Om vervolgens 29 ronden op medium te gaan doen, nou ik ben benieuwdquote:Op zondag 20 maart 2022 16:49 schreef Cheeseburgert het volgende:
Hamilton pit na 17 rondjes op zijn hards
Niet echt duurzaam zoquote:Op zondag 20 maart 2022 16:52 schreef LTVDK het volgende:
Gaat nog wel een 4-stopper voor sommigen worden gok ik
Mediums zullen het wel worden voor de toppersquote:Op zondag 20 maart 2022 16:52 schreef Mano_ het volgende:
Oei, Leclerc vraagt wat over banden over de radio, Ferrari meesterstrategen gaan er naar kijken.
Linke soep
Dat is al 5 seizoenen zoquote:
en dat terijwl hij weer beetje inliep!quote:Op zondag 20 maart 2022 16:50 schreef DX11 het volgende:
Lol Hammie gooit zijn hard na 15 ronden al de kliko in om vervolgens 28 rondes op medium te gaan doen? Dit word geweldig
hij heeft nog nieuwe regenbandenquote:Op zondag 20 maart 2022 16:53 schreef DX11 het volgende:
Heeft Hammie überhaupt nog banden op de plank liggen of zijn ze nu op?![]()
Ze hadden alleen een nieuwe medium en hard, dus als-ie weer stopt, moet-ie naar een gebruikte set.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:53 schreef DX11 het volgende:
Heeft Hammie überhaupt nog banden op de plank liggen of zijn ze nu op?![]()
Hahaha dat noemden ze vroeger ultra soft toch? Kan bestquote:Op zondag 20 maart 2022 16:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij heeft nog nieuwe regenbanden
Die stopt nog wel halverwege het seizoen.quote:
En er vervolgens niet meer voorbij komen omdat de banden sowieso slijtenquote:Op zondag 20 maart 2022 16:59 schreef Toby56 het volgende:
Crofty zegt dat dit beter voor Leclerc is dan bij de vorige stop. Natuurlijk geven de verschillen hem gelijk.
Maar, ondanks Verstappens irritaties, misschien pakt het zo wel iets beter uit voor Max. Eigenlijk draafde hij de vorige keer teveel door met 3 afgestrafte inhaalacties achter elkaar, ten koste van zijn banden. Nu moet-ie, als de snelheid er tenminste is, laten zien dat hij ook geduldig kan zijn als het nodig is.
Hij denkt nooit na, leert niet van zijn fouten reageert te ''reactief'' ipv the big picture te bekijken, zijn grote zwaktequote:
Ja dat heb ik dus ookquote:Op zondag 20 maart 2022 16:57 schreef VacaLoca het volgende:
Matige stops, matige strategie. Ferrari andersom. Droom ik?
Sky is ook voortdurend aan het benadrukken wat voor agressief type Verstappen wel niet is.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:59 schreef Toby56 het volgende:
Crofty zegt dat dit beter voor Leclerc is dan bij de vorige stop. Natuurlijk geven de verschillen hem gelijk.
Maar, ondanks Verstappens irritaties, misschien pakt het zo wel iets beter uit voor Max. Eigenlijk draafde hij de vorige keer teveel door met 3 afgestrafte inhaalacties achter elkaar, ten koste van zijn banden. Nu moet-ie, als de snelheid er tenminste is, laten zien dat hij ook geduldig kan zijn als het nodig is.
quote:Op zondag 20 maart 2022 17:00 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Hij denkt nooit na, leert niet van zijn fouten reageert te ''reactief'' ipv the big picture te bekijken, zijn grote zwakte
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 20 maart 2022 17:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Sky is ook voortdurend aan het benadrukken wat voor agressief type Verstappen wel niet is.
Tja als je een gegeven kampioenschap meetelt, heb je een punt...quote:Op zondag 20 maart 2022 17:01 schreef Cuendillar het volgende:
[..]![]()
Daarom is hij ook wereldkampioen natuurlijk, nu snap ik het
Ze moeten toch wat nu Hamilton kansloos is.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Sky is ook voortdurend aan het benadrukken wat voor agressief type Verstappen wel niet is.
Vind ik eigenlijk heel erg meevallen, ze hebben het eigenlijk ook amper tot niet over Hamilton.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, dat risico is er altijd.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:59 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
En er vervolgens niet meer voorbij komen omdat de banden sowieso slijten
Hij wint letterlijk het WK met een onverwachte actie…quote:Op zondag 20 maart 2022 17:00 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Hij denkt nooit na, leert niet van zijn fouten reageert te ''reactief'' ipv the big picture te bekijken, zijn grote zwakte
quote:Op zondag 20 maart 2022 17:00 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Het hoort ook bij zijn stijl. Dat gaat nooit meer veranderen. De derde poging vond ik wel erg overdreven, dat dan weer wel. Maar ik ben de aard van zijn beestje niet.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:03 schreef MoreDakka het volgende:
Vind het nogal gek om Verstappen te veroordelen hiervoor, het lijkt me vrij duidelijk dat inhalen alleen echt mogelijk is op nieuwe banden (of een groot verschil). Daarna is het net zo moelijk als het vorig jaar was.
Ja een onverwachte actie aka ''Human Error'' van Masi...quote:Op zondag 20 maart 2022 17:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij wint letterlijk het WK met een onverwachte actie…
Donald Trump is uw oom?quote:Op zondag 20 maart 2022 17:04 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Ja een onverwachte actie aka ''Human Error'' van Masi...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |