Nou .... je weet waar je je voor opgeeft , en daar zit roken sowieso niet bij.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
niet ??? jammer zeg pffff zijn toch normale dingen
dat dacht ik 2 jaar geleden ook toen ik weer begon, maar is echt niet zoquote:Op zondag 20 maart 2022 19:26 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Wat moeten veel mensen hier blij zijn dat het over een week is afgelopen. Ik probeer even terug te lezen… Het is hier echt een negatief zooitje geworden zeg
Vind je dit al negatief ja?quote:Op zondag 20 maart 2022 19:26 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Wat moeten veel mensen hier blij zijn dat het over een week is afgelopen. Ik probeer even terug te lezen… Het is hier echt een negatief zooitje geworden zeg
nou kan in de tuin ook gewoon hoor in de buitenluchtquote:
Degelijke eisen. Ik zou met ze om tafel gaanquote:Op zondag 20 maart 2022 19:21 schreef Joyce-43 het volgende:
ik wil er volgen jaar best wel in maar 1 ik wil gewoon kunnen roken en ik wil gewoon cola light hebben in de ijskast ook en gewoon brood, als dat er is wil ik mezelf best opgeven haha
quote:Op zondag 20 maart 2022 19:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Een heel groot verschil, maar volgens mij heeft hij er ook aanleg voor, vroeger was hij ook dik zei hij.
roken kan tegenwoordig niet meer, niet op tv, niet in de buurt van scholen, niet op sporttereinen, en wie weet straks niet meer in je eigen huisquote:Op zondag 20 maart 2022 19:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
niet ??? jammer zeg pffff zijn toch normale dingen
Hey vriendquote:
of er komt er weer 1quote:
Thanks.quote:
alleen nog op de wcquote:Op zondag 20 maart 2022 19:28 schreef just me het volgende:
[..]
roken kan tegenwoordig niet meer, niet op tv, niet in de buurt van scholen, niet op sporttereinen, en wie weet straks niet meer in je eigen huis
Grote vriend.quote:
ja dat ben ik ookquote:Op zondag 20 maart 2022 19:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou .... je weet waar je je voor opgeeft , en daar zit roken sowieso niet bij.
Qua eten : er zitten altijd wel moeilijke eters in BB , en ik blijf me daarover verbazen .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |