Dan blijven we langer op omdat we dan maar voor de honderdtachtigste keer The Lord of the Rings in zijn geheel gaan kijken of zo.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:38 schreef Greys het volgende:
Ik heb het snoozefest van de tweede helft zojuist gered. De EBU leest dit vast.
[ twitter ]
Dat zou ik heel erg vinden.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:40 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik kan mij ook nog wel voorstellen dat ze met Belgie kunnen eindigen.
Uitstekend ideequote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:38 schreef Greys het volgende:
Ik heb het snoozefest van de tweede helft zojuist gered. De EBU leest dit vast.
[ twitter ]
Ja mee eens uiteraard, maar ja, je moet toch wat. En Servië is iets aansprekends aan het eind.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zou ook kunnen. Alleen een afsluiter als Italië 2018 vind ik nooit zo leukWil gewoon een feestje aan het einde.
Het lied dat het minste reactie kreeg uit de zaal? Ik denk het nietquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:40 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Dat zou ik een enorme buzzkill vinden.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:40 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
2016 was Zweden toch?quote:
Kreeg het zo weinig reactie ja? Oh jee.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:43 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Het lied dat het minste reactie kreeg uit de zaal? Ik denk het niet
We kunnen gissen, maar blijf bij ons! Over 45 minuten maken wij het bekend. MIS HET NIET. WAT EEN SHOWWWWWWWquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |