abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204121850
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:24 schreef Hathor het volgende:

[..]
Baghdad Bob _O_ Wat een eindbaas was dat.
Dat plaatje ben ik dus helemaal niet bekend mee. Te jong denk ik. Leg eens uit. :P
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 17 maart 2022 @ 23:27:27 #177
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204121877
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:25 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat plaatje ben ik dus helemaal niet bekend mee. Te jong denk ik. Leg eens uit. :P
Die vertelde dat het Irakese leger miljoenen Amerikanen aan het afslachten was terwijl achter hem de Amerikaanse tanks optrokken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_204121883
quote:

[..]
Het was DE man die namens Irak verslag deed van het strijdgewoel, op een gegeven moment was hij zelfs in beeld, terwijl hij stond te vertellen dat er helemaal niks aan de hand was, en je op de achtergrond de Amerikaanse tanks dichterbij zag komen rollen. _O- Google maar eens gewoon op Baghdad Bob, als ik me niet vergis heeft hij later zelfs asiel gekregen in de VS.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 17 maart 2022 @ 23:28:06 #179
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_204121886
quote:

[..]
Al-Sahaf. Minister onder president Saddam Hoessein die ten tijde van de Amerikaanse inval in Irak in 2003 opzien baarde door o.a. in een live interview te beweren dat er absoluut geen Amerikaanse tanks in Bagdad waren, terwijl achter hem letterlijk de Amerikaanse tanks zichtbaar waren in de straten. 8-)
pi_204121902
They are like a snake in the desert, and we will chop them into little pieces. _O- _O- _O-
  donderdag 17 maart 2022 @ 23:29:45 #181
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204121925
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:23 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Het probleem vind ik niet zo zeer de conventionele militaire macht van de Russen ook al zorgt dat ook nu al voor een bloedbad onder de bevolking.

Het probleem vind ik de klaarblijkelijke totale paranoia van Poetin en zijn toegang tot kernwapens.

In de logica van Poetin zou het niet gek zijn om Kiev gewoon met de grond gelijk te maken met een kleine kernbom of zelfs als hij geen kernbommen wil gebruiken met een stel vacuumbommen. Dan is het einde ook al zoek.
Ik zie hem daar ook voor aan.
Hij voelt zich onschendbaar omdat hij over atoomwapens beschikt.
De wereldgemeenschap moet een streep gaan trekken. Als ze atoom of vacuumbommen gaan gebruiken, dan moet het westen weten dat daar serieuze consequenties aan verbonden zijn. Dan zou de NAVO ook atoombommen op Russische troepen in Oekraïne moeten flikkeren.
pi_204121949
Ik moet zeggen dat die (Putin-)wappies mij ondertussen goed beginnen te triggeren. De constante stroom van desinformatie en leugens is echt te gek voor woorden. Ik denk dat we veel te veel onderschatten hoe schadelijk het is om vrijheid van meningsuiting zonder verantwoording zijn vrije loop te laten.
pi_204121962
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:31 schreef polderturk het volgende:

[..]
De wereldgemeenschap moet een streep gaan trekken. Als ze atoom of vacuumbommen gaan gebruiken, dan moet het westen weten dat daar serieuze consequenties aan verbonden zijn. Dan zou de NAVO ook atoombommen op Russische troepen in Oekraïne moeten flikkeren.
Russische troepen in Rusland natuurlijk.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_204121972
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:33 schreef HiZ het volgende:
Ik moet zeggen dat die (Putin-)wappies mij ondertussen goed beginnen te triggeren. De constante stroom van desinformatie en leugens is echt te gek voor woorden. Ik denk dat we veel te veel onderschatten hoe schadelijk het is om vrijheid van meningsuiting zonder verantwoording zijn vrije loop te laten.
Ja maar de MSM zijn niet te vertrouwen! :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204121976
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:31 schreef polderturk het volgende:

[..]
Hebben wij uberhaupt wel dat soort tactische nucleaire wapens?

Overigens is het nucleaire arsenaal van Putin het enige waar ik me zorgen over maak. Dat hele russische leger kan nauwelijks een deuk in een pakje boter slaan. Ik weet niet hoe erg ze er voor hadden gestaan als de Oekrainers niet met een hand achter de rug hadden moeten vechten.
  donderdag 17 maart 2022 @ 23:37:48 #187
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204121999
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:35 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ja maar de MSM zijn niet te vertrouwen! :')
Niet specifiek in reactie op jou; de ergste fouten in de MSM kan nog niet in de schaduw staan van de Goebelliaanse doublethink staan die de (Putin-)wappies ongestraft mogen blijven verkopen dag in dag uit.
pi_204122008
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:36 schreef HiZ het volgende:

[..]

Overigens is het nucleaire arsenaal van Putin het enige waar ik me zorgen over maak. Dat hele russische leger kan nauwelijks een deuk in een pakje boter slaan. Ik weet niet hoe erg ze er voor hadden gestaan als de Oekrainers niet met een hand achter de rug hadden moeten vechten.
Ik denk dat de Russen zich niet geheel bloot geven, waarom sturen ze anders onervaren dienstplichtigen naar het slagveld? Russen hebben nooit veel gegeven om het verlies van voetvolk, dat is allemaal vervangbaar in hun ogen.
pi_204122010
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:36 schreef HiZ het volgende:

[..]

Wij hebben die wapens niet , maar Amerika wel. Wat voor kernwapens Frankrijk en Engeland hebben weet ik niet.

Die Amerikaanse dingen die in Volkel staan daarvan weet ik ook niet wat voor kernwapens het zijn.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_204122018
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:40 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Wij hebben die wapens niet , maar Amerika wel. Wat voor kernwapens Frankrijk en Engeland hebben weet ik niet.

Die Amerikaanse dingen die in Volkel staan daarvan weet ik ook niet wat voor kernwapens het zijn.
Dat zijn wapens die een willekeurige stad in Rusland van de kaart kunnen vagen.
pi_204122019
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:39 schreef HiZ het volgende:

[..]
Niet specifiek in reactie op jou; de ergste fouten in de MSM kan nog niet in de schaduw staan van de Goebelliaanse doublethink staan die de (Putin-)wappies ongestraft mogen blijven verkopen dag in dag uit.
Het was ook sarcastisch bedoeld ;)

Maar ja vrijheid van meningsuiting he! Dat is een beetje een nadeel in vrije landen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204122025
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:37 schreef MadMaster het volgende:

[..]
:Y
Ok, die tussenstap in de escalatie had ik nog niet overwogen. Lijkt me trouwens wel heel erg simpel om van een tactische inzet over te stappen naar ICBM's op grote schaal. Gewoon omdat iedereen totaal freakt.

Wat er nu in het Kremlin allemaal gebeurt is tegelijk hoopgevend en doodeng tegelijk. Kennelijk beginnen de varkens aan de top elkaar aan te vallen, maar dat betekent niet dat de rest van de boerderij er zonder kleerscheuren afkomt.
pi_204122028
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:17 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
De VDV maakt wel hele leuke campagnefilmpjes om soldaten te ronselen.

Wat een kutnummer.
pi_204122035
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:41 schreef polderturk het volgende:

[..]
Wat een kutnummer.
Beetje gay inderdaad.
pi_204122038
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:40 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Met 'wij' bedoelde ik meer Nato en als ik heel eerlijk ben denk ik dan vooral aan de Amerikanen en minder aan de Britten of Fransen.
pi_204122048
Zo'n nucleaire bom leidt wel tot een kettingreactie hoogstwaarschijnlijk dat alsnog het einde van de mensheid betekend. Waren die dingen er maar überhaupt niet. Het lijkt noodzakelijkerwijs misschien wel een Great Filter voor ons te zijn, vroeg of laat.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_204122049
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:42 schreef HiZ het volgende:

[..]
Met 'wij' bedoelde ik meer Nato en als ik heel eerlijk ben denk ik dan vooral aan de Amerikanen en minder aan de Britten of Fransen.
Die nukes doen minder schade denk je? :')
pi_204122057
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:43 schreef Discombobulate het volgende:
Zo'n nucleaire bom leidt wel tot een kettingreactie hoogstwaarschijnlijk dat alsnog het einde van de mensheid betekend. Waren die dingen er maar überhaupt niet. Het lijkt noodzakelijkerwijs misschien wel een Great Filter voor ons te zijn, vroeg of laat.
Ik denk dat zonder die wapens de drempel om een ander land aan te vallen veel lager was geweest.
pi_204122065
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:45 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Ik onderschat dat helemaal niet. De leugens en desinfo omtrent 9/11, Syrië, Irak, het bankwezen rond de crisis van 08' en meer recent met corona hebben onmetelijk veel schade aangericht. Duizend miljoen kwalitatieve levensjaren compleet verneukt.
Welke leugens omtrent 9-11 hebben we het over eigenlijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')