SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdMy age is very
Inappropriate
for my behavior
Kitty kookt in rustquote:
Die ademt nogal hard, zelfs daarin is ze aanwezigquote:
#emancipatiequote:Op zondag 20 maart 2022 18:43 schreef greysbones het volgende:
1 ding
mijn moeder zou me vermoorden als ik op tv(of in dit geval live stream) uit een flesje bier zou drinken
Ik drink helemaal niet alleen bij chinees eten drink ik bier uit een glas.quote:
Maakt toch niet uit,de een nipt met de Pink omhoog en een ander lukt lekker aan een flesquote:Op zondag 20 maart 2022 18:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik rook shag ok wel gedraaid in filter en ik drink ook soms bier uit flesje en ik ben toch echt vrouw
Wel duidelijk ja.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Over de vakanties van Grees, die Zullen anderen wel voor haar betalen, daar zoekt ze haar "liefdes" op uit, niet om de persoon, maar vanwege zijn geld en creditcard
mijn moeder was toen echt zwaar over de pis toen ik ooit een een pakje shag hadquote:Op zondag 20 maart 2022 18:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mijn schoonzus rookt Zware Brandaris [ afbeelding ]
Zei het al paar weken terug dat noemen wij "ze wordt gementineerd"quote:Op zondag 20 maart 2022 18:52 schreef engine het volgende:
[..]
Wel duidelijk ja.
Die laatste kerel ook. Eigenlijk moet die niks van haar weten maar als hij in het land is wil hij wel even langskomen om te neuken.
Dat woord ken ik nietquote:Op zondag 20 maart 2022 18:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Zei het al paar weken terug dat noemen wij "ze wordt gementineerd"
Ik heb 46 jaar gerookt als de Hoogovens, en nu cold turkey 3.5 jaar rookvrijquote:Op zondag 20 maart 2022 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn moeder was toen echt zwaar over de pis toen ik ooit een een pakje shag had![]()
![]()
quote:Op zondag 20 maart 2022 18:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb 46 jaar gerookt als de Hoogovens, en nu cold turkey 3.5 jaar rookvrij
Tobi liet gewoon zijn ware gezicht zienquote:Op zondag 20 maart 2022 18:53 schreef puzziepie het volgende:
Peter en Kitty over Toob die zichzelf niet meer was
Komt vast door Grace
God ja! Dat weet ik nog wel!! Maar respect Fritsie!!quote:Op zondag 20 maart 2022 18:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ah ja wist niet dat daar een woord voor was.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Onderhouden worden door man die haar neukt
Plat gezegd
Ziet Kitty verkeerd denk ik. Dat was gewoon Tobi zonder masker op. Stuk chagrijn.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:53 schreef puzziepie het volgende:
Peter en Kitty over Toob die zichzelf niet meer was
Komt vast door Grace
Knap,is het heel erg als ik zeg dat ik niet wil stoppenquote:Op zondag 20 maart 2022 18:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze Grace bedoelde , maar zo ver kwam hun gesprek verder niet.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ziet Kitty verkeerd denk ik. Dat was gewoon Tobi zonder masker op. Stuk chagrijn.
Is niet erg Gerriequote:Op zondag 20 maart 2022 18:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Knap,is het heel erg als ik zeg dat ik niet wil stoppen
Denk dat het echt Amsterdams woord ervoor isquote:Op zondag 20 maart 2022 18:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ja wist niet dat daar een woord voor was.
Maar ze wordt gementineerd inderdaadEn dat vindt ze zelf ook allemaal wel prima volgens mij. Zoekt ze op.
Kitty blinkt ook niet uit in mensen kennisquote:Op zondag 20 maart 2022 18:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ziet Kitty verkeerd denk ik. Dat was gewoon Tobi zonder masker op. Stuk chagrijn.
In Amsterdam noemen ze zo'n vrouw 'n boxspringquote:Op zondag 20 maart 2022 18:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Denk dat het echt Amsterdams woord ervoor is
Ik al 10 jaar niet meer,heerlijk Fritsquote:Op zondag 20 maart 2022 18:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
hier gooismatrasquote:Op zondag 20 maart 2022 18:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
In Amsterdam noemen ze zo'n vrouw 'n boxspring
Of de gooise matrasquote:Op zondag 20 maart 2022 18:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
In Amsterdam noemen ze zo'n vrouw 'n boxspring
Leroy is vanavond wel op het feestje verwacht ik.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:00 schreef freaky40 het volgende:
Leroy zijn ze vergeten op te roepen voor deze reünie denk ik. Of hij komt morgen anders is het weer teveel...in alle opzichten....
Jammerquote:Op zondag 20 maart 2022 19:01 schreef greysbones het volgende:
Sercan komt niet Puzz
zie ik net op zijn insta had hem even toegevoegd
Salar gaat gewoon tekeer zo als hij altijd doet.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:02 schreef zodeju het volgende:
Zullen ze nu ook zo gaan schransen met gasten??
Want dat was niet normaal meer, daar zal je mee in een restaurant zitten.
Die zondert zich al de hele dag af van de oud bewoners.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:59 schreef Joyce-43 het volgende:
waar is Grace en moeten ze die niet even roepen?
Opvallend jaquote:Op zondag 20 maart 2022 19:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die zondert zich al de hele dag af van de oud bewoners.
Nou nou, het wordt met de dag erger.....de mayo vliegt rond zijn mond....net alsof hij zo weggeroepen kan worden....de rijst valt eruit.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:03 schreef engine het volgende:
[..]
Salar gaat gewoon tekeer zo als hij altijd doet.
Salar is al bijna klaar. Twee vorken en schuiven!quote:Op zondag 20 maart 2022 19:02 schreef zodeju het volgende:
Zullen ze nu ook zo gaan schransen met gasten??
Want dat was niet normaal meer, daar zal je mee in een restaurant zitten.
ken het ook niet hahaquote:Op zondag 20 maart 2022 18:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Denk dat het echt Amsterdams woord ervoor is
Krijg bijna een idee dat het een geheime opdracht is....je moet als eerste klaar zijn.quote:
Morgen de rest.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat er niet meer oud-bewoners komen, we moeten het met deze vier doen ....
Hahaha dit gifje laat zien wat met woorden eigenlijk niet te beschrijven is.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:04 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Salar is al bijna klaar. Twee vorken en schuiven!
[ afbeelding ]
Salar wordt kaal zie ikquote:Op zondag 20 maart 2022 19:04 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
daar zal zijn mams vast wel wat van zeggen als hij thuis is hahaquote:Op zondag 20 maart 2022 19:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou nou, het wordt met de dag erger.....de mayo vliegt rond zijn mond....net alsof hij zo weggeroepen kan worden....de rijst valt eruit.
Je moet het echt gezien hebben inderdaad....maar ook Kristoff die zijn kipfile niet meer in stukjes snijdt maar hele stukken op zijn vork doet en dan er van af bijt.....quote:Op zondag 20 maart 2022 19:06 schreef engine het volgende:
[..]
Hahaha dit gifje laat zien wat met woorden eigenlijk niet te beschrijven is.
Fysiek en psychisch achteruit gegaanquote:Op zondag 20 maart 2022 18:57 schreef zodeju het volgende:
Peter en Kitty over Tobi, hij had het slecht zei Peter waarop Kitty zei hij zag er al veel langer niet goed uit.
Als ik foto's van zijn FB bekijk, en nu zijn ingevallen wangen zie is hij ook erg afgevallen.
het is ook de ene hap na de anderequote:Op zondag 20 maart 2022 19:04 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jup heb ik ook gezien.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je moet het echt gezien hebben inderdaad....maar ook Kristoff die zijn kipfile niet meer in stukjes snijdt maar hele stukken op zijn vork doet en dan er van af bijt.....
Terwijl ik dit lees hoor ik het hem zeggenquote:
heeft denk ik geen adem tussen zijn happen gehaald......quote:Op zondag 20 maart 2022 19:11 schreef Hendrik83 het volgende:
Salar klinkt alsof hij een marathon heeft gelopen.
Viel me vanmiddag plots ook op, misschien omdat zn haar niet meer naar achter zit, dat je het nu ziet!quote:
Nou ik eet ook best snel maar zo nee hahaquote:Op zondag 20 maart 2022 19:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Terwijl ik dit lees hoor ik het hem zeggen![]()
Ik ben trouwens ook een Salar qua eten
Dat laatste denk ik . Ik zat ook te kijken . Kan natuurlijk wel dat hij kalend gaat worden , maar ik zie het nu nog niet.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:13 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Viel me vanmiddag plots ook op, misschien omdat zn haar niet meer naar achter zit, dat je het nu ziet!
oh vergeet de afwas niet eerstquote:Op zondag 20 maart 2022 19:05 schreef odie22 het volgende:
bedankt voor het koken kitty en nu weer optyfen naar die rode deur
Precies hoe Grace doet als Kristoff wat tegen haar zegtquote:Op zondag 20 maart 2022 19:14 schreef Joyce-43 het volgende:
nou weet niet Grace bedankt Kitty nu net voor het eten en ze zegt gewoon niets terug is ook wel aso hoor
hij krijgt wel weer een wat dikkere hoofd hoorquote:
Ik dacht dat hij vaker curry had gemaakt, maar dat verklaard wel eeaquote:Op zondag 20 maart 2022 19:15 schreef engine het volgende:
Weer over Tobi zijn Curry....gozert heeft er gewoon alles spicy ingegooid wat hij kon vinden.....eerste keer dat hij curry gekookt heeft waarschijnlijk
je bent in de war met goelioquote:Op zondag 20 maart 2022 19:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij krijgt wel weer een wat dikkere hoofd hoor
Een heel groot verschil, maar volgens mij heeft hij er ook aanleg voor, vroeger was hij ook dik zei hij.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij krijgt wel weer een wat dikkere hoofd hoor
dus van de week ga je het uit proberenquote:Op zondag 20 maart 2022 19:13 schreef zodeju het volgende:
Vindt die brocoli met meeljasje er helemaal niet verkeerd uit zien.
Ja dan weet je gewoon niet hoe pepers werken als je een curry zo heet maakt. Als hij dat één keer eerder gedaan had zou hij weten dat je daarmee je eten verpest.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij vaker curry had gemaakt, maar dat verklaard wel eea
Zij hoofd wordt te groot voor zijn haar.....quote:Op zondag 20 maart 2022 19:13 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Viel me vanmiddag plots ook op, misschien omdat zn haar niet meer naar achter zit, dat je het nu ziet!
Hij deed iig alsof hij dat vaak maakte, misschien kwam dat op mij zo over.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dan weet je gewoon niet hoe pepers werken als je een curry zo heet maakt. Als hij dat één keer eerder gedaan had zou hij weten dat je daarmee je eten verpest.
Of hij heeft eerder curry gemaakt maar zonder pepers. Dat zou nog kunnen.
Dat gaat em dus niet worden ,maar dat weet je zelf ookquote:Op zondag 20 maart 2022 19:21 schreef Joyce-43 het volgende:
ik wil er volgen jaar best wel in maar 1 ik wil gewoon kunnen roken en ik wil gewoon cola light hebben in de ijskast ook en gewoon brood, als dat er is wil ik mezelf best opgeven haha
neuhhh echt niequote:
quote:Op zondag 20 maart 2022 19:21 schreef Joyce-43 het volgende:
ik wil er volgen jaar best wel in maar 1 ik wil gewoon kunnen roken en ik wil gewoon cola light hebben in de ijskast ook en gewoon brood, als dat er is wil ik mezelf best opgeven haha
Ben blij met de aanwezigheid van Kristof, is erg sociaal naar de andere bewoners toe ...quote:Op zondag 20 maart 2022 19:19 schreef humpty het volgende:
En Kristoff zorgt dat iedereen drinken krijgt
quote:Op zondag 20 maart 2022 19:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben blij met de aanwezigheid van Kristof, is erg sociaal naar de andere bewoners toe ...![]()
Van mij mag hij deze editie winnen.
quote:Op zondag 20 maart 2022 19:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben blij met de aanwezigheid van Kristof, is erg sociaal naar de andere bewoners toe ...![]()
Van mij mag hij deze editie winnen.
niet ??? jammer zeg pffff zijn toch normale dingenquote:Op zondag 20 maart 2022 19:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat gaat em dus niet worden ,maar dat weet je zelf ook
Sauna ombouwen tot rookhokquote:Op zondag 20 maart 2022 19:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
niet ??? jammer zeg pffff zijn toch normale dingen
Nou .... je weet waar je je voor opgeeft , en daar zit roken sowieso niet bij.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat dacht ik 2 jaar geleden ook toen ik weer begon, maar is echt niet zoquote:Op zondag 20 maart 2022 19:26 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Wat moeten veel mensen hier blij zijn dat het over een week is afgelopen. Ik probeer even terug te lezen… Het is hier echt een negatief zooitje geworden zeg
Vind je dit al negatief ja?quote:Op zondag 20 maart 2022 19:26 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Wat moeten veel mensen hier blij zijn dat het over een week is afgelopen. Ik probeer even terug te lezen… Het is hier echt een negatief zooitje geworden zeg
nou kan in de tuin ook gewoon hoor in de buitenluchtquote:
Degelijke eisen. Ik zou met ze om tafel gaanquote:Op zondag 20 maart 2022 19:21 schreef Joyce-43 het volgende:
quote:Op zondag 20 maart 2022 19:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Een heel groot verschil, maar volgens mij heeft hij er ook aanleg voor, vroeger was hij ook dik zei hij.
roken kan tegenwoordig niet meer, niet op tv, niet in de buurt van scholen, niet op sporttereinen, en wie weet straks niet meer in je eigen huisquote:Op zondag 20 maart 2022 19:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hey vriendquote:
of er komt er weer 1quote:
Thanks.quote:
alleen nog op de wcquote:Op zondag 20 maart 2022 19:28 schreef just me het volgende:
[..]
roken kan tegenwoordig niet meer, niet op tv, niet in de buurt van scholen, niet op sporttereinen, en wie weet straks niet meer in je eigen huis
Grote vriend.quote:
ja dat ben ik ookquote:Op zondag 20 maart 2022 19:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou .... je weet waar je je voor opgeeft , en daar zit roken sowieso niet bij.
Qua eten : er zitten altijd wel moeilijke eters in BB , en ik blijf me daarover verbazen .
Ik las iets over een feestje met een DJ.quote:
DJ oprechtquote:Op zondag 20 maart 2022 19:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik las iets over een feestje met een DJ.
ja ik vond het ook netjes en zeker niet veelquote:Op zondag 20 maart 2022 19:28 schreef Benny het volgende:
[..]
Degelijke eisen. Ik zou met ze om tafel gaan
Dj paul elstak jonguh?quote:Op zondag 20 maart 2022 19:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik las iets over een feestje met een DJ.
Hey leafste.quote:
denk dat BB geen Rona wilquote:Op zondag 20 maart 2022 19:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mag van mij ook ziek komen opdagen. Leuke verschijning.
dan maar wel Nickquote:Op zondag 20 maart 2022 19:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey leafste.![]()
Weet niet of het waar is hoor.Maar zou wel gezellig zijn.
maar ja mag wel als je geen klachten heb na 5 dagen weer aan het werk en naar buitenquote:Op zondag 20 maart 2022 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
had ze op haar insta staan van de week
meesten testen niet binnen 4 dagen weer negatiefquote:
Quarantaine tijd is wel steeds korter , geen idee wanneer zij corona kreeg.quote:
DJ oprechtquote:
ze moeten testen voor ze naar binnen gaanquote:Op zondag 20 maart 2022 19:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
maar ja mag wel als je geen klachten heb na 5 dagen weer aan het werk en naar buiten
Met Boogshe?quote:
Matt natuurlijkquote:Op zondag 20 maart 2022 19:33 schreef odie22 het volgende:
[..]
DJ oprecht![]()
meen je dit oprecht, of is het een oprechte DJ , of is het oprecht waar dat er een DJ komt
ja maar sinds wanneer heeft ze hetquote:Op zondag 20 maart 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
meesten testen niet binnen 4 dagen weer negatief
Jaa dat zou wel feest zijnquote:
ja daaaag daar betaal ik huur en bepaal ik wel wat ik doe, ja het word allemaal steeds gekker vind ik sommige plekken ok is logisch school enzo maar ze overdrijven ook hoor, en dat terwijl ze er nog aan verdienen ook met die accijnzenquote:Op zondag 20 maart 2022 19:28 schreef just me het volgende:
[..]
roken kan tegenwoordig niet meer, niet op tv, niet in de buurt van scholen, niet op sporttereinen, en wie weet straks niet meer in je eigen huis
Dit wist je niet?quote:
ah neeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 20 maart 2022 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matt natuurlijk
de kabouter die Oprecht heeft uitgevonden
wat heeft zij?quote:Op zondag 20 maart 2022 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
had ze op haar insta staan van de week
Als een malle.quote:
ze zag er wel ziekjes uitquote:Op zondag 20 maart 2022 19:33 schreef Sestra666 het volgende:
Misschien was het een grapje van Vera om zo onopvallend in t huis te komen.. of denk ik nu slecht
tuurlijk wel maar daar hadden ze het niet overquote:
Hahaha gaat niet gebeuren dus blijf maar lekker thuisquote:Op zondag 20 maart 2022 19:21 schreef Joyce-43 het volgende:
quote:Op zondag 20 maart 2022 19:35 schreef odie22 het volgende:
[..]
precies, tis morgen maandag, dus 7 dagen , dus welkom veratjuhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
![]()
Rene le Blanc vraagt het dubbele.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:34 schreef engine het volgende:
[..]
Jaa dat zou wel feest zijn![]()
En misschien ook nog wel te betalen voor die 3000 euro
Huh?quote:Op zondag 20 maart 2022 19:33 schreef Sestra666 het volgende:
Misschien was het een grapje van Vera om zo onopvallend in t huis te komen.. of denk ik nu slecht
Als Joyce in het huis gaat krijg jij het ook druk. Brieven schrijven, wekelijks op bezoek in het BB huis, telefoneren..quote:Op zondag 20 maart 2022 19:34 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hahaha gaat niet gebeuren dus blijf maar lekker thuis![]()
vliegtuigje boekenquote:Op zondag 20 maart 2022 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
Als Joyce in het huis gaat krijg jij het ook druk. Brieven schrijven, wekelijks op bezoek in het BB huis, telefoneren..
Ze moet vragen wat het schuift....kan ze goed gebruiken.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:27 schreef humpty het volgende:
SL...Kittie was gevraagd voor een interview in de Party
zo zo de Party nog wel![]()
Nee,dat dan weer niet.quote:
Nou ik rook toch echt in me eigen huis hoorquote:Op zondag 20 maart 2022 19:28 schreef just me het volgende:
[..]
Verplicht vakantie.quote:
Is ook door mijn hoofd geschoten vanmiddagquote:
welkom terug dan maar en voorlopig niet meer op vakantiequote:
Ja,maar ga nu braaf zijn.quote:
editquote:Op zondag 20 maart 2022 19:37 schreef Koos1958 het volgende:
oh maar 8x schoon beddengoed dus er komt niemand meer slapen
Nou die houdt het geen week vol als er eten is wat er nu isquote:Op zondag 20 maart 2022 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
Als Joyce in het huis gaat krijg jij het ook druk. Brieven schrijven, wekelijks op bezoek in het BB huis, telefoneren..
Ik vond het wel mooi wat Peter vanmiddag zei:no hard feelings. Het is een spelquote:Op zondag 20 maart 2022 19:41 schreef greysbones het volgende:
vind u het leuk de 4 finalisten vraagt Kris aan Peter
ja sowieso
komt een liedje in mijn hoofd
vuile huichelaar
Pak jij je koffers maarquote:Op zondag 20 maart 2022 19:41 schreef greysbones het volgende:
vind u het leuk de 4 finalisten vraagt Kris aan Peter
ja sowieso
komt een liedje in mijn hoofd
vuile huichelaar
ken je wel zeggen dat je me kent haha en dat je je aan me ergt met het eten hahaquote:
Nick van vorig jaarquote:
die wil alles er uit slepenquote:Op zondag 20 maart 2022 19:44 schreef FreshFruit het volgende:
Kitty gaat douchen,ze is tenslotte al een paar uur binnen.
Ik erger me nergens aan , wat jij eet, hoe jij eet zie ik niet.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ken je wel zeggen dat je me kent haha en dat je je aan me ergt met het eten haha
Dat viel me bij het koken ook al op,ze wilde al vlees voor morgen uit de vriezer halen.quote:
hahaha ik zeg het ook netquote:
quote:Op zondag 20 maart 2022 19:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat viel me bij het koken ook al op,ze wilde al vlees voor morgen uit de vriezer halen.
Ik heb u nooit stout geweten. Vraag me af op welke basis ze sommigen op vakantie/urlaub sturen. Tenzij ik nu ook vertrek met dit antwoord.quote:
Goed gereedschap...quote:Op zondag 20 maart 2022 19:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die zit bij Kitty onder 'n afdakje
quote:Op zondag 20 maart 2022 19:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 maart 2022 19:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja die heeft 'n flinke kreukel zone in d'r gezicht, ik ben 5 jaar ouder dan de Kit, maar nog geen enequote:Op zondag 20 maart 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:
sowwwww die heeft een beste laag plamuur erop zitten die Kit
Lekker droogquote:Op zondag 20 maart 2022 19:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik bijna 10 jaar ouder en ook nietquote:Op zondag 20 maart 2022 19:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja die heeft 'n flinke kreukel zone in d'r gezicht, ik ben 5 jaar ouder dan de Kit, maar nog geen ene
kreukel.... ja als ik lach
Ze wil volgens mij morgenochtend gaan koken zodat de bewoners dat morgenavond op kunnen warmenquote:Op zondag 20 maart 2022 19:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat viel me bij het koken ook al op,ze wilde al vlees voor morgen uit de vriezer halen.
Hey dame.quote:
Kitty komt sowieso oud over . Ligt niet alleen maar aan die kreukels in der gezicht.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja die heeft 'n flinke kreukel zone in d'r gezicht, ik ben 5 jaar ouder dan de Kit, maar nog geen ene
kreukel.... ja als ik lach
Niet zo jaloers op haar mooie haarquote:Op zondag 20 maart 2022 19:54 schreef Sestra666 het volgende:
tis dus haar echte haar, ze wast het
of een heule goeien pruik
echt haar dusquote:
Iedereen dronken jaaaquote:Op zondag 20 maart 2022 19:54 schreef Kinga het volgende:
oh we zijn er weer zie ik... en ze hebben feest spullen gekregen? Mooi, dus niet in de gameroom en we kunnen eindelijk eens meekijken..
Ies gratiesss.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt haar dus
maar whyyyy
ga je je douchen en je haar wassen
Salar?quote:Op zondag 20 maart 2022 19:55 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Rara, wie is dit?![]()
[ afbeelding ]
Kittyquote:Op zondag 20 maart 2022 19:55 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Rara, wie is dit?![]()
[ afbeelding ]
klikgebitje van Kittyquote:Op zondag 20 maart 2022 19:55 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Rara, wie is dit?![]()
[ afbeelding ]
Baas Kristof heeft besloten.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:55 schreef Joyce-43 het volgende:
nou ja zeg kristoff zegt net even dat er geen glazen mogen op de pingpong tafel, nou volgens mijn is het nog altijd een gewone tafel voor GLAZEN beetje raar hoor
Kittquote:Op zondag 20 maart 2022 19:55 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Rara, wie is dit?![]()
[ afbeelding ]
gebitje van kitjequote:Op zondag 20 maart 2022 19:55 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Rara, wie is dit?![]()
[ afbeelding ]
Dottekequote:Op zondag 20 maart 2022 19:55 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Rara, wie is dit?![]()
[ afbeelding ]
Denk het niet, feest is in de woonkamer.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:57 schreef suzi1 het volgende:
zometeen lekker een 4 uur lange sl
wat gaan jullie doen?
Kan nog steeds achter een Slquote:Op zondag 20 maart 2022 19:54 schreef Kinga het volgende:
oh we zijn er weer zie ik... en ze hebben feest spullen gekregen? Mooi, dus niet in de gameroom en we kunnen eindelijk eens meekijken..
Wou dat ik zo een kop haar had word bij mij vreselijk dunquote:Op zondag 20 maart 2022 19:54 schreef Sestra666 het volgende:
Film kijken op HBOmaxquote:Op zondag 20 maart 2022 19:57 schreef suzi1 het volgende:
zometeen lekker een 4 uur lang sl
wat gaan jullie doen?
quote:Op zondag 20 maart 2022 19:57 schreef suzi1 het volgende:
wat gaan jullie doen?
quote:
En dan streams op het klompenhokquote:Op zondag 20 maart 2022 19:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk het niet, feest is in de woonkamer.
Thor is straksquote:Op zondag 20 maart 2022 19:57 schreef suzi1 het volgende:
wat gaan jullie doen?
yep.....heel jammerquote:Op zondag 20 maart 2022 19:26 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ze pimpt het roze pak op en draagt 'm binnestebuitenquote:Op zondag 20 maart 2022 19:59 schreef Kinga het volgende:
Ben wel benieuwd naar Kitty in haar normale kleren. Of gaat het huispakkie ook weer aan voor het feest?
quote:Op zondag 20 maart 2022 19:59 schreef Kinga het volgende:
Ben wel benieuwd naar Kitty in haar normale kleren. Of gaat het huispakkie ook weer aan voor het feest?
quote:Op zondag 20 maart 2022 19:54 schreef Sestra666 het volgende:
en ook nog hier in het forum kletsen hahaquote:Op zondag 20 maart 2022 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
klitty al wegquote:Op zondag 20 maart 2022 20:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo dat kleine handenbindertje is weer naar huis
doen jullie dat als forum niet hahahhaquote:
quote:Op zondag 20 maart 2022 20:00 schreef engine het volgende:
Oehlalala Hanne ziet er wel leuk uit vanavond
zal vast wel gezellig geweest zijnquote:Op zondag 20 maart 2022 20:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo dat kleine handenbindertje is weer naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |