Jaa dat zou wel feest zijnquote:
ja daaaag daar betaal ik huur en bepaal ik wel wat ik doe, ja het word allemaal steeds gekker vind ik sommige plekken ok is logisch school enzo maar ze overdrijven ook hoor, en dat terwijl ze er nog aan verdienen ook met die accijnzenquote:Op zondag 20 maart 2022 19:28 schreef just me het volgende:
[..]
roken kan tegenwoordig niet meer, niet op tv, niet in de buurt van scholen, niet op sporttereinen, en wie weet straks niet meer in je eigen huis
Dit wist je niet?quote:
maandag of dinsdag???quote:
ah neeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 20 maart 2022 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matt natuurlijk
de kabouter die Oprecht heeft uitgevonden
wat heeft zij?quote:Op zondag 20 maart 2022 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
had ze op haar insta staan van de week
Als een malle.quote:
ze zag er wel ziekjes uitquote:Op zondag 20 maart 2022 19:33 schreef Sestra666 het volgende:
Misschien was het een grapje van Vera om zo onopvallend in t huis te komen.. of denk ik nu slecht
tuurlijk wel maar daar hadden ze het niet overquote:
Hahaha gaat niet gebeuren dus blijf maar lekker thuisquote:Op zondag 20 maart 2022 19:21 schreef Joyce-43 het volgende:
ik wil er volgen jaar best wel in maar 1 ik wil gewoon kunnen roken en ik wil gewoon cola light hebben in de ijskast ook en gewoon brood, als dat er is wil ik mezelf best opgeven haha
quote:Op zondag 20 maart 2022 19:35 schreef odie22 het volgende:
[..]
precies, tis morgen maandag, dus 7 dagen , dus welkom veratjuhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
![]()
Rene le Blanc vraagt het dubbele.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:34 schreef engine het volgende:
[..]
Jaa dat zou wel feest zijn![]()
En misschien ook nog wel te betalen voor die 3000 euro
Huh?quote:Op zondag 20 maart 2022 19:33 schreef Sestra666 het volgende:
Misschien was het een grapje van Vera om zo onopvallend in t huis te komen.. of denk ik nu slecht
Als Joyce in het huis gaat krijg jij het ook druk. Brieven schrijven, wekelijks op bezoek in het BB huis, telefoneren..quote:Op zondag 20 maart 2022 19:34 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hahaha gaat niet gebeuren dus blijf maar lekker thuis![]()
vliegtuigje boekenquote:Op zondag 20 maart 2022 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
Als Joyce in het huis gaat krijg jij het ook druk. Brieven schrijven, wekelijks op bezoek in het BB huis, telefoneren..
Ze moet vragen wat het schuift....kan ze goed gebruiken.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:27 schreef humpty het volgende:
SL...Kittie was gevraagd voor een interview in de Party
zo zo de Party nog wel![]()
Nee,dat dan weer niet.quote:
Nou ik rook toch echt in me eigen huis hoorquote:Op zondag 20 maart 2022 19:28 schreef just me het volgende:
[..]
roken kan tegenwoordig niet meer, niet op tv, niet in de buurt van scholen, niet op sporttereinen, en wie weet straks niet meer in je eigen huis
Verplicht vakantie.quote:
Is ook door mijn hoofd geschoten vanmiddagquote:
welkom terug dan maar en voorlopig niet meer op vakantiequote:
Ja,maar ga nu braaf zijn.quote:
editquote:Op zondag 20 maart 2022 19:37 schreef Koos1958 het volgende:
oh maar 8x schoon beddengoed dus er komt niemand meer slapen
Nou die houdt het geen week vol als er eten is wat er nu isquote:Op zondag 20 maart 2022 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
Als Joyce in het huis gaat krijg jij het ook druk. Brieven schrijven, wekelijks op bezoek in het BB huis, telefoneren..
mijn oren zeggenquote:
Ik vond het wel mooi wat Peter vanmiddag zei:no hard feelings. Het is een spelquote:Op zondag 20 maart 2022 19:41 schreef greysbones het volgende:
vind u het leuk de 4 finalisten vraagt Kris aan Peter
ja sowieso
komt een liedje in mijn hoofd
vuile huichelaar
Pak jij je koffers maarquote:Op zondag 20 maart 2022 19:41 schreef greysbones het volgende:
vind u het leuk de 4 finalisten vraagt Kris aan Peter
ja sowieso
komt een liedje in mijn hoofd
vuile huichelaar
ken je wel zeggen dat je me kent haha en dat je je aan me ergt met het eten hahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |