eens die slaan wel een beetje door af en toe al sloeg die rode kaart nergens opquote:Op maandag 21 maart 2022 09:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja er werd veel geschuimbekt. Al begrijp ik ook wel dat je als supporter van een andere club een teringhekel hebt aan Antony en Tadic.
Helaas premiumquote:Op maandag 21 maart 2022 09:27 schreef maxi-mus het volgende:
Oh seniele Willem ook nog even lezen, die is ook altijd zo heerlijk woest.
HeT iS mAaR eEn WeDsTrIjDjEquote:Op maandag 21 maart 2022 09:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach ja joh, laat gaan. Als dat al ziedend is.
Een gele kaart voor iemand die het veld in komt om weer te gaan liggen lijkt me eigenlijk niet meer dan terecht.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens die slaan wel een beetje door af en toe al sloeg die rode kaart nergens op
Vind ik wel spelbederf ja. Al wordt er (helaas) zelden geel voor gegeven. Vond het wel sterk dat Danny Desmond daar een tweede voor gaf.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Een gele kaart voor iemand die het veld in komt om weer te gaan liggen lijkt me eigenlijk niet meer dan terecht.
hij ging niet liggen, hij werd geduwd door Tadicquote:Op maandag 21 maart 2022 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Een gele kaart voor iemand die het veld in komt om weer te gaan liggen lijkt me eigenlijk niet meer dan terecht.
quote:Op maandag 21 maart 2022 09:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij ging niet liggen, hij werd geduwd door Tadic
quote:Op maandag 21 maart 2022 09:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gast, gedraag je gewoon normaal en sportief in plaats van dat kinderachtige en vileine gezuig.
Precies ja.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind ik wel spelbederf ja. Al wordt er (helaas) zelden geel voor gegeven. Vond het wel sterk dat Danny Desmond daar een tweede voor gaf.
Maar buiten dat onsportieve en wel/niet penalty zou ik vooral heel hard hopen dat Roemeen wel kunnen keepen.quote:
Weinig vertrouwen in dat die er wel iets van kan eigenlijk.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar buiten dat onsportieve en wel/niet penalty zou ik vooral heel hard hopen dat Roemeen wel kunnen keepen.
Dan kun je die reis naar Tirana wel afzeggen.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Weinig vertrouwen in dat die er wel iets van kan eigenlijk.
Dan maar hopen dat Leicester in die finale komt, dan is het het misschien nog wel waard om alsnog af te reizen ook.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kun je die reis naar Tirana wel afzeggen.
Wellicht haalt PSV het en kun je een pilsje wegtikken met Rik Klein Entink.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat Leicester in die finale komt, dan is het het misschien nog wel waard om alsnog af te reizen ook.
Het zal daar toch geen drol kosten verder.
Dat lijkt me niet heel gezellig.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wellicht haalt PSV het en kun je een pilsje wegtikken met Rik Klein Entink.
Heb je het Twitterdrama nog meegekregen? 'Iemand' liet zich nogal kennen.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind ik wel spelbederf ja. Al wordt er (helaas) zelden geel voor gegeven. Vond het wel sterk dat Danny Desmond daar een tweede voor gaf.
Ik was gister niet thuis en las vanochtend dat ik geblokkeerd was.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb je het Twitterdrama nog meegekregen? 'Iemand' liet zich nogal kennen.
Sinds hij voor de camera van ESPN is gekomen, takelt hij wel rap af.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was gister niet thuis en las vanochtend dat ik geblokkeerd was.Maar heb wel wat screenshotjes voorbij zien komen van 'Rut'.
Erg mooiquote:Op maandag 21 maart 2022 10:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was gister niet thuis en las vanochtend dat ik geblokkeerd was.Maar heb wel wat screenshotjes voorbij zien komen van 'Rut'.
Ik denk dat Wim zou zeggen dat hij er iets teveel in is gaan geloven.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sinds hij voor de camera van ESPN is gekomen, takelt hij wel rap af.
Zo'n daap als @maxi-mus trekt in het echt z'n bek niet openquote:Op maandag 21 maart 2022 10:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb je het Twitterdrama nog meegekregen? 'Iemand' liet zich nogal kennen.
Ik moest daar zo enorm hard om lachen. Alsof Rutger volle zalen trekt met zijn bakkes, waarschijnlijk is zijn versiertruc dat hij 'FeyenoordTM' is.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo'n daap als @:maxi-mus trekt in het echt z'n bek niet open, what zero pussy does to a guy.
Groetjes, FTM
Dit is een meme @:wereldgozer
Ik gun ze allebei een zware blessure.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja er werd veel geschuimbekt. Al begrijp ik ook wel dat je als supporter van een andere club een teringhekel hebt aan Antony en Tadic.
Jij bent dan ook een enorme proleet.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik gun ze allebei een zware blessure.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |