De wereld is wel moeilijk te begrijpen voor je hè?quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:02 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[ twitter ]
Puzzelstukjes vallen te plek.![]()
Globalisten die gelieerd zijn aan het WEF hebben baat bij het escaleren van dit conflict. Bewijs is de escalerende houding van de VS tegenover Rusland en recent China die constructief tegenover onderhandelingen en zekerstellen van de veiligheidseisen staan.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:07 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Bij jou weet ik niet of je nu serieus bent of niet...
Koekoek.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:14 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Globalisten die gelieerd zijn aan het WEF hebben baat bij het escaleren van dit conflict. Bewijs is de escalerende houding van de VS tegenover Rusland en recent China die constructief tegenover onderhandelingen en zekerstellen van de veiligheidseisen staan.
Ook is de VS jarenlang aan het rommelen geweest in Oekraïne met het installeren van biolabs die gebruikt kunnen worden ter inzet van biologische oorlogsvoering.
Waar staan die biolabs dan?quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:14 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Globalisten die gelieerd zijn aan het WEF hebben baat bij het escaleren van dit conflict. Bewijs is de escalerende houding van de VS tegenover Rusland en recent China die constructief tegenover onderhandelingen en zekerstellen van de veiligheidseisen staan.
Ook is de VS jarenlang aan het rommelen geweest in Oekraïne met het installeren van biolabs die gebruikt kunnen worden ter inzet van biologische oorlogsvoering.
De Russen hebben net genoeg manschappen om één stad in te nemen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:48 schreef slashdotter3 het volgende:
PDF hier downloaden: https://img1.wsimg.com/bl(...)al_Spencerv3pptx.pdf
Z'n website: https://johnspenceronline.com/urban-warfare
[ twitter ]
De driedaagse oorlog loopt geheel volgens plan.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:15 schreef polderturk het volgende:
Russische viersterren generaal is afgetreden.
[ twitter ]
Van hoeveel Oekraïnse generaals is het bekend gemaakt dat ze zijn overleden? Geen enkele volgens mij.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:14 schreef slashdotter3 het volgende:
Weer 2 hoge bobo's uitgeschakeld
[ twitter ]
De VDV maakt wel hele leuke campagnefilmpjes om soldaten te ronselen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:14 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
De militaire operatie is al afgerond. Nu zijn ze vooral bezig de opstand te onderdrukken.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De driedaagse oorlog loopt geheel volgens plan.
Niet geverifieerd.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:14 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Ik vond die laatste pagina over the will to fight het interresants/mooistequote:Op donderdag 17 maart 2022 23:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De zes voornaamste verdedigingselementen.
[ afbeelding ]
quote:The will to fight
The urban defender must keep the will to fight inside them.
They must keep hope that they can win and prevail. They
have the advantage in the urban terrain.
Soldiers do not fight for dictators. They do not fight when
coerced or paid to.
Soldiers fight for their nation, for freedom, for their families,
and for each other.
Do not let fear overcome you. All soldiers experience fear.
Fight and stay together in small groups. The bonds of
cohesion formed in your group is the shield against fear in
battle.
The urban defender wants to put crippling fear in the
attacker, making him lose the will to fight.
Veel steden zijn nog altijd niet ingenomen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:17 schreef polderturk het volgende:
[..]
De militaire operatie is al afgerond. Nu zijn ze vooral bezig de opstand te onderdrukken.
Weet ik. Ik was ironisch.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:20 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Veel steden zijn nog altijd niet ingenomen.
Hij heeft wel eens zitten bieren met Willem Alexander.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:19 schreef Discombobulate het volgende:
Naar wie zou Poetin nog wel luisteren? Zijn er figuren in zijn leven waar ie wel mee kon m.u.v. Merkel. Met welke politici of regeringsleider had ie wel een soort van een goede relatie of hand sinds zijn aantreden?
Het probleem vind ik niet zo zeer de conventionele militaire macht van de Russen ook al zorgt dat ook nu al voor een bloedbad onder de bevolking.quote:
Baghdad Bobquote:
Is ook niet de bedoeling volgens mij. Dat lukt je gewoon niet. Heb je wel 1 miljoen troepen voor nodig. Duitsland had er 900k vlgs mij.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:20 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Veel steden zijn nog altijd niet ingenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |