SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdAllemaal cabaretteketet!
Doe maar niet neequote:Op maandag 21 maart 2022 15:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Wou eigenlijk schreeuwen BEELD....maar denk dat ik dan dekking moet zoeken.
Oeh gaaf..... kussengevecht met zeik natte kussens (komen zo lekker hard aan)quote:Op maandag 21 maart 2022 14:54 schreef Ireth het volgende:
Ik denk dat ze in de tuin in koppels tegen elkaar moeten strijden. Een oud-bewoner tegen een huidige-bewoner en de verliezer moet naar huis en de winnaar mag blijven
Nou, dat zou nu toch eigenlijk wel eens klaar mogen zijn.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:16 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben een gezamenlijke challenge denk ik.
Ze zijn weer met een grotere groep, dus dat duurt even.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, dat zou nu toch eigenlijk wel eens klaar mogen zijn.
Eens....zit niet veel bijzonders bijquote:Op maandag 21 maart 2022 15:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
Het is COS hier.. ze mogen állemaal oprotten, één grote miscast die hele BB 22
Salar is wel populair.quote:
Ja, ik denk dat die wintquote:
Dacht dat in begin de Belgen het ook niet zo op Kristoff hadden, de reden weet ik niet.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:24 schreef freaky40 het volgende:
Salar is wel de gedoodverfde winnaar dit jaar, maar Nouchine zou het ook zomaar kunnen zijn. Ik zie in Kristof totaal geen winnaar eigenlijk. En Grace is out woensdag als de polls kloppen...
Ze moeten de pot verdelen onder de kijkers. Om naar deze saaie BB te blijven kijken is de moeilijkste opgave/opdracht die er is. Voor een beetje vakantie vieren en dan nog geld toekrijgen is wel een hele vette beloning.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:21 schreef zodeju het volgende:
Oud bewoners strijden tegen de finalisten. Als oudbewoner wint dan moet de finalist de helft van de pot aan diegene afstaan.
Is dat wat?
Jij hebt al vakantie gehad hier.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze moeten de pot verdelen onder de kijkers. Om naar deze saaie BB te blijven kijken is de moeilijkste opgave/opdracht die er is. Voor een beetje vakantie vieren en dan nog geld toekrijgen is wel een hele vette beloning.
Voor mij blijft Michel de grote winnaar....quote:Op maandag 21 maart 2022 15:26 schreef Verida het volgende:
Van mij mag Kristoff winnen en anders Salar. Maar aub niet nouch of Grees, het liefst zie ik Grees woensdag al gaan, zonder al te veel bombarie af door de zijdeur, net als Michel vorig jaar.
Postuum ja.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Voor mij blijft Michel de grote winnaar....
Irriteer me zo aan die 2 de laatste dagen hequote:Op maandag 21 maart 2022 15:33 schreef mangalie het volgende:
Waarom zo hysterisch gillen?? Grace en Nouch..
Onbeschofte domme egoïstische boeren zijn het.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:34 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Irriteer me zo aan die 2 de laatste dagen he
Dat heeft ze al drie keer gezegd vandaagquote:Op maandag 21 maart 2022 15:39 schreef zodeju het volgende:
Kitty zal volgend jaar gewoon weer meedoen als ze de kans krijgt.
Ze heeft zich al bij deze weer aangemeld![]()
Ligt ze er binnen no time weer uit.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:41 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat heeft ze al drie keer gezegd vandaag
Denk het ook.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ligt ze er binnen no time weer uit.
Hoe ze nu al bezig is,denkt weer helemaal het baasje te zijn en weet alles beter.quote:
Ze heeft als eerste het gouden ticket in de ballonnen gevonden.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:35 schreef zodeju het volgende:
Hoe zal Kitty het eraf gebracht hebben.....![]()
Ja, en hoe goed ze wel niet isquote:Op maandag 21 maart 2022 15:47 schreef Sestra666 het volgende:
en net weer over dat ze de pin heeft laten liggen in de minimall
Tja dat denk ik ook van Grace Wat moet die in het BB huis terwijl haar moeder zo ziek is.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:49 schreef zodeju het volgende:
En nog steeds diep teleur gesteld......en dan weer gewoon op komen draven.
En niet gelijk naar huis maar eerst in een hotel blijven terwijl je toch meteen naar je moeder wil die net het verlies verwerkt van je vader.
quote:Op maandag 21 maart 2022 15:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe ze nu al bezig is,denkt weer helemaal het baasje te zijn en weet alles beter.
Ze heeft zo gelijk gekregen bij alles wat ze gezegd heeft daar maar dat komt wel na dit programma.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe ze nu al bezig is,denkt weer helemaal het baasje te zijn en weet alles beter.
Is dit geloofwaardig of een reden om medelijden mee te wekken voor het einddoel?quote:Op maandag 21 maart 2022 15:52 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Tja dat denk ik ook van Grace Wat moet die in het BB huis terwijl haar moeder zo ziek is.
Ze moeten het zelf weten maar kan het ook niet begrijpen.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:52 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Tja dat denk ik ook van Grace Wat moet die in het BB huis terwijl haar moeder zo ziek is.
Grace is niet goed bij haar hoofd. Heeft veel fantasiequote:Op maandag 21 maart 2022 15:52 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee, het werkt denk ik zelfs tegen je......bij alle twee.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:53 schreef czvt het volgende:
[..]
Is dit geloofwaardig of een reden om medelijden mee te wekken voor het einddoel?
Ik weet het niet. Haar moeder heeft chemo dus zal een zware tijd voor haar moeder zijn dan zou ik dus niet in BB huis stappen maar goed die beweegredenen kan ik niet snappen maar moeten Kitty en Grace zelf weten.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:53 schreef czvt het volgende:
[..]
Is dit geloofwaardig of een reden om medelijden mee te wekken voor het einddoel?
Zo passief agressief ,ik heb even wat dingetjes terug gekeken.Niet best.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft zo gelijk gekregen bij alles wat ze gezegd heeft daar maar dat komt wel na dit programma.
Leeft op kosten van de Nederlandse belastingbetaler en voor het overige een lege doos.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:54 schreef mangalie het volgende:
[..]
Grace is niet goed bij haar hoofd. Heeft veel fantasie
Dat durf ik niet te zeggen....quote:Op maandag 21 maart 2022 15:56 schreef czvt het volgende:
[..]
Leeft op kosten van de Nederlandse belastingbetaler en voor het overige een lege doos.
Ze is wel "werkzoekend" hequote:Op maandag 21 maart 2022 15:56 schreef czvt het volgende:
[..]
Leeft op kosten van de Nederlandse belastingbetaler en voor het overige een lege doos.
Waar ze de allerbeste was maar zeker niet terug mag komen. Ik neem het met een korreltje zout.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:58 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Voordat ze BB inging werkte ze in een meubelzaak
Een kilo zout zelfsquote:Op maandag 21 maart 2022 16:00 schreef engine het volgende:
[..]
Waar ze de allerbeste was maar zeker niet terug mag komen. Ik neem het met een korreltje zout.
Tja dat weet in natuurlijk nietquote:Op maandag 21 maart 2022 16:00 schreef engine het volgende:
[..]
Waar ze de allerbeste was maar zeker niet terug mag komen. Ik neem het met een korreltje zout.
Ik las iets anders.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:58 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Voordat ze BB inging werkte ze in een meubelzaak
Ik ben voor Tobias.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo passief agressief ,ik heb even wat dingetjes terug gekeken.Niet best.
Hanne zit bij Grace, je ziet het amperquote:
Het is knap stil op zijn Insta.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:02 schreef Joyce-43 het volgende:
zou Tobias niet boos wezen dat hij er niet bij was?
Jammer vinden misschien....quote:Op maandag 21 maart 2022 16:02 schreef Joyce-43 het volgende:
Vanwaar komt haar inkomen dan?quote:Op maandag 21 maart 2022 15:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
Omdat dat nogal kort door de bocht is..
Woest denk ik.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:02 schreef Joyce-43 het volgende:
wat een jaloers krengquote:Op maandag 21 maart 2022 16:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik ben voor Tobias.
Maar vindt het niet kunnen om toch bij Salar kleine steekjes toe te passen over Kristof. Tobias was teveel naar Kristof toe getrokken en niet meer zichzelf. Deed zelfs Kristof na...en ze dacht vaak jongen blijf jezelf laat je niet meeslepen.
Met andere woorden pas op voor Kristof Salar zo leuk is hij niet.
misschien zijn zijn vrienden wel gewoon normaal aan het werk,quote:Op maandag 21 maart 2022 16:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Neeeh ligt lekker aan het strand of in een paviljoen in het zonnetje met zijn vrienden.
Dat Tobias niet zo sterk in zijn schoenen staat dat hij zich laat meetrekken door hem is toch Kristof zijn fout niet?quote:Op maandag 21 maart 2022 16:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik ben voor Tobias.
Maar vindt het niet kunnen om toch bij Salar kleine steekjes toe te passen over Kristof. Tobias was teveel naar Kristof toe getrokken en niet meer zichzelf. Deed zelfs Kristof na...en ze dacht vaak jongen blijf jezelf laat je niet meeslepen.
Met andere woorden pas op voor Kristof Salar zo leuk is hij niet.
Het zijn stuk voor stuk armoezaaiers anders die je hier niet aan mee. Wie met een goede job doet dit? Welke werkgever zal je dit gunnen als je een goede werkkracht bnt. Ik niet.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:06 schreef mangalie het volgende:
[..]
Geen idee en vind ik ook niet boeiend.
Dat bedoel ik. Terwijl ik een Tobias fan ben maar dit niet vindt kunnen. Ze kan toch wel zo twijfel brengen bij Salar alhoewel ik denk dat hij daar niet intrapt.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:06 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een jaloers kreng
Hoe lang heeft ze nou helemaal Salar meegemaakt? Ze kan het niet zetten dat Salar en Kris zulke dikke vrienden zijn geworden. Ze heeft vanaf het begin een loeihekel aan Kristof gehad.
Salar is ook niet echt veel bij Kitty te vinden. Vanmorgen wilde ze hem een bus haarlak geven, die had ze voor hem meegenomen, maar hij hoefde hem niet, zei wel dat het lief was, maar hij had al van BB nieuwe haarlak gekregen.
Er zal niet veel contact meer zijn met Salar denk ik, alhoewel Kitty wel stond te jodelen dat ze gebeld had, meerdere malen met de mama van Salar en de mama van Nouch
Ik denk dat Tobias maar weinig vrienden heeft.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Neeeh ligt lekker aan het strand of in een paviljoen in het zonnetje met zijn vrienden.
Oh vergeet dat het maandag is.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:07 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien zijn zijn vrienden wel gewoon normaal aan het werk,
de werkgever die mij x maanden onbetaald verlof guntquote:Op maandag 21 maart 2022 16:09 schreef czvt het volgende:
[..]
Het zijn stuk voor stuk armoezaaiers anders die je hier niet aan mee. Wie met een goede job doet dit? Welke werkgever zal je dit gunnen als je een goede werkkracht bnt. Ik niet.
Gewoon opeisen net als Hannequote:Op maandag 21 maart 2022 16:13 schreef just me het volgende:
[..]
de werkgever die mij x maanden onbetaald verlof gunt
of je bent ZZP-erquote:Op maandag 21 maart 2022 16:13 schreef just me het volgende:
[..]
de werkgever die mij x maanden onbetaald verlof gunt
Dat maakt haar niet uit....Salar ging ook niet mee met haar.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:08 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
Dat Tobias niet zo sterk in zijn schoenen staat dat hij zich laat meetrekken door hem is toch Kristof zijn fout niet?
Dat mag jij denken....quote:Op maandag 21 maart 2022 16:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat Tobias maar weinig vrienden heeft.
quote:Op maandag 21 maart 2022 16:14 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik kan me alleen vuurwerk herinneren toen bart had gewonnen
Nee, ik bedoel dat vuurwerk dat voor eentje werd afgestoken bij het huis en die eruit gezet werd dacht dat het voor hem was.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:14 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik kan me alleen vuurwerk herinneren toen bart had gewonnen
Gaat denk ik nog wel even janken....quote:Op maandag 21 maart 2022 16:19 schreef Sestra666 het volgende:
en weeeer begint kitty weer over haarzelf, dat ze zo kort erin heeft gezeten
mijn geheugen slaat de helft niet op, een kwart wel en een kwart voor de helftquote:Op maandag 21 maart 2022 16:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik bedoel dat vuurwerk dat voor eentje werd afgestoken bij het huis en die eruit gezet werd dacht dat het voor hem was.
Eigenlijk toch best wel sneu als je zo ermee zitquote:Op maandag 21 maart 2022 16:19 schreef Sestra666 het volgende:
en weeeer begint kitty weer over haarzelf, dat ze zo kort erin heeft gezeten
Yes.......jij weet de namen nog...ik niet meer.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:21 schreef suzi1 het volgende:
[..]
mijn geheugen slaat de helft niet op, een kwart wel en een kwart voor de helft
maar begint me vaag te dagen. was toch voor theo. althans dat dacht hij
Trapt Salar ook niet in hoor.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Terwijl ik een Tobias fan ben maar dit niet vindt kunnen. Ze kan toch wel zo twijfel brengen bij Salar alhoewel ik denk dat hij daar niet intrapt.
Maar ze heeft het wel geprobeerd.
ze heeft ook een hoop zorgen hèquote:Op maandag 21 maart 2022 16:23 schreef Verida het volgende:
ik ben elke keer als Kitty close up in beeld komt, weer verbaasd over de hoeveelheid rimpels in haar gezicht.
Wat een ouwe kop heeft ze
Even ter illustratie mijn cap.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:23 schreef Verida het volgende:
ik ben elke keer als Kitty close up in beeld komt, weer verbaasd over de hoeveelheid rimpels in haar gezicht.
Wat een ouwe kop heeft ze
omdat nouch zich heel erg afhankelijk van kitty opstelde in het begin, die lag elke keer huilend bij Kitty..quote:Op maandag 21 maart 2022 16:24 schreef mangalie het volgende:
Ik snap ook niet waarom Kitty zo dol is op Nouchine..
Totaal geen medelijden....zulke mensen gedijen daar het best op.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:22 schreef mangalie het volgende:
[..]
Eigenlijk toch best wel sneu als je zo ermee zit
Die heeft ze in haar zak...lekker tegen haar aan.....quote:Op maandag 21 maart 2022 16:24 schreef mangalie het volgende:
Ik snap ook niet waarom Kitty zo dol is op Nouchine..
Zin inquote:Op maandag 21 maart 2022 16:29 schreef engine het volgende:
Genieten jullie nog even van Kitty
Laatste kans om haar nog eens af te zeiken. Morgen weer alleen zonnende mensen.
Misschien komt ze wel terug in een allstar editiequote:Op maandag 21 maart 2022 16:29 schreef engine het volgende:
Genieten jullie nog even van Kitty
Laatste kans om haar nog eens af te zeiken. Morgen weer alleen zonnende mensen.
quote:Op maandag 21 maart 2022 16:32 schreef mangalie het volgende:
[..]
Misschien komt ze wel terug in een allstar editie
Tijd om dag te zeggen.quote:
Leuk dat jullie er waren.quote:
Peter ookquote:Op maandag 21 maart 2022 16:42 schreef mangalie het volgende:
[..]
Het liefst zou nu nog even willen uitmaken wat er gegeten word..Raar mens.
quote:Op maandag 21 maart 2022 16:44 schreef engine het volgende:
Krijgen ze morgen nog 10.000 erbij van BB en komen ze heel toevallig weer net over de 70.000 uit.
Jawel:quote:Op maandag 21 maart 2022 16:43 schreef Sestra666 het volgende:
jackpot.. geen idee hoeveel, laten ze niet zien
61.000 zoiets.. De exacte euro's heb ik niet onthouden.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:43 schreef Sestra666 het volgende:
zit altijd bij de verkeerde streamquote:Op maandag 21 maart 2022 16:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jawel:
[ afbeelding ]
Vorige stand was 60.556, dus 990 verdiend met.... ?
61.000 en nog watquote:Op maandag 21 maart 2022 16:43 schreef Sestra666 het volgende:
daar maakt ze ook vrienden meequote:Op maandag 21 maart 2022 16:45 schreef mangalie het volgende:
Kitty: Belastingdienst is de grootste criminele instantie die er bestaat..
Deed ze ook,meest criminele organisatie.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:45 schreef ledn81 het volgende:
Oh god beginnen ze over de belastingdienst waar Kitty bij zit.
Die gaat meteen weer haar riedeltje afdraaien.
bsnquote:Op maandag 21 maart 2022 16:47 schreef suzi1 het volgende:
paniek toen er iemand zei dat je wel hoe heet het moet hebben. ID, of sofie???
Jij schrijft het ik dacht het. Wat een naar zuur mens.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deed ze ook,meest criminele organisatie.
Ze vergeet even waar haar uitkering vandaan komt.
Die hele pot onderschijten.En poep aan de muren smeren.quote:
Ze was fantastischquote:
quote:Op maandag 21 maart 2022 16:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die hele pot onderschijten.En poep aan de muren smeren.
Doe normaaaaaaaaaaaaaal !!quote:Op maandag 21 maart 2022 16:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2022 16:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
nette jongenquote:Op maandag 21 maart 2022 16:52 schreef Verida het volgende:
en kris geeft een knuffel en bedankt haar voor het lekkere eten
quote:
zo was Kristof toch binnengekomenquote:Op maandag 21 maart 2022 17:05 schreef spapaars het volgende:
Nieuwe ontdekking, een escape-luik
[ afbeelding ]
a idd die heb ik niet weg zien gaan?quote:Op maandag 21 maart 2022 17:06 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hanne hebben ze onder een SL over het hek gegooid ofwa?
quote:Op maandag 21 maart 2022 17:06 schreef mangalie het volgende:
[..]
via de gameroom samen met Julioquote:Op maandag 21 maart 2022 17:07 schreef Angelique61 het volgende:
J
[..]
a idd die heb ik niet weg zien gaan?
Ik kan me nog altijd aan jou gaan ergerenquote:Op maandag 21 maart 2022 17:07 schreef zodeju het volgende:
Nu zijn ze met de meest geliefde bewoners over en niemand hoeft zich meer te ergeren....dus ben benieuwd hoe gezellig het nu wordt.
Jup Kristof inderdaad.quote:
Die waaide spontaan weg.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:06 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, iemand moet dat toch op zich nemen.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan me nog altijd aan jou gaan ergeren
quote:Op maandag 21 maart 2022 17:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, iemand moet dat toch op zich nemen.
dat verzon salarquote:Op maandag 21 maart 2022 17:10 schreef zodeju het volgende:
Haha, de dames moeten de brillen terug geven.
Salar zegt jullie hebben het niet slim gedaan.
Een baby komt er wel mee weg toch?quote:Op maandag 21 maart 2022 17:29 schreef mangalie het volgende:
Ik vind het geen gezicht als iemand uit een fles drinkt
quote:Op maandag 21 maart 2022 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een baby komt er wel mee weg toch?
Ik moet steeds lachen wanneer ze dat denken.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:32 schreef Angelique61 het volgende:
Kristof hoopt dat er iets niet uitgezonden wordt, zo erg heef hij zich toch niet misdragen?
Hij was wel dronken, maar niet vervelend vond ik.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:32 schreef Angelique61 het volgende:
Kristof hoopt dat er iets niet uitgezonden wordt, zo erg heef hij zich toch niet misdragen?
nee, maar als je het zelf niet meer weetquote:Op maandag 21 maart 2022 17:32 schreef Angelique61 het volgende:
Hij heeft tocht met flink lawaai staan kotsen! Misschien wil die dat niet op de streamsquote:Op maandag 21 maart 2022 17:32 schreef Angelique61 het volgende:
Ik denk,pure aanname hoor,dat het om zijn ding vannacht in bed ging.Hij moest een paar keer kotsen.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij was wel dronken, maar niet vervelend vond ik.
Hij had heel veel lol met Salar en met Dimi.
Deze man weet.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij heeft tocht met flink lawaai staan kotsen! Misschien wil die dat niet op de streams
Als mensen zo dronken zijn is het inderdaad niet zo ergquote:Op maandag 21 maart 2022 17:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk,pure aanname hoor,dat het om zijn ding vannacht in bed ging.Hij moest een paar keer kotsen.
daar moest ik bijna van kotsenquote:
oh, dat had ik niet meer meegekregen, ben gestopt met kijken voor ze naar bed gingenquote:Op maandag 21 maart 2022 17:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij heeft tocht met flink lawaai staan kotsen! Misschien wil die dat niet op de streams
quote:
Ze had later wel door dat ze fout zat.quote:
Alweerquote:Op maandag 21 maart 2022 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Ze had later wel door dat ze fout zat.
Vrouwen weten alles beter.quote:
Oh ik ook 'n keer in A'dam, flink gezopen en op de terugweg naar huis lopen moest ik kotsenquote:Op maandag 21 maart 2022 17:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als mensen zo dronken zijn is het inderdaad niet zo erg
quote:Op maandag 21 maart 2022 17:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh ik ook 'n keer in A'dam, flink gezopen en op de terugweg naar huis lopen moest ik kotsen
en wilde het niet op de stoep doen. Naar de bosjes, kotsen..... was het 'n talud, hup daar
ging Fritsie voorover de bosjes in en het talud af![]()
Gedane zaken nemen geen keerquote:Op maandag 21 maart 2022 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Ze had later wel door dat ze fout zat.
[..]
Oh ik ook 'n keer in A'dam, flink gezopen en op de terugweg naar huis lopen moest ik kotsen
en wilde het niet op de stoep doen. Naar de bosjes, kotsen..... was het 'n talud, hup daar
[..]
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2022 17:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zag er uit alsof ik in 'n SM-kamer was mishandeld met 'n zweepje door die takjes
Je bent wel goed op de hoogte wat er in zo'n kamer kan gebeurenquote:Op maandag 21 maart 2022 17:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zag er uit alsof ik in 'n SM-kamer was mishandeld met 'n zweepje door die takjes
Ssssttttt dit is de Cosquote:Op maandag 21 maart 2022 17:48 schreef just me het volgende:
[..]
Je bent wel goed op de hoogte wat er in zo'n kamer kan gebeuren
[..]
Ehhh en wat is jouw excuse daarinquote:Op maandag 21 maart 2022 17:48 schreef just me het volgende:
[..]
Je bent wel goed op de hoogte wat er in zo'n kamer kan gebeuren
Ik bedoelde ook dat er veel kan gebeuren in de diverse kamers van BBquote:
Uh.. uh.. nou ik geloof Fritsiequote:Op maandag 21 maart 2022 17:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ehhh en wat is jouw excuse daarin
Ja, ze komen niet op het woord shag. denk ikquote:Op maandag 21 maart 2022 17:52 schreef Joyce-43 het volgende:
ze heeft het toch echt volgens mijn over een zelfgemaakte sigaret
en dan morgen de hele dag?quote:
ze had het over draaien in apparaatje dan word het gewoon weer een sigaretquote:Op maandag 21 maart 2022 17:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Shag noem je dat Grace een shaggie
En na die sigaret kon ze vliegenquote:Op maandag 21 maart 2022 17:52 schreef Joyce-43 het volgende:
shag in een vloeitje, noemen we hier een shaggie draaienquote:Op maandag 21 maart 2022 17:52 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind hem brrr.... brrrrrrquote:Op maandag 21 maart 2022 17:55 schreef greysbones het volgende:
Grace dacht dat veel mensen mieshell leuk vonden
Ze zei duidelijk, Zonder apparaatjequote:Op maandag 21 maart 2022 17:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze had het over draaien in apparaatje dan word het gewoon weer een sigaret
Sterkte Frits!quote:Op maandag 21 maart 2022 17:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Morgenochtend naar het AMC, en morgenmiddag naar het RKZ
heel veel succes !!quote:Op maandag 21 maart 2022 17:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vergeet hoeveel mensen Jill leuk vonden.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:55 schreef greysbones het volgende:
Grace dacht dat veel mensen mieshell leuk vonden
quote:Op maandag 21 maart 2022 17:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sterkte voor morgen....quote:Op maandag 21 maart 2022 17:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sterkte !!quote:Op maandag 21 maart 2022 17:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja, het is maar goed dat het gauw is afgelopen.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:09 schreef Verida het volgende:
In het begin vond ik nouch nog wel een beetje leuk, de eerste paar dagen.
Maar nu .....vind ik haar vreselijk, echt helemaal niets leuks meer aan
en Salar vind ik ook met de dag minder leuk worden.
Moet er nog steeds om lachen. Dat zal een gemis worden als ze straks weer bij die Dago van haar is...quote:Op maandag 21 maart 2022 18:10 schreef Angelique61 het volgende:
Ze blijft ook maar doorgaan die Nouch vreselijk
Oh nee irriteer me eraan echt maar ook echt om alles lachen bbbrrrrrquote:Op maandag 21 maart 2022 18:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moet er nog steeds om lachen. Dat zal een gemis worden als ze straks weer bij die Dago van haar is...
Ze worden ook melig uit verveling. Mssn is het flauwe humor, maar zit er vaak wel met een lach naar te kijken. Liever dit dan ruzie of smerig geroddel en gestookquote:Op maandag 21 maart 2022 18:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moet er nog steeds om lachen. Dat zal een gemis worden als ze straks weer bij die Dago van haar is...
Dago zal blij zijn, maar haar huisgenoten wat denken die.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:10 schreef Angelique61 het volgende:
Ze blijft ook maar doorgaan die Nouch vreselijk
Nou dat laatste mis ik wel. Dat hoort bij een RLS als deze.. Maar ja, alles is kumbaya nu. Vond het voor de dynamiek wel leuk dat er oud bewoners waren.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze worden ook melig uit verveling. Mssn is het flauwe humor, maar zit er vaak wel met een lach naar te kijken. Liever dit dan ruzie of smerig geroddel en gestook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |