van te kloppen.

Er vluchten ook mensen naar Rusland of we dat nu leuk vinden of niet. Helaas heb je zeker in die regio veel Russische aanhang zitten.
In Bulgarij eis ook steeds meer Russische aanhang, ofwel mensen ,met een russisch paspoort, die worden door de russische staat gratis uitgedeeld aan inwoners van Bulgarije

Verder geeft dat recht op bepaalde voordelen als Ruissisch staatsburger zijnde

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 22-03-2022 18:31:16 ]
AI-overzicht Volgens onderzoeken behoren autonome, gezonde westerse ouderen met een goed pensioen tot meest tevreden mensen ter wereld. Deze combinatie van factoren zorgt voor een hoog welzijn.
pi_204182094
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 16:58 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Deze zin heeft ook een cynisch toontje :')
Dan heb je het begrip cynisme niet goed begrepen.
  dinsdag 22 maart 2022 @ 17:27:43 #227
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_204182254
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 17:07 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
In Bulgarij eis ook steeds meer Russische aanhang, ofwel mesne ,met een russisch paspoort, die worden door de russische staat gratis uitgedeeld aan inwoners van Bulgarije

Verder geeft dat recht op bepaalde voordelen als Ruissisch staatsburger zijnde
Dat soort dingen moet je aanpakken. Wetgeving bijvoorbeeld die je, als je vrijwillig de Russische nationaliteit accepteert, je Bulgaarse nationaliteit doet verliezen, alsmede je verblijfsrecht in Bulgarije. Ga dan maar lekker meteen naar Rusland, geen kans geven om van die spelletjes te spelen dat etnische Russen beschermd moeten worden.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 22 maart 2022 @ 17:31:06 #228
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204182284
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_204182308
twitter
pi_204182410
quote:
Je hoort al een aantal dagen geruchten van aanvallen richting die kant. Hopen dat het waar is.
pi_204182481
quote:

[..]
"Klimaatdoelen behaald" - RT
pi_204182555
We gaan zien of dat als ze aan het verliezen er chemische wapens gedropt worden of zelfs nucleaire wapens. Ik vraag me dus af of Poetin bereid is te verliezen of iedereen mee het graf in neemt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_204182580
quote:

[..]
Economie die instort heeft veel meer impact.
pi_204182604
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 17:08 schreef archito het volgende:

[..]
Dan heb je het begrip cynisme niet goed begrepen.
Naar sfeertje van die nws jongens (sommigen) steeds.
Volgens mij moet je het allemaal niet zo serieus nemen.
En als iemand iets zegt wat ze niet bevalt teruggrijpen naar Putinversteher zie ik als zwaktebod.
Vakman pur sang
pi_204182651
quote:

[..]
Ligt er aan, heeft Rusland hun vliegdekschip al in stelling gebracht?

pi_204182694
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 18:02 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zie ginds komt de stoomboot uit..
pi_204182728
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 17:56 schreef Discombobulate het volgende:
We gaan zien of dat als ze aan het verliezen er chemische wapens gedropt worden of zelfs nucleaire wapens. Ik vraag me dus af of Poetin bereid is te verliezen of iedereen mee het graf in neemt.
Durf er geld op in te zetten dat hij dat echt niet zomaar gaat accepteren. Zal een dezer dagen wel een nieuwsbericht komen dat er chemische wapens gebruikt zijn. Kernbom kan daarna altijd nog; als Oekraïne nog steeds niet opgeeft/nog meer water bij de wijn doet bij de onderhandelingen. Als ze chemische wapens gaan gebruiken kan je er op garant staan dat Zelensky juist nog minder geneigd is om te onderhandelen, dus dan zal het alleen maar verder escaleren denk ik.
  dinsdag 22 maart 2022 @ 18:13:45 #239
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204182772
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 18:02 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is dat nu een 'hallo vijand ik lig hier' teken of is dat een rookgordijn?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_204182788
quote:

[..]
Ja precies… en wij hier ons maar zorgen maken om de CO2 uitstoot, afval scheiden, en bio-crap…
  dinsdag 22 maart 2022 @ 18:14:44 #241
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204182790
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 22 maart 2022 @ 18:15:21 #242
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204182801
quote:
Er zijn zooooooooveel redenen waarom het strategisch belangrijk is om zelf bepaalde zaken te verbouwen of te produceren...
1947-2016
pi_204182806
Russische soldaten hebben nu ook last van bevriezing.

twitter
pi_204182838
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 18:13 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Is dat nu een 'hallo vijand ik lig hier' teken of is dat een rookgordijn?
Ik dacht altijd een gare motor. Maar als ik zie hoe de communicatie nu verloopt sluit ik een baken voor piloten niet uit
pi_204182844
Kwam er net toevallig achter dat een van de buren die in het gebouw is komen wonen een vluchteling (vrouw met kind) uit Oekraïne is. Kleding en eten hebben ze volgens mij wel, dus morgen wat speelgoed halen voor het kind. Wilde sowieso al een donatie doen en zal dat nog steeds wel doen, maar zocht eigenlijk naar lokale mogelijkheden en niet naar zo'n giro actie.
  dinsdag 22 maart 2022 @ 18:21:26 #246
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204182891
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 18:17 schreef Anton91 het volgende:
Kwam er net toevallig achter dat een van de buren die in het gebouw is komen wonen een vluchteling (vrouw met kind) uit Oekraïne is. Kleding en eten hebben ze volgens mij wel, dus morgen wat speelgoed halen voor het kind. Wilde sowieso al een donatie doen en zal dat nog steeds wel doen, maar zocht eigenlijk naar lokale mogelijkheden en niet naar zo'n giro actie.
Nou, hier heb je je fonds.
1947-2016
pi_204182960
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 18:21 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Nou, hier heb je je fonds.
Ja, maar wil eigenlijk ook nog wel op andere manieren lokaal doneren. Een collega die in hetzelfde gebouw woont die ik het vertelde gaf ook direct aan mee te willen betalen. Dus we gaan morgen naar de Lego store.
pi_204182972
https://www.axios.com/put(...)af-a6482153e02e.html

quote:
Sen. Marco Rubio (R-Fla.) tweeted that Putin's objective was "no longer to take over most of Ukraine" but to achieve a ceasefire "on terms he will claim are a strategic victory" by annexing the southern coast, laying siege to Kyiv and other major cities in the north, and degrading Ukraine's military and industrial capabilities.

A senior defense official also briefed reporters Monday that Russia may be seeking to "improve their position at the negotiating table."

Moscow is demanding that Ukraine rule out future NATO membership and give up all claims to Crimea and the Donbas "republics."
Als dit het gaat zijn dan zou dat wel slim zijn voor Rusland. Dan zie ik het wel op één of andere manier de-escaleren en eindigen. Als ze door blijven gaan met alles kapot schieten, eventuele chemische en nucleaire wapens, om Oekraïne op de knieën te dwingen dan wordt het een grote chaos en bovendien wordt het dan steeds riskanter voor het westen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 22 maart 2022 @ 18:32:58 #249
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204183023
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 18:28 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Ja, maar wil eigenlijk ook nog wel op andere manieren lokaal doneren. Een collega die in hetzelfde gebouw woont die ik het vertelde gaf ook direct aan mee te willen betalen. Dus we gaan morgen naar de Lego store.
Ik zou effe vragen waar ze behoefte aan hebben voor je met een ding aankomt waar je ze niet per se gelukkig van maakt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 22 maart 2022 @ 18:35:08 #250
323876 michaelmoore
begint U ook een voedselbos
pi_204183050
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 17:27 schreef nixxx het volgende:

[..]
Dat soort dingen moet je aanpakken. Wetgeving bijvoorbeeld die je, als je vrijwillig de Russische nationaliteit accepteert, je Bulgaarse nationaliteit doet verliezen, alsmede je verblijfsrecht in Bulgarije. Ga dan maar lekker meteen naar Rusland, geen kans geven om van die spelletjes te spelen dat etnische Russen beschermd moeten worden.
maar veel mensen in Bulgarije spreken ook Russisch , net als hier iedereen Engels spreekt

De Russische taal was in Bulgarije voor de val van het ijzeren gordijn, een verplichtte tweede taal op de scholen
die een Russisch paspoort accepteren vanwege de voordelen die dat heeft,
op de Krim was dat in veel sterkere mate het geval de laatste 20 jaar

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 22-03-2022 19:47:52 ]
AI-overzicht Volgens onderzoeken behoren autonome, gezonde westerse ouderen met een goed pensioen tot meest tevreden mensen ter wereld. Deze combinatie van factoren zorgt voor een hoog welzijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')