Sinds Viaplay heb ik geen dartswedstrijd meer gezien.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hesgoal heeft wel links. Wel Engels commentaar denk ik.
Unibet open wel, Premier Liek geleuf ik wel ook omdat dan vaak de uiterst sympathieke Conference Liek was.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sinds Viaplay heb ik geen dartswedstrijd meer gezien.
Goed om te horen. En zondag uiteraard het Kevin Hofland effect!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Jazeker user @:maxi-mus .
Erg leuk. En fijn dat ik vandaag een vrije dag had.
@:drizzt_dourden @:tong80
Ik ken Hesgoal niet. Soort rojadirecta?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hesgoal heeft wel links. Wel Engels commentaar denk ik.
Ja, alleen vaker met NL commentaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ken Hesgoal niet. Soort rojadirecta?
@:tong80 volgens mij kun je een VPN aanslingeren en dan via Oostenrijkse of Luxemburgse tv kijken.
Of gewoon normaal doen en betalen voor wat je wil zien.
Klinkt als een mooie dag om alle ongevaccineerde obesitasboomers die zijn overleden te eren.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Nederland krijgt nationaal coronaherdenkingsmoment: mogelijk dag of monument.
Wellicht kan dit in plaats van carnaval komen.
Jazeker. Al ga ik niet naar het stadion. Ze kunnen me de moord stikken. 20:00 op zondag.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goed om te horen. En zondag uiteraard het Kevin Hofland effect!
Kun je lekker de hele zondag indrinken toch. Klassiekertje kijken, MAX kijken.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jazeker. Al ga ik niet naar het stadion. Ze kunnen me de moord stikken. 20:00 op zondag.
Klinkt opzich niet slecht. Maar maandag gewoon werken.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je lekker de hele zondag indrinken toch. Klassiekertje kijken, MAX kijken.
Jawel, ik zie wel kansen. Alleen jammer dat je eerst thuis moet.quote:
Nee zegt me echt niets, al zal hij als het goed is niet zoveel keepen lijkt mij.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, ik zie wel kansen. Alleen jammer dat je eerst thuis moet.
Heb jij dat nieuwe keepertje van ons ooit zien keepen?
Denk het ook niet, al is het ook niet heel moeilijk om beter dan Marciano te zijn. Ach ja, we zien welquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee zegt me echt niets, al zal hij als het goed is niet zoveel keepen lijkt mij.
Tja Ajax is voor een bejaarde Tyton gegaan, geen idee wat je daarvan moet verwachten joh. Dat is toch het vijvertje waarin je vist.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk het ook niet, al is het ook niet heel moeilijk om beter dan Marciano te zijn. Ach ja, we zien wel.
Binnenkort die oefenwedstrijd tegen RKC, zal ie wel spelen.
@Caland vond het ook een prima loting, alleen om wat andere redenen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, ik zie wel kansen. Alleen jammer dat je eerst thuis moet.
Heb jij dat nieuwe keepertje van ons ooit zien keepen?
Alleen nu mogen er wellicht geen uit fans mee. (lol)quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Caland vond het ook een prima loting, alleen om wat andere redenen.
[ twitter ]
Ja precies.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tja Ajax is voor een bejaarde Tyton gegaan, geen idee wat je daarvan moet verwachten joh. Dat is toch het vijvertje waarin je vist.
Voor Caland is voetbal een bijzaakquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Echte voetbaljongen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Nouja om daar dan heen te gaan zonder de wedstrijd te bezoeken gaat me ook weer wat ver.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja precies.
[..]
Voor Caland is voetbal een bijzaak.
Ik had een AirPods grap willen maken maar dat ging om Belgrado.
Die zal wel spijt hebben dat hij geen taxi heeft gepakt.quote:
Het zou niet de eerste keer zijn denk ik?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja om daar dan heen te gaan zonder de wedstrijd te bezoeken gaat me ook weer wat ver.
In Nederland wel eens in de kroeg blijven hangen ja, maar dat is toch anders.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn denk ik?
Als je het maar leuk hebt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
In Nederland wel eens in de kroeg blijven hangen ja, maar dat is toch anders.
Ik eet zo avg. (kip, piepers, boontjes)quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat hebben jullie vandaag gegeten? Ik heb bij m'n ouders agv gehad.
Mijn burger is onderweg.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat hebben jullie vandaag gegeten? Ik heb bij m'n ouders agv gehad.
Wat heeft ze eigenljk gedaan dan? Of bedoel je die andere.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind dat wijf van Volt echt extreem ranzig.
Ook hoe ze eruit ziet enzo, en dan jongens van 17 bij de billen pakken, in de nek kussen enzo. Die Koekoek ziet er ook wel uit als iemand die zelden een douche ziet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat heeft ze eigenljk gedaan dan? Of bedoel je die andere.
Een hamburgerquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat voor Burger?
En hoe gaat het eigenlijk met Wouter, schiet nu opeens door me heen.
Dat was dacht ik een van de klachten, dat ze dat gezegd had.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
Die Koekoek ziet er ook wel uit als iemand die zelden een douche ziet.
Ik ben hier ook gewoon gestopt met bestellen dan liever een boterhamquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een hamburger.
(heel basic verder, van de pizzeria en ze hebben maar 1 soort, het blijft hier een dorpje he)
En Woutertje speelt wel veel, maar voornamelijk als CV tegenwoordig zie ik op transfermarkt (meer dan dat weet ik eigenlijk ook niet).
Heracles - Heerenveen (maar dan andersom zie ik) heeft wel potentie om de kutste wedstrijd van het seizoen te worden, denk je niet?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben hier ook gewoon gestopt met bestellen dan liever een boterham
En waarschijnlijk zal het schakelkanaal deze wedstrijd alsnog voornamelijk in beeld brengenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heracles - Heerenveen (maar dan andersom zie ik) heeft wel potentie om de kutste wedstrijd van het seizoen te worden, denk je niet?
Het is bovenin de KK divisie wel weer leuk.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En waarschijnlijk zal het schakelkanaal deze wedstrijd alsnog voornamelijk in beeld brengen
Als het echt te slecht is allemaal sla ik een weekje over. Daar voel ik mij te matig voor
De vorm van Volendam maakt het zeker spannend ja. Echt totaal scheel getikt tegen hun directe concurrenten de afgelopen 2 wekenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is bovenin de KK divisie wel weer leuk.
Ik ga weer genieten van Excelsior vanavondquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja wel nieuwsgierig of Jonk het weer enigszins op de rit krijgt tegen ADO.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die zijn wel goed bezig.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga weer genieten van Excelsior vanavond
Oh dat is echt een aderlating die is goed in vorm de afgelopen tijd.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:28 schreef Caland het volgende:
Oh, Azarkan heb carona
Dat drukt de pret wel een beetje
Contehgod ook een beetje in de gaten blijven houden he.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:28 schreef Caland het volgende:
Oh, Azarkan heb carona
Dat drukt de pret wel een beetje
Die is er ook niet bijquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Contehgod ook een beetje in de gaten blijven houden he.
Ga jij solliciteren bij Splinter als kandidaat voor de provinciale verkiezingen waar ze landelijk gaan?quote:
Ik ook, dat Provinciale geneuzel trekt me niet zo.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga jij solliciteren bij Splinter als kandidaat voor de provinciale verkiezingen waar ze landelijk gaan?
Ik wacht toch nog even voor de tweedekamer verkiezing.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind dat wijf van Volt echt extreem ranzig.
Nog een update trouwens na je superspread vraag.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog een update trouwens na je superspread vraag.
Op Schiphol een mondelinge enquête te woord gestaan over hoe ik mij aan coronamaatregelen hield. Ik moest bijzonder veel moeite doen even niet te hoesten.
Wat deed je daarquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op Schiphol een mondelinge enquête te woord gestaan over hoe ik mij aan coronamaatregelen hield. Ik moest bijzonder veel moeite doen even niet te hoesten.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee volgende week pas, maar het zal toch wel weer niks worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje struinen en keuvelen.
[..]
Jij had dit weekend je laatste kans toch?
Beetje gek op zo'n plekquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje struinen en keuvelen.
[..]
Jij had dit weekend je laatste kans toch?
@GurneyIsBestOkequote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:43 schreef scrupuleus het volgende:
Ik kan wel raden welk woord @:Scrummie als laatste had bij de 5 letters
Ik ben tegen racisme.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:43 schreef scrupuleus het volgende:
Poging 4, 100% score 4/4.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:43 schreef scrupuleus het volgende:
Tijd voor een originele Feyenoordbash!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:40 schreef tong80 het volgende:
Mijn God. Woordle has taken over the asylum.
Blijf je hier nou dagelijks over janken?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:40 schreef tong80 het volgende:
Mijn God. Woordle has taken over the asylum.
Heb ik al achter de rug. Voorderest kan Feijenoord m'n rug op.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tijd voor een originele Feyenoordbash!
Hij kneep in m'n hand meneer de Feijenoorder. Ik laat het hand in hand lopen wel achter de rug.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijf je hier nou dagelijks over janken?
De 4-0 nederlaag?quote:
Mijn ramen waren ook ontzettend vies. Heb mijn moeder maar even uitgenodigd voor een bakje koffie, ze is nu de ramen aan het lappen.quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn ramen waren ook ontzettend vies. Heb mijn moeder maar even uitgenodigd voor een bakje koffie, ze is nu de ramen aan het lappen.
Ik ga maandag wel even door de wasbeer. Het is nu waarschijnlijk te drukquote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn ramen waren ook ontzettend vies. Heb mijn moeder maar even uitgenodigd voor een bakje koffie, ze is nu de ramen aan het lappen.
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.quote:
Ik woon niet supergroot maar denk niet dat het huis door de wasstraat past.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga maandag wel even door de wasbeer. Het is nu waarschijnlijk te druk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door maxi-mus op 19-03-2022 16:02:38 ]
Is dit de nieuwe Nick en Simon?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:16 schreef tong80 het volgende:
kijk eens
naar de zon
dat het raam open gaat
je de warmte voelt
niet van de bom
dat is andere warmte
ver weg
die horizon
geniet
geniet wat je hebt
de weelde
in vrijheid te leven
Ja, inteelt heerst.quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummieDat zijn lieve en mooie poesjes maxi-mus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de foto’s!
[ Bericht 14% gewijzigd door Scrummie op 19-03-2022 16:11:43 ]
@:scrummieLeuke beestjes maat. Zien er gezond uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien nog tips voor forum admin @GGMM ?
[ Bericht 4% gewijzigd door GGMM op 19-03-2022 16:29:43 ]
@:scrummieFoto 2 doet me enorm denken aan mijn oude katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooie beestjes hoor
[ Bericht 6% gewijzigd door GGMM op 19-03-2022 16:29:33 ]
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Foto 2 doet me enorm denken aan mijn oude katHoe oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooie beestjes hoorgraag op anoniem
[..]
Foto 2 doet me enorm denken aan mijn oude katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooie beestjes hoor
[ Bericht 5% gewijzigd door Coco op 19-03-2022 16:11:21 ]What can change the nature of a man?
[..]
Foto 2 doet me enorm denken aan mijn oude katHopelijk was ze niet Chinees.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooie beestjes hoor
@:scrummie@GGMM even vragen of hij ook de foto weghaalt in de quote reacties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ja bedankt. Keek toevallig op mobiel anders had ik die post gemist.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:13 schreef Coco het volgende:
Kan gebeuren, scherp van @:3rr0r Dat was hij gisteravond ook bij haxball.
Je was zeker te druk bezig met je nieuwe bff Eus.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja bedankt. Keek toevallig op mobiel anders had ik die post gemist.
Haha ja. En lekker in de zon op het terras met een biertje.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je was zeker te druk bezig met je nieuwe bff Eus.
Goed bezig, waait er in Friesland geen ijskoude poolwind dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haha ja. En lekker in de zon op het terras met een biertje.
Uit de wind is het prima toeven.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goed bezig, waait er in Friesland geen ijskoude poolwind dan?
Pizza. Viesdikquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Ik experimenteer van de poelier. Kip hamburgers.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met plakken kaas?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Uiteraard gaat daar kaas bijquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met plakken kaas?
Ik zalm-preitaart.
uit etenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Skere tijden maat. @Tjackaquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
uit eten
Kunnen jullie paupers niet betalen lol
Met een dot Heinz ketchup en zaanse mayo.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker man. Zoiets?
[ afbeelding ]
Hemels voer echt waar @Wereldgozerquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker man. Zoiets?
[ afbeelding ]
patat, Kipburger, Milkshake.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Plus bier bracht me een hartaanvalquote:
Je moet dan ook niet elke dag patat en bier naar binnen gooien.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Plus bier bracht me een hartaanval
Broodjes gezond moet je leren eten.
Daarom eet ik het ook niet elke dagquote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Plus bier bracht me een hartaanval
Broodjes gezond moet je leren eten.
Die halen we normaliter uit Oekraïnequote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:14 schreef KingRoland het volgende:
waarom is zonnebloemolie opeens overal uitverkocht wtfging vanmiddag naar de appie en kon helemaal niks vinden
Je moet eens naar het nieuws kijkenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:14 schreef KingRoland het volgende:
waarom is zonnebloemolie opeens overal uitverkocht wtfging vanmiddag naar de appie en kon helemaal niks vinden
Dat komt door @Kapiteintje , die heeft alle ruimte die nog niet opgevuld was met wc-papier volgestopt met zonnebloemolie.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:14 schreef KingRoland het volgende:
ik heb deadlines om te halen, verder kijk ik alleen het jeugdjournaalquote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je moet eens naar het nieuws kijken
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb deadlines om te halen, verder kijk ik alleen het jeugdjournaal
ben niet eens verbaasd dat er zulke troep 24/7 te zien is bij de omroepen uit de provincie.quote:
lokale media beste staatsmediaquote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ben niet eens verbaasd dat er zulke troep 24/7 te zien is bij de omroepen uit de provincie.
Feyquote:Op zondag 20 maart 2022 10:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mogguh chef. Je voorspelling voor vanmiddag?
Aja-Fey
F1
2-0quote:Op zondag 20 maart 2022 10:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mogguh chef. Je voorspelling voor vanmiddag?
Aja-Fey
F1
Ga je niet meer naar Zuid Amerika?quote:Op zondag 20 maart 2022 11:38 schreef aTypisch het volgende:
en goed nieuws: morgen komt de tweede houtkachel
Men vatten ze nie met die hoge energieprijzen
Zoiets denk ik ook. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de Mercedes weer sneller is.quote:
ja het probleem is toch groter dan ze dachten maar neem aan dat ze het in OZ hebben opgelostquote:Op zondag 20 maart 2022 12:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de Mercedes weer sneller is.
Ik denk het ook wel. Ik vind het wel mooi dat Ferrari nu ook weer echt meedoet.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja het probleem is toch groter dan ze dachten maar neem aan dat ze het in OZ hebben opgelost
Hallo Nelis.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel. Ik vind het wel mooi dat Ferrari nu ook weer echt meedoet.
eens, het is afwachten of Ferrari meekan in die development race maar goed dat ze er nu bij staanquote:Op zondag 20 maart 2022 12:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel. Ik vind het wel mooi dat Ferrari nu ook weer echt meedoet.
Hey onlo, wat denk jij dat het vanmiddag gaat worden.quote:
Nu al een topzondag!quote:Op zondag 20 maart 2022 12:25 schreef GGMM het volgende:
Woordle 274 5/6
⬛⬛🟨🟨⬛
⬛🟨⬛⬛⬛
🟨🟨🟨⬛⬛
⬛🟩🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 70 3/6
⬛🟩🟨🟩⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
jawelquote:
Een makkie voor Aj(m)axquote:Op zondag 20 maart 2022 12:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey onlo, wat denk jij dat het vanmiddag gaat worden.
Zeker, lekker een vuurtje stoken.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jawel
is ook leuk voor huurders, die dingen
een of twee keer in de maand beunen in het bos en je huis blijft warmquote:
hee onloquote:Op zondag 20 maart 2022 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey bitcoinvriendje
quote:Op zondag 20 maart 2022 12:51 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga beginnen met de klassieker en zodra het kut is, switch ik naar F1.
je kunt niet alles voorkomen als ouder zullen we maar zeggenquote:
Maar F1 begint pas 16:00 toch? Wat ga je in de tussentijd doen?quote:Op zondag 20 maart 2022 12:51 schreef DonRaja het volgende:
Oh dan ben je ruim op tijd voor de F1.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:51 schreef DonRaja het volgende:
Oh joh,ik dacht dat het al om 15:00 uur begon. Fuck, dat wordt wat langer afzien...quote:Op zondag 20 maart 2022 12:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar F1 begint pas 16:00 toch? Wat ga je in de tussentijd doen?
Hij is al bezig op de Switch inderdaad.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je kunt niet alles voorkomen als ouder zullen we maar zeggen
tip: de formule 1 games zijn wel vet, stuurtje en stoel erbij en hij kan alvast leren rijden
Heet jouw zoontje @klaasweetalles ?quote:
Denk niet dat ik ooit zo dronken ben geweest...quote:Op zondag 20 maart 2022 12:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heet jouw zoontje @:Klaasweetalles ?
F1 / Hamilton is de beste allertijden en wordt nooit meer overtroffen #3
Yes, DonRaja in de SC!quote:Op zondag 20 maart 2022 13:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk niet dat ik ooit zo dronken ben geweest...
wees blijquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sinds Viaplay heb ik geen dartswedstrijd meer gezien.
Heb jij Viaplay?quote:
boycotquote:
Ik lees overal dat het nogal slecht is allemaal.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
boycot
ik moet die shit niet
ze moeten failliet
en het helpt niet als je abbonement neemt
nog meer reden om het niet te nemen dusquote:Op zondag 20 maart 2022 14:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik lees overal dat het nogal slecht is allemaal.
welke heb je?quote:Op zondag 20 maart 2022 14:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nog meer reden om het niet te nemen dus
ik doe gewoon stream
was perfect gisteren
google rojadirect en F1 intiepen in het zoekbalkje van rojadirectquote:Op zondag 20 maart 2022 14:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
welke heb je?
Ik heb nu Kodi geïnstalleerd, eens kijken of dat wat is.
quote:Op zondag 20 maart 2022 14:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
google rojadirect en F1 intiepen in het zoekbalkje van rojadirect
ik kan nog steeds geen prive berichten versturen op fok anders had ik je wel directe link gestuurd
je kan het het beste deze link nemenquote:
quote:Op zondag 20 maart 2022 17:21 schreef AFCNiels het volgende:
[ Bericht 36% gewijzigd door onlogisch op 20-03-2022 17:17 (nou nou nou) ]
En dan zijn er nog steeds mensen die @:Onlogisch lui noemen
Ik las berenklauwquote:Op zondag 20 maart 2022 16:34 schreef Wereldgozer het volgende:
berenklemmetje gezet in het feyenoordtopic
@onlogisch wtf deze had je niet?quote:Op zondag 20 maart 2022 17:44 schreef fetX het volgende:
Piet Paulusma is dood.
Weer geen punt voor @:onlogisch
@:lenny_leonard
Niet dus.quote:
Hij neemt ieder jaar Bassie en Adriaan, maar die zijn onverwoestbaar.quote:
voor bas van toor moet het toch snel dichterbij komen zou je denkenquote:Op zondag 20 maart 2022 18:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij neemt ieder jaar Bassie en Adriaan, maar die zijn onverwoestbaar.
Dat denkt iedereen al jaren.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
voor bas van toor moet het toch snel dichterbij komen zou je denken
@onlogisch denkt steeds te makkelijk. Hij zou het heel zwaar krijgen bij het selectieproces van de big 4quote:Op zondag 20 maart 2022 18:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij neemt ieder jaar Bassie en Adriaan, maar die zijn onverwoestbaar.
Sommige mensen houden er ook helemaal geen rekening mee dat het voor een FA ook zondag is.quote:
Waarom negeer jij mijn DMquote:Op zondag 20 maart 2022 18:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:onlogisch denkt steeds te makkelijk. Hij zou het heel zwaar krijgen bij het selectieproces van de big 4
Misschien denkt @KingRoland wel dat jij geen big 4 materiaal bent.quote:
Het is al opgelostquote:Op zondag 20 maart 2022 23:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien denkt @:KingRoland wel dat jij geen big 4 materiaal bent.
We hebben een diplomatieke oplossing gevonden.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien denkt @:KingRoland wel dat jij geen big 4 materiaal bent.
Jazeker, het was genieten. Fetx en Gurney waren ziedend.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goedemorgen maat
Heb je een beetje genoten van het Feyenoordtopic?
Ja, met name Fetx ja dat werd bijna zieligquote:Op maandag 21 maart 2022 09:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker, het was genieten. Fetx en Gurney waren ziedend.
Ik vond het wel grappig dat hij eerst tegen iemand zei dat ze niet op jou in moesten gaan om vervolgens precies hetzelfde te doen en ook nog erg bozig.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, met name Fetx ja dat werd bijna zielig
Bijna
We roddelen hier niet.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach ja joh, laat gaan. Als dat al ziedend is.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We roddelen hier niet.
@:fetx @:gurneyisbestoke
Ze lezen toch gewoon mee.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We roddelen hier niet.
@:fetx @:gurneyisbestoke
Gast, gedraag je gewoon normaal en sportief in plaats van dat kinderachtige en vileine gezuig.quote:
Hij probeert alleen maar een discussie aan te gaan!quote:Op maandag 21 maart 2022 09:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gast, gedraag je gewoon normaal en sportief in plaats van dat kinderachtige en vileine gezuig.
dat nagenieten is altijd wel leuk na de klassieker ook op den twitterquote:Op maandag 21 maart 2022 09:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja er werd veel geschuimbekt. Al begrijp ik ook wel dat je als supporter van een andere club een teringhekel hebt aan Antony en Tadic.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat nagenieten is altijd wel leuk na de klassieker ook op den twitter
eens die slaan wel een beetje door af en toe al sloeg die rode kaart nergens opquote:Op maandag 21 maart 2022 09:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja er werd veel geschuimbekt. Al begrijp ik ook wel dat je als supporter van een andere club een teringhekel hebt aan Antony en Tadic.
Helaas premiumquote:Op maandag 21 maart 2022 09:27 schreef maxi-mus het volgende:
Oh seniele Willem ook nog even lezen, die is ook altijd zo heerlijk woest.
HeT iS mAaR eEn WeDsTrIjDjEquote:Op maandag 21 maart 2022 09:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach ja joh, laat gaan. Als dat al ziedend is.
Een gele kaart voor iemand die het veld in komt om weer te gaan liggen lijkt me eigenlijk niet meer dan terecht.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens die slaan wel een beetje door af en toe al sloeg die rode kaart nergens op
Vind ik wel spelbederf ja. Al wordt er (helaas) zelden geel voor gegeven. Vond het wel sterk dat Danny Desmond daar een tweede voor gaf.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Een gele kaart voor iemand die het veld in komt om weer te gaan liggen lijkt me eigenlijk niet meer dan terecht.
hij ging niet liggen, hij werd geduwd door Tadicquote:Op maandag 21 maart 2022 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Een gele kaart voor iemand die het veld in komt om weer te gaan liggen lijkt me eigenlijk niet meer dan terecht.
quote:Op maandag 21 maart 2022 09:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij ging niet liggen, hij werd geduwd door Tadic
quote:Op maandag 21 maart 2022 09:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gast, gedraag je gewoon normaal en sportief in plaats van dat kinderachtige en vileine gezuig.
Precies ja.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind ik wel spelbederf ja. Al wordt er (helaas) zelden geel voor gegeven. Vond het wel sterk dat Danny Desmond daar een tweede voor gaf.
Maar buiten dat onsportieve en wel/niet penalty zou ik vooral heel hard hopen dat Roemeen wel kunnen keepen.quote:
Weinig vertrouwen in dat die er wel iets van kan eigenlijk.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar buiten dat onsportieve en wel/niet penalty zou ik vooral heel hard hopen dat Roemeen wel kunnen keepen.
Dan kun je die reis naar Tirana wel afzeggen.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Weinig vertrouwen in dat die er wel iets van kan eigenlijk.
Dan maar hopen dat Leicester in die finale komt, dan is het het misschien nog wel waard om alsnog af te reizen ook.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kun je die reis naar Tirana wel afzeggen.
Wellicht haalt PSV het en kun je een pilsje wegtikken met Rik Klein Entink.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat Leicester in die finale komt, dan is het het misschien nog wel waard om alsnog af te reizen ook.
Het zal daar toch geen drol kosten verder.
Dat lijkt me niet heel gezellig.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wellicht haalt PSV het en kun je een pilsje wegtikken met Rik Klein Entink.
Heb je het Twitterdrama nog meegekregen? 'Iemand' liet zich nogal kennen.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind ik wel spelbederf ja. Al wordt er (helaas) zelden geel voor gegeven. Vond het wel sterk dat Danny Desmond daar een tweede voor gaf.
Ik was gister niet thuis en las vanochtend dat ik geblokkeerd was.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb je het Twitterdrama nog meegekregen? 'Iemand' liet zich nogal kennen.
Sinds hij voor de camera van ESPN is gekomen, takelt hij wel rap af.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was gister niet thuis en las vanochtend dat ik geblokkeerd was.Maar heb wel wat screenshotjes voorbij zien komen van 'Rut'.
Erg mooiquote:Op maandag 21 maart 2022 10:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was gister niet thuis en las vanochtend dat ik geblokkeerd was.Maar heb wel wat screenshotjes voorbij zien komen van 'Rut'.
Ik denk dat Wim zou zeggen dat hij er iets teveel in is gaan geloven.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sinds hij voor de camera van ESPN is gekomen, takelt hij wel rap af.
Zo'n daap als @maxi-mus trekt in het echt z'n bek niet openquote:Op maandag 21 maart 2022 10:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb je het Twitterdrama nog meegekregen? 'Iemand' liet zich nogal kennen.
Ik moest daar zo enorm hard om lachen. Alsof Rutger volle zalen trekt met zijn bakkes, waarschijnlijk is zijn versiertruc dat hij 'FeyenoordTM' is.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo'n daap als @:maxi-mus trekt in het echt z'n bek niet open, what zero pussy does to a guy.
Groetjes, FTM
Dit is een meme @:wereldgozer
Ik gun ze allebei een zware blessure.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja er werd veel geschuimbekt. Al begrijp ik ook wel dat je als supporter van een andere club een teringhekel hebt aan Antony en Tadic.
Jij bent dan ook een enorme proleet.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik gun ze allebei een zware blessure.
Die kerel is bezig met zijn eigen ondergang.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moest daar zo enorm hard om lachen. Alsof Rutger volle zalen trekt met zijn bakkes, waarschijnlijk is zijn versiertruc dat hij 'FeyenoordTM' is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |