SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FPCL Croky Cup:
Volgt mogelijk
Puntentelling:
[ Bericht 0% gewijzigd door Slobeend op 13-04-2022 10:30:55 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dan had je wat steekpenningen moeten geven voor een gunstige loting.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga fantastisch. Maar ik verdien eerste te staan.
Allang gedaan. Wim gunt mij niks.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan had je wat steekpenningen moeten geven voor een gunstige loting.
Erg mooi. Mijn team is dit weekend bijna op volle sterkte.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mijn kneuzen zijn inmiddels allemaal ziek, zwak en misselijk
Die doet wel alleen vandaag mee, niet in Milaan San-Remo.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh tegen Walscheid, nee dat wordt niks
Parijs is nog verquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom heeft Wim zich eigenlijk laten wegzakken naar de middenmoot? Vorig topic stond hij nog bovenaan, ik dacht dat dit spelletje rigged was?
Ook vandaag zijn er genoeg punten te verdienen hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die doet wel alleen vandaag mee, niet in Milaan San-Remo.
Lol. Altijd tegen mij. Stuyven doet niet meequote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Erg mooi. Mijn team is dit weekend bijna op volle sterkte.
Bredene Koksijde Classic: Steimle, Barbier, Marit
Classic Loire Atlantique: Burgaudeau
Milano-Sanremo: Fiorelli, Cavagna, Vendrame, Consonni, Renard, Demare, Hoelgaard
Ik hoop op een 1-2tje van Ackermann en Lecroq vandaag om de druk op te voerenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:36 schreef Slobeend het volgende:
Erg mooi dat we het Gouden Koppel te zien krijgen.
8e en 9e is al genoeg. Of podiumquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:36 schreef Slobeend het volgende:
Erg mooi dat we het Gouden Koppel te zien krijgen.
Gerben Thijssen in de punten! Hopelijk gaat Démare morgen weer eens aan de ploegauto hangenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lol. Altijd tegen mij. Stuyven doet niet mee![]()
Bredene: GVK007, Thijssen
MSR: Cosnefroy, Formolo
Loire: Zingle, Bonnamour
Waterkansjes.
Je hebt nu 140 punten?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:54 schreef franklop het volgende:
[..]
8e en 9e is al genoeg. Of podium
Of Gibbons moet een uitslag rijden
Ik verdenk Hugo ervan om vanmorgen het versnellingsapparaat van Arnaud gesaboteerd te hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:18 schreef Aguero het volgende:
Hugo wint het directe duel tegen De Lie @:wimderon
Ja toch? 1.Pro was ditquote:
Ja nee, lekker ditquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:33 schreef Fretwork het volgende:
Tegen Ewan en Roglic in MSR terwijl Dikke Mads lekker kaneelbroodjes zat te vreten. Wellicht toch nog een wonder ondanks matige voorbereiding.
Edit:
Ewan ziek.
Oh how the turntables have...
Jij komt wel op volle oorlogssterkte naar Sanremo zie ik. Ik doe het met Pidcock, kan natuurlijk wel winnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik verdenk Hugo ervan om vanmorgen het versnellingsapparaat van Arnaud gesaboteerd te hebben.
De Mohoor is niet top en Kristoff en Ghirmay verwacht ik niet in de elitegroep. En Gilbert, tja, die heb ik inderdaad ook nog.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:10 schreef Aguero het volgende:
[..]
Jij komt wel op volle oorlogssterkte naar Sanremo zie ik. Ik doe het met Pidcock, kan natuurlijk wel winnen.
#striveforfivequote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
De Mohoor is niet top en Kristoff en Ghirmay verwacht ik niet in de elitegroep. En Gilbert, tja, die heb ik inderdaad ook nog.
Je 3e en 9e plek is genoeg tegenover plek 14 van Senechalquote:
De Mohoor was viesslecht vandaag jaquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
De Mohoor is niet top en Kristoff en Ghirmay verwacht ik niet in de elitegroep. En Gilbert, tja, die heb ik inderdaad ook nog.
Altijd tegen mijquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:57 schreef hhh38 het volgende:
Démare nipt meer punten dan Thijssen, dat was spannender dan gedacht.
Oh Bonnamour heeft nog een 7e plek in de Classic Loire Atlantique
Kan ik volgend jaar ook op vies dikke darters bieden om naar Hainan te sturen?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:48 schreef wimderon het volgende:
Speelronde 14:
20-03-22 Cholet – Pays de la Loire 1.1
20-03-22 Per Sempre Alfredo 1.1
20-03-22 27-03-22 Tour of Hainan 2.Pro
Speelschema:
Felagund - Wielerclub Helaes Pindakaas, het draait vaak niet v Faraday01 - Faraday's Fiets Fanatici
Sabata - Bureau des Éstrangèrs by Schönbacher Cycling v franklop - Team Hier Eindigen Sterke Sportieve Ambities
Steven184 - W.V. Cycling Boyz Company v Dale__Cooper - Team regenboog en de pot met goud
Rellende_Rotscholier - Bennett niet tevreden v Bill_Hillie - Skoekeloen Cycling
Momo - We're Ganna attack, Padun Pats! v hhh38 - À Bloc met Arno p/b Dirk Hofman Motorhomes
wimderon - Een bult stevige kerels v baggerbaas - Bitumineuze voegvullingsmassa p/b Benzinesnuivende Aidskoala (©Mani)
DeLuna - Ciclistas de la Luna 1992 v Fretwork - THICK Body and Brain Positivity - Powered by Pauwels KipKap
Max23 - Belonna v Immerdebestebob - Team Altijd Koers
DecoAoreste - Balance Boys - Achter 't Net Visserij v IJs_beer - Spekenbrinks Sekte
Chiappucci - De Dommekrachten p/b Benji Naesen v noodgang - W.V. Met een noodgang
Mexicanobakker - Verliezen is ook mooi v Slobeend - Gouden Koppel
johannes_vermeer - Begin van een tijdperk powered by The Home of Cycling v knijn1985 - Einhorn maakt nog geen zomer
Pistolero - Merijn's Mooie Jongens v El-Stinho - No emotions, just business
I.R.Baboon - 84V14N3N 0P R0LL3TJ35 v heywoodu - De Veluwse Vélo
GotenSSJ - Texas Forever v maxi-mus - De Friese doorfietsers
Aguero - Ride for Egan v Mani89 - Équipe Manigod
Misschien kan je Dario Pieri overhalen om een comeback te maken?quote:Op zondag 20 maart 2022 11:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan ik volgend jaar ook op vies dikke darters bieden om naar Hainan te sturen?
Je kan ook op Yanick de Vos bieden.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien kan je Dario Pieri overhalen om een comeback te maken?
Ik heb volgens mij alleen Carboni aan de start, die eigenlijk voor Gazprom rijdt/reed maar nu vanwege de oorlog voor Team Italië rijdt. Dus daar verwacht ik ook niet heel veel van.quote:Op zondag 20 maart 2022 08:22 schreef Faraday01 het volgende:
@:Felagund, ik heb voorlopig niemand op de startlijst in ronde 14
Dan nog moet je wel de mazzel hebben dat net jouw Franse mongool op zo’n dag rijdtquote:Op zondag 20 maart 2022 16:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Altijd voor jou. Volgend jaar ga ik op nog meer Fransman en bieden.
Mijn enige Mongool scoort zo waar puntenquote:Op zondag 20 maart 2022 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan nog moet je wel de mazzel hebben dat net jouw Franse mongool op zo’n dag rijdt
Ik heb er best wat, maar ze lijken niet thuis te geven vannachtquote:Op zondag 20 maart 2022 16:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mijn enige Mongool scoort zo waar punten
Waarom reed Hugo hier niet? Had best wat toegevoegd aan dit kneusjesteam van Arkea.quote:
Omdat ie beter past bij het Vlaamse werk?quote:Op zondag 20 maart 2022 17:11 schreef Aguero het volgende:
[..]
Waarom reed Hugo hier niet? Had best wat toegevoegd aan dit kneusjesteam van Arkea.
Arkea ging hier natuurlijk voor fenomeen Louvel (lol), maar die was nog moe van gisterenquote:Op zondag 20 maart 2022 17:11 schreef Aguero het volgende:
[..]
Waarom reed Hugo hier niet? Had best wat toegevoegd aan dit kneusjesteam van Arkea.
Colleoni 10equote:Op zondag 20 maart 2022 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb er best wat, maar ze lijken niet thuis te geven vannacht
Dan maar hopen op een 0-0 maar ik ben er bang voor
Erg jammer, daar gaat weer een punt. Ik moet toch die steekpenningen eens overwegen.quote:
Dat zou zomaar kunnen, ik bak er niet veel vanquote:Op zondag 20 maart 2022 18:48 schreef hhh38 het volgende:
Volgens mij pak ik hem hier met de 11e plaats van Fiorelli @:Momo?
Hmm kayquote:Op maandag 21 maart 2022 17:09 schreef hhh38 het volgende:
Catalunya: alleen Pacher, wel gelijk een 3e plek
Coppi & Bartali: Cavagna
De Panne: Steimle, Consonni, Démare, Fiorelli, Marit
E3: Renard, Geniets, Hoelgaard, Fiorelli
@:Sabata
Mijn team is lekker actief deze rondes. Kan alleen maar betekenen dat ze straks de rest van het seizoen vooral aan het trainen zijn. Of als knecht meegaan naar de Tourquote:Op maandag 21 maart 2022 19:40 schreef Sabata het volgende:
[..]
Hmm kay
- De altijd vervelende Dennis en Tolhoek in Catalonië
- Jan Maas in de Coppa Bartali
- Theuns en Mörköv in De Panne
- als Theuns nog puf heeft mag hij in de E3 ook meedoen
Nizzolo Outquote:Op maandag 21 maart 2022 09:26 schreef DecoAoreste het volgende:
Heb nog niet alles bekeken, maar in Catalonië zie ik in ieder geval Valter tegen Ciccone. Kan een mooie strijd worden, al vrees ik dat Ciccone normaliter net iets beter is.
Edit:
Catalunya: Valter, Impey, Pernsteiner vs. Skjelmose, Ciccone, Soto
Coppi & Bartali: -
De Panne: Nizzolo, Robeet, Kirsch vs. Mozzato, Aniolkowski, Waerenskjold
E3: Küng vs. Koretzky, Bayer, Askey
Wow een overall winst, prachtig!quote:
Dat is één van de weinige troeven die ik heb, denk dat je meer punten scoort met mijn kopman van vorig seizoen Piet!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet tegen de in topvorm verkerende Michael Matthews van @:maxi-mus
Tegen mij, altijd.
Broodje Piet rendeert optimaal tijdens 1.1. koersen en die hebben we niet deze speelrondequote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is één van de weinige troeven die ik heb, denk dat je meer punten scoort met mijn kopman van vorig seizoen Piet!
Skjelmose wil het spannend houdenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is wel een serieus probleem.
Die had ik liever tegen me gehad dan Hayterquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:07 schreef Steven184 het volgende:
Natuurlijk heeft mijn tegenstander Schmid
Santiago Buitrago heeft gescoord!quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:momo, ik heb nu ook gescoord net Stuyven. Jij?
En Nibali.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:37 schreef Felagund het volgende:
2 en 4 vandaag, ik hoop dat het genoeg is, zal een beetje van Valverde afhangen.
Remi heeft geluisterd.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:31 schreef hhh38 het volgende:
Als Cavagna en Marit nou ook eens een keer punten halen dan staat mijn hele team op het scorebord dit seizoen.
Edit: oh Hoelgaard ook nog. Matig, slecht.
Ik moet tegen Laporte, lastig te zeggen of dat beroerder of minder beroerd is dan Merlier. Als ze weer een tropheo barrachi gaan rijden vanaf de Kemmel kan ik het vergeten maar als Laporte de sprint aan moet trekken heb ik misschien mazzelquote:
Gent-Wevelgem: Modolo, P. Barbierquote:Op zondag 27 maart 2022 10:58 schreef hhh38 het volgende:
Tegen de Franse armada van @:Mani89
Gent-Wevelgem: Consonni, Geniets, Démare, Fiorelli, Marit
Val de Loire: -
GP Industria:
Ik moet het nu met een budget-versie doenquote:Op zondag 27 maart 2022 15:04 schreef Aguero het volgende:
@:immerdebestebob
Mijn Barcelo heeft deze week weer lekker gesprokkeld, STAP gemaakt.
Tegen Asgreen en Degenkolb is in veel scenario's ook niet echt lekker. Heb dan wel Stuyven en Teunissen voor ene verre ereplaats.quote:
Laporte stelt nooit teleur.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik moet tegen Laporte, lastig te zeggen of dat beroerder of minder beroerd is dan Merlier. Als ze weer een tropheo barrachi gaan rijden vanaf de Kemmel kan ik het vergeten maar als Laporte de sprint aan moet trekken heb ik misschien mazzel
Dat zo’n team beter is dan teams met enkele wereldtoppers blijft fenomenaalquote:
Afhankelijk zijn van een paar toppers zorgt voor veel minder koersdagen waarop je punten scoort. Wel meer punten per keer maar dat compenseert meestal niet genoeg.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zo’n team beter is dan teams met enkele wereldtoppers blijft fenomenaal
Consonni, Vendrame en Pacher de mvp’s neem ik aan? Franse teams leveren altijd in dit spel.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Afhankelijk zijn van een paar toppers zorgt voor veel minder koersdagen waarop je punten scoort. Wel meer punten per keer maar dat compenseert meestal niet genoeg.
Consonni zeker. Vendrame en Pacher hoopte ik vooral later in het seizoen van te profiteren, want mijn team is minder sterk voor de heuvels en grote rondes. Maar die pakken nu ook al hun puntjes mee.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Consonni, Vendrame en Pacher de mvp’s neem ik aan? Franse teams leveren altijd in dit spel.
Ik zie vooralsnog voornamelijk nen Mads op DDV staanquote:Op zondag 27 maart 2022 22:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:fretwork
DDV:
Teunissen
Vitre:
Godon, Zingle, Thijssen
Thailand:
Lekker de plekken 10-15 onveilig maken in Frankrijk
Dat was vorig jaar echt een koopje. Reed een hele sloot aan punten bij elkaar.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:52 schreef Steven184 het volgende:
Honore is vooralsnog echt een topaankoop
Volgens mij helemaal niemand.quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:36 schreef hhh38 het volgende:
@:noodgang heb jij nog iemand in Route Adelie?
Dankzij een prachtige 14e plek van Steimle vandaag moet ik daar in ieder geval 40 punten scoren met Démare om de stand gelijk te trekken.
Tsja, had ik voor dat geld toch beter de Mohoor binnen kunen halen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:19 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar echt een koopje. Reed een hele sloot aan punten bij elkaar.
Het kan verkeren.
Net niet.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Gezien t deelnemersveld geef ik je goede kansen
Normaal gesproken zou ik met Lampaert niet heel bang zijn, 50/50. Nu mag ik blij zijn als Lampaert de koers uitrijdt.quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het zou ook nog kunnen dat Stuyven voor Mathieu eindigtBen niet eens kansloos.
Och, hij gaat toch van start, dat maakt t wel een stuk spannender jaquote:Op zaterdag 2 april 2022 13:57 schreef ijs_beer het volgende:
@:noodgang jouw Pogacar tegen mijn Kragh Andersen. Dat kan best spannend worden.
Anders had het bij mij van Gianni Vermeersch moeten komen. tja. Die heeft het nog niet helemaal.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:02 schreef noodgang het volgende:
[..]
Och, hij gaat toch van start, dat maakt t wel een stuk spannender ja
Vlasov heeft ook alvast een hele sloot punten meegenomen uit Spanje.quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:07 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik met Lampaert niet heel bang zijn, 50/50. Nu mag ik blij zijn als Lampaert de koers uitrijdt.
Mijn hoop was toch al weg, dus congrats.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vlasov heeft ook alvast een hele sloot punten meegenomen uit Spanje.
Ik denk dat ik dit win met een 1-2 omvang toptalent Zingle en Godon. Mads viel wel tegen voor jou.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:48 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik zie vooralsnog voornamelijk nen Mads op DDV staan
O ik heb sowieso geen punten volgens mij, had nog hoopje op 0-0quote:Op zondag 3 april 2022 17:22 schreef Aguero het volgende:
[..]
Is dat genoeg?
Barcelo nog 13e in Spanje trouwens
Ik zag dat ik in Roubaix tegen jou moetquote:Op maandag 4 april 2022 08:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is moeilijk om niet arrogant te worden
Zonder punten in De Ronde toch weer een W
Dikke Mads is echt onvoorstelbaar, 60% van z'n dagen in de top 10.quote:Op zondag 3 april 2022 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopen dat dikke Mads lekker achteruit rijdt in de Loire en anders gewoon weer een alibiklassement van Ion svp
Daarom vooral gewoon het alibiklassement van Ion, met een beetje geluk voeldoet dat, het is toch WT tegenover .1quote:Op maandag 4 april 2022 09:19 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dikke Mads is echt onvoorstelbaar, 60% van z'n dagen in de top 10.
Wel gisteren afgetoept door kasseienbeuker Teuns
Ja absoluut, verder is het tevergeefs hopen op Plapperdeplappquote:Op maandag 4 april 2022 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom vooral gewoon het alibiklassement van Ion, met een beetje geluk voeldoet dat, het is toch WT tegenover .1
Ik denk wel dat mijn namen er iets beter uit zien voor deze ronde, maar het kan ook zomaar mis, net als in Catalunya.
Het geluk met de loting moet een keer ophouden natuurlijkquote:Op maandag 4 april 2022 09:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zag dat ik in Roubaix tegen jou moet.
Een onverwacht succes. Niet altijd tegen mij.quote:Op maandag 4 april 2022 09:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gefeliciteerd met jouw Valentijn @:Mani89
Enige tijd geleden dacht ik met Sagan, Stybar, Van Gestel, Haller nog wel wat te kunnen scoren in Vlaanderen, maar dit is een hopeloos jaar.
Eenmaal een 3e plaats van Cavagna tegen gekregen in de tijdrit, maar het valt allemaal mee (of, vanuit jouw optiek, tegen). Denk dat dit er goed uitziet voor mij, Martinez hoeft alleen maar zijn klassement te behouden als er geen hele rare dingen meer gebeuren.quote:Op maandag 4 april 2022 09:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het geluk met de loting moet een keer ophouden natuurlijk
Komende ronde helaas geen Démare en Consonni.
Itzulia: Vendrame, Cavagna, Shaw
Circuit Cycliste Sarthe: Renard
Scheldeprijs: Steimle, Fiorelli, Marit
@:DecoAoreste
Ja die andere koersen is het vooral pelotonvulling, misschien dat Renard nog een leuke daguitslag kan rijden in Frankrijk. Maar die komt net terug van een zware valpartij, dus dat zal ook wel niet. Vooral Vendrame valt me tegen.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Eenmaal een 3e plaats van Cavagna tegen gekregen in de tijdrit, maar het valt allemaal mee (of, vanuit jouw optiek, tegen). Denk dat dit er goed uitziet voor mij, Martinez hoeft alleen maar zijn klassement te behouden als er geen hele rare dingen meer gebeuren.
Vijftiendequote:Op dinsdag 5 april 2022 22:06 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik ga morgen heersen in de Scheldeprijs met FabioGOD.
Ook Cees Bol zou wel eens kunnen gaan pieken
Moet ik Dikke Mads op het deuntje van Baby Shark er weer ingooien?quote:Op woensdag 6 april 2022 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, dit ziet er slecht uit. Dikke Mads gaat dat rondje in de Sarthe gewoon winnen en als Plapp ook kort blijft eindigen wordt het wel een moeilijke zaak, want dan moet Ion ineens top 3 gaan rijden in het Baskenland en dat gaat niet gebeuren.
Al denk ik dat ie sowieso richting top 5/6 moet om een kans te maken.
Ik had hem ook graag gewild hoor. Was tweedes met bieden.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:47 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Moet ik Dikke Mads op het deuntje van Baby Shark er weer ingooien?
Het fysiek Thick deel van het team gaat al lekker, en het mentaal Thicke deel gaat ook beginnen met scoren.
#eentiemeentaak
Nou, nu is m'n hoop wel voorbijquote:Op woensdag 6 april 2022 18:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja die andere koersen is het vooral pelotonvulling, misschien dat Renard nog een leuke daguitslag kan rijden in Frankrijk. Maar die komt net terug van een zware valpartij, dus dat zal ook wel niet. Vooral Vendrame valt me tegen.
Zaak dus dat Martinez zijn klassement op één of andere manier volledig moet opofferen voor Yates
De koploper verslagenquote:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Val hard.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:09 schreef Mani89 het volgende:
Latour, op weg naar een mooi klassement, valt hard 🙂
Moest werken voor Ulissi toen ze werden teruggepakt.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Formolo is echt een slechte aankoop geweest
Ik ben van 3&4 naar 2&5 gegaanquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke ja dat kegelen helpt. Beetje een lelijke manier, maar nu hoeft Ion ineens maar 'gewoon een klassementje' te rijden.
Ik ruik een complotquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke ja dat kegelen helpt. Beetje een lelijke manier, maar nu hoeft Ion ineens maar 'gewoon een klassementje' te rijden.
Ik denk dat je het sowieso wel lastig had gehad, ook als ze niet waren gaan kegelen. Dan had je boos kunnen worden over de lotingquote:
Wie heb jij aan de start?quote:Op zondag 10 april 2022 13:51 schreef hhh38 het volgende:
Mijn puntenpakkers hebben een paar rustige weken blijkbaar
Turkije was een ideale koers geweest voor Barbier
Na vandaag niemand meerquote:
Dan moet ik hopen dat ergens de punten gepakt wordenquote:Op zondag 10 april 2022 17:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Na vandaag niemand meer
Ik had Geniets, Pacher, Fiorelli en Steimle in de AGR maar dat heeft 0 punten opgeleverd.
Hoe danquote:Op zondag 10 april 2022 17:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alexander Kamp redt de meubelen, jeetje.
Een 0-0 zou uitstekend zijnquote:Op zondag 10 april 2022 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet ik hopen dat ergens de punten gepakt wordenIk heb nog wat B-keus in Paris - Camembert denk ik
Dan moet ie ook maar niet in zo'n kutland gaan koersen.quote:Op maandag 11 april 2022 19:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Door deze onzin ligt mijn troef van deze ronde, Bouhanni, eruit?
Allemachtig.
Louvel top 10quote:Op zondag 10 april 2022 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet ik hopen dat ergens de punten gepakt wordenIk heb nog wat B-keus in Paris - Camembert denk ik
Ferron 2e zelfs, never in doubt.quote:
Oh die had ik nog over het hoofd gezien. Die toppositie ben ik na dit weekend kwijt dusquote:Op dinsdag 12 april 2022 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ferron 2e zelfs, never in doubt.
Jij mist die van ronde 17 niet?quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik mis nog de uitslag van speelronde 19 denk ik?
We moesten natuurlijk wachten op de uitslag van de Princess Maha Chakri Sirindhorn's Cup Tour of Thailand.quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij mist die van ronde 17 niet?
Sicilië:quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:19 schreef hhh38 het volgende:
Sicilië: Fiorelli
Brabantse Pijl: Cavagna, Renard, Marit, Shaw
Belgrade Banjaluka:
Speelronde 52 moet zijn:quote:Op dinsdag 12 april 2022 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is trouwens iets mis met speelronde 51 en 52 @:wimderon
@Slobeendquote:Op woensdag 13 april 2022 00:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Speelronde 52 moet zijn:
14-09-22 Grand Prix de Wallonie 1.Pro
14-09-22 Giro della Toscana – Memorial Alfredo Martini 1.1
15-09-22 Coppa Sabatini – Gran Premio città di Peccioli 1.Pro
Sepulveda met de counterquote:Op zondag 10 april 2022 20:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, dit zag ik ook niet aankomen.
Als je nou iets minder dan 20 miljoen op Merchan had geboden lag je in pole position om hem over 2 maandjes op te pikken!quote:
Ja leukquote:Op woensdag 13 april 2022 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je nou iets minder dan 20 miljoen op Merchan had geboden lag je in pole position om hem over 2 maandjes op te pikken!
De enige renner die ik je daarvan heb aangeraden is Krul en die heb zware naweeën van covid. Sheffield zat vorig jaar overigens al in mijn prachtige team. Edit: ik heb het even teruggelezen en ik plaatste een nee bij Ben Turner, dat raakt me wel in m'n hart. Gelukkig kan ik direct in de verdediging schieten door te zeggen dat hij op dat ene jaar Trinity na nooit echt wegrenner is geweest.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja leuk. Ik heb de precies de verkeerde talenten gepakt. Wessel Krul, Merchan, Brenner en Baroncini bakken er nog niets van @:koffieplanter
Nou, daar gaat mijn troef voor de Franse koersen. Nekwervel gebroken blijkbaar.quote:
Erg sympathiek dat ze bij Ineos de juiste lieten winnen.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:35 schreef Aguero het volgende:
Pidcock tegen Cosnefroy vandaag @:Immerdebestebob
Gelukkig mag ik net een ronde later tegen je waar Turkije buiten valtquote:
Impey 13equote:Op donderdag 14 april 2022 08:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik net een ronde later tegen je waar Turkije buiten valt
Valgren gisteren 11e voor mijn team.
Ah, natuurlijk.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Mathieu z'n werk al gedaan.
Pidcock die weer geen sprint rijdtquote:Op donderdag 14 april 2022 08:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Erg sympathiek dat ze bij Ineos de juiste lieten winnen.
Niks geks gebeurd gelukkig, erg mooi.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Sicilië:
Brabantse Pijl: Haig, Sbaragli, Schultz, van Rooy
Belgrade Banjaluka: -
Je zal wel winnen door Fiorelli.
Na de deklassering van Wellens in de Brabantse Pijl vrees ik daar wel voor...quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:54 schreef franklop het volgende:
Meintjes 3e in het eindklassement, zou dat genoeg zijn tegen @:Chiappucci
Die kan ook zomaar 11de worden.quote:Op maandag 18 april 2022 17:04 schreef franklop het volgende:
Bouchard wint in de Alpen, erg mooi
Jammer dat ik tegen Valverde van @:gotenssj moet in de Waalse Pijl ook
Is ook al genoeg als Bouchard verder niks paktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |