Ik kan niets doen aan streams die vast lopen en weer even wakker gemaakt moeten wordenquote:
Het is inderdaad best pittig om alles gelijk te houden, zal met de race alleen maar lastiger zijn. Maar tot juni moeten we het er even mee doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:27 schreef Nattekat het volgende:
Goffel, nu loopt het beeld voor op Olav
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:28 schreef Haags het volgende:
Ik ben dit seizoen voor alles wat Ferrari is
Hier net een buffer momentje met viaplay, als je dan met Olav krijgt mag je weer met die app gaan kloten. Nelson en Melroy dan maar!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:27 schreef Nattekat het volgende:
Goffel, nu loopt het beeld voor op Olav
Neem gewoon viaplay joh. man man man.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan niets doen aan streams die vast lopen en weer even wakker gemaakt moeten worden
Ja willen alles gratis hebben. Betalen niet voor een fatsoenlijke tv kanaalquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lopen de mods zover achter ofzo
Heb je weer bespaard op de datakosten?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan niets doen aan streams die vast lopen en weer even wakker gemaakt moeten worden
Oh in juni zeg je Olav vaarwel, geen ekte fan.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het is inderdaad best pittig om alles gelijk te houden, zal met de race alleen maar lastiger zijn. Maar tot juni moeten we het er even mee doen.
Ging vorig jaar nog prima. Nu moet er helaas wel gelapt wordenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja willen alles gratis hebben. Betalen niet voor een fatsoenlijke tv kanaal
Zal Viaplay wel hebben geeist.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
KPN kanaal 225 loopt 20 seconden achter op de viaplay stream
Ik dacht dat Olav bij F1TV zou komen, als het Viaplay commentaar is dan liever Olav, maar dat gedoe met timen is ook wel een dingetje. Mijn Engels is niet heel best dus dat wordt m sowieso niet, vandaar Olav momenteel.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh in juni zeg je Olav vaarwel, geen ekte fan.
Die gebruiken dus zelf ook gewoon de stream.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
KPN kanaal 225 loopt 20 seconden achter op de viaplay stream
Lijkt er wel op want Ziggo heeft hetzelfde ''probleem''quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |