SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FPCL Croky Cup:
Volgt mogelijk
Puntentelling:![]()
Ik was geen waardige tegenstander.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Max verliest met de derde score van iedereen, is dat een record?
Altijd tegen mij .gifquote:Op zondag 20 februari 2022 19:25 schreef DecoAoreste het volgende:
@:johannes_vermeer
SorryToch nipt gewonnen. Zelf erg blij mee ofc
Martinez is toch wel een baasje, die was die 32 miljoen dubbel en dwars waard.
Als het gouden koppel op volle toeren komt ......quote:Op zondag 20 februari 2022 19:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik was geen waardige tegenstander.
Hoe staat Wim alwéér eerste met zo'n teamquote:Op zondag 20 februari 2022 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wim wint met 1 punt verschil?
Vermoedens van...
Hij weet toch dingen over dit spel die wij niet weten met Arvid de Kleijn en consortenquote:Op zondag 20 februari 2022 19:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hoe staat Wim alwéér eerste met zo'n team
Winnen met fucking De Liequote:Op zondag 20 februari 2022 19:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hoe staat Wim alwéér eerste met zo'n team
Pro = HCquote:Op zondag 20 februari 2022 19:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Is de ronde van Andalusie een 2.HC of 2.1 koers uit de OP? Op PCS staat het als 2.Pro, maar ik heb geen idee waar dat mee correspondeert. UAE tour staat er als 2.UWT, dus is de 2.Pro dan de 2.HC?
Ja ik zie nu pas dat Küng ook een klassement heeft gereden in de Algarve, die heb ik natuurlijk ookquote:
Als je zelfs met een winnende Poels niet de speelronde wint, dan is er niks meer aan te doenquote:Op zondag 20 februari 2022 19:21 schreef Pistolero het volgende:
Sorry @:Max23
Ligt die laptop al uit het raam?
Covi heeft wel het punten klassement gepakt maar uiteindelijk geen goed klassement gereden, daar pak je toch de meeste punten mee. Individueel heeft Simon Yates meer punten gepakt dan Covi deze ronde terwijl de andere meer opviel.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:00 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja ik zie nu pas dat Küng ook een klassement heeft gereden in de Algarve, die heb ik natuurlijk ookHad me een beetje blindgestaard op Martinez.
quote:Op maandag 21 februari 2022 20:45 schreef Mani89 het volgende:
Marc S. heeft gister zijn eerste punten voor mij gepakt, 1. Bedankt Marc!
Naesen en Pidcockje heb ik dus.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt mijn eerste nulronde. Volgende ronde wel kans op punten, maar ik acht de kans klein dat ik die ronde ga winnen gezien de tegenstand. Hoop mannen op zich op de Omloop, maar ja als je tegen een van de topfavorieten moet wordt dat toch alweer vervelend.
Altijd tegen mij enzo.
Naesen vs Politt vind ik wel gelijkwaardig, die kunnen allebei schroeien of kleurloos 14e wordenquote:
De laatste goede koers van Naesen is voor mijn gevoel ook al weer 4 jaar geleden of zoquote:Op maandag 21 februari 2022 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Naesen vs Politt vind ik wel gelijkwaardig, die kunnen allebei schroeien of kleurloos 14e worden
Maar Pidcock is wel een ander verhaal.
Niemand in de Gran Camino (Thomas van de startlijst gehaald 😔)quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:Sabata, Mijn team gaat er dit weekend echt aan beginnen![]()
Wij kruisen de degens zie ik. Ik heb de volgende namen:quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:01 schreef Felagund het volgende:
Gran Camino:
Antunes, Villela
Faun:
Velasco
Omloop:
Cerny, Vliegen
Rudy Molard mag ook wel eens uit zijn winterslaap komen.
Ik heb ook nog Wilco in de Ardeche. Je maakt geen schijn van kans.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach, zolang Ion maar fit is. Dat is het kanon wat ik nodig heb om Pidcock op zijn nummer te zetten.
Als Wilco ineens goed is nadat ie drie weken terug nog scheef op zijn fiets zat word ik wel boos.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:48 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik heb ook nog Wilco in de Ardeche. Je maakt geen schijn van kans.
Wilco gaat goed zijn, no doubt. Als er iemand is die weet hoe je terug moet komen van een blessure is het Wilco.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Wilco ineens goed is nadat ie drie weken terug nog scheef op zijn fiets zat word ik wel boos.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:58 schreef franklop het volgende:
@:baggerbaas , dit krijg je tegenover je te staan;
Gran Camino
Jhojan Garcia
vs.
-
Faun
Finn Fisher-Black
vs.
Roglic, Uijtdebroeks, Kamna
Omloop
Senechal, Gibbons, Rui Oliveira, Lecroq
vs.
Dewulf, Vanmarcke, Capiot, Claeys
Ik schrijf alvast een nederlaag opquote:
Gorka en Zana in de Grand Camino. Bakelands in de Faun en Campenaerts, Aranburu, Turgis, Valgren en Swift in de Omloop.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:17 schreef Fretwork het volgende:
Sosa in de Grand Camino. Peters, Dombrowski en Paasschens in de Faun en Doull en Paasschens in de Omloop.
Ik mis de Mads
Dat wordt janken voor mijquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Gorka en Zana in de Grand Camino. Bakelands in de Faun en Campenaerts, Aranburu, Turgis, Valgren en Swift in de Omloop.
Hup Julian.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:59 schreef hhh38 het volgende:
Gran Camino:
Fiorelli
Faun:
Pachter, Burgaudeau
Omloop:
Hoelgaard, Marit
Geen geweldige opstelling, maar het lijkt wel een goed moment om het dreamteam van @:Dale__Cooper te treffen
Waarom heb je niet verteld dat je ook Woods had?quote:
Ach, zou het wat uitmaken? Als Pidcock hier top 5 rijdt kan ik daar weinig tegen doenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:39 schreef Aguero het volgende:
[..]
Waarom heb je niet verteld dat je ook Woods had?
Daarnaast breekt Lawrence vandaag z'n sleutenbeen en kan Leknessund er niet geheel verrassend niet zoveel van.
Ik heb een groot probleem in Frankrijk en Belgiëquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:58 schreef Sabata het volgende:
[..]
Niemand in de Gran Camino (Thomas van de startlijst gehaald 😔)
Vingegaard, Kuss en Hellemose in de Faun
Maas, Meurisse en Theuns in de Omloop
Run the Gauntlet!
Dat lijkt niet nodig te zijn geweestquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik schrijf alvast een nederlaag op
Klassementpuntjes tikken zelfs in een 2.1 koersje nog wel redelijk aan. Beer, huid, et cetera.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja of Naesen dan, whatever. Dit is verloren ondanks alle punten die ik wel ga scoren. Altijd tegen mij.
Ja, ik denk dat het toch nog wel spannend wordt bij nader inzien.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:39 schreef Aguero het volgende:
[..]
Klassementpuntjes tikken zelfs in een 2.1 koersje nog wel redelijk aan. Beer, huid, et cetera.
Pidcock die het vertikt om z'n best te doen in de sprint gaat zo erg duur worden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het toch nog wel spannend wordt bij nader inzien.Louvel 14e in OHN en Barguil 8e in de Ardeche. Het sprokkelwerk van Arkea levert. Dus ik sta iets meer dan 40 punten achter.
Kamna 4equote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:13 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Dat lijkt niet nodig te zijn geweest
2. Woodsquote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:42 schreef Aguero het volgende:
[..]
Pidcock die het vertikt om z'n best te doen in de sprint gaat zo erg duur worden.
Minimaal 2 sterrenquote:***** Julian Alaphilippe
**** Primoz Roglic, Benoit Cosnefroy
*** Diego Ulissi, Biniam Girmay, Mathieu Burgaudeau, Alexis Vuillermoz, Axel Zingle
** Andreas Kron, Stefano Oldani, Andrea Bagioli, Wilco Kelderman, Maxim van Gils, Franck Bonnamour, Mauri Vansevenant, Pierre Latour, Juan Ayuso, Brandon McNulty, Lilian Calmejane, Jonas Vingegaard, Dries Devenyns, Lorenzo Rota, Georg Zimmermann, Guillaume Martin , Dorian Godon, Alexandr Riabushenko
* Warren Barguil, Quentin Pacher, Quinn Simmons, Felix Grossschartner, Anthon Charmig, Simon Guglielmi, Lennard Kämman, Steff Cras, Sebastien Reichenbach, Nacer Bouhanni, Fabio Felline, Remy Rochas, Sepp Kuss, Sam Oomen, Sylvain Moniquet, Benjamin Vanhoucke Thomas, Victor Koretzky
Ik heb alleen Laporte in Kuurne en Simmons en Simon in de Drome.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:06 schreef Slobeend het volgende:
Ah ik moet tegen @:pistolero . Hopelijk win ik met dubbele cijfers.
Wout komt niet in actie dus je wint vast wel.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb alleen Laporte in Kuurne en Simmons en Simon in de Drome.
Simmons en Laporte hebben lekker gesprokkeld vandaag.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wout komt niet in actie dus je wint vast wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 februari 2022 17:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Ronde 7 en 8 allebei verloren helaas, maar ronde 9 nu wel op voorsprong. Gelukkig werd Taco net op tijd ingerekend en eindigde Nizzolo voor hem.
Ik had het Taco van harte gegund stiekem. Was eerst aan het balen dat hij werd ingerekend tot ik zag dat ik tegen hem moest met de FPCL.quote:
Wel nog netjes 10e geworden, dus eigenlijk nog best tevredenquote:Op zondag 27 februari 2022 18:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik had het Taco van harte gegund stiekem. Was eerst aan het balen dat hij werd ingerekend tot ik zag dat ik tegen hem moest met de FPCL.
Niet alleen in Frankrijk en Belgie, want die sneaky smeerlap Oliveira heeft geprofiteerd van het amateurisme van Movistar en zich tóch in de Gran Camino gesmokkeld. Toch nog 7e in de laatste tijdrit en een kers op de appelmoes voor de derde plek van Sepp Kuss. De Marine lost het weer op.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb een groot probleem in Frankrijk en België
Bah bah bah.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Woods 2 en Ion 6 in het eindklassement. Mooie jongens.
Strafkampje voor Pidcock neem ik aan.quote:
Ik ben blij dat ik Peto van de hand heb gedaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sagan - min min
Alaphilippe - min min
Onder mijn mooie jongens zitten maar 3 renners die nog geen punten hebben gehaald. En 1 daarvan was ingecalculeerd.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:40 schreef El-Stinho het volgende:
@:maxi-mus weet ook weer waar hij staat.
Alleen maar uitwedstrijden?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:07 schreef DeLuna het volgende:
Ik scoor leuk puntjes maar ik heb de loting niet echt mee
Heb je deze ronde al iets muv Tiller?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:07 schreef DeLuna het volgende:
Ik scoor leuk puntjes maar ik heb de loting niet echt mee
Neequote:
Ja, misschien wordt het nog wat, we zijn ook nog niet op de helftquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alleen maar uitwedstrijden?
Je hebt eigenlijk wel een heel mooi allround team en ze presteren ook nog eens. Zou je wel bij de bovenste kwart verwachten.
Geschorst worden vanwege een militaire inval, -10 puntenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:57 schreef Steven184 het volgende:
Mag ik mijn Gazprom renner al inwisselen?
Lulligquote:Op dinsdag 1 maart 2022 23:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geschorst worden vanwege een militaire inval, -10 punten
Hoop ik voor je dat hij de Vuelta niet rijdt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:51 schreef Pistolero het volgende:
Mijn Vlasov lijkt volgens mij gespaard te worden.
Vervelende lotingquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:43 schreef Fretwork het volgende:
Tegen van Aert en van der Poel in de Strade, dat is weleens erger geweest
Van Aert rijdt Parijs tegen Nice hè.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:43 schreef Fretwork het volgende:
Tegen van Aert en van der Poel in de Strade, dat is weleens erger geweest
Heel mooi 36e!quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk geeft Leo zaterdag niet thuis. Dan liggen er kansen.
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:55 schreef franklop het volgende:
Pak een mini voorsprong tegen @:mani89 met de 15e plaats van Guerreiro
Ach jij zal vast een half Frans peloton in Parijs tegen Nice hebbenquote:
Maar ik ben het. Dus dat halve Franse peleton kan ook in etappe 1 al in het ravijn liggen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Ach jij zal vast een half Frans peloton in Parijs tegen Nice hebben
Ik heb er praktisch niemand. Alleen FFB.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar ik ben het. Dus dat halve Franse peleton kan ook in etappe 1 al in het ravijn liggen.
Geen idee wat je in Monsere hebt en P-N, maar wij hopen dan maar op de werken van Ion en Louvel. Het is niet bijzonder, maar hopelijk voldoende om wat te sprokkelen.quote:
De Lie!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen idee wat je in Monsere hebt en P-N, maar wij hopen dan maar op de werken van Ion en Louvel. Het is niet bijzonder, maar hopelijk voldoende om wat te sprokkelen.
Parijs tegen Nice moet nog beginnen en het verschil is nu verwaarsloosbaar. Heb jij schoon volk aan de start in Frankrijk? Ik moet het doen met Connor Swift, Gorka Izagirre en Anthony Turgisquote:Op zondag 6 maart 2022 15:29 schreef Aguero het volgende:
Hugo laat zich nog voorbij rijden door Dries Debondt, niet genoeg om @:Faraday01 en Valgren te kloppen. De ziekte van Pidcock valt niet te compenseren vrees ik.
Alleen Naesen vrees ik. Was wel vaak goed in PN maar dat resulteerde zelden in punten.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Parijs tegen Nice moet nog beginnen en het verschil is nu verwaarsloosbaar. Heb jij schoon volk aan de start in Frankrijk? Ik moet het doen met Connor Swift, Gorka Izagirre en Anthony Turgis
Dat kan nog een spannend weekje sprokkelen worden voor onze teamsquote:Op zondag 6 maart 2022 15:38 schreef Aguero het volgende:
[..]
Alleen Naesen vrees ik. Was wel vaak goed in PN maar dat resulteerde zelden in punten.
Oh en Leknessund, dat zou eventueel nog iets kunnen worden.
Mooie jongen zeg ik als voormalig eigenaarquote:Op zondag 6 maart 2022 16:08 schreef Mani89 het volgende:
Trots op mijn Pierre Barbier die vandaag een prachtige 6de plek heeft bepaald in Belgie en zijn eerste punten!
Zeer onderschat. En mooier dan zijn broer.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mooie jongen zeg ik als voormalig eigenaar
Je komt al 9 punten dichterquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar ik ben het. Dus dat halve Franse peleton kan ook in etappe 1 al in het ravijn liggen.
Tirrenoquote:Op maandag 7 maart 2022 10:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:steven184
Wij starten met een bult vrijbuiters
Tirreno
Cosnefroy, Oldani, Lonardi, Formolo Sweeny
Drenthe
Thijssen, Van Keirsbulck
Lijkt me niet. Verwacht geen klassement, dus het zal van sprokkelen moeten komen. Dan heb jij er dus ook een paar van.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:43 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Tirreno
Honore, Sobrero, Dainese, Moschetti
Drenthe
Niemand
Schrijf jij de puntjes al bij?
Cosnefroy zal toch wel ergens gaan schroeien?quote:Op maandag 7 maart 2022 10:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Verwacht geen klassement, dus het zal van sprokkelen moeten komen. Dan heb jij er dus ook een paar van.
Hij is vaak wel flut als het een meerdaagse isquote:Op maandag 7 maart 2022 10:53 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Cosnefroy zal toch wel ergens gaan schroeien?
Dat is niet mals. Ik ga het met deze jongens proberen:quote:Op maandag 7 maart 2022 11:12 schreef franklop het volgende:
De kraker tegen @:hhh38 . Ik stel de volgende toppers op;
Tirreno
Ackermann, Bouchard, Carapaz, Geurreiro, Fabbro
Drenthe
Niemand
Dat wordt nog lastig met een af en toe achteruit sprintende Ackermann en Carapaz die meer (uit)valt dan wint.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is niet mals. Ik ga het met deze jongens proberen:
Tirreno
Démare, Vendrame, Consonni, Fiorelli
Drenthe
Marit
Naesen 9e!quote:Op zondag 6 maart 2022 15:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat kan nog een spannend weekje sprokkelen worden voor onze teamsConnor Swift verwacht ik weinig van want die zal moeten knechten voor Nairito
quote:2022»Stage 2 Auffargis›Orléans(159.2km)
[...]
DNS BARBIER Rudy Israel - Premier Tech
quote:DNS COLBRELLI Sonny Bahrain - Victorious
Je hebt al 2 man in de top 10quote:Op maandag 7 maart 2022 11:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is niet mals. Ik ga het met deze jongens proberen:
Tirreno
Démare, Vendrame, Consonni, Fiorelli
Drenthe
Marit
Ja heftige loting, maar Mads houdt stug vol tot nu toe.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:04 schreef Slobeend het volgende:
Wout vs Mads is wel een flink duel @:fretwork
In de Tirreno hebben we er allebei eentje in de kopgroepquote:
Die van mij zal moeten knechten voor Flip vrees ik.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In de Tirreno hebben we er allebei eentje in de kopgroepWeet niet of je verder nog gesprokkeld hebt?
Nul punten.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:52 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Die van mij zal moeten knechten voor Flip vrees ik.
Tweemaal schrale puntjes met Sobrero en Moschetti. Jij?
Verkeerd gekekenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:11 schreef DecoAoreste het volgende:
Hier ook 1 winst en 1 verlies. In Parijs-Nice rijdt Martinez heel sterk, maar in de Tirreno zitten mijn mannen alleen maar in kansloze ontsnappingen.
Ackermann mag nog wel een paar keer niet thuis geven komende weekquote:
Als Carapaz ook eens fit wordt, of niet valt, zou het ook fijn zijnquote:Op zondag 13 maart 2022 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ackermann mag nog wel een paar keer niet thuis geven komende week
Gaudu en Madouas al vroeg gevallen en klaar. Latour, zojuist, op weg naar een goed klassement, lek, gevallen bij het terugkomen en op kansloze achterstand. Benieuwd of Paret-Peintre de finish haalt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij sta je allang voorquote:Op zondag 13 maart 2022 15:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gaudu en Madouas al vroeg gevallen en klaar. Latour, zojuist, op weg naar een goed klassement, lek, gevallen bij het terugkomen en op kansloze achterstand. Benieuwd of Paret-Peintre de finish haalt.
Waarom ben ik nog verbaasd?
Ja ik moet zeggen dat de pech slechter getimed had kunnen worden.quote:
Geen punten meer gescoord in de ronde tegen mij?quote:Op zondag 13 maart 2022 18:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Volgens mij heb ik weer alles verloren.
Twee 15e plaatsenquote:Op zondag 13 maart 2022 18:37 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Geen punten meer gescoord in de ronde tegen mij?
Een klassementje van Leknessund, jawel!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ben iets uitgelopen door Turgis vandaag, die beter deed dan Ollie. +10 dus nu 22 puntjes voor
Ik denk het wel, heb amper meer punten gehaald dus Lekenssund zal je over de streep getrokken hebbenquote:Op zondag 13 maart 2022 18:43 schreef Aguero het volgende:
[..]
Een klassementje van Leknessund, jawel!
En Hugo blijft leveren, wat een prachtige renner. Zal wel niet genoeg zijn vrees ik.
Ik moest tegen jou geloof ik, een spannende editie van nieuwe Kelderman tegen oude Kelderman.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:43 schreef Aguero het volgende:
[..]
Een klassementje van Leknessund, jawel!
En Hugo blijft leveren, wat een prachtige renner. Zal wel niet genoeg zijn vrees ik.
Ook een leuke ventquote:Op zondag 13 maart 2022 20:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jammer dat de Ronde van Drenthe niet in een nieuwe speelronde valt. Dries van Gestel doet het wel alleraardigst tot dusver.
GP Denain: GVK007quote:Op maandag 14 maart 2022 10:47 schreef Mani89 het volgende:
GP Denain: Sarreau, Laas, Mclay, Barbier, Lauk
Nokere: Laas, Barbier
Milano-Torino: ???
@:Immerdebestebob
Ik had dus ook maar 1 renner in ronde 1, maar ben nog aardig terechtgekomen.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:51 schreef Fretwork het volgende:
Hard aan het verliezen.
Was ook wel te verwachten met Natnael als enige renner in ronde 1
Nokere:quote:Op maandag 14 maart 2022 11:31 schreef Aguero het volgende:
@:Fretwork
Nokere: HUGO, De Buyst
Denain: Naesen
Milano-Torino: ?
Dat is gelukkig sinds dit jaar weer veranderd in een sprinters koers haha. Altijd tegen jou.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:mani89, wij voegen Cosnefroy toe aan Milaan San Tirreno.
Mijn topsprinter is Gerben Thijssen haha. Had nog beter Coen Vermeltfoort aan kunnen nemen.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is gelukkig sinds dit jaar weer veranderd in een sprinters koers haha. Altijd tegen jou.
Lonardi claimt vast plek 16.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Molano en Gibbons starten in Milaan-Turijn, dus ook daar het duel der gehandicapte sprinters!
Ik hoop op een onvervalste duo-sprintquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Molano en Gibbons starten in Milaan-Turijn, dus ook daar het duel der gehandicapte sprinters!
Consonni komt er ook nog bij.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:37 schreef hhh38 het volgende:
Nog steeds geen volledige startlijst in Italië 1.Pro onwaardig
Dit lijkt het te worden tegen @:I.R.Baboon:
Milano - Torino: Cavagna, Vendrame, Fiorelli
Nokere: Steimle, Marit
GP Denain: -
Lage verwachtingen
De rest zit niet als groep op een vulkaan, en dus kunnen wij van THICK Paul Lapiera en Natnael Tesfatsion toevoegen in Denain respectievelijk Milano-Torino.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:32 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nokere:
Denain: Taco
Milano Torino:
Feest. Hoop dat de rest op z'n minst op een vulkaan zit
Anders was hij vast tweede geworden in plaats van vijftiende!quote:Op maandag 14 maart 2022 17:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is gelukkig sinds dit jaar weer veranderd in een sprinters koers haha. Altijd tegen jou.
Ach ach ach …quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Anders was hij vast tweede geworden in plaats van vijftiende!
32quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
24 punten zijn binnen. Hopelijk houden de heren hierna het doel schoon in België en Frankrijk, of weet Van Asbroeck eindelijk van de nul af te komen.
Dat was te verwachten. Ik hoopte op een bevlieging van Tom, maar helaas.quote:
Morgen niks?quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh die is weer keurig 17e. Deze ronde is zoals verwacht verloren dus
Noppes.quote:
Heb ik dan alleen nog Giejoom te vrezen?quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:mani89, een prachtige 15e plekTevens derde score met een 15e plek op een rij
Alleen als je de weg oversteekt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb ik dan alleen nog Giejoom te vrezen?
Merlier doet wat ie moet doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:37 schreef hhh38 het volgende:
Nog steeds geen volledige startlijst in Italië 1.Pro onwaardig
Dit lijkt het te worden tegen @:I.R.Baboon:
Milano - Torino: Cavagna, Vendrame, Fiorelli
Nokere: Steimle, Marit
GP Denain: -
Lage verwachtingen
Hier mag je wel klagen jaquote:
Fak Joe.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:04 schreef Mani89 het volgende:
Pierre en Saroo 4 en 5, bedankt jongens!
Ãls Lauk er nog uit had kunnen komen was het helemaal een monsterscore geworden, sorry Bob!quote:
Gelukkig wel weer punten gehaald. Aan het einde kan ik een altijd tegen mij doen, vanwege heel erg weinig nulscores.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ãls Lauk er nog uit had kunnen komen was het helemaal een monsterscore geworden, sorry Bob!
Ik heb wel een paar keer geluk gehad met de loting dus echt boos kan ik niet worden, maar dit wordt een verlies met de 5e score ofzoquote:
Oliveira blijkbaar gesprint ipv Ackermann. Toch nog paar puntjesquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Noppes.
En snushoorn. Maar goed, dat volk moet 13e worden en dan zou Ackermann ook nog eens niet thuis moeten geven. Maar goed, het is theoretisch nog mogelijk inderdaad! (Of in ieder ander geval vier plaatsen boven Ackermannetje eindigen)
Altijd tegen mijquote:Op vrijdag 18 maart 2022 05:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tevreden met de werken van Bram en Dries
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |