net zoals deze?quote:Op zondag 20 maart 2022 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou me niks verbazen met dat volk daar.
Ze slopen nog net niet een eeuwenoude fontein anders zouden de rapen gaar zijn natuurlijk.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Een crimineel eren, een Promes spandoek, je eigen vak in de fik zetten, je spelers beroven
Amsterdammed.
Je ja maar hullie doen het ook posts willen niet echt lukken he?quote:Op zondag 20 maart 2022 17:24 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
net zoals deze?
https://www.dumpert.nl/item/7241511_e7c5a638
Viesmad
goed verhaal dit. Ik ben niet degene die woest is hierquote:Op zondag 20 maart 2022 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Je ja maar hullie doen het ook posts willen niet echt lukken he?
Ga lekker crimineeltjes eren en je stadion in de fik zettenquote:Op zondag 20 maart 2022 17:28 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
goed verhaal dit. Ik ben niet degene die woest is hier![]()
Klaphoamer. @De_Kraamquote:Op zondag 20 maart 2022 17:26 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Overigens nog een wonder dat daar volgens mij geen serieuze gewonden bij te vieren waren.
de echte criminelen kwamen volgens mij toch echt uit 010 toen he. Maargoed, succes ermeequote:Op zondag 20 maart 2022 17:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ga lekker crimineeltjes eren en je stadion in de fik zetten
Die gaat het lastig krijgen aankomende dagenquote:Op zondag 20 maart 2022 17:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Eduard Boot is een minderwaardig mens.
Daar vraagt hij dan ook wel om.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die gaat het lastig krijgen aankomende dagen
Die krijgt denk ik een hoop doodsbedreigingenquote:Op zondag 20 maart 2022 17:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dat je dat trots staat te showen moet iemand mij is uitleggen. Of had ie dagje uit met de ggzquote:Op zondag 20 maart 2022 17:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Gezien het niveau op de tribunes was het een groepsuitje.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:43 schreef JaapKroket het volgende:
[..]
Dat je dat trots staat te showen moet iemand mij is uitleggen. Of had ie dagje uit met de ggz
quote:Op zondag 20 maart 2022 19:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Gezien het niveau op de tribunes was het een groepsuitje.
Dat was natuurlijk geen verrassing als je zie hoe het Feyenoord meestal vergaat in Amsterdam. Maar deze keer kwam Feyenoord met name in de eerste helft best goed voor de dag. Feyenoord kreeg de ArenA lange tijd stil, dat is al even geleden.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:23 schreef Shreyas het volgende:
Mooiste Klassieker in jaren, veel strijd, passie, vechtlust van beide kanten. Ajax was zeker de eerste helft niet best, maar wist dit keer wel met een geslaagd slotoffensief Feyenoord te breken. Een achterstand ombuigen in een overwinning in het laatste kwartier blijft toch de mooiste manier om een Klassieker te winnen
Groot compliment aan de ploeg die in deze fase, na een flinke tik door de uitschakeling in de CL, toch gewoon drie punten weet te pakken tegen Feyenoord![]()
Een positieve post over ons aller Ajax?quote:Op zondag 20 maart 2022 21:23 schreef Shreyas het volgende:
Mooiste Klassieker in jaren, veel strijd, passie, vechtlust van beide kanten. Ajax was zeker de eerste helft niet best, maar wist dit keer wel met een geslaagd slotoffensief Feyenoord te breken. Een achterstand ombuigen in een overwinning in het laatste kwartier blijft toch de mooiste manier om een Klassieker te winnen
Groot compliment aan de ploeg die in deze fase, na een flinke tik door de uitschakeling in de CL, toch gewoon drie punten weet te pakken tegen Feyenoord![]()
rjesleystjewardquote:Op zondag 20 maart 2022 17:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Tja het woord pauper past wel bij Anthony. Daar vraag je om met zo'n pvv-tattoo in je nek.quote:
Waarom is zijn naam zo moeilijk voor iedereen?quote:Op maandag 21 maart 2022 06:51 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Tja het woord pauper past wel bij Anthony. Daar vraag je om met zo'n pvv-tattoo in je nek.
Luiheid, net als altijd met Afellay! KLB / Mensen die Affelay schrijven i.p.v. Afellayquote:Op maandag 21 maart 2022 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom is zijn naam zo moeilijk voor iedereen?
In Nederland wordt die voornaam eigenlijk altijd met een h geschreven, ik denk dat dat het is!quote:Op maandag 21 maart 2022 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom is zijn naam zo moeilijk voor iedereen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |