Op naar de live timing appquote:
Zelfs dan is maandelijks duurder. 8 of 9 maanden a 8 euro is meer dan de 52 die ik nu heb betaald.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maandelijks is goedkoper als je binnen het seizoen kijkt. Want als er een zomerstop is betaal je ook voor die maand vrolijk door. En dec - feb is er toch niks op.
Nou das dus moeilijker te zien dan vorig jaar. Ik wil ze dikker!quote:
Hier alles okquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:24 schreef _UserName_ het volgende:
Ligt de data er op de F1TV app bij meerdere mensen uit?
Je kan daar ook zelf naar kijken, hequote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:24 schreef Nattekat het volgende:
Oja, er gaan sowieso kansloze figuren zitten spoileren op basis van de live timing bedenk ik me net
In aug is er ook een grand prix (zomerstop is 3 weken)quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maandelijks is goedkoper als je binnen het seizoen kijkt. Want als er een zomerstop is betaal je ook voor die maand vrolijk door. En dec - feb is er toch niks op.
Ik kijk F1TV momenteel zonder problemen. Ik krijg hem alleen niet meer stabiel op 20 seconden latency, maar op 25 gewoon prima.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:24 schreef _UserName_ het volgende:
Ligt de data er op de F1TV app bij meerdere mensen uit?
Juist. Zeiken over spoileren is pas kansloos..quote:
Pciesquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:25 schreef R-woud93 het volgende:
Geen problemen met Viaplay tot nu toe, top geregeld, mooie kwaliteit en geen vertraging.![]()
Russell typte niksquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:26 schreef ondeugend het volgende:
Wat typte Russel net?
Ook dat is niet te lezen
Understeer en voelt niet comfortabel in de autoquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:26 schreef ondeugend het volgende:
Wat typte Russel net?
Ook dat is niet te lezen
Hate the bouncing, want to go back to Williams.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:26 schreef ondeugend het volgende:
Wat typte Russel net?
Ook dat is niet te lezen
Bij mij werkt ie nogquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:26 schreef Nattekat het volgende:
Precies op het moment dat ik zeg dat F1TV prima werkt, nokt ie ermee
Jawel, er was een boordradio van Russel uitgetyptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |