Voel je niks van verder.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Die gast heeft een heel slecht weekend, idd.
Is volgens mij ook een beetje propaganda. Mensen zijn Mariupol ontvlucht onder andere omdat daar ook niks meer te eten is + geen electriciteit en water meer. Die stad schijnt bovendien grotendeels weggevaagd te zijn.quote:
we duimenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Oekraïne gaat dit echt dik winnen hè?
Ja! Helden!quote:
Groot contrast met de mensen die hier op het Museumplein de mond vol hadden over zaken als vrijheid en dictatuur, maar wanneer het echt om vrijheid en dictatuur gaat vinden dat Oekraïne maar zo snel mogelijk moet capituleren omdat ze bang zijn dat de benzine duurder wordt of Poetin op De Knop drukt.quote:
Hoezo? Je denkt dat het een smoes is en dat ze niet tegen de Russen gaan vechten?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Jezus hoe naïef kun je zijn als rechter.
Net zoals die vrouw van het journaal. las dat frankrijk haar asiel had aangeboden maar had ze geweigerdquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja! Helden!
Dit soort foto's maakt mij elke keer weer verdrietig. Je weet gewoon dat dit meisje nu zwaar de sjaak is![]()
![]()
nou ja veel van die zelfde zijn nu richting het pro putin kamp gegaan toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Groot contrast met de mensen die hier op het Museumplein de mond vol hadden over zaken als vrijheid en dictatuur, maar wanneer het echt om vrijheid en dictatuur gaat vinden dat Oekraïne maar zo snel mogelijk moet capituleren omdat ze bang zijn dat de benzine duurde wordt of Poetin op De Knop drukt.
Volgens mij vooral in het "als wij er maar geen last van hebben" kamp.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja veel van die zelfde zijn nu richting het pro putin kamp gegaan toch?
Rusland in ieder geval nooit. Dan hadden ze binnen twee dagen Kiev in moeten marcheren terwijl de bevolking bloemen uitdeelde aan de Russen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Oekraïne gaat dit echt dik winnen hè?
Maar die werden toch ook gesponsord door Rusland?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Groot contrast met de mensen die hier op het Museumplein de mond vol hadden over zaken als vrijheid en dictatuur, maar wanneer het echt om vrijheid en dictatuur gaat vinden dat Oekraïne maar zo snel mogelijk moet capituleren omdat ze bang zijn dat de benzine duurder wordt of Poetin op De Knop drukt.
Zou leuk zijn als hij samen met Trump zo'n show zou doen. Twee van dat soort hakkelende mongolen op het podium.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk wel beelden dan.
Maar op het museumplein is de echte dictatuur te zien he. Rusland is geen dictatuur. Poetin is een held.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Groot contrast met de mensen die hier op het Museumplein de mond vol hadden over zaken als vrijheid en dictatuur, maar wanneer het echt om vrijheid en dictatuur gaat vinden dat Oekraïne maar zo snel mogelijk moet capituleren omdat ze bang zijn dat de benzine duurder wordt of Poetin op De Knop drukt.
Dat snap ik wel. Ze heeft kinderen. Die laat je niet zomaar achter. En ze zeggen wel dat ze alleen een boete krijgt maar daar geloof ik niets van.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Net zoals die vrouw van het journaal. las dat frankrijk haar asiel had aangeboden maar had ze geweigerd
denk dat die kinderen toch wel mee mochten?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Ze heeft kinderen. Die laat je niet zomaar achter. En ze zeggen wel dat ze alleen een boete krijgt maar daar geloof ik niets van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |