Snap niet waarom niet 1/3e kleiner en helemaal links.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:18 schreef Aguero het volgende:
Die graphics zijn vervelend prominent in beeld
Denk het ook.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:21 schreef Gehrman het volgende:
Russell gaat Lewis zo inhalen of zou dat niet mogen van Toto.
Max heeft nog tijd zat om er voorbij te gaan.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:19 schreef Hyaenidae het volgende:
Leclerc is wel flink beter geworden sinds vorig seizoen.
Einde tijdperk Verstappen?
Schijnt problemen met koeling te hebben.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:21 schreef StephanL het volgende:
Ricciardo al 45 seconden in 11 rondjesDat kan echt niet
Ja ok, maar kijk hoever de rest achter ligt. Niet normaal.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:22 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Schijnt problemen met koeling te hebben.
Zelfde als vorig jaar dus, wel fijn dat Mercedes niet meer domineert.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:22 schreef StephanL het volgende:
Het is Ferrari tegen Red Bull. De rest rijdt er een beetje achteraan
MAAR IEDEREEN WIL OLAFquote:Op zondag 20 maart 2022 16:23 schreef heywoodu het volgende:
Prima te pruimen commentaar, zoals verwacht. Dat krijg je ook wel met een ervaren hoofdcommentator.
En dan zit hij strak achter Bottasquote:
Ik mis ook beetje doorzichtigheidquote:Op zondag 20 maart 2022 16:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Snap niet waarom niet 1/3e kleiner en helemaal links.
Bottas zal alles geven om Lewis er niet voorbij te laten gaanquote:Op zondag 20 maart 2022 16:25 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
En dan zit hij strak achter BottasKijken wat die doet nu hij Lulu niet meer hoeft langs te laten
Rijdt ook op gebruikte banden. Lec rijdt op nieuwe.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
Waarom is Sainz zoveel trager dan Leclerc?
Ze zijn veel eerder begonnen met deze auto, toen RB en Merc nog volop in de strijd waren, dus het is logisch dat ze het nu goed voor elkaar hebbenquote:Op zondag 20 maart 2022 16:25 schreef ReplaR het volgende:
Is Ferrari goed of lopen ze weer tr cheaten?
Sowieso gepits, want op mediumquote:Op zondag 20 maart 2022 16:26 schreef _UserName_ het volgende:
Mick trouwens ver achter, komt dat alleen door die spin?
Gewoon een matige coureur.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:26 schreef _UserName_ het volgende:
Mick trouwens ver achter, komt dat alleen door die spin?
Wel enerverend. Max pit nuquote:
Dat heet nu een tweestopperquote:Op zondag 20 maart 2022 16:28 schreef DX11 het volgende:
Na 15 ronden van soft naar soft? Dat kan toch nooit goed komen zo?
Die Ferrari trekt zo weg...quote:
JAquote:Op zondag 20 maart 2022 16:30 schreef DaMart het volgende:
Ligt Max al voorop?
Kan het niet meer kijken door de betaalmuur.
1 le clercquote:Op zondag 20 maart 2022 16:30 schreef DaMart het volgende:
Ligt Max al voorop?
Kan het niet meer kijken door de betaalmuur.
quote:Op zondag 20 maart 2022 16:34 schreef Raap het volgende:
Ik verlang terug naar het saaie Mercedes tijdperk
3x 15 is bij jou 57?quote:
Tabbert. Ik moest lachen.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:35 schreef nattermann het volgende:
HAM +18sec![]()
Trekhaak achter die wagen en met de tabbert naar spanje
quote:
Dan deed sainz niet mee aan de f1,5quote:Op zondag 20 maart 2022 16:35 schreef ondeugend het volgende:
Is die Ferrari weer illegaal?
😉
Omg wat een duels hier... heerlijk!
Snap je het verschil tussen hard en zachte band?quote:
Zag er erger uit dan het was.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:36 schreef Breekfast het volgende:
Heeft Max een flat spot op de band door dat doorremmen?
Help me eraan te herinneren om tegen het einde z'n onboard aan te zetten, zal wel weer een waterval in die helm van' m zijnquote:Op zondag 20 maart 2022 16:35 schreef nattermann het volgende:
HAM +18sec![]()
Trekhaak achter die wagen en met de tabbert naar spanje
Ik zie racen, dat is al beter dan alle voorgaande seizoenenquote:Op zondag 20 maart 2022 16:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dacht dat ze kritisch tegenover Max zouden zijn, de man verremt zich enorm en dat is fantastisch volgens ze?
Heb je ook wel een erg kort geheugen.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik zie racen, dat is al beter dan alle voorgaande seizoenen
Neequote:Op zondag 20 maart 2022 16:37 schreef Remco2021 het volgende:
Dus Max en Le Clerc gaan voor plek 1 en 2.
Kan Hamilton nog 3e worden?
Neequote:Op zondag 20 maart 2022 16:37 schreef Remco2021 het volgende:
Als Max en Charles elkaar er af rijden misschienquote:Op zondag 20 maart 2022 16:37 schreef Remco2021 het volgende:
Niet in deze auto, vrij kansloze P5 en P6 voor Merc in niemandsland.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:37 schreef Remco2021 het volgende:
Lijkt me sterk. Ze zijn echt niet sneller dan Perez en Sainz.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:37 schreef Remco2021 het volgende:
In theorie of in de praktijk?quote:Op zondag 20 maart 2022 16:37 schreef Remco2021 het volgende:
Schumi staat ook behoorlijk voor lulquote:
Inderdaad. Valt erg tegen.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:39 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Schumi staat ook behoorlijk voor lul
Die rijdt een stuk langzamer dan Perez.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:37 schreef Remco2021 het volgende:
Ja.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:37 schreef PzKpfw het volgende:
Perez FL op medium banden, zie ik dat goed?
rijd op mediums en magnussen op softs..quote:Op zondag 20 maart 2022 16:39 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Dat is het leukste maakt niet uit wie er WK wordt als die aansteller iedere race op 30 seconden of meer wordt gereden is het ook goed.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:40 schreef DX11 het volgende:
Hammie gaat die 22sec echt niet meer inlopen
Jawel. Die moest zo vroeg wisselen dat die wel naar hard moest gaan om überhaupt een tweestopper te halen. Eenstopper is echt out of the question.quote:
Maakt niet zoveel uit, want hij rijdt buiten het pitwindow van de top, die komen er straks ook gewoon weer voor na een stopquote:
Omdat hij niet leert van zijn fouten...quote:Op zondag 20 maart 2022 16:42 schreef Zwoerd het volgende:
Waarom wachtte Max niet op de volgende DRS strook, ipv daar je banden verkloten?
Ik snap het echt niet, 2 keer achter elkaar zie je dat je hem toch niet voor blijft, en dan de 3de keer nog een stapje verder gaan.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:42 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Omdat hij niet leert van zijn fouten...
Van Ferrari verwacht ik nog wel een plofmotor straks.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:43 schreef MoreDakka het volgende:
Best aardige race tot nu toe, niet heel veel anders dan 2021 maar dan met Ferrari in de rol van Mercedes
Leclerc was véél beter in de chicane en het uitaccelereren daarna. Verstappen had daar niet kunnen inhalen.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:42 schreef Zwoerd het volgende:
Waarom wachtte Max niet op de volgende DRS strook, ipv daar je banden verkloten?
Ik denk dat die laatste niet echt gepland was eerlijk gezegd, maar hij liep zo hard in dat-ie toch maar in het gat dook.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:43 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet, 2 keer achter elkaar zie je dat je hem toch niet voor blijft, en dan de 3de keer nog een stapje verder gaan.
Als je het niet probeert lukt het sowieso niet.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:43 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet, 2 keer achter elkaar zie je dat je hem toch niet voor blijft, en dan de 3de keer nog een stapje verder gaan.
Lijkt eerder op dat zijn auto schade heeft opgelopen tijdens het contact met Occon.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:39 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Lijkt me toch logisch? Die Ferrari heeft gewoon hele goede tractie uit de bocht. Proberen in bocht 4 lijkt me zinloos voor Maxquote:Op zondag 20 maart 2022 16:43 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Omdat dat stuk te kort is, Leclerc kon daar enkel inhalen omdat Max geen ideale bocht 1-3 heeft doordat die Leclerc op het lange rechte stuk inhaalde. Met een normale bocht 1-3 van beide coureurs kan je op dat stuk naar bocht 4 niet inhalen.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:42 schreef Zwoerd het volgende:
Beetje olie er bijquote:Op zondag 20 maart 2022 16:44 schreef PzKpfw het volgende:
Bijzonder die rook van die Ferrari-aangedreven teams.
Is het weer zoverquote:Op zondag 20 maart 2022 16:44 schreef PzKpfw het volgende:
Bijzonder die rook van die Ferrari-aangedreven teams.
Ze hebben een nieuwe motor.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:45 schreef Remco2021 het volgende:
Door welke regel verandering is Ferrari opeens zo goed?
kopie van het split turbo principe van Mercedesquote:Op zondag 20 maart 2022 16:45 schreef Remco2021 het volgende:
Ja dit blijft kansloos natuurlijk.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:45 schreef theguyver het volgende:
mooi gevecht hoor van max en charles, ik denk dat max nu weer op band sparen modus zit nu na die rem actie, misschien na 2e pit weer nieuwe kans.
compleet andere auto!quote:Op zondag 20 maart 2022 16:45 schreef Remco2021 het volgende:
Want?quote:
Is onderdeel van de geheime afspraak die F1 met Ferrari heeft gemaakt.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:45 schreef Remco2021 het volgende:
Het feit dat het compleet nieuwe auto’s zijn met een compleet andere filosofie. Iedereen moest dus van 0 af aan een nieuwe auto ontwikkelen en dan krijg je logischerwijs een grote wisseling in de order van de teams.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:45 schreef Remco2021 het volgende:
Nee joh, veel te logisch, iemand slecht noemen is veel makkelijker.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:44 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Lijkt eerder op dat zijn auto schade heeft opgelopen tijdens het contact met Occon.
Wel iets voor Ferrari, maar nee geen ideequote:
Komen we vast wel achter na een paar maanden of jaren….quote:Op zondag 20 maart 2022 16:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wel iets voor Ferrari, maar nee geen idee
Die illegale van 2019 had ook al zo'n goede acceleratie. Hebben ze die weer van stal mogen halen?quote:
Ik had ook gelezen dat ze de motor hadden aangepast. Meer in de lijn met Mercedes en Red Bullquote:Op zondag 20 maart 2022 16:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het feit dat het compleet nieuwe auto’s zijn met een compleet andere filosofie. Iedereen moest dus van 0 af aan een nieuwe auto ontwikkelen en dan krijg je logischerwijs een grote wisseling in de order van de teams.
Nee, eerder al. Met een mooie lock upquote:Op zondag 20 maart 2022 16:46 schreef LTVDK het volgende:
Ronde 26 en volgens mij voor het eerst Alonso in beeld![]()
Ja, split turbo. Renault heeft dat nu ook. Iedereen dus.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik had ook gelezen dat ze de motor hadden aangepast. Meer in de lijn met Mercedes en Red Bull
Motor compleet opnieuw gebouwd op basis van de in 2022 nieuw gebruikte E10 brandstof, hybride unit is nog grotendeels hetzelfde maar het blok zelf schijnt zeer innovatief te zijn.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:45 schreef Remco2021 het volgende:
Gezien vorig jaar is het ook te makkelijk om die mogelijk (dat die gewoon slecht is) meteen maar af te wijzenquote:Op zondag 20 maart 2022 16:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee joh, veel te logisch, iemand slecht noemen is veel makkelijker.
Die E10-brandstof is misschien ook waarom de Mercedesmotor niet meer zo hard loopt.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Motor compleet opnieuw gebouwd op basis van de in 2022 nieuw gebruikte E10 brandstof, hybride unit is nog grotendeels hetzelfde maar het blok zelf schijnt zeer innovatief te zijn.
Is alleen in race 1 en 2. Daarna is er weer meer blauwquote:Op zondag 20 maart 2022 16:48 schreef Gremen het volgende:
Ik kan nog niet wennen aan het roze van alpine, associeer dat toch nog met FI. Kleurstelling van vorig jaar was mooier
Maar voor twee races, daarna terug naar de livery die ze tijdens pre-season testing hadden.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:49 schreef daNpy het volgende:
Jammer dat alpine hun kleuren hebben ingeleverd voor dat roze.
Dat belooft weinig goeds voor de banden..quote:Op zondag 20 maart 2022 16:49 schreef Cheeseburgert het volgende:
Hamilton pit na 17 rondjes op zijn hards
Ik gun hem een kampioenschap, meer dan een Leclercquote:
Is maar voor twee races geloof ik, daarna weer meer blauw.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:49 schreef daNpy het volgende:
Jammer dat alpine hun kleuren hebben ingeleverd voor dat roze.
Beloofdquote:Op zondag 20 maart 2022 16:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat beloofd weinig goeds voor de banden..
En weer dik 3,5 seconde. Dikkertjes bij Mercedes.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:49 schreef Cheeseburgert het volgende:
Hamilton pit na 17 rondjes op zijn hards
Het is al een sprintrace maar het enige wat je hoort is remmen koelen en banden sparen.quote:
Zou best podium kunnen pakkenquote:Op zondag 20 maart 2022 16:45 schreef _UserName_ het volgende:
Perez met de meds volgt Sainz netjes op de softs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |