abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 maart 2022 @ 20:34:30 #251
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204131191
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 19:25 schreef RetepV het volgende:

En als Rusland tegen die tijd nog bestaat en geld heeft, zal Rusland met een tegenaanbod komen dat even veel geld oplevert, maar veel minder zware voorwaarden zal hebben.
Dit denk je echt? Nog even los van de vraag hoe realistisch het is om te veronderstellen dat Oekraïne de komende tijd überhaupt iets met Rusland te maken wil hebben.
Huilen dan.
pi_204131214
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 20:27 schreef AchJa het volgende:

[..]
Bron?
Vaker het nieuws volgen ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_204131215
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 19:25 schreef RetepV het volgende:
En als Rusland tegen die tijd nog bestaat en geld heeft, zal Rusland met een tegenaanbod komen dat even veel geld oplevert, maar veel minder zware voorwaarden zal hebben.

En dan heeft Zelensky net als Yanukovich de keus: neem ik het wurgcontract om bij de EU te komen, of neem ik het bijna gratis geld van Rusland?
Bijna gratis geld van Rusland?

Jij denkt dat Rusland in staat is om buurlanden gratis geld te geven? :')
pi_204131224
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 20:07 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Mjah helaas wel.. zag je ook met "onze" soldaten in bijvoorbeeld Afghanistan. Ze klaagde wel over de missie maar gingen wel door.. later in de verschillende documentaires zag je wel dat ze het er moeilijk mee hebben dat ze niet eerder de media hebben ingeschakeld.

Soldaten zijn toch getraind om niet te denken en orders op te volgen..
Waar hadden ze het dan moeilijk mee? Met ziekenhuizen bombarderen, burgers die in de rij staan voor brood executeren?

Er is natuurlijk een verschil tussen op een vredesmissie gaan, waarvan je denkt dat het verkeerd aangepakt word, niet zinvol is, en gewoon ronduit op moorden gestuurd worden naar je buurland.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 20:38:37 #255
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204131362
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 20:04 schreef AchJa het volgende:

[..]
In december zijn we bezig met deel #1800...
Denk je dat ze voor die tijd nog geen akkoord hebben?
Ze lijken nader tot elkaar te komen maar kan ook maar show zijn natuurlijk.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 20:48:34 #257
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204131368
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 20:38 schreef AchJa het volgende:

[..]
Waar kan ik lezen dat ze opdracht gekregen hebben om onschuldigen, vrouwen en kinderen af te maken?
Ik weet niet of je die opdracht om dat kinderziekenhuis in Mariupol te bombarderen ergens op internet kunt vinden.

Maar dat komt toch wel redelijk in de buurt en dat lijkt toch weinig toevallig. Net zo min als dan dat theater waar bovendien nog met koeienletters bij geschreven stond dat er kinderen zaten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tengano op 18-03-2022 20:55:53 ]
pi_204131391
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 20:38 schreef AchJa het volgende:

[..]
Waar kan ik lezen dat ze opdracht gekregen hebben om onschuldigen, vrouwen en kinderen af te maken?
Ik hoef je incompetentie niet te compenseren met mijn hulp, dus zoek het zelf uit.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 18 maart 2022 @ 21:01:35 #259
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204131535
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 19:14 schreef fubaaar22 het volgende:

[..]
En toch heb ik er medelijden mee. Die jonge gast zat daar ook vanwege die tering eikel van een Putin.
Ik hoop dat ze Putin te pakken krijgen. Ik ben normaliter tegen martelen maar outing mogen ze jarenlang martelen.
Natuurlijk is dat in zekere zin erg. Maar dat hij sterft, scheelt Oekrainse levens.

Voor putin:

Maar serieus,

Bestaat er een straf, die recht doet aan wat hij heeft veroorzaakt? Hij kan maar 1 keer dood.

Dan is, de laatste zoveel jaar van zijn leven elke dag in een rechtbank zitten, Internationaal Strafhof, uiteindelijk nog niet zo'n slecht idee.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_204131537
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 20:48 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik weet niet of je die opdracht om dat kinderziekenhuis in Mariupol te bombarderen ergens op internet kunt vinden.

Maar dat komt toch wel redelijk in de buurt en dat lijkt toch weinig toevallig. Net zo min als dan dat theater waar bovendien nog met koeienletters bij geschreven stond dat er kinderen zaten.
En als er nou vanuit dat gebouw op de Russen werd geschoten?
Niet dat ik het goedkeur natuurlijk maar als je burgers gaat bewapenen is de kans erg groot dat er burgerdoden gaan vallen.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 21:03:38 #262
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204131553
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 20:48 schreef Tengano het volgende:

[..]

Leuk en aardig maar het is allemaal niet te verifieren, dat geeft de media zelf nb. zelfs toe. Blijkbaar is men hier enorm gevoelig voor propaganda zolang het maar van de juiste kant komt.
pi_204131583
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 21:01 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
En als er nou vanuit dat gebouw op de Russen werd geschoten?
Niet dat ik het goedkeur natuurlijk maar als je burgers gaat bewapenen is de kans erg groot dat er burgerdoden gaan vallen.
Vandaag zijn er berichten binnengekomen dat Poetin met succes een speeltuin, een groentewinkel en een kinderkledingzaak heeft gedenazificeerd. Hoor je de MSM daar complimenten over geven? Nee! Het is een schande! Boeh!
pi_204131603
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 21:03 schreef AchJa het volgende:

[..]
Leuk en aardig maar het is allemaal niet te verifieren, dat geeft de media zelf nb. zelfs toe. Blijkbaar is men hier enorm gevoelig voor propaganda zolang het maar van de juiste kant komt.
Niet de eerste keer dat de russen overgaan tot zonder onderscheid steden bombarderen?
pi_204131611
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 20:50 schreef TLC het volgende:

[..]
Ik hoef je incompetentie niet te compenseren met mijn hulp, dus zoek het zelf uit.
Gewoon met de bron komen , dit is nws .
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_204131614
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 21:03 schreef AchJa het volgende:

[..]
Lijkt mij sterk dat de Ukraine eigen doelen zoals een schuilkelder, ziekenhuis en scholen gaat bombarderen. Zoiets komt vrij snel uit.
pi_204131621
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 21:09 schreef fubaaar22 het volgende:

[..]
Lijkt mij sterk dat de Ukraine eigen doelen zoals een schuilkelder, ziekenhuis en scholen gaat bombarderen. Zoiets komt vrij snel uit.
Azov staat er wel bekend om.
Vakman pur sang
pi_204131630
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Azov staat er wel bekend om.
Bij wie? :)
pi_204131659
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 20:22 schreef TLC het volgende:

[..]
Maar toch netjes de bevelen opvolgen om op kinderen en vrouwen te schieten en andere onschuldige te vermoorden :')
Nee sorry, totaal geen medelijden mee.
Zijn dat niet die speciale eenheden?
Ik hoop ook dat Rusland vermorzeld word door de Oekraïne maar ik geloof ook dat heel veel van de dienstplichtige pubers in het Russische leger hier echt niet op zitten te wachten.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 21:16:48 #270
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_204131688
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 19:14 schreef fubaaar22 het volgende:

[..]
En toch heb ik er medelijden mee. Die jonge gast zat daar ook vanwege die tering eikel van een Putin.
Ik hoop dat ze Putin te pakken krijgen. Ik ben normaliter tegen martelen maar outing mogen ze jarenlang martelen.
Martelen is nooit goed te praten omdat ook de allerergste misdadiger mag rekenen op (als subtiel onderscheid wanneer het gaat om mensen)rechten die het zelf welbewust vertrapt.
Los daarvan is oorzaak en gevolg niet te wijten aan één man maar het systeem dat dit mogelijk maakt en uitlokt.
Ook die 'jonge gast' maakt daarin die keuze waar ik verder- wie heeft het wapen - geen medelijden mee zal/ga hebben. Verschuilen achter "ik wist het niet", is vooral dat niet willen weten.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_204131692
Waar zijn de Russian special ops? Of stelt die Spetnaz geen drol voor? Het enige wat Rusland lijkt te doen is gaan met die banaan en doorbeuken, gewoon overal overheen walsen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_204131696
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 19:57 schreef AchJa het volgende:

[..]
Daar zullen ze ook best wel aan gedacht hebben maar ook de verdedigende partij raakt een keer door zijn middelen heen. Jullie doen hier net allemaal alsof de Oekraieners nul verliezen lijden en totaal geen probleem hebben met de logistieke bevoorrading...
Maar ze krijgen wel non stop allerlei hoogwaardige rotzooi om de Russen te bestrijden.
Dat aan de Oekraïense kant er verliezen zijn ja. Maar zouden ze echt zonder wapens en ammunitie zitten?
pi_204131714
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 19:59 schreef AchJa het volgende:

[..]
Als het allemaal zo eenvoudig was had WW2 ook nooit plaatsgevonden.
Toen was de media nog niet zo ver. In die tijd kon je blij zijn als het nieuws van dorp 10 km verderop bij je kwam. Nu komt het van 10000km ver.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 21:20:06 #274
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204131723
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 21:09 schreef fubaaar22 het volgende:

Dat is niet wat ik bedoel. In dat theater zaten volgens de berichten meer dan duizend mensen in verscholen, het wordt tot de grond toe platgebombardeerd en plotseling schijnt er een bunker onder te zitten waar iedereen in verscholen zat waardoor bijna iedereen het overleefd heeft... Ik weet niet of jij veel theaters kent met een eigen bunker... Maar ik ken ze niet...

Het is natuurlijk heel makkelijk zeggen nadat een gebouw plat is gebombardeerd omdat vanuit het gebouw geschoten werd dat het vol zat met vrouwen en kinderen met op de koop toe nog een teks op het dak dat er kinderen in zaten... Maar het is natuurlijk niet te verifieren...

Dat is wat ik bedoel.

Edit ter verduidelijking: Dit staat even los van de legitimiteit van de inval ansich en wie er feitelijk fout is natuurlijk.
pi_204131729
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 21:17 schreef Discombobulate het volgende:
Waar zijn de Russian special ops? Of stelt die Spetnaz geen drol voor? Het enige wat Rusland lijkt te doen is gaan met die banaan en doorbeuken, gewoon overal overheen walsen.
Die airborne special forces zijn al afgeslacht. Die waren niet heel erg indrukwekkend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')