Dat Feyenoord niet al ruim voor stond na het eerste bedrijfquote:
Op basis van de gehele wedstrijd was een gelijkspel denk ik terecht geweest. Dat Feyenoord ze heeft laten leven en dat je laat toch nog de 3-2 scoort is allesbehalve pechquote:
Hij duwde 'm naar de grond om tijd te gaan rekken.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed dat iemand van de eigen ploeg eindelijk eens ingrijpt tegen tijdrekken. Mogen er meer doen.
Tijdrekken vind ik zo irritant, tadic doet een keer iets goed
Knap dat jij zijn intenties weetquote:Op zondag 20 maart 2022 16:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij duwde 'm naar de grond om tijd te gaan rekken.
Oh ik dacht dat Higler altijd tegen Feyenoord wasquote:Op zondag 20 maart 2022 16:36 schreef De_Kraam het volgende:
Higler had overigens gefloten voor een pingel voor Linssen maar dit terzijde.
Moet hij wetenquote:Op zondag 20 maart 2022 16:36 schreef De_Kraam het volgende:
Higler had overigens gefloten voor een pingel voor Linssen maar dit terzijde.
quote:Op zondag 20 maart 2022 16:33 schreef klaasweetalles het volgende:
kut scheidsrechter
er had nog minimaal 5 minuten gespeeld moeten worden
@KingRoland en ik wensen de zeer onsympathieke Antony Corona toe.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:57 schreef GGMM het volgende:
Antony is een lieve jongen.
@:lenny_leonard en ik zijn groot fan
quote:Op zondag 20 maart 2022 16:35 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]Shirtje jatten en wegrennen. Pauper.
Een crimineel eren, een Promes spandoek, je eigen vak in de fik zetten, je spelers berovenquote:
feyenoorders zijn lieverdjesquote:Op zondag 20 maart 2022 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Een crimineel eren, een Promes spandoek, je eigen vak in de fik zetten, je spelers beroven
Amsterdammed.
Misschien zijn ze bang dat de drugsprijzen gaan stijgen nu Promes aangepakt wordt.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Een crimineel eren, een Promes spandoek, je eigen vak in de fik zetten, je spelers beroven
Amsterdammed.
In ieder geval houden ze het wel allemaal in de Arena, beter dan je eigen stad naar de tering helpen omdat je het niet eens bent met de coronamaatregelenquote:Op zondag 20 maart 2022 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Amsterdammed.
Dat zou me niks verbazen met dat volk daar.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien zijn ze bang dat de drugsprijzen gaan stijgen nu Promes aangepakt wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |