Klaar om de Oekraïne in te trekken?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:06 schreef Korenfok het volgende:
[..]
de kenners zijn defensie zelf, en die leveren dus manschappen en benoemen er klaar voor te zijn indien nodig.
En Engeland heeft nog steeds een waterliniequote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Volgens mij is je onderbuik.. Europa heeft weldegelijk een behoorlijk leger, mits de samenwerking goed kan gaan kunnen wij heel wat op de been brengen.. Wel om Europa te verdedigen.
VK, Spanje, Polen, Turkijequote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan moeten we het van Frankrijk en.... oh, dat was het wel zo'n beetje hebben.
Gezien het aantal Nederlanders dat niet bereid is voor het eigen land te vechten blijf ik, nu zeker, HIER om wanneer de nood aan de man is mijn Vaderland te beschermen.quote:
Natuurlijk. Vanaf de prioriteitennota van 1993 was elke keer "de bodem bereikt" na elke reorganisatie en bezuiniging. Maar wegbezuinigen gaat in een dag en opnieuw opbouwen duurt jaren.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Des te meer reden het Nederlands leger flink op te schalen.
jaren'30 all overquote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Natuurlijk. Vanaf de prioriteitennota van 1993 was elke keer "de bodem bereikt" na elke reorganisatie en bezuiniging. Maar wegbezuinigen gaat in een dag en opnieuw opbouwen duurt jaren.
Maar goed, geld erbij was maar een vies woord, geld eraf was het devies.
Elke nuance ontbreekt. AchJa word afgemaakt door enkele personen. En de Wijk heeft het ook alweer gedaan en is plots ook een Kremlin aanhanger.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat is dat steeds met 'emotie'... er zijn hier glasharde internationale wetten overtreden.
discussie is om wapens te leveren. Oekraïne intrekken... onze elite eenheden zeker weten. De rest van defensie (nato verband) voldoende om europa te verdedigen.quote:
... en zo zijn anderen weer politiek correcte deugneuzen die likes verzamelen op twitter via een vlaggetje en/of bezig om een kernoorlog te ontketenen wegens 'emotie'.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:10 schreef Cherni het volgende:
[..]
Elke nuance ontbreekt. AchJa word afgemaakt door enkele personen. En de Wijk heeft het ook alweer gedaan en is plots ook een Kremlin aanhanger.
Wat??? Ik wilde de NATO opheffen? Wat roken jullie hier allemaal???quote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:57 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Klopt, het is die zelfde rationele gedachte dat Poetin nooit Oekraïne zou binnen vallen en het westen moest zich niet aanstellen, sommige van de rationele users zoals achja, riepen toen we moeten de navo opheffen want dat is toch alleen usa en tegen rusland die nooit iets doet, . Dat China ieder moment Taiwan aan valt nu (vooral populair argument op internationale forum) Zodat Usa ieder moment daar nodig zou zijn, dus eigenlijk om In de USA te beïnvloeden dat rusland maar lekker zijn gang moet kunnen gaan in Europa, en Europa bang te maken.
Diplomacy.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oekraïne is een soeverein land.
Jij niet,?dan was het je mede ander schaap ofzo. rest van het betoog blijft staan. Er is geen rationeel in dit geheel alleen je eigen politieke voorkeur.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat??? Ik wilde de NATO opheffen? Wat roken jullie hier allemaal???
En doe anders maar een link.
AchJa is niet de 'bad guy', Korenfok. En verre van een wappie.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:14 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Jij niet,?dan was het je mede ander schaap ofzo. rest van het betoog blijft staan. Er is geen rationeel in dit geheel alleen je eigen politieke voorkeur.
Heb je het nou over europa of de NATO? Want dat scheelt twee landen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Franse leger: 200.000
Engelse leger: 150.000
Turkse leger: 360.000
En zullen ze allemaal op en top zijn?
Vast niet.
Is het genoeg om dat pauper leger van rusland gewoon vierkant uit te stuffen?
Wat denk je zelf.
Heb je de beelden inmiddels gezien van al die lijken die in Mariupol liggen ? dat mensen ze niet eens kunnen wegdragen om ze te begraven, bang om anders zelf gedood te worden ?quote:
Biden zegt exact hetzelfde. Maar ik geloof dat je denkt dat je iemand anders voor je hebt.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:04 schreef Korenfok het volgende:
Nee poetins schoothondje zou dit doen, Biden hier en tegen niet. Kijk over 2 jaar moeten we inderdaad afwachten, maar kans is erg klein dat trump of iets gelijkwaardig weer gekozen kan worden. omdat ruslands zijn invloeden steeds verder afgesneden zijn en worden.
Dat is een 3 sterren generaal. Dat is echt heel hoog. Waar is Rusland mee bezig?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:36 schreef slashdotter3 het volgende:
De andere generaals waren major general, dit is een lieutenant general
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Nee, maar het land, nogmaals, het land, wat de romp van de NAVO vormt,quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat??? Ik wilde de NATO opheffen? Wat roken jullie hier allemaal???
En doe anders maar een link.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |