Eens maar helaas het wordt kris of noucine hopen dat de laatste woensdag al afvalt maar om het spannend te houden blijven er 2 belgen dus grace gaat woensdag eruit en dan is de winnaar of noucine of Kristof een Belg simpel omdat de sponsoren dit willen vorig jaar een Nederlander dus dit jaar 1 Belgquote:Op maandag 21 maart 2022 14:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ja ik kan wel leven met Kris of Salar , maar liever Salar
En als het Nouchine wordt....??quote:Op maandag 21 maart 2022 14:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ja ik kan wel leven met Kris of Salar , maar liever Salar
Het wordt Nouch niet, dat weet ik zeker.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
En als het Nouchine wordt....??
Ik voel me een beetje in de maling genomen, ook met dat stemmen en de draai die ze er aangeven.
gaan daar nog fans heen dan?quote:Op maandag 21 maart 2022 14:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zullen er dan niet heleboel Belgen gaan afhaken met het zijn toch altijd de Nederlanders die winnen. Hebben al het voordeel dat het in Nederland afspeelt en evt familie of fans helemaal deze kant op moeten komen.
Belgen kunnen toch ook stemmenquote:Op maandag 21 maart 2022 14:49 schreef suzi1 het volgende:
[..]
gaan daar nog fans heen dan?
en denk niet dat het voor familie een probleem is, bezoekje aan rotamsterdam
Als het aan Nawel haar fans ligt wordt het toch moeilijk te ontkennen....die heeft voor niks die extra stemmen gekocht.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het wordt Nouch niet, dat weet ik zeker.
een beetje dat voelde ik al toen ineens Vera eruit moest ineens 2 eruit en dat het feest al geregeld was incl familie voor nawel klopte al niet he dus toen was het allemaal al duidelijk de manipulatie in het spelquote:Op maandag 21 maart 2022 14:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
En als het Nouchine wordt....??
Ik voel me een beetje in de maling genomen, ook met dat stemmen en de draai die ze er aangeven.
En waarom zou er geen Nederlander kunnen winnen dan? Ik zou bij voorbaat als Nederlander al niet meer mee doen als je vooraf al weet dat je niet kan winnen?quote:
Ook dat ja!!quote:Op maandag 21 maart 2022 14:52 schreef Lillfex het volgende:
[..]
En waarom zou er geen Nederlander kunnen winnen dan? Ik zou bij voorbaat als Nederlander al niet meer mee doen als je vooraf al weet dat je niet gaat winnen?
ja uiteraard. maar ik bedoelde dat ik t probleem niet zie dat het in nl afspeeltquote:
Het kan en mag weer.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:49 schreef suzi1 het volgende:
[..]
gaan daar nog fans heen dan?
en denk niet dat het voor familie een probleem is, bezoekje aan rotamsterdam
Het schijnt best wel te leven in BE begreep ik, meer dan in NLquote:Op maandag 21 maart 2022 14:53 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja uiteraard. maar ik bedoelde dat ik t probleem niet zie dat het in nl afspeelt
en dat daar de belgen niet door afhaken. dan zouden ze vanaf dag 1 beter de tv uit kunnen laten
kan ik me niet eens meer herinnerenquote:Op maandag 21 maart 2022 14:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het kan en mag weer.
Verleden jaar hadden toch een heleboel fans van Jill voor het hek staan schreeuwen
Whoo, dat zou een mooie twist zijn.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:54 schreef Ireth het volgende:
Ik denk dat ze in de tuin in koppels tegen elkaar moeten strijden. Een oud-bewoner tegen een huidige-bewoner en de verliezer moet naar huis en de winnaar mag blijven
Ook niet het vuurwerk....quote:Op maandag 21 maart 2022 14:55 schreef suzi1 het volgende:
[..]
kan ik me niet eens meer herinneren
wel dit jaar een boeing voor nawel
quote:Op maandag 21 maart 2022 14:54 schreef Ireth het volgende:
Ik denk dat ze in de tuin in koppels tegen elkaar moeten strijden. Een oud-bewoner tegen een huidige-bewoner en de verliezer moet naar huis en de winnaar mag blijven
Ik denk dat er geen teams Nawel meer isquote:Op maandag 21 maart 2022 15:00 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ik denk dat team naewel voor Nouch gaan
Of Grace Dat wil Nawel graag.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:00 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ik denk dat team naewel voor Nouch gaan
Dat wilde ik net posten.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen teams Nawel meer is
Ook dat Het is aardig stil rondom Nawel fansquote:Op maandag 21 maart 2022 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |