eens, maar moet wel zeggen dat ik het optreden van Israel beter vond. Maar liever WRS idd.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Duizend keer liever WRS dan die knakker van Israël.
Jury moest uit 25 acts 15 acts kiezen ofzo, toen zijn er al meteen grote namen met populaire nummers afgevallen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:29 schreef Meridiaan het volgende:
[..]is dat zo
![]()
Misschien hoopten ze dat WRS niet voorbij de halve finale kwam
Dat klinkt wel escandalo inderdaadquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Jury moest uit 25 acts 15 acts kiezen ofzo, toen zijn er al meteen grote namen met populaire nummers afgevallen.
En die ook echt goed gezongen waren enzo en een paar die supervals waren, waren gewoon door gegaan toen. Dat was zo fishy, ik weet het zeker dat dat niet klopt.
Poeh dan wordt 14-24 nog een saaiere zit hahaquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:32 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Moldavie of Estland die afsluit lijkt mij?
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:30 schreef Fred_B het volgende:
Roemenië als opener, Moldavië als afsluiter van de treinreis van Boekarest naar Chisinau.
De slechtste line up wel echt sinds jaren vind ik persoonlijkquote:
Ik hoop het echt, wel een beetje vroeg voor een plaspauze alleenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:36 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
ik kan me niet anders voorstellen dan dat Zwitserland op de 2de of 3de plek komt hier.
Dit is niet leuk.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:29 schreef lashatumbai het volgende:
Estland gaat het HEEL goed doen denk ik, echt een standout in de tweede helft
Nee, dat beetje uptempo zullen ze wel in het midden doen. Misschien Servië?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:32 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Moldavie of Estland die afsluit lijkt mij?
Ah, ik vind 2017 een stuk minder dan dit. Maar goed, smaken verschillenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:34 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
De slechtste line up wel echt sinds jaren vind ik persoonlijk
2019 was niet heel veel beter hoor... maar toch
Zou ook kunnen. Alleen een afsluiter als Italië 2018 vind ik nooit zo leukquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dat beetje uptempo zullen ze wel in het midden doen. Misschien Servië?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |