Gelukkig is het niet Monacoquote:
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:27 schreef Zorro het volgende:
Daarom gaat Sainz het beter doen dit jaar.
Leclerc sneller, maar Sainz veel constanter.
Not massively comfortable yet with the car, allot of understeer at slow corner apex.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:26 schreef ondeugend het volgende:
Wat typte Russel net?
Ook dat is niet te lezen
Sowieso veel fouten altijd, die Leclerc. Slordige coureur.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:27 schreef Zorro het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:27 schreef Nattekat het volgende:
Goffel, nu loopt het beeld voor op Olav
Eens, als ik moest kiezen zou ik mijn geld op Sainz zetten.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:27 schreef Zorro het volgende:
Weer de Ziggo ervaring dus.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:27 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:27 schreef Nattekat het volgende:
Sainz en Verstappen waren aan elkaar gewaagd in hun Torro Rosso tijdquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eens, als ik moest kiezen zou ik mijn geld op Sainz zetten.
Nee, want nu loopt Olav weer voor.quote:
Nee hoor, dat is zijn normale timingquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:27 schreef Nattekat het volgende:
Omdat Nattekrantquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Waarom heb je die rommel nooit voor elkaar?
Hij word altijd overmoedig als hij in de eerste drie rijen mag starten, krijg je zo'n do or die actie alsof ie het f1 spel speelt, en in de eerste bocht iedereen voorbij probeert te komen, wat meestal resulteerd in dat hij het halve veld eruit crashtquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sowieso veel fouten altijd, die Leclerc. Slordige coureur.
Met Olav weet je niet of hij iets op tijd zegt of even met wat anders bezig was en dan opeens weer let op de beeldenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, want nu loopt Olav weer voor.
Wat een klotegezeik dat !@# streamen.
Ja kloptquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sainz en Verstappen waren aan elkaar gewaagd in hun Torro Rosso tijd
Ik kan niets doen aan streams die vast lopen en weer even wakker gemaakt moeten wordenquote:
Het is inderdaad best pittig om alles gelijk te houden, zal met de race alleen maar lastiger zijn. Maar tot juni moeten we het er even mee doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:27 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:28 schreef Haags het volgende:
Ik ben dit seizoen voor alles wat Ferrari is
Hier net een buffer momentje met viaplay, als je dan met Olav krijgt mag je weer met die app gaan kloten. Nelson en Melroy dan maar!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:27 schreef Nattekat het volgende:
Neem gewoon viaplay joh. man man man.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan niets doen aan streams die vast lopen en weer even wakker gemaakt moeten worden
Ja willen alles gratis hebben. Betalen niet voor een fatsoenlijke tv kanaalquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lopen de mods zover achter ofzo
Heb je weer bespaard op de datakosten?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan niets doen aan streams die vast lopen en weer even wakker gemaakt moeten worden
Oh in juni zeg je Olav vaarwel, geen ekte fan.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het is inderdaad best pittig om alles gelijk te houden, zal met de race alleen maar lastiger zijn. Maar tot juni moeten we het er even mee doen.
Ging vorig jaar nog prima. Nu moet er helaas wel gelapt wordenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja willen alles gratis hebben. Betalen niet voor een fatsoenlijke tv kanaal
Zal Viaplay wel hebben geeist.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
KPN kanaal 225 loopt 20 seconden achter op de viaplay stream
Ik dacht dat Olav bij F1TV zou komen, als het Viaplay commentaar is dan liever Olav, maar dat gedoe met timen is ook wel een dingetje. Mijn Engels is niet heel best dus dat wordt m sowieso niet, vandaar Olav momenteel.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh in juni zeg je Olav vaarwel, geen ekte fan.
Die gebruiken dus zelf ook gewoon de stream.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
KPN kanaal 225 loopt 20 seconden achter op de viaplay stream
Lijkt er wel op want Ziggo heeft hetzelfde ''probleem''quote:
Doe je niks aan. Moet eerst voorzien worden van commentaar voor het weer verdeeld kan worden.quote:
Op live klikken?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:34 schreef VacaLoca het volgende:
Ligt het aan mij of kan je op geen manier terug naar live als je de Viaplay app op mobiel gepauzeerd hebt. Als ik tijdslider zover mogelijk naar rechts doe kom ik nog minuten achter
Huh, hoezo eerst van commentaar voorzien? Is gewoon hetzelfde toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Doe je niks aan. Moet eerst voorzien worden van commentaar voor het weer verdeeld kan worden.
Viaplay zelf kan het direct op internet zetten
De livetiming is ingebakken in de stream. Als dat niet scherp is is het wedstrijdbeeld ook niet goed hoor. 720p troep.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:30 schreef Montov het volgende:
Beeldkwaliteit Viaplay erg goed.
De livetiming is onscherp. Gelukkig is het niet andersom.
Hij ziet er nog steeds nerveus uit en Lewis moet flink werken om er een beetje fatsoenlijk rondje uit te krijgen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:37 schreef Zorro het volgende:
Mercedes lijkt de problemen NET op tijd opgelost te hebben
Dat hebben we nog nooit gezien.
Volgens mij is er niemand die dat nog geloofde.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:37 schreef Noppie2000 het volgende:
En mensen Mercedes, Wolffie en Hamilton maar geloven
Moet je eens voorstellen hoe snel ie kan zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij ziet er nog steeds nerveus uit en Lewis moet flink werken om er een beetje fatsoenlijk rondje uit te krijgen.
Er ligt meer zand in Bahreinquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:38 schreef Nattekat het volgende:
DE ZANDZAKKEN ZIJN GELOST
IK HERHAAL
DE ZANDZAKKEN ZIJN GELOST
Ja zo werkt dat dus niet, je ziet de lage kwaliteit het duidelijkst bij de livetiming, maar je ziet het ook enorm gewoon in het beeld als je beter gewend bent.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:30 schreef Montov het volgende:
Beeldkwaliteit Viaplay erg goed.
De livetiming is onscherp. Gelukkig is het niet andersom.
Dit zijn de leftovers van vorig jaarquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:38 schreef Peterselieman het volgende:
ik dacht dat Bose het team van Mercedes niet meer wilde sponsoren?
Die tijd is wel voorbij.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:38 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand die dat nog geloofde.
En dan gaat een van beide zo enorm bufferen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het voor elkaar dat F1TV verder voor loopt op GPR dan ik hem krijg
Lees de topics hier maar terug en elders, waren er genoegquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:38 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand die dat nog geloofde.
F1TV bufferde uit zichzelf precies de tijd die nodig wasquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En dan gaat een van beide zo enorm bufferen.
Dat zijn newbies die kijken sinds Max wereldkampioen is gewordenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:39 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Lees de topics hier maar terug en elders, waren er genoeg
Ja maar dat gaat weer fout in 3..2...quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TV bufferde uit zichzelf precies de tijd die nodig was
Er wordt gewoon 1080p geleverd.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De livetiming is ingebakken in de stream. Als dat niet scherp is is het wedstrijdbeeld ook niet goed hoor. 720p troep.
Nee. Die nemen het beeld en geluid gewoon af vd F1.quote:
F1TV wordt stabieler naarmate je verder achter gaat lopen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat weer fout in 3..2...
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:40 schreef 3rr0r het volgende:
And the Razzie goes to: Mercedes
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |