Een baby komt er wel mee weg toch?quote:Op maandag 21 maart 2022 17:29 schreef mangalie het volgende:
Ik vind het geen gezicht als iemand uit een fles drinkt
quote:Op maandag 21 maart 2022 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een baby komt er wel mee weg toch?
Ik moet steeds lachen wanneer ze dat denken.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:32 schreef Angelique61 het volgende:
Kristof hoopt dat er iets niet uitgezonden wordt, zo erg heef hij zich toch niet misdragen?
Hij was wel dronken, maar niet vervelend vond ik.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:32 schreef Angelique61 het volgende:
Kristof hoopt dat er iets niet uitgezonden wordt, zo erg heef hij zich toch niet misdragen?
nee, maar als je het zelf niet meer weetquote:Op maandag 21 maart 2022 17:32 schreef Angelique61 het volgende:
Hij heeft tocht met flink lawaai staan kotsen! Misschien wil die dat niet op de streamsquote:Op maandag 21 maart 2022 17:32 schreef Angelique61 het volgende:
Ik denk,pure aanname hoor,dat het om zijn ding vannacht in bed ging.Hij moest een paar keer kotsen.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij was wel dronken, maar niet vervelend vond ik.
Hij had heel veel lol met Salar en met Dimi.
Deze man weet.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij heeft tocht met flink lawaai staan kotsen! Misschien wil die dat niet op de streams
Als mensen zo dronken zijn is het inderdaad niet zo ergquote:Op maandag 21 maart 2022 17:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk,pure aanname hoor,dat het om zijn ding vannacht in bed ging.Hij moest een paar keer kotsen.
daar moest ik bijna van kotsenquote:
oh, dat had ik niet meer meegekregen, ben gestopt met kijken voor ze naar bed gingenquote:Op maandag 21 maart 2022 17:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij heeft tocht met flink lawaai staan kotsen! Misschien wil die dat niet op de streams
quote:
Ze had later wel door dat ze fout zat.quote:
Alweerquote:Op maandag 21 maart 2022 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Ze had later wel door dat ze fout zat.
Vrouwen weten alles beter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |