Ik was niet creatief genoeg voor een goede TT, dus suggesties zijn welkom. Er is vast wel een moderator te vinden hier die dat aan wil passen (lol)quote:Op maandag 21 maart 2022 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
Geen TT
Prima OP
Uitstekende TS
Ik geef dit topic een 8,5.
Ik vind het wel leuk dat nu bekend is dat hij hier meeleest hij alleen maar meer belachelijk wordt gemaakt. Je oogst wat je zaait.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Die kerel is bezig met zijn eigen ondergang.
Erg mooi
Al besproken.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:32 schreef AFCNiels het volgende:
Die reactie van Slot vond ik wel mooi.
[ twitter ]
Heb je ook nog meer gehoord over die shirtjesafpakker?quote:
Niet naar Brussel. Manneke Pis?quote:
Ik baal al de hele dag dat ik niemand tegenkom waarvan ik weet dat hij voor Feyenoord is.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:59 schreef GGMM het volgende:
Op overdreven vrolijke wijze mijn collega die voor Feyenoord is een prettige middag gewenst.
Erg leuk.
Ik kwam er opeens woensdag achter lolquote:Op maandag 21 maart 2022 13:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik baal al de hele dag dat ik niemand tegenkom waarvan ik weet dat hij voor Feyenoord is.
Gelukkig net op tijd, dit zijn toch de mooiste maandagen.quote:
Ja en chagrijnig dat hij was.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig net op tijd, dit zijn toch de mooiste maandagen.
Zo heb ik op 2 mei 2010 enorm vrolijk een maat van me met de tweede plek gefeliciteerdquote:Op maandag 21 maart 2022 12:59 schreef GGMM het volgende:
Op overdreven vrolijke wijze mijn collega die voor Feyenoord is een prettige middag gewenst.
Erg leuk.
Ik wel hoor, wat een genotquote:Op maandag 21 maart 2022 13:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik baal al de hele dag dat ik niemand tegenkom waarvan ik weet dat hij voor Feyenoord is.
quote:Op maandag 21 maart 2022 14:02 schreef Wereldgozer het volgende:
De altijd onsympathieke klootzak Karjakin mag niet mee doen aan de Candidates. ERG mooi @:maxi-mus
Lekker man.quote:Silvio Berlusconi heeft dit weekend op 85-jarige leeftijd tijdens een symbolische bruiloft zijn jawoord gegeven aan zijn 53 jaar jongere vriendin Marta Fascina. De twee zijn niet voor de wet getrouwd, maar hebben wel een uitbundig feest gevierd, zo melden Italiaanse media.
quote:
Ik heb geen flauw idee wie Karjakin is of wat Candidates is.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:02 schreef Wereldgozer het volgende:
De altijd onsympathieke klootzak Karjakin mag niet mee doen aan de Candidates. ERG mooi @:maxi-mus
Gelukkig, ik ook niet en ik dacht even dat dit raar was.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie Karjakin is of wat Candidates is.
Vast iets met een b-sportquote:Op maandag 21 maart 2022 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Een schaker, en de Candidates is het toernooi waar de winnaar ervan de huidige wereldkampioen mag uitdagen. Karjakin is een Rus die voor Poetin is, nogal duidelijk zeg maar. Ik heb niet het idee dat het je ook maar iets boeit maar ik wilde het toch even uitleggen.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat weet ik niet precies, ik kan de tweets van die Bart niet zien, ik zie alleen dat Pierre niet bepaald positieve reacties op zijn tweet krijgt.quote:
Ik heb liever dat je daar niet meer komt.quote:
Het zal niet meer gebeurenquote:Op maandag 21 maart 2022 14:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je daar niet meer komt.
Doorgaans nog al een eng links kliekje.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je daar niet meer komt.
quote:Op maandag 21 maart 2022 14:42 schreef Caland het volgende:
You’re blocked
You can’t follow or see @:bart_sanders’s Tweets.
Ik ken die hele Bart Sanders niet.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie is Bart Sanders? Hij komt op mij een beetje gekleurd over
Oh wacht...
[ afbeelding ]
Verrassend.
Pierre is een ongekend vermoeiende man.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik volg Pierre niet gelukkig en al die programma's met gelul over sport eigenlijk ook niet
Hij heeft wel een irritant accent. (doet ook de pantalic podcast)quote:Op maandag 21 maart 2022 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh.
Waarschijnlijk is het een totaalmongool dus
Helaas heeft Koert mij onterecht geblokkeerd.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:18 schreef AFCNiels het volgende:
Koert heeft ook al last van een Dramaandag.
[ twitter ]
Daar zal je het zelf dan wel naar gemaakt hebben. Koert is een vriendelijke man.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas heeft Koert mij onterecht geblokkeerd.
@:lenny_leonard
quote:Op maandag 21 maart 2022 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar zal je het zelf dan wel naar gemaakt hebben. Koert is een vriendelijke man.
Waarvan aktequote:Op maandag 21 maart 2022 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Overigens staat dit los van het personeelsuitje.
Het personeelsuitje is vrijwilligerswerk gaan doen in verschillende buurthuizen. Er zou daarna een borrel komen, maar die is afgelast wegens de Ramadan dus dat is niet inclusief genoeg.
Ik heb mij niet ingeschreven voor het personeelsuitje
quote:Op maandag 21 maart 2022 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het personeelsuitje is vrijwilligerswerk gaan doen in verschillende buurthuizen. Er zou daarna een borrel komen, maar die is afgelast wegens de Ramadan dus dat is niet inclusief genoeg.
Wtf heb ik zojuist gelezen.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Overigens staat dit los van het personeelsuitje.quote:
Wat een kutpersoneelsuitje is dat.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vind het wel humor om leraren tijdens een personeelsuitje daadwerkelijk eens iets te laten doen.quote:
Wij gaan naar de efteling over een paar weken.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dolle pret.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij gaan naar de efteling over een paar weken.
De horror.
Waarom ga je dan?quote:Op maandag 21 maart 2022 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij gaan naar de efteling over een paar weken.
De horror.
Ik denk dat @Caland de leeftijd wel heeft gehad om erbij te willen horen.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:53 schreef GGMM het volgende:
Als je niet meegaat ben je ook de enige op die afdeling, dan lijkt het net alsof je er niet bijhoort
Niet dat ik daar ervaring mee heb
Dit is overigens via via uitgelekt. Momenteel is het dagprogramma nog 'een verrassing' voor de meesten.quote:
Iedereen zal zich behoorlijk genaaid voelen lijkt me.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is overigens via via uitgelekt. Momenteel is het dagprogramma nog 'een verrassing' voor de meesten.
Ergens ben ik benieuwd naar de gezichten.
Waarom geen Earl grey?quote:
Waarom moet @KingRoland altijd verantwoording afleggen bij jou?quote:
Verantwoordingquote:Op maandag 21 maart 2022 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom moet @:kingroland altijd verantwoording afleggen bij jou?
Laat die jongen lekker genieten
@KingRoland moet gewoon normaal doen. Gore klootzak dat het is.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom moet @:kingroland altijd verantwoording afleggen bij jou?
Laat die jongen lekker genieten
Alsof ik die Woodle zooi interessant vind.quote:
Groene asperges met kabeljauw.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Zonder plakjes kaas @:AFCNiels
Oh dat wist ik niet daar heb je het nooit over namelijkquote:Op maandag 21 maart 2022 17:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof ik die Woodle zooi interessant vind.
Andijvie gehaktbal.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Curryquote:Op maandag 21 maart 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Avg.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kip, champions, ui, mango chutney, gepelde tomaten, kokosmelk, een kaneelstokje, lourierbladen en kruidnagels.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
lourierquote:Op maandag 21 maart 2022 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kip, champions, ui, mango chutney, gepelde tomaten, kokosmelk, een kaneelstokje, lourierbladen en kruidnagels.
En dat gooi ik dan allemaal door elkaar heen
Beter? @:maxi-mus
Hemels voer, echt waar. Ik neem aan laurierbladen en champignons?quote:Op maandag 21 maart 2022 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kip, champions, ui, mango chutney, gepelde tomaten, kokosmelk, een kaneelstokje, lourierbladen en kruidnagels.
Dat het mag smaken.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:18 schreef GGMM het volgende:
Oh en de kerriepoeder bijna vergeten
Die ook natuurlijk.
Lourierquote:Op maandag 21 maart 2022 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat zijn lourierbladeren?quote:Op maandag 21 maart 2022 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godsamme, helemaal over "champions" heen gelezenquote:Op maandag 21 maart 2022 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hemels voer, echt waar. Ik neem aan laurierbladen en champignons?
Laat met rust het is maandagquote:Op maandag 21 maart 2022 17:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Champions ook echt.
De tering wat een debiel ben je toch ook.
Gelegenquote:Op maandag 21 maart 2022 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Godsamme, helemaal over "champions" heen gelegen![]()
![]()
Een echte dramaandag.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat met rust het is maandag
Tering zeg, volgende keer laat ik het weer gewoon bij n woord.
Dat staat er helemaal nietquote:
Je moet het ook niet door elkaar gooien.quote:
Van harte nog met het puntje trouwens tegen het onsympathieke AZ. Het Hofland effect.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Champions ook echt.
De tering wat een debiel ben je toch ook.
quote:Het shirt dat gisteren na de Klassieker door een supporter op slinkse wijze van Antony werd afgepakt is weer terug. De fan die het shirt gisteren uit zijn handen trok kreeg spijt en is vanochtend naar Ajax gekomen om 'm terug te brengen.
Ajax laat weten dat ze het wedstrijdshirt gaan veilen. De Braziliaan is nu onderweg naar Brazili voor interlandverplichtingen met de Seleo, maar zal bij terugkomst in Amsterdam het shirt signeren. Ajax zal de opbrengst schenken aan Stichting Steun Emma Kinderziekenhuis.
quote:Op maandag 21 maart 2022 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van harte nog met het puntje trouwens tegen het onsympathieke AZ. Het Hofland effect.
Blijkt hij toch het hart op de juiste plaats te hebben.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:24 schreef 3rr0r het volgende:
De fan die het shirt gisteren uit zijn handen trok kreeg spijt
quote:Op maandag 21 maart 2022 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkt hij toch het hart op de juiste plaats te hebben.
Dit zal vast niks te maken hebben met het feit dat z'n foto/naam/adres/werk op het internet verspreid zijn.
Dat al zijn gegevens overal rondgingen.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Spijt van het afpakken of dat ie op camera is vastgelegd?
Ja denk het wel.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@Zipportal postte ook al een tweet gisteren dat ze van z'n snackkar wisten.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hopelijk steken ze die niet in de fik, er zullen misschien ook mensen boven wonenquote:Op maandag 21 maart 2022 17:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Zipportal postte ook al een tweet gisteren dat ze van z'n snackkar wisten.
Lachen als je daar mag verblijvenquote:Koning Willem-Alexander gaat in navolging van de Belgische koninklijke familie Oekraense vluchtelingen opvangen in vastgoed dat deel uitmaakt van het koninklijk domein. Ze krijgen een plaats in kasteel Het Oude Loo in Apeldoorn, laat de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) weten. Het Oude Loo staat in de buurt van Paleis Het Loo, dat sinds 1984 een museum is.
Volgens de RVD kunnen zes tot acht gezinnen, zo'n twintig tot dertig personen, gebruik maken van Het Oude Loo. Ze kunnen half april hun intrek nemen.
quote:Op maandag 21 maart 2022 17:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk steken ze die niet in de fik, er zullen misschien ook mensen boven wonen
Je kan er niet eens pinnen. Wat een ontzettende pauper.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Spottersplek langs de Polderbaan stond erbij.
[ afbeelding ]
Wel een dot Zaanse mayo @JR-Style-93quote:Op maandag 21 maart 2022 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan er niet eens pinnen. Wat een ontzettende pauper.
Maandelijkse kosten zullen wel te hoog zijn.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar hoe lastig is het nou om een pinapparaat te regelen![]()
Dan blijft je klantenbestand beperkt tot ANWB-stelletjes ja.
Ja, ik heb daar ook helemaal geen zin in.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
kut interlands en dan krijgen we Koeman ook weer terug, kut KNVB
WK-kwalificatie kan nog wel leuk zijn.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar ook helemaal geen zin in.
Dat is nog wel een leuke wedstrijd.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
WK-kwalificatie kan nog wel leuk zijn.
Portugal - Itali genot
Ja die oefenpotjes van Nederland sla ik sowieso over.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is nog wel een leuke wedstrijd.
Ik ga wel even kijken hoe Louis dat nieuwe systeem er even in slijt.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die oefenpotjes van Nederland sla ik sowieso over.
Hebben ze een Antony bokszak?quote:Op maandag 21 maart 2022 18:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Alle frustraties van gisteren er prima uitgeslagen bij het boksen(wel een sport @:caland ) @:fetx @:lenny_leonard
Zo maar eens een klein bordje pasta maken @:drizzt @:balde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Boksen is geen sport.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Alle frustraties van gisteren er prima uitgeslagen bij het boksen(wel een sport @:caland ) @:fetx @:lenny_leonard
Zo maar eens een klein bordje pasta maken @:drizzt @:balde
Proletenzooi al die vechtsporten, voor het domste en laagste allooi van deze samenleving. Was zaterdagavond ook weer een groot succes.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2022 19:25 schreef Coco het volgende:
@:Calandzal eens nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij de big 4 is het nog steeds hard werkengraag op anoniem
Als je net begint ja.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zal eens niet
bij de big 4 is het nog steeds hard werken
die klootzak gaat in discussie met godquote:
quote:Op maandag 21 maart 2022 19:25 schreef Coco het volgende:
@:CalandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Dit lijkt mij ook een strontpot. Graag duiding. @aTypischquote:Op maandag 21 maart 2022 20:54 schreef AFCNiels het volgende:
Dit lijkt me wel wat voor @:Lenny_Leonard
[ twitter ]
Ik snap het hele NFT gebeuren niet echt. En het interesseert me ook echt geen reet. Ik speel hem door naar user @aTypischquote:Op maandag 21 maart 2022 20:54 schreef AFCNiels het volgende:
Dit lijkt me wel wat voor @:Lenny_Leonard
[ twitter ]
Het enige dat je moet weten is dat NFT voor proleten is.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik snap het hele NFT gebeuren niet echt. En het interesseert me ook echt geen reet. Ik speel hem door naar user @:atypisch
quote:Op maandag 21 maart 2022 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit lijkt mij ook een strontpot. Graag duiding. @:atypisch
[ twitter ]
helaas, daarvoor moet je in het BTC forum zijnquote:Op maandag 21 maart 2022 21:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik snap het hele NFT gebeuren niet echt. En het interesseert me ook echt geen reet. Ik speel hem door naar user @:atypisch
Daar heb ik een moeizame band mee.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
helaas, daarvoor moet je in het BTC forum zijn
@:nattekat kan je vast helpen
Kut ik bedoelde @Littlerabbitquote:Op maandag 21 maart 2022 21:28 schreef AFCNiels het volgende:
@:Littlerabit Pierre gebruikt ook verkleinwoorden.
[ twitter ]
Filosofie met Freek, is dat een avondje schedelmeten?quote:Op maandag 21 maart 2022 21:28 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit klinkt als iets dat @:scrummie zou kopen
Nee, ik doe niet aan NFT's, oplichterij.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:28 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit klinkt als iets dat @:scrummie zou kopen
Kan je je aanmelden voor een tag jaquote:
Dit wist ik godverdomme ook al niet.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je je aanmelden voor een tag ja
Wat ben ik toch een boomer
Nu kun je jezelf voortaan meteen laten onderdompelen in een Krabbystuk.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je je aanmelden voor een tag ja
Wat ben ik toch een boomer
@Nattekat gunnen we een DRS’jequote:Op maandag 21 maart 2022 21:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:nattekat en ik zijn ook niet echt vrienden.
Ik speel hem door naar @:de_boswachter
ik vraag mij ook af wat de bijbel zegt over iemand doodrijden vs iemand een foto van je penis sturenquote:Op maandag 21 maart 2022 21:44 schreef Scrummie het volgende:
@:KingRoland hoe denk jij dat God erin staat wat betreft Kluivert als opvolger Ten Hag?
Dat is een prima begin van de dag!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:02 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Woordle 276 4/6
⬛⬛⬛🟨🟨
🟨🟩🟩⬛🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 72 6/6
🟨⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟩⬛🟨⬛🟨
⬛🟩⬛🟩🟩🟩
⬛🟩🟨🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 62 4/6
⬛🟩⬛🟪⬛🟪⬛🟪
🟪🟩⬛🟪🟪⬛⬛⬛
🟪🟩🟪⬛🟪🟪⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
https://nerdlegame.com #nerdle
quote:Op maandag 21 maart 2022 21:44 schreef Scrummie het volgende:
@:KingRoland hoe denk jij dat God erin staat wat betreft Kluivert als opvolger Ten Hag?
Ook God kent vergiffenis, moet je wel naar de kerk gaan danquote:Op maandag 21 maart 2022 21:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vraag mij ook af wat de bijbel zegt over iemand doodrijden vs iemand een foto van je penis sturen
@:kingroland, graag duiding!
ik zie niks, alleen dat @Mortaxx naar een vrouw zoekt blijkbaar (lees ik uit de TT van klb sc)quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:14 schreef AFCNiels het volgende:
@:Kingroland , @:Wereldgozer post in Klaagbaak, kun jij voor hem bidden dat het ooit weer goed met hem komt.
Banaan al te pakken makker? Of een dagje thuis vandaag?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:50 schreef GGMM het volgende:
Woordle 276 6/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟨⬛🟨⬛
⬛🟩🟨🟨⬛
⬛🟩🟩⬛🟩
⬛🟩🟩🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 72 X/6
⬛⬛⬛🟩🟩🟨
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩⬛🟩⬛🟨
⬛🟩⬛⬛⬛🟨
⬛🟩⬛🟩🟩🟩
⬛🟩🟨🟩🟩🟩
Kloptquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Banaan al te pakken makker? Of een dagje thuis vandaag?
Picsquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:14 schreef tong80 het volgende:
Om half elf een bloedmooie stagiaire op bezoek. Heeft mij als studie object Iriszorg.
Ik weet niet of je daar heel trots op moet zijn eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:14 schreef tong80 het volgende:
Om half elf een bloedmooie stagiaire op bezoek. Heeft mij als studie object Iriszorg.
Is deze stagiaire al bekend met de drie k's?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:14 schreef tong80 het volgende:
Ik flikker gewoon alles op straat.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar heel trots op moet zijn eigenlijk.
Geen darkmodequote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:15 schreef fetX het volgende:
Woordle 276 5/6
⬜⬜⬜🟨🟨
🟨🟩🟨⬜⬜
🟨🟩🟨⬜⬜
⬜🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 72 4/6
🟨⬜⬜⬜🟨⬜
⬜⬜⬜🟩🟩⬜
⬜🟩🟩⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Wat een achterlijke prijzen voor Praag thuisquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:17 schreef Caland het volgende:
Woordle 276 5/6
⬛⬛⬛⬛🟩
⬛🟩⬛🟨🟩
⬛🟩🟨⬛🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 72 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩⬛⬛⬛⬛
🟩🟩⬛⬛⬛⬛
⬛🟨⬛⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Wat een topdag
Ik heb nog niet gekeken. Zijn ze weer lekker omhoog gegaan?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een achterlijke prijzen voor Praag thuis
Als je hem een keer op de club wil laten spreken is de prijs ook niet misquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze post krijgt cht geen like van mij.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als je hem een keer op de club wil laten spreken is de prijs ook niet mis
40 euro voor de gele zijde, duurder dan de spiegelvakken. Feyenoordgoden.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken. Zijn ze weer lekker omhoog gegaan?
Stop hier alsjeblieft mee.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als je hem een keer op de club wil laten spreken is de prijs ook niet mis
Je kan tegenwoordig gewoon het hele stadion rond, dus maakt geen reet uit op welk vak je zit.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:19 schreef fetX het volgende:
Ik wil eigenlijk ook voor een paar vrienden bijkopen. Heb nu al een aantal keer gehad dat mijn vak dan al vol zit terwijl ik mijn plekkie al heb geclaimd. Dus dan maar vanaf maandag 18:00 kopen.
Maar als ik nu mijn plek terug koop op VV en ik wil maandag bijkopen en VV is 'vol' dan moet je kaarten kopen voor een ander vak.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig gewoon het hele stadion rond, dus maakt geen reet uit op welk vak je zit.
Oja, VV is genummerd dus daar heb je dan wel een probleem.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar als ik nu mijn plek terug koop op VV en ik wil maandag bijkopen en VV is 'vol' dan moet je kaarten kopen voor een ander vak.
Of bedoel je dat je met kaarten van, ik noem maar wat, vak U ook op VV kan zitten?
Kost wel weer mokerveel geld, zo'n Europese campagne. Maar wel weer zin in. n van mijn beste maten is tegen Partizan met zijn pa meegegaan, die klikte dan weer prima met mijn pa en nu gaan ze ook weer mee de thuispot tegen Slaviaquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen darkmode.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:26 schreef scrupuleus het volgende:
Woordle6 72 4/6
🟨⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟩⬜⬜⬜⬜
⬜🟩⬜🟨⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ik krijg een beetje het idee dat Lenny zijn dochter gebruikt om niet toe te hoeven geven dat hij ondertiteling nodig heeft om Harry Potter te kunnen volgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:36 schreef GGMM het volgende:
In het HBO-topic leggen ze Lenny even uit hoe hij z'n dochter moet opvoeden
genot (als het mild blijft/is!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oei, Van Gaal CORRED.
@:tong80 graag een topic
Rustig aan makker, hoop dat alles enigszins soepel verloopt voor je.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:59 schreef tong80 het volgende:
Kleine update.
Word twee weken voor operatie opgenomen in Tiel bij Iriszorg. In goede handen. Aansterken onder vertrouwden. Wacht nog op precieze datum. Iig tweede helft april. Maak het kampioenschap van Ajax nog thuis mee. Ha ha ha. Nazorg ook geregeld. Fysio in het Jeroen Bosch. Twee keer per week. Sorry Yvonne. Nu hopen op snel bericht. Duurt allemaal te lang. Maar ik klaag niet. Ik ben er nog.
Gebraden kipfilet champignons courgette.quote:
Geniet er lekker van maatquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gebraden kipfilet champignons courgette.
Je smakelijkquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
Je smakelijk jongens. Ik heb een bolletje met kaas en een bolletje met ham.
Dat moet maar niet want daar ben ik allergisch voor.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien kan je ook champions op je broodje doen.
Ah nee, laten we dat maar niet doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat moet maar niet want daar ben ik allergisch voor.
wowquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat moet maar niet want daar ben ik allergisch voor.
Kloptquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wow
voor paddenstoelen of specifiek champignons?
Specifiek champignons.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wow
voor paddenstoelen of specifiek champignons?
Ja klopt die ga ik deze week even halen denk ikquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind Elden Ring wel een spelletje voor jou
al gecheckt?
Is er niet voor de switchquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind Elden Ring wel een spelletje voor jou
al gecheckt?
Even gelezen.Genoten. Aad dichtbij het scherm. Feitelijk klopt niet. Ajax niet 0-2 voor tegen Benfica. Huntelaar scoorde met een volley tegen Groningen. 2 jaar geleden. Niet vorig jaar met kopgoal.Feitelijkheden.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:17 schreef Scrummie het volgende:
https://www.vi.nl/pro/aja(...)niet-hoor-die-antony
Een grote stroom aan typische Aad de Mos quotes. Ik hoor ze alleen in het imitatie stemmetje van Van Egmond
Ja mooi hequote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even gelezen.Genoten. Aad dichtbij het scherm. Feitelijk klopt niet. Ajax niet 0-2 voor tegen Benfica. Huntelaar scoorde met een volley tegen Groningen. 2 jaar geleden. Niet vorig jaar met kopgoal.Feitelijkheden.
'Als je beide hebt, zoals Ajax onder Van Gaal, dan heb je kans dat je een prijs pakt. Had ik een beetje bij Anderlecht en Mechelen. Buitencategorie spelers, mijn tactisch inzicht eroverheen. Vooral in de knock-outfase, tegenstanders verrassen. Ten Hag is naar mijn mening geen buitencategorie. Veel spelers van Ajax wel, door wedstrijdjes heen kunnen kijken.'
Ik krijg het idee dat Aad zichzelf wel een redelijke trainer vond.
Dan heb ik goed nieuws, het wordt de hele week mooi weer!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:31 schreef aTypisch het volgende:
ik had nog niet gemerkt dat het zulk godenweer was
ik ga naar buiten
fijne dag vrienden!
Kun je ook nog even in het Ajaxtopic aangeven of je het een penalty vond?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:14 schreef fetX het volgende:
Paar volledig verdiende likes gezet in het Feyenoordtopic
Geen melding gehad. Waardeloos.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:14 schreef fetX het volgende:
Paar volledig verdiende likes gezet in het Feyenoordtopic
Ik ben ook heel benieuwd wat hij daarvan vindtquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je ook nog even in het Ajaxtopic aangeven of je het een penalty vond?
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je ook nog even in het Ajaxtopic aangeven of je het een penalty vond?
Gereageerdquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben ook heel benieuwd wat hij daarvan vindtIk laat me verrassen!
Denk jij ?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:27 schreef GGMM het volgende:
Je mening is boeiender dan ik dacht
Like uitgedeeld
Wat ben je toch ook een ranzige vent. Avg hier.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Standaard ditquote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
Het Haxball topic is genieten, bedankt voor de mentsion. @:ggmm
Graag gedaan maatquote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
Gadverdamme man doe toch eens normaal.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eet smakelijk! Wat attent dat je dit vraagt.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat leukquote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:29 schreef KingRoland het volgende:
vrijdag naar k-pop feestje in amsterdam
Ik hoop altijd zo dat het topic daar een soort amateurtheater is en iedereen loopt te klieren.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom was die @Iwanius ook alweer verdwenen hier?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Eet smakelijk! Wat attent dat je dit vraagt.
Wij doen vandaag Paella, afblussen met Sangria uit pak. @:Iwanius
Ik heb maar even descalerend opgetreden, het liep helemaal uit de hand daar.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop altijd zo dat het topic daar een soort amateurtheater is en iedereen loopt te klieren.
Ik heb blind vertrouwen in je kunde en rechtvaardigheid gezien mijn eigen gebrekkige haxballkennis.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb maar even descalerend opgetreden, het liep helemaal uit de hand daar.
Hopelijk vliegt er een spandoek in de fik.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:29 schreef KingRoland het volgende:
Ja vreemd is dat.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze moeten je wel hebben de laatste tijd.
Flikkertjequote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:29 schreef KingRoland het volgende:
Nee dat moet ik nog even verwerken. Hopelijk helpt God daarbij. @KingRolandquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je al van het nieuws bekomen dat Ramon Hendriks gelovig is?
Ik heb het al vaker gezegd maar werkloos zoals pietje zijn blijft mijn droom.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je al van het nieuws bekomen dat Ramon Hendriks gelovig is?
GodGodquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee dat moet ik nog even verwerken. Hopelijk helpt God daarbij. @:KingRoland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |