abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204213955
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 11:06 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ja ik las van iemand die zn dochter van 12 wilde vaxxen omdat hij geen wappie is. Hij wilde nog ff wachten tot ze 12 was zodat ze de volwassendossering kon krijgen voordat ze op vakantie gingen.

Sommige mensen zijn dus bang om voor wappie uitgemaakt te worden en hebben dat als reden om te vaccineren. Naast de 'op vakantie kunnen' reden.

En daar hebben ze goed over nagedacht na goed te zijn geinformeerd natuurlijk.
Ja, het schadelijke effect van types als Willem Engel.
Dat soort extremen zorgen ervoor dat iemand die er licht kritisch tegenaan kijkt meteen als wappie wordt bestempeld en buiten de groep geplaatst.
En groepsdruk is bij kinderen hoger dan bij volwassenen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_204213969
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 11:06 schreef Beepboop het volgende:

[..]
Dat kan, ik bedoel ook niet dat het de default is voor iedereen. Een onzichtbare entiteit kan op zijn beurt ook weer meer vragen oproepen. Dat zal per persoon verschillen.
Religie heeft dat weer opgelost door het stellen van vragen Godslasterlijk te maken.
  vrijdag 25 maart 2022 @ 11:14:24 #253
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_204213982
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 11:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, het schadelijke effect van types als Willem Engel.
Dat soort extremen zorgen ervoor dat iemand die er licht kritisch tegenaan kijkt meteen als wappie wordt bestempeld en buiten de groep geplaatst.
En groepsdruk is bij kinderen hoger dan bij volwassenen.
Het schadelijke effect van de media die iedereen die kritisch is als wappie heeft weggezet
en aan wappie het label dom allochtoon en minima heeft gehangen
heeft geen barst met willem engel te maken
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
pi_204214016
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 11:14 schreef greysbones het volgende:

[..]
Het schadelijke effect van de media die iedereen die kritisch is als wappie heeft weggezet
en aan wappie het label dom allochtoon en minima heeft gehangen
heeft geen barst met willem engel te maken
Engel en consorten hebben de media de stok gegeven waarmee geslagen kan worden.

En blijven dat doen, ik krijg nog steeds wel links toegestuurd van zogenaamde 'wakkere' kennissen naar video's waar je gewoon kromme tenen van krijgt, zo slecht.
  vrijdag 25 maart 2022 @ 11:21:20 #255
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204214056
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 11:06 schreef Beepboop het volgende:

[..]
Dat kan, ik bedoel ook niet dat het de default is voor iedereen. Een onzichtbare entiteit kan op zijn beurt ook weer meer vragen oproepen. Dat zal per persoon verschillen.
Hoezo is die 'elite' onzichtbaar?
Het WEF, eerst zelfs door Rutte een conspiracy genoemd, is bepaald niet onzichtbaar.

En de aandeelhouders van Vanguard en Blackrock zijn voornamelijk privé maar niet geheel 'onzichtbaar'.

Het WEF noemt de machthebbers van de nieuw bedachte structuur de 'stockholders'.

Het is duidelijk dat we in een verschuiving van democratie naar technocratie zitten.
To BG or not to BG!
pi_204214104
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 11:21 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Hoezo is die 'elite' onzichtbaar?
Het WEF, eerst zelfs door Rutte een conspiracy genoemd, is bepaald niet onzichtbaar.

En de aandeelhouders van Vanguard en Blackrock zijn voornamelijk privé maar niet geheel 'onzichtbaar'.

Het WEF noemt de machthebbers van de nieuw bedachte structuur de 'stockholders'.

Het is duidelijk dat we in een verschuiving van democratie naar technocratie zitten.
Maar is het WEF de kern, of een schil daar omheen?
  vrijdag 25 maart 2022 @ 11:27:24 #257
421867 greysbones
pi_204214113
https://dailyexpose.uk/20(...)xposing-covid-fraud/

One of the attorneys assisting Reiner Fuelmich in proving world leaders have committed crimes against humanity in the name of Covid-19, has been arrested in France on suspicion of terrorism and treason.

Virginie de Araujo Recchia, a French attorney living in France who is participating in the work of the Citizen Jury with Reiner Fuellmich, was arrested in her home at dawn on March 22nd in front of her children. The arrest comes three weeks before ahead of the French presidential elections.

Fuellmich’s team have allegedly been informed the charges involve counterterrorism and possibly treason, and relate to the passionate work she does for the French people as well as the world, in fighting to restore our God-given rights.

Virginie de Araujo Recchia
At the beginning of the year, Virginie de Araujo Recchia, in partnership with her colleague Jean-Pierre Joseph, and two other jurists, filed a complaint before the head of the investigating judges on behalf of the associations BonSens.org, AIMSIB and the Collectif des Maires Résistants (Collective of Resistant Mayors) against the parliamentarians who validated a law on mandatory Covid-19 vaccination in August 2021.

This law forced millions of professionals to undergo experimental gene therapy or risk losing their jobs.

According to sources close to the case, she was working on a complaint against political parties and the actions of some of their members.

She had just made public her report entitled “Dictatorship 2020” accusing the government of state terrorism, attacking the fundamental interests of the nation and crimes against humanity.

This document was intended to form the basis for a criminal prosecution against members of the government…
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_204214130
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 11:06 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ja ik las van iemand die zn dochter van 12 wilde vaxxen omdat hij geen wappie is. Hij wilde nog ff wachten tot ze 12 was zodat ze de volwassendossering kon krijgen voordat ze op vakantie gingen.

Sommige mensen zijn dus bang om voor wappie uitgemaakt te worden en hebben dat als reden om te vaccineren. Naast de 'op vakantie kunnen' reden.

En daar hebben ze goed over nagedacht na goed te zijn geinformeerd natuurlijk.
Hoe lager het voordeel van het vaccin zelf, hoe groter de onbalans voordeel / nadeel.

Das bij kinderen enorm natuurlijk, snap eigenlijk niet dat we kinderen vaccineren hiervoor maar okayz.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 25 maart 2022 @ 11:29:57 #259
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204214150
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 11:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar is het WEF de kern, of een schil daar omheen?
Dat is idd een van de vragen. Maar in NL en ook in canada worden vragen mbt WEF weggemoffeld. Zoals in Canada waar iedereen in de kamer de vraag kon horen maar de voorzitter net deed alsof de microfoon het niet deed en snel overging op een andere vraag :').

Dan vraag je ook om "conspiracies"hoor als bepaalde zaken onbespreekbaar gemaakt worden.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 25 maart 2022 @ 11:32:17 #260
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204214176
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 11:28 schreef ludovico het volgende:

[..]
Hoe lager het voordeel van het vaccin zelf, hoe groter de onbalans voordeel / nadeel.

Das bij kinderen enorm natuurlijk, snap eigenlijk niet dat we kinderen vaccineren hiervoor maar okayz.
Dat is ook gewoon vreemd idd. Je eigen immuniteit is inmiddels ook toegeven door het WHO een betere manier om mensen te beschermen. En aangezien kinderen echt vrijwel 0 last hebben is het vaccineren in mijn ogen counter productive. Laat ze het lekker krijgen, beschermd, klaar.

Nu heb je een kans (let wel, ik zeg kans, niet vaststaand feit) dat hun natuurlijke immuniteit aangetast wordt, waarom is dat "beter" vraag ik me dan af.
Get woke, go broke!
  vrijdag 25 maart 2022 @ 11:50:52 #261
335476 oppiedoppie
pi_204214400
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 11:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dat is ook gewoon vreemd idd. Je eigen immuniteit is inmiddels ook toegeven door het WHO een betere manier om mensen te beschermen. En aangezien kinderen echt vrijwel 0 last hebben is het vaccineren in mijn ogen counter productive. Laat ze het lekker krijgen, beschermd, klaar.

Nu heb je een kans (let wel, ik zeg kans, niet vaststaand feit) dat hun natuurlijke immuniteit aangetast wordt, waarom is dat "beter" vraag ik me dan af.
Ooit zijn er onderzoeken geweest die aantoonden dat immuniteit na vaccinatie beter was en langer aanbleef dan natuurlijke immuniteit.
Alles werd aangegrepen en gezegt zodat mensen die spuit maar namen en de virulogen die gelijk zeiden dat natuurlijke immuniteit het beste was zijn wapverklaard.
To BG or not to BG!
  vrijdag 25 maart 2022 @ 11:53:37 #262
421867 greysbones
pi_204214439
twitter
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_204214494
quote:

[..]

Nadeel van natuurlijke immuniteit is dat je de ziekte moet doorlopen om immuniteit te krijgen tegen de ziekte.
Als je zonder problemen die ziekte kunt doorlopen hoef je die opgebouwde immuniteit eigenlijk ook niet, tenzij je daarna minder kans op besmetting of besmettelijkheid hebt.
Bij covid is dat eigenlijk de vraag of dat zo is.

Natuurlijke immuniteit was overigens de inzet in februari 2020.
Nederland kreeg heel veel kritiek uit het buitenland over die keuze.
pi_204214557
quote:

[..]

Kans op ernstige complicaties heb je ook, sure, zal 1/50k zijn of minder of wat meer, weet ik het, maar met zulke lage getallen wegen de kosten al zwaarder dan de baten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204214722
De volgende groep in Nederland gaat de herhaalbooster krijgen: iedereen van 60 en ouder.
https://www.telegraaf.nl/(...)-langer-dan-verwacht
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 25 maart 2022 @ 13:04:56 #266
24329 KNAK
ff w88,......
pi_204215245
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 12:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De volgende groep in Nederland gaat de herhaalbooster krijgen: iedereen van 60 en ouder.
https://www.telegraaf.nl/(...)-langer-dan-verwacht
Gezondheidsraad adviseert tweede booster voor zestigers: ’Omicrongolf duurt langer dan verwacht

Wachten op de gehele bevolking die er aan moet geloven
Mai pben rai~!
pi_204215924
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 13:04 schreef KNAK het volgende:

[..]
Gezondheidsraad adviseert tweede booster voor zestigers: ’Omicrongolf duurt langer dan verwacht

Wachten op de gehele bevolking die er aan moet geloven
Moeten ze dan eerst bij de eerste booster doen...
  vrijdag 25 maart 2022 @ 15:15:42 #268
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204216374
twitter

Schandalig, ze staan paardenwormmiddel en vistankschoonmaakmiddel toe :r.
Get woke, go broke!
pi_204216968
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]

Ben wel benieuwd hoe dit te framen is in het big Pharma complot rond covid.
pi_204217639
quote:
[ twitter ]

Ja, heel bijzonder dat de senaat in Kansas op de stoel van een dokter wil gaan zitten. Deep state figuren die geld verdienen aan ivermectin and hydroxychloroquine denk ik.

O wacht, ik zie het al. Er wordt onderzoek gedaan naar het gedrag van de senator. Hij moet dus snel een wetje erdoor duwen om zijn eigen hagje te redden :r Echte republikein; corrupt tot op het bot.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2022 17:44:58 ]
  vrijdag 25 maart 2022 @ 17:51:38 #271
335476 oppiedoppie
pi_204217691
quote:
[ twitter ]

Hier zijn destijds felle discussies over geweest en mensen belachelijk gemaakt die meenden dat het best een goed middel zou kunnen zijn. Doktoren die dit beweerden waren kwakzalvers.

Wat vinden die mensen er nu van nu blijkt dat het misschien best goede resultaten heeft?

Was sowieso al schandalig dat het doktors werd verboden om dit middel te gebruiken. En dat andere middel remdesivir mocht wel terwijl dat middel niet zon beste reputatie heeft.

Hier is weer flink staaltje propaganda gebruikt. Enige oplossing was het vaccin en mogelijke medicijnen werden verboden terwijl pfizer wel zelf stiekem aan een medicijn werkte.
To BG or not to BG!
pi_204217745
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 17:51 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Hier zijn destijds felle discussies over geweest en mensen belachelijk gemaakt die meenden dat het best een goed middel zou kunnen zijn. Doktoren die dit beweerden waren kwakzalvers.

Wat vinden die mensen er nu van nu blijkt dat het misschien best goede resultaten heeft?

Was sowieso al schandalig dat het doktors werd verboden om dit middel te gebruiken. En dat andere middel remdesivir mocht wel terwijl dat middel niet zon beste reputatie heeft.

Hier is weer flink staaltje propaganda gebruikt. Enige oplossing was het vaccin en mogelijke medicijnen werden verboden terwijl pfizer wel zelf stiekem aan een medicijn werkte.
De vraag is of dit een politieke beslissing is, of dat nu wel is aangetoond dat het werkt.
pi_204217777
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 17:51 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Ik vind het maar raar, als je statistisch significante shit vindt op een okay populatie, randomized control trial etc etc........

Dan zou het, als het werkt, toch allaanggggggggggggggggggggggggggggggggg wijdverbreid geaccepteerd moeten zijn als werkend.

Keb hetzelfde gevoel als jij een beetje, maar tis een beladen onderwerp, veel met een mening zullen zelfcensuur toepassen.
  vrijdag 25 maart 2022 @ 18:01:54 #274
335476 oppiedoppie
pi_204217790
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 17:43 schreef The_End het volgende:

[..]
Ja, heel bijzonder dat de senaat in Kansas op de stoel van een dokter wil gaan zitten. Deep state figuren die geld verdienen aan ivermectin and hydroxychloroquine denk ik.

O wacht, ik zie het al. Er wordt onderzoek gedaan naar het gedrag van de senator. Hij moet dus snel een wetje erdoor duwen om zijn eigen hagje te redden :r Echte republikein; corrupt tot op het bot.
Maar dokters zijn gedwongen om het narratief te volgens en mochten covid patiënten niet behandelen op de manier die ze normaal doen. Vond ik op zijn minst ook apart. Dat huisartsen totaal zijn gepasseerd igv corona is op zijn minst ook bijzonder te noemen.
To BG or not to BG!
pi_204217831
Volgens mij zei Edens ook iets van 80% kans dat het werkt........
Dat wordt statistisch verworpen, heb hier weleens discussies gehad met Isdatzo, die vond het risico maar te hoog dat in werkelijkheid het niks doet en we een papieren tijger serieus nemen.

Maar het gaat om de verhouding baten / kosten. En de kosten zijn bij oudere mensen met problematische klachten exorbitant, dat rechtvaardigt meer risico nemen, en als je dan praat over middelen met weinig risico's is het een compleet lachertje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')