Daar zullen ze ook best wel aan gedacht hebben maar ook de verdedigende partij raakt een keer door zijn middelen heen. Jullie doen hier net allemaal alsof de Oekraieners nul verliezen lijden en totaal geen probleem hebben met de logistieke bevoorrading...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:53 schreef polderturk het volgende:
Ze moeten gewoon wat handranaten op hun hoofden flikkeren.
Ik vind het moeilijk, die gasten moeten inmiddels toch ook wel doorhebben dat de reden waarom ze daar zijn niet klopt..quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:14 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
En toch heb ik er medelijden mee. Die jonge gast zat daar ook vanwege die tering eikel van een Putin.
Ik hoop dat ze Putin te pakken krijgen. Ik ben normaliter tegen martelen maar outing mogen ze jarenlang martelen.
Als het allemaal zo eenvoudig was had WW2 ook nooit plaatsgevonden.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:57 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ik vind het moeilijk, die gasten moeten inmiddels toch ook wel doorhebben dat de reden waarom ze daar zijn niet klopt..
Ik geloof best dat ze naar Oekraïne willen om te gaan vechten voor hun vaderland. Maar ik geloof ook in een beetje controle. Dus niet in Nederland buiten op straat zetten en uitzwaaien.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:36 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ja en dan moeten die weer op ze gaan letten. Het Oekraïnse leger is hoog gemotiveerd, dat is juist hun grootste voordeel.
In december zijn we bezig met deel #1800...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Russen gaan massaal ad wodka en proberen dit te vergeten.
Oekraïne is over 3 maanden lid van de EU.
En zal florereren, democratisch zijn en lief voor de bevolking.
Hebben ze in het hiernamaals dan internet?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
In december zijn we bezig met deel #1800...
Mjah helaas wel.. zag je ook met "onze" soldaten in bijvoorbeeld Afghanistan. Ze klaagde wel over de missie maar gingen wel door.. later in de verschillende documentaires zag je wel dat ze het er moeilijk mee hebben dat ze niet eerder de media hebben ingeschakeld.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als het allemaal zo eenvoudig was had WW2 ook nooit plaatsgevonden.
Het meest verstandige om te doen is dit weekend met z'n allen alleen maar liefde richting Vladimier te zenden.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Russen gaan massaal ad wodka en proberen dit te vergeten.
Oekraïne is over 3 maanden lid van de EU.
En zal florereren, democratisch zijn en lief voor de bevolking.
Dit zou kunnen werken.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het meest verstandige om te doen is dit weekend met z'n allen alleen maar liefde richting Vladimier te zenden.
Dan verwacht ik dat hij volgende week sorry is en vraagt hij Ursula van der Leyden of hij ook bij de EU mag horen.
[ afbeelding ]
Dat vind ik zo'n jank verhaal. Je weet de gevolgen en nu janken dat je gezin kapot is. Vlucht dan naar Frankrijk, wat een jankwijfquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Net zoals die vrouw van het journaal. las dat frankrijk haar asiel had aangeboden maar had ze geweigerd
Heb je een linkje? Ik ben zelf ook Afghanistan veteraan dus ben ergens wel benieuwd.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:07 schreef MatthijsDJ het volgende:
Mjah helaas wel.. zag je ook met "onze" soldaten in bijvoorbeeld Afghanistan. Ze klaagde wel over de missie maar gingen wel door.. later in de verschillende documentaires zag je wel dat ze het er moeilijk mee hebben dat ze niet eerder de media hebben ingeschakeld.
Het verstandigste zou zijn Jomanda tot hofarts van Poetin te maken.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het meest verstandige om te doen is dit weekend met z'n allen alleen maar liefde richting Vladimier te zenden.
Dan verwacht ik dat hij volgende week sorry is en vraagt hij Ursula van der Leyden of hij ook bij de EU mag horen.
[ afbeelding ]
Deze Netflix docu, waarbij wel doelde op de Amerikaanse soldaten als van "ons" als in Navo. Enquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Ik ben zelf ook Afghanistan veteraan dus ben ergens wel benieuwd.
Ook die dooie blikken in hun ogen, net alsof het een stelletje zombies zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:21 schreef polderturk het volgende:
Video met gebrainwashte Russische studenten.
[ twitter ]
LOL met die akelig afgelopen geschiedenis met Raspoetin in het verre verleden trapt die man daar vast niet in.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het verstandigste zou zijn Jomanda tot hofarts van Poetin te maken.
Maar toch netjes de bevelen opvolgen om op kinderen en vrouwen te schieten en andere onschuldige te vermoordenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:14 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
En toch heb ik er medelijden mee. Die jonge gast zat daar ook vanwege die tering eikel van een Putin.
Ik hoop dat ze Putin te pakken krijgen. Ik ben normaliter tegen martelen maar outing mogen ze jarenlang martelen.
Ah, okee. Dacht dat je het specifiek over de Nederlandse militairen had.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:19 schreef MatthijsDJ het volgende:
Deze Netflix docu, waarbij wel doelde op de Amerikaanse soldaten als van "ons" als in Navo. En
Turning Point: 9/11 and the War on Terror @ Netflix
Die zitten er uiteraard tussen. Maar heb je de reacties van het gros van de veteranen ook meegekregen nu Afghanistan weer Talibanland is?quote:Ken ook een Afghanistan veteraan die in mindere mate wel hetzelfde verteld.
Nergens een greintje vrolijkheid of humor te bespeuren.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:21 schreef TLC het volgende:
[..]
Ook die dooie blikken in hun ogen, net alsof het een stelletje zombies zijn
En dan is het cirkeltje rond.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het geluid op 3.5 kilometer is natuurlijk helemaal niet interessant...
Als je op afstanden wil schieten waarbij geluid de doorslaggevende factor is kan dat ook prima met simpele wapens, daar heb je geen state of the art 12.7mm sniperbuks voor nodig...
Bron?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:22 schreef TLC het volgende:
Maar toch netjes de bevelen opvolgen om op kinderen en vrouwen te schieten en andere onschuldige te vermoorden
Ja ook die van maat, ik vind het knap van hem dat zijn ptss niet weer flink op speelt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah, okee. Dacht dat je het specifiek over de Nederlandse militairen had.
[..]
Die zitten er uiteraard tussen. Maar heb je de reacties van het gros van de veteranen ook meegekregen nu Afghanistan weer Talibanland is?
Koekoek.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:25 schreef RetepV het volgende:
[..]
Zelensky maakt dezelfde fout als Yanukovich. Hij mag best bij de EU komen, maar het zal met een wurgcontract zijn. Voor het Griekenland-debacle had hij misschien nog een kansje gehad. Maar niemand in de EU will een tweede Griekenland. En dus zullen er zware voorwaarden komen, precies zoals destijds bij Yanukovich.
En als Rusland tegen die tijd nog bestaat en geld heeft, zal Rusland met een tegenaanbod komen dat even veel geld oplevert, maar veel minder zware voorwaarden zal hebben.
En dan heeft Zelensky net als Yanukovich de keus: neem ik het wurgcontract om bij de EU te komen, of neem ik het bijna gratis geld van Rusland?
Dan zal Zelensky natuurlijk voor de EU kiezen, want hij wil niet hetzelfde doen als Yanukovich. Zeker niet na deze oorlog.
En dan zal Oekraïne in een diepe recessie vallen.
En de EU zal heel graag Oekraïne uit hun recessie helpen met allerlei voordelige dingen. Maar dat zal niet goed vallen bij Italië, die ook wel wat hulp kan gebruiken. En het zal niet goed vallen bij mer EU landen die het financieel niet zo goed voor elkaar hebben en bij wie de EU ze gedwongen heeft om te herstructureren, met 10 jaar recessie tot gevolg.
Von der Leyen praat haar beurt voorbij, en zij zal misschien de eerste EC-president worden die haar ontslag zal moeten indienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |