Ik was niet creatief genoeg voor een goede TT, dus suggesties zijn welkom. Er is vast wel een moderator te vinden hier die dat aan wil passen (lol)quote:Op maandag 21 maart 2022 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
Geen TT
Prima OP
Uitstekende TS
Ik geef dit topic een 8,5.
Ik vind het wel leuk dat nu bekend is dat hij hier meeleest hij alleen maar meer belachelijk wordt gemaakt. Je oogst wat je zaait.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Die kerel is bezig met zijn eigen ondergang.
Erg mooi
Al besproken.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:32 schreef AFCNiels het volgende:
Die reactie van Slot vond ik wel mooi.
[ twitter ]
Heb je ook nog meer gehoord over die shirtjesafpakker?quote:
Niet naar Brussel. Manneke Pis?quote:
Ik baal al de hele dag dat ik niemand tegenkom waarvan ik weet dat hij voor Feyenoord is.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:59 schreef GGMM het volgende:
Op overdreven vrolijke wijze mijn collega die voor Feyenoord is een prettige middag gewenst.
Erg leuk.
Ik kwam er opeens woensdag achter lolquote:Op maandag 21 maart 2022 13:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik baal al de hele dag dat ik niemand tegenkom waarvan ik weet dat hij voor Feyenoord is.
Gelukkig net op tijd, dit zijn toch de mooiste maandagen.quote:
Ja en chagrijnig dat hij was.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig net op tijd, dit zijn toch de mooiste maandagen.
Zo heb ik op 2 mei 2010 enorm vrolijk een maat van me met de tweede plek gefeliciteerdquote:Op maandag 21 maart 2022 12:59 schreef GGMM het volgende:
Op overdreven vrolijke wijze mijn collega die voor Feyenoord is een prettige middag gewenst.
Erg leuk.
Ik wel hoor, wat een genotquote:Op maandag 21 maart 2022 13:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik baal al de hele dag dat ik niemand tegenkom waarvan ik weet dat hij voor Feyenoord is.
quote:Op maandag 21 maart 2022 14:02 schreef Wereldgozer het volgende:
De altijd onsympathieke klootzak Karjakin mag niet mee doen aan de Candidates. ERG mooi @:maxi-mus
Lekker man.quote:Silvio Berlusconi heeft dit weekend op 85-jarige leeftijd tijdens een symbolische bruiloft zijn jawoord gegeven aan zijn 53 jaar jongere vriendin Marta Fascina. De twee zijn niet voor de wet getrouwd, maar hebben wel een uitbundig feest gevierd, zo melden Italiaanse media.
quote:
Ik heb geen flauw idee wie Karjakin is of wat Candidates is.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:02 schreef Wereldgozer het volgende:
De altijd onsympathieke klootzak Karjakin mag niet mee doen aan de Candidates. ERG mooi @:maxi-mus
Gelukkig, ik ook niet en ik dacht even dat dit raar was.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie Karjakin is of wat Candidates is.
Vast iets met een b-sportquote:Op maandag 21 maart 2022 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Een schaker, en de Candidates is het toernooi waar de winnaar ervan de huidige wereldkampioen mag uitdagen. Karjakin is een Rus die voor Poetin is, nogal duidelijk zeg maar. Ik heb niet het idee dat het je ook maar iets boeit maar ik wilde het toch even uitleggen.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |