Om vervolgens 29 ronden op medium te gaan doen, nou ik ben benieuwdquote:Op zondag 20 maart 2022 16:49 schreef Cheeseburgert het volgende:
Hamilton pit na 17 rondjes op zijn hards
Niet echt duurzaam zoquote:Op zondag 20 maart 2022 16:52 schreef LTVDK het volgende:
Gaat nog wel een 4-stopper voor sommigen worden gok ik
Mediums zullen het wel worden voor de toppersquote:Op zondag 20 maart 2022 16:52 schreef Mano_ het volgende:
Oei, Leclerc vraagt wat over banden over de radio, Ferrari meesterstrategen gaan er naar kijken.
Linke soep
Dat is al 5 seizoenen zoquote:
en dat terijwl hij weer beetje inliep!quote:Op zondag 20 maart 2022 16:50 schreef DX11 het volgende:
Lol Hammie gooit zijn hard na 15 ronden al de kliko in om vervolgens 28 rondes op medium te gaan doen? Dit word geweldig
hij heeft nog nieuwe regenbandenquote:Op zondag 20 maart 2022 16:53 schreef DX11 het volgende:
Heeft Hammie überhaupt nog banden op de plank liggen of zijn ze nu op?![]()
Ze hadden alleen een nieuwe medium en hard, dus als-ie weer stopt, moet-ie naar een gebruikte set.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:53 schreef DX11 het volgende:
Heeft Hammie überhaupt nog banden op de plank liggen of zijn ze nu op?![]()
Hahaha dat noemden ze vroeger ultra soft toch? Kan bestquote:Op zondag 20 maart 2022 16:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij heeft nog nieuwe regenbanden
Die stopt nog wel halverwege het seizoen.quote:
En er vervolgens niet meer voorbij komen omdat de banden sowieso slijtenquote:Op zondag 20 maart 2022 16:59 schreef Toby56 het volgende:
Crofty zegt dat dit beter voor Leclerc is dan bij de vorige stop. Natuurlijk geven de verschillen hem gelijk.
Maar, ondanks Verstappens irritaties, misschien pakt het zo wel iets beter uit voor Max. Eigenlijk draafde hij de vorige keer teveel door met 3 afgestrafte inhaalacties achter elkaar, ten koste van zijn banden. Nu moet-ie, als de snelheid er tenminste is, laten zien dat hij ook geduldig kan zijn als het nodig is.
Hij denkt nooit na, leert niet van zijn fouten reageert te ''reactief'' ipv the big picture te bekijken, zijn grote zwaktequote:
Ja dat heb ik dus ookquote:Op zondag 20 maart 2022 16:57 schreef VacaLoca het volgende:
Matige stops, matige strategie. Ferrari andersom. Droom ik?
Sky is ook voortdurend aan het benadrukken wat voor agressief type Verstappen wel niet is.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:59 schreef Toby56 het volgende:
Crofty zegt dat dit beter voor Leclerc is dan bij de vorige stop. Natuurlijk geven de verschillen hem gelijk.
Maar, ondanks Verstappens irritaties, misschien pakt het zo wel iets beter uit voor Max. Eigenlijk draafde hij de vorige keer teveel door met 3 afgestrafte inhaalacties achter elkaar, ten koste van zijn banden. Nu moet-ie, als de snelheid er tenminste is, laten zien dat hij ook geduldig kan zijn als het nodig is.
quote:Op zondag 20 maart 2022 17:00 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Hij denkt nooit na, leert niet van zijn fouten reageert te ''reactief'' ipv the big picture te bekijken, zijn grote zwakte
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 20 maart 2022 17:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Sky is ook voortdurend aan het benadrukken wat voor agressief type Verstappen wel niet is.
Tja als je een gegeven kampioenschap meetelt, heb je een punt...quote:Op zondag 20 maart 2022 17:01 schreef Cuendillar het volgende:
[..]![]()
Daarom is hij ook wereldkampioen natuurlijk, nu snap ik het
Ze moeten toch wat nu Hamilton kansloos is.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Sky is ook voortdurend aan het benadrukken wat voor agressief type Verstappen wel niet is.
Vind ik eigenlijk heel erg meevallen, ze hebben het eigenlijk ook amper tot niet over Hamilton.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, dat risico is er altijd.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:59 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
En er vervolgens niet meer voorbij komen omdat de banden sowieso slijten
Hij wint letterlijk het WK met een onverwachte actie…quote:Op zondag 20 maart 2022 17:00 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Hij denkt nooit na, leert niet van zijn fouten reageert te ''reactief'' ipv the big picture te bekijken, zijn grote zwakte
quote:Op zondag 20 maart 2022 17:00 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Het hoort ook bij zijn stijl. Dat gaat nooit meer veranderen. De derde poging vond ik wel erg overdreven, dat dan weer wel. Maar ik ben de aard van zijn beestje niet.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:03 schreef MoreDakka het volgende:
Vind het nogal gek om Verstappen te veroordelen hiervoor, het lijkt me vrij duidelijk dat inhalen alleen echt mogelijk is op nieuwe banden (of een groot verschil). Daarna is het net zo moelijk als het vorig jaar was.
Ja een onverwachte actie aka ''Human Error'' van Masi...quote:Op zondag 20 maart 2022 17:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij wint letterlijk het WK met een onverwachte actie…
Donald Trump is uw oom?quote:Op zondag 20 maart 2022 17:04 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Ja een onverwachte actie aka ''Human Error'' van Masi...
Olavquote:Op zondag 20 maart 2022 17:05 schreef nattermann het volgende:
Toch maar overgestapt naar het commentaar van Olav via grandprixradio. Wat een verademing.
Die derde poging was ook duidelijk zijn laatste kans, hij wist ook wel dat als dat niet werkte hij er sowieso niet voorbij kwam voor de volgende stop. Op zich wel goed, 'vroeger' kreeg je slechts één kans op zo'n actie en hij kreeg er nu drie. Vooruitgangquote:Op zondag 20 maart 2022 17:04 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het hoort ook bij zijn stijl. Dat gaat nooit meer veranderen. De derde poging vond ik wel erg overdreven, dat dan weer wel. Maar ik ben de aard van zijn beestje niet.
Ja, heb ik ook. Meer om te proberen of het werkt, maar daarna niet meer afgezetquote:Op zondag 20 maart 2022 17:05 schreef nattermann het volgende:
Toch maar overgestapt naar het commentaar van Olav via grandprixradio. Wat een verademing.
Smaken verschillen. Ik ben blij dat we van Olav af zijn. Ik vind dit prima commentaarquote:Op zondag 20 maart 2022 17:05 schreef nattermann het volgende:
Max heeft het tempo net niet ten opzichte van Leclercquote:Op zondag 20 maart 2022 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
Max heeft het tempo net niet ten opzichte van de Ferrari
Nee, die onverwachte inhaalactie die iedereen verbaasde.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:04 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Ja een onverwachte actie aka ''Human Error'' van Masi...
Even voor de lol aan gezet, ik hoorde grotendeels niks en af en toe Olav even. Tja. Veel mensen zullen dat inderdaad even een paar keer doen, en uiteindelijk steeds minder.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:05 schreef nattermann het volgende:
Lijkt continu zo'n .3s tekort te komen ja.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
Max heeft het tempo net niet ten opzichte van de Ferrari
Vind het commentaar van ViaPlay prima, ik zit niet te wachten op dom gebasel.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:05 schreef nattermann het volgende:
Bijna alles wat ze zeggen of juist niet zeggen is ten bate van hun narratiefjes. Het is best sneu.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:03 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk heel erg meevallen, ze hebben het eigenlijk ook amper tot niet over Hamilton.
Ik hoor doorgaans heel erg weinig negatief gepraat over Max op Sky. Dat ze hem soms (te) agressief vinden, wordt vaak ook weer als aantrekkelijke eigenschap genoemd. Verstappen zorgt voor reuring, en dat kunnen ze daar ook best wel waarderen. Anders val je maar in slaap achter je microfoon.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:03 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk heel erg meevallen, ze hebben het eigenlijk ook amper tot niet over Hamilton.
Alleen het 'duo' stuk ontbreekt nog.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:08 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind het commentaar van Viaplay prima, maar mis wel wat emotie.
Op de Pits ookquote:Op zondag 20 maart 2022 17:08 schreef Mano_ het volgende:
Maar het beste nieuws is tot nu toe toch wel dat Mercedes op race pace gewoon een dikke seconde tekort komt.
Ja dat precies in sync krijgen is teveel gedoe schat ik zo in voor velen.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even voor de lol aan gezet, ik hoorde grotendeels niks en af en toe Olav even. Tja. Veel mensen zullen dat inderdaad even een paar keer doen, en uiteindelijk steeds minder.
Ligt aan Fiaquote:Op zondag 20 maart 2022 17:08 schreef Monolith het volgende:
Heeft viaplay maar besloten om de tijden niet meer te tonen?
En Mercedes ookquote:Op zondag 20 maart 2022 17:08 schreef Tijn het volgende:
Wel indrukwekkend van Ferrari dat ze de pace die ze in de kwalificatie lieten zien ook daadwerkelijk over een hele race kunnen volhouden.
Daar heeft ViaPlay geen controle over gok ik?quote:Op zondag 20 maart 2022 17:08 schreef Monolith het volgende:
dit, nja misschien niet op deze baan maar dit is de eerste van veel races en gevecht tussen charles en max was erg mooi niks gevaarlijk maar mooie acties, heel anders dan vorig jaar!quote:Op zondag 20 maart 2022 17:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Max heeft het tempo net niet ten opzichte van Leclerc
Daar doen ze vrij weinig aanquote:Op zondag 20 maart 2022 17:08 schreef Monolith het volgende:
En daar is de verwachte reactie.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:02 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Tja als je een gegeven kampioenschap meetelt, heb je een punt...
Had ik niet direct verwacht idd, hebben de zaakjes zeer goed op orde.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:08 schreef Tijn het volgende:
Wel indrukwekkend van Ferrari dat ze de pace die ze in de kwalificatie lieten zien ook daadwerkelijk over een hele race kunnen volhouden.
Terugquote:
Ik had een groter verschil verwachtquote:Op zondag 20 maart 2022 17:10 schreef theguyver het volgende:
sir lambal heeft niks in te brengen 35 sec
Zullen de komende races wel wat PU-upgrades gepushed worden.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:09 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
En Mercedes ookVan sandbagging is duidelijk geen sprake meer.
Ik weet niet of dat nog kan. Volgens mij hebben ze de motoren nu gelocked voor de komende tijd.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zullen de komende races wel wat PU-upgrades gepushed worden.
Kijk jij een andere race dan ik?quote:Op zondag 20 maart 2022 17:10 schreef LTVDK het volgende:
Maar heel veel spannender is het er nog niet op geworden met de nieuwe auto's
Als hij wint ligt het aan zijn auto en als hij achter rijdt ligt het ineens aan hem zekerquote:Op zondag 20 maart 2022 17:10 schreef theguyver het volgende:
sir lambal heeft niks in te brengen 35 sec
Latifi!quote:Op zondag 20 maart 2022 17:12 schreef Nober het volgende:
Tijd voor Max om het oracle eruit te gooien voor de zege.
Ik denk dat we hier de twee kandidaten zien voor de titel. Ferrari heeft de boel echt goed voor elkaar, blij om dat te zien.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leclerc en Verstappen mooi voor de rest uit
Een soort Pérez, Bottas...quote:Op zondag 20 maart 2022 17:11 schreef MoreDakka het volgende:
Sainz valt toch een beetje tegen, maar geeft ook wel aan dat Ferrari niet onverslaanbaar is.
Bottas stond toch naast Hamilton op de grid?quote:Op zondag 20 maart 2022 17:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik had een groter verschil verwacht
Op die paar rondjes tussen Max en Charles is er toch niet zo heel veel spannends gebeurd?quote:
paar mooie gevechten gezien hoor.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:10 schreef LTVDK het volgende:
Maar heel veel spannender is het er nog niet op geworden met de nieuwe auto's
Dat kan toch? Die statement op zichzelf is gewoon logischquote:Op zondag 20 maart 2022 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als hij wint ligt het aan zijn auto en als hij achter rijdt ligt het ineens aan hem zeker
Ga toch ff wandelen.
Ik denk dat ze bij Ferrari toch wat nerveus kunnen worden.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:16 schreef -XOR- het volgende:
Lijkt me niet handig, er is meer te verliezen dan te winnen hiermee.
Niet, die wint dit makkelijkquote:
Full safety car en dan gaat Lewis alsnog winnen. OMG.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:19 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton gaat op routine voor de snelste ronde? Haha
Max. Die zit zo strak achter Sjaarl. Die wel een gratis pitstop heeft, maar die 30sec had max toch niet dichtgereden anders.quote:
Stuur is het probleem, niet een wiel..quote:Op zondag 20 maart 2022 17:20 schreef Sjemmert het volgende:
Beter stopt max ook als ze wiel niet goed zit ofzo
Kutzooiquote:Op zondag 20 maart 2022 17:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stuur is het probleem, niet een wiel..
Ferrari met goede tactiek en snelle pitstops, wat is ditquote:
Tenzij het een softwareprobleem is.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:20 schreef Drekkoning het volgende:
Verstappen zal wel uitvallen zo te horen
quote:Op zondag 20 maart 2022 17:21 schreef JohnBercow het volgende:
Olav heeft het nog steeds over een VSC.
Lucky LeClercquote:
Je zou maar Olav mol hebben opgezet via die appquote:Op zondag 20 maart 2022 17:21 schreef JohnBercow het volgende:
Ja en de rest vlak achter hem terwijl zijn stuurinrichting naar de klote is.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:20 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Max. Die zit zo strak achter Sjaarl. Die wel een gratis pitstop heeft, maar die 30sec had max toch niet dichtgereden anders.
In de hoop dat ze die auto snel wegkrijgen. Niet dus, dus toch complete SCquote:Op zondag 20 maart 2022 17:21 schreef MoreDakka het volgende:
Waarom eerst een VSC als er dan toch sowieso een SC komt? Zulke onzin is dat
Alleen BOEM is ho voor Max.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:20 schreef Sjemmert het volgende:
Beter stopt max ook als ze wiel niet goed zit ofzo
Nee, heeft ondervindt meerdere problemen deze race..quote:Op zondag 20 maart 2022 17:21 schreef Breekfast het volgende:
Max lijkt wel constant nerveus en aan het klagen deze race zeg.
Tot de leider er achter zit jaquote:
Touchéquote:Op zondag 20 maart 2022 17:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je zou maar Olav mol hebben opgezet via die app
Is alquote:Op zondag 20 maart 2022 17:22 schreef Sabata het volgende:
[..]
In de hoop dat ze die auto snel wegkrijgen. Niet dus, dus toch complete SC
Ze liggen toch nog 2e en 4e?quote:Op zondag 20 maart 2022 17:22 schreef VacaLoca het volgende:
Remproblemen, motorproblemen, stuurproblemen, trage pitstops, onenigheid.
Get your shit together Red Bull
Maar dat zie je toch meteen? Dit soort onzin gaat nog voor problemen zorgen later in het seizoenquote:Op zondag 20 maart 2022 17:22 schreef Sabata het volgende:
[..]
In de hoop dat ze die auto snel wegkrijgen. Niet dus, dus toch complete SC
Die zijn goed bezig idd.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:22 schreef Peterselieman het volgende:
Ferrari heeft niet veel fout gedaan dit weekend
Water is nat.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:21 schreef JohnBercow het volgende:
Omdat ze die lampen meteen aan kunnen zetten denk ikquote:Op zondag 20 maart 2022 17:21 schreef MoreDakka het volgende:
Waarom eerst een VSC als er dan toch sowieso een SC komt? Zulke onzin is dat
We zijn er nog niet he. Dalijk als de SC naar binnen komt ziet Ferrari ergens nog een nieuwe set softs liggenquote:Op zondag 20 maart 2022 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel een Ferrari strategie faal (tm) verwacht.
Ik was al bang dat ze er de banden van vorig jaar op gingen zetten, zo beroerd waren ze..quote:Op zondag 20 maart 2022 17:22 schreef Peterselieman het volgende:
Ferrari heeft niet veel fout gedaan dit weekend
Max heeft een safty car nodig om eerste te worden,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |