Ja had ik net ook bij F3quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:56 schreef R-woud93 het volgende:
Ligt het aan mij of is het geluid van Viaplay van zichzelf best zacht?
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Vergeleken met het geluid van f1tv echt enorm zacht
Ah kijk, dacht ik alquote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja had ik net ook bij F3
Bazenmuziekje
Geen idee, bij mij is alles meteen goed.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Nou. Viaplay aangeslingerd. Waarom kijk ik naar beelden zonder commentaar?
Kan je gewoon syncen hequote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:56 schreef Nattekat het volgende:
Oh, Jezus, de F1TV app loopt gerust 30-40 seconden achter. Toch maar via de pc casten dan maar.
Jij hoort dus commentaar?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geen idee, bij mij is alles meteen goed.
Geen idee. Hier is gewoon commentaarquote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ja klopt.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jij hoort dus commentaar?
Op de zender zelf hoor ik niks. 225 bij kpn dusquote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jij hoort dus commentaar?
Het geluid is heel zacht, merkte ik net.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Bizar. Ik heb beeld, ik heb geluid. Maar ik heb geen commentatoren.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee. Hier is gewoon commentaar
Op Viaplay?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bizar. Ik heb beeld, ik heb geluid. Maar ik heb geen commentatoren.
Zandvoort wordt episch qua Oranje Legioen (want geen restricties op aantallen)quote:
Misschien kun je dat aanzetten, bij mij stond toen ik het aanklikte een microfoon met Nederlands staan.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bizar. Ik heb beeld, ik heb geluid. Maar ik heb geen commentatoren.
Zelfde hier, net even een Zweed die wat riep, maar geen commentatoren.quote:
Geluid harder zetten helpt ook niet?quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
En nu krijg ik fucking Zweeds commentaar ineens. 🤣
Ik PC, ook prima.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geluid harder zetten helpt ook niet?
Ik kijk via de app op mijn tv. Dat gaat al het hele weekend helemaal prima (beeld prima, geluid prima)
Leer je een nieuwe taalquote:
Wordt FP3 uitgezonden op kanaal 200 dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja via een stream, niet op de tv kanaal zelf
Jaquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wordt FP3 uitgezonden op kanaal 200 dan?
Zoals Mercedesquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:02 schreef Peterselieman het volgende:
De B-teams zijn weer als eerste op de baan
Ik wil ook Zweeds commentaar nu!quote:
Ja leukquote:
Toch bijzonder om 'm met de gele T-cam te zien rijden.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:58 schreef Jane het volgende:
Nou, eens kijken hoe het vandaag met Lewis Hobbelton gaat.
Max staat nog bij het ontbijtbuffet.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:02 schreef Peterselieman het volgende:
De B-teams zijn weer als eerste op de baan
Bij mij ook prima via de app streamen naar tv. Alleen de app van Olav Mol werkt niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geluid harder zetten helpt ook niet?
Ik kijk via de app op mijn tv. Dat gaat al het hele weekend helemaal prima (beeld prima, geluid prima)
Nee gekeken, maar niet gezien. Was bij kon, kanaal 225quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wordt FP3 uitgezonden op kanaal 200 dan?
Ik ookquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik zou een van die talen best wel eens willen leren
Vorig jaar was al goedquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zandvoort wordt episch qua Oranje Legioen (want geen restricties op aantallen)
Kan wel, is live hier op kanaal 200 Ziggoquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee gekeken, maar niet gezien. Was bij kon, kanaal 225
Ligt niet aan Viaplay lijkt me. Via de app (op mijn tv) gaat het al het hele weekend uitstekend.quote:
Toen was het 70% capaciteitquote:
me neither. Maar goed, met genoeg oefenen lukt het welquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ook
Ik heb totaal geen aanleg om een taal te leren
Hier ook.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Ah, nu Nederlands commentaar. Heel zachtjes.
35s op m'n Kodi box.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik loop precies een minuut achter
Beter gaat het niet worden.
Max in de grindbak nu!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:04 schreef Nattekat het volgende:
nattekrantquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:04 schreef Nattekat het volgende:
Beter dan de databundel is te kleinquote:
Zal Rachel leuk vindenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:06 schreef Monolith het volgende:
Dacht even dat Jos Hazes stond te zingen in de RB pitbox.
Ik cast F1TV vanaf de iPad naar de TV en de aftelklok staat nu op 53 minuten, terwijl het is 13:07 is, dus volgens mij klopt dat primaquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is hier kut.
Casten voegt gewoon een volle minuut toe
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:04 schreef Nattekat het volgende:
Misschien kan Ziggo dat ook wel gaan uitzenden op kanaal 200quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:07 schreef Gehrman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon FOK! updates ook op 1 minuut zetten
Om 13:07 hoort ie op 52 te staan.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik cast F1TV vanaf de iPad naar de TV en de aftelklok staat nu op 53 minuten, terwijl het is 13:07 is, dus volgens mij klopt dat prima
Je wifi is dan kut. Waarschijnlijk zit er een betere wifi chip in je tabletquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:08 schreef _UserName_ het volgende:
GP radio site werkt prima, blijft alleen jammer dat F1TV buffert op de laptop, op de tablet dan weer geen last van.
geen 4k meer, dat scheelt behoorlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beter dan de databundel is te klein
Ligt hoogstwaarschijnlijk aan jezelf want het werkt gewoon prima bij de rest.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:09 schreef nattermann het volgende:
Viashit werkt hier niet. Lekker geregeld weer.
Ligt niet aan Viaplay lijkt me. Want hier werkt het prima.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:09 schreef nattermann het volgende:
Viashit werkt hier niet. Lekker geregeld weer.
moest ff fine getunedquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:10 schreef StephanL het volgende:
Jaaaa commentaar op een normaal niveau![]()
Die ene is wel technisch, maar ie ander een beetje een kakkertjequote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:10 schreef StephanL het volgende:
Jaaaa commentaar op een normaal niveau![]()
Ja dat zal de klantenservice ook wel standaard zeggenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:09 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Je wifi is dan kut. Waarschijnlijk zit er een betere wifi chip in je tablet
Was hier ook gewoon meteen goedquote:
Gewoon via de app die Ziggo biedt. Draaiend radertje blijft in beeld.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ligt niet aan Viaplay lijkt me. Want hier werkt het prima.
Hoe probeer je te kijken?
Kan zomaar, tablet is net een maandje oud (Samsung A7)quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:09 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Je wifi is dan kut. Waarschijnlijk zit er een betere wifi chip in je tablet
Als het werkt op wifi van tablet en niet op wifi van je laptop, ligt het gewoon aan de wifi van je laptop.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja dat zal de klantenservice ook wel standaard zeggenHier gisteren ook af en toe en gewoon met de utp kabel en verbinding die dik genoeg is.
Ik vind de nieuwe vormgeving waardeloos.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik kan die tijden links in de lijst niet goed lezen
Grotere tv kopenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ligt het dan niet gewoon aan Ziggo?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:11 schreef nattermann het volgende:
[..]
Gewoon via de app die Ziggo biedt. Draaiend radertje blijft in beeld.
Via mobiel/iPad werkt het prima.
Mijn huidige 32 inch smart tv uit 2014 is prima.quote:
In vergelijking met F1tv is het een enorm verschil.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was hier ook gewoon meteen goed
Staan er ook maar 2quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dan ben je vast wel op tijd voor de kwaliquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:13 schreef Nattekat het volgende:
Goed, ik ga een hdmi kabel tussen woonkamer en tv fixen
Dat casten heb ik geen zin in.
Hdmi kabel moet ik ook effe zoeken. Ik heb wel een aardige aantal kabels.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:13 schreef Nattekat het volgende:
Goed, ik ga een hdmi kabel tussen woonkamer en tv fixen
Dat casten heb ik geen zin in.
Ja, waardeloos he. Zulke enorm grote graphics en dan datgene waar het om gaat zo kut in beeld brengenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb er als het goed is eentje liggen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan ben je vast wel op tijd voor de kwali
Ja nee je doet maar gewoon mee tot het eindequote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:12 schreef R-woud93 het volgende:
Zo, nu heb ik genoeg geklaagd voor vandaag.
Kan alleen zeggen dat het via de app op mijn smart tv gewoon al het hele weekend prima werkt. Ook tijdens de F3 race vanochtend.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:13 schreef ondeugend het volgende:
[..]
In vergelijking met F1tv is het een enorm verschil.
Ik kijk via pc
Klopt hoor.. dat en de kleuren van de sectoren zijn er niet duidelijker op geworden.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja nee je doet maar gewoon mee tot het einde
Wat? Waar kijk jij op dan? Mijn TV is volgens de norm van MediaMarktquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis WDC confirmedquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zandzakken bij Mercedes zijn leeg gemaakt
dat ding is zo compact dat er nu ook minder zand in pastquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Tijdens pre-season testing heeft Max een 1:31 gereden, dus Lewis is nog wel een eindje van die pace verwijderd.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Erger je je daar ook groen geel en paars aan?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:16 schreef Peterselieman het volgende:
Dat balkje onder de tijden is echt te klein. Zie je lastiger of het groen, geel of paars is
Betaal jij maandelijks voor F1 tv? #dtvquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Erger je je daar ook groen geel en paars aan?
Topshowquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:16 schreef Zipportal het volgende:
https://allestoringen.nl/storing/viaplay/
Erg mooi.
waarom denk je dat ik het zo opschreef?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Erger je je daar ook groen geel en paars aan?
Jaarabo was de aanbieding.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Betaal jij maandelijks voor F1 tv? #dtv
Ook dat vind ik nogal meevallen. En ik heb géén 55 inch tv (of groter)quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:16 schreef Peterselieman het volgende:
Dat balkje onder de tijden is echt te klein. Zie je lastiger of het groen, geel of paars is
Ik zal de boel nog wat versterken tijdens de quali straks met mijn aanwezigheid.quote:
En nu is zelfs de klok wegquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik snap dat mijn kritiek op de tijdenlijst hard aankomt, maar weghalen had ook niet gehoeven
ik kijk nu ook niet op mijn tv, maar op een tabletquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook dat vind ik nogal meevallen. En ik heb géén 55 inch tv (of groter)
Ah, eigen schuld danquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik kijk nu ook niet op mijn tv, maar op een tablet
Maandelijks is goedkoper als je binnen het seizoen kijkt. Want als er een zomerstop is betaal je ook voor die maand vrolijk door. En dec - feb is er toch niks op.quote:
Race-archiefquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maandelijks is goedkoper als je binnen het seizoen kijkt. Want als er een zomerstop is betaal je ook voor die maand vrolijk door. En dec - feb is er toch niks op.
Jezus wat treurigquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:22 schreef Marcoss het volgende:
De site van Viaplay ligt gewoon voor op zender 200 bij Ziggo
Op naar de live timing appquote:
Zelfs dan is maandelijks duurder. 8 of 9 maanden a 8 euro is meer dan de 52 die ik nu heb betaald.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maandelijks is goedkoper als je binnen het seizoen kijkt. Want als er een zomerstop is betaal je ook voor die maand vrolijk door. En dec - feb is er toch niks op.
Nou das dus moeilijker te zien dan vorig jaar. Ik wil ze dikker!quote:
Hier alles okquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:24 schreef _UserName_ het volgende:
Ligt de data er op de F1TV app bij meerdere mensen uit?
Je kan daar ook zelf naar kijken, hequote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:24 schreef Nattekat het volgende:
Oja, er gaan sowieso kansloze figuren zitten spoileren op basis van de live timing bedenk ik me net
In aug is er ook een grand prix (zomerstop is 3 weken)quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik kijk F1TV momenteel zonder problemen. Ik krijg hem alleen niet meer stabiel op 20 seconden latency, maar op 25 gewoon prima.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:24 schreef _UserName_ het volgende:
Ligt de data er op de F1TV app bij meerdere mensen uit?
Juist. Zeiken over spoileren is pas kansloos..quote:
Pciesquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:25 schreef R-woud93 het volgende:
Geen problemen met Viaplay tot nu toe, top geregeld, mooie kwaliteit en geen vertraging.![]()
Russell typte niksquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:26 schreef ondeugend het volgende:
Wat typte Russel net?
Ook dat is niet te lezen
Understeer en voelt niet comfortabel in de autoquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:26 schreef ondeugend het volgende:
Wat typte Russel net?
Ook dat is niet te lezen
Hate the bouncing, want to go back to Williams.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:26 schreef ondeugend het volgende:
Wat typte Russel net?
Ook dat is niet te lezen
Bij mij werkt ie nogquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:26 schreef Nattekat het volgende:
Precies op het moment dat ik zeg dat F1TV prima werkt, nokt ie ermee
Jawel, er was een boordradio van Russel uitgetyptquote:
Gelukkig is het niet Monacoquote:
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:27 schreef Zorro het volgende:
Daarom gaat Sainz het beter doen dit jaar.
Leclerc sneller, maar Sainz veel constanter.
Not massively comfortable yet with the car, allot of understeer at slow corner apex.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:26 schreef ondeugend het volgende:
Wat typte Russel net?
Ook dat is niet te lezen
Sowieso veel fouten altijd, die Leclerc. Slordige coureur.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:27 schreef Zorro het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:27 schreef Nattekat het volgende:
Goffel, nu loopt het beeld voor op Olav
Eens, als ik moest kiezen zou ik mijn geld op Sainz zetten.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:27 schreef Zorro het volgende:
Weer de Ziggo ervaring dus.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:27 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:27 schreef Nattekat het volgende:
Sainz en Verstappen waren aan elkaar gewaagd in hun Torro Rosso tijdquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eens, als ik moest kiezen zou ik mijn geld op Sainz zetten.
Nee, want nu loopt Olav weer voor.quote:
Nee hoor, dat is zijn normale timingquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:27 schreef Nattekat het volgende:
Omdat Nattekrantquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Waarom heb je die rommel nooit voor elkaar?
Hij word altijd overmoedig als hij in de eerste drie rijen mag starten, krijg je zo'n do or die actie alsof ie het f1 spel speelt, en in de eerste bocht iedereen voorbij probeert te komen, wat meestal resulteerd in dat hij het halve veld eruit crashtquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sowieso veel fouten altijd, die Leclerc. Slordige coureur.
Met Olav weet je niet of hij iets op tijd zegt of even met wat anders bezig was en dan opeens weer let op de beeldenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, want nu loopt Olav weer voor.
Wat een klotegezeik dat !@# streamen.
Ja kloptquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sainz en Verstappen waren aan elkaar gewaagd in hun Torro Rosso tijd
Ik kan niets doen aan streams die vast lopen en weer even wakker gemaakt moeten wordenquote:
Het is inderdaad best pittig om alles gelijk te houden, zal met de race alleen maar lastiger zijn. Maar tot juni moeten we het er even mee doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:27 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:28 schreef Haags het volgende:
Ik ben dit seizoen voor alles wat Ferrari is
Hier net een buffer momentje met viaplay, als je dan met Olav krijgt mag je weer met die app gaan kloten. Nelson en Melroy dan maar!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:27 schreef Nattekat het volgende:
Neem gewoon viaplay joh. man man man.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan niets doen aan streams die vast lopen en weer even wakker gemaakt moeten worden
Ja willen alles gratis hebben. Betalen niet voor een fatsoenlijke tv kanaalquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lopen de mods zover achter ofzo
Heb je weer bespaard op de datakosten?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan niets doen aan streams die vast lopen en weer even wakker gemaakt moeten worden
Oh in juni zeg je Olav vaarwel, geen ekte fan.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het is inderdaad best pittig om alles gelijk te houden, zal met de race alleen maar lastiger zijn. Maar tot juni moeten we het er even mee doen.
Ging vorig jaar nog prima. Nu moet er helaas wel gelapt wordenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja willen alles gratis hebben. Betalen niet voor een fatsoenlijke tv kanaal
Zal Viaplay wel hebben geeist.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
KPN kanaal 225 loopt 20 seconden achter op de viaplay stream
Ik dacht dat Olav bij F1TV zou komen, als het Viaplay commentaar is dan liever Olav, maar dat gedoe met timen is ook wel een dingetje. Mijn Engels is niet heel best dus dat wordt m sowieso niet, vandaar Olav momenteel.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh in juni zeg je Olav vaarwel, geen ekte fan.
Die gebruiken dus zelf ook gewoon de stream.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
KPN kanaal 225 loopt 20 seconden achter op de viaplay stream
Lijkt er wel op want Ziggo heeft hetzelfde ''probleem''quote:
Doe je niks aan. Moet eerst voorzien worden van commentaar voor het weer verdeeld kan worden.quote:
Op live klikken?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:34 schreef VacaLoca het volgende:
Ligt het aan mij of kan je op geen manier terug naar live als je de Viaplay app op mobiel gepauzeerd hebt. Als ik tijdslider zover mogelijk naar rechts doe kom ik nog minuten achter
Huh, hoezo eerst van commentaar voorzien? Is gewoon hetzelfde toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Doe je niks aan. Moet eerst voorzien worden van commentaar voor het weer verdeeld kan worden.
Viaplay zelf kan het direct op internet zetten
De livetiming is ingebakken in de stream. Als dat niet scherp is is het wedstrijdbeeld ook niet goed hoor. 720p troep.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:30 schreef Montov het volgende:
Beeldkwaliteit Viaplay erg goed.
De livetiming is onscherp. Gelukkig is het niet andersom.
Hij ziet er nog steeds nerveus uit en Lewis moet flink werken om er een beetje fatsoenlijk rondje uit te krijgen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:37 schreef Zorro het volgende:
Mercedes lijkt de problemen NET op tijd opgelost te hebben
Dat hebben we nog nooit gezien.
Volgens mij is er niemand die dat nog geloofde.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:37 schreef Noppie2000 het volgende:
En mensen Mercedes, Wolffie en Hamilton maar geloven
Moet je eens voorstellen hoe snel ie kan zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij ziet er nog steeds nerveus uit en Lewis moet flink werken om er een beetje fatsoenlijk rondje uit te krijgen.
Er ligt meer zand in Bahreinquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:38 schreef Nattekat het volgende:
DE ZANDZAKKEN ZIJN GELOST
IK HERHAAL
DE ZANDZAKKEN ZIJN GELOST
Ja zo werkt dat dus niet, je ziet de lage kwaliteit het duidelijkst bij de livetiming, maar je ziet het ook enorm gewoon in het beeld als je beter gewend bent.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:30 schreef Montov het volgende:
Beeldkwaliteit Viaplay erg goed.
De livetiming is onscherp. Gelukkig is het niet andersom.
Dit zijn de leftovers van vorig jaarquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:38 schreef Peterselieman het volgende:
ik dacht dat Bose het team van Mercedes niet meer wilde sponsoren?
Die tijd is wel voorbij.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:38 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand die dat nog geloofde.
En dan gaat een van beide zo enorm bufferen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het voor elkaar dat F1TV verder voor loopt op GPR dan ik hem krijg
Lees de topics hier maar terug en elders, waren er genoegquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:38 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand die dat nog geloofde.
F1TV bufferde uit zichzelf precies de tijd die nodig wasquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En dan gaat een van beide zo enorm bufferen.
Dat zijn newbies die kijken sinds Max wereldkampioen is gewordenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:39 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Lees de topics hier maar terug en elders, waren er genoeg
Ja maar dat gaat weer fout in 3..2...quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TV bufferde uit zichzelf precies de tijd die nodig was
Er wordt gewoon 1080p geleverd.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De livetiming is ingebakken in de stream. Als dat niet scherp is is het wedstrijdbeeld ook niet goed hoor. 720p troep.
Nee. Die nemen het beeld en geluid gewoon af vd F1.quote:
F1TV wordt stabieler naarmate je verder achter gaat lopen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat weer fout in 3..2...
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:40 schreef 3rr0r het volgende:
And the Razzie goes to: Mercedes
[ afbeelding ]
Ik hoorde het bij Olav gewoonquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Die nemen het beeld en geluid gewoon af vd F1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |